Jump to content
 

Sign in to follow this  
guru

Un Matiz Banal

Recommended Posts

De unde ai luat finitii pt stalpii din mijloc ? Si cu cat?

Idem pentru masutele pliabile. :caaalm:

Share this post


Link to post

Finitii - Radacini Gara de Nord, 140 000/ buc

Masute - Carrefour Orhideea, 150 000/buc

Share this post


Link to post

Pentru ornamentele de stilpi trebuie gaurita tabla sau cum se prind?

Share this post


Link to post

Ornamentele au doua clipsuri. Pentru unul din ele, exista gaura in tabla. Pentru celalalt, eu am folosit alta solutie, ca sa nu gauresc tabla.

Share this post


Link to post

Felicitari - o ambianta de exceptie ai acum in masina! sa te bucuri de ea!

Share this post


Link to post

Multumesc, intre timp am mai pus sub bord un neon albastru, care lumineaza, foarte discret , pedalierul. Lumina este foarte slaba, nu este deranjanta, dar daca se intampla sa devina obositoare, are si un intrerupator si se poate opri.

Edited by guru

Share this post


Link to post

Astazi, Maty a trecut de pragul primilor 10 000 km ! Si pentru ca a fost cuminte, si nu m-a dezamagit, a primit cadou un odorizant :)

Share this post


Link to post

Oooo, pasa, cit de darnic esti... :) )

Share this post


Link to post

F... cuvant urat ! :spumelagura: Am reusit un mic tuning exterior, fara voia mea! Am infundat si zgariat pragul din dreapta, in dreptul usii spate. Acest decor proaspat, are dimensiunile unui trabuc, si l-am capatat, ca bonus, intr-o parcare, frecand un pietroi ascutit, ratacit pe acolo. La Autonet, au spus ca se poate trage tabla la loc, cu o scula speciala, si au evaluat reparatia la minim 4 milioane. Cred ca apelez la Casco...

Share this post


Link to post
...Acest decor proaspat, are dimensiunile unui trabuc, si l-am capatat, ca bonus, intr-o parcare, frecand un pietroi ascutit, ratacit pe acolo...

 

Deh, ce sa va fac? Toti va credeti Bill Clinton la joaca cu trabucul ... mai lasati picioarele fetelor cand sunteti in trafic, copii! :P

Edited by Satori

Share this post


Link to post

Scula speciala se numeste ciocan cu inertie. O sa-ti sudeze un stift pe zona infundata, se agata ciocanul cu inertie de el si din cateva actionari se aduce tabla la loc. Dupaia urmeaza procesul clasic...

Share this post


Link to post

Ceasul meu, made in Vitan, a murit de caldura ! Asa ca l-am dat jos, si am pus unul original, procurat la un pret rezonabil - multumesc , @John ! Cu acesta e alta viata, bordul are alt look, si este vizibil chiar si cand este soare puternic. Montajul a fost facut la Radacini Gara de Nord. Frica mea, era sa nu greseasca taieturile si sa iasa stramb, dar baietii au un sablon, si lucrarea a iesit impecabil, exact ca in fabrica. Cineva spunea pe aici , ca firele pentru ceas sunt trase, dar in cazul meu nu a fost asa, s-au pus alte cabluri. Probabil unele serii de Matiz E, au avut cablaj de Matiz SE - eu nu am avut norocul asta. Fata de montajul standard, am legat circuitul de afisaj la alimentarea brichetei, si astfel ceasul este vizibil si cu motorul oprit, cu cheia in contact.

post-1252-1152007891_thumb.jpg

Oooo, pasa, cit de darnic esti... :) )

 

NFS, asta era adevaratul cadou,dar nu puteam sa stric surpriza ! :) Dar tu ai vrut sa-l provoci pe Maty sa-mi sara in cap :-W Dar sa stii ca a fost cuminte , si nu a acceptat provocarea ! :banana:

Edited by guru

Share this post


Link to post

Sa-l stapanesti sanantos si sa nu-ti arate niciodata...ceasuri rele! :)

Share this post


Link to post
Probabil unele serii de Matiz E, au avut cablaj de Matiz SE - eu nu am avut norocul asta. Fata de montajul standard, am legat circuitul de afisaj la alimentarea brichetei, si astfel ceasul este vizibil si cu motorul oprit, cu cheia in contact.

 

S-ar parea ca difera echiparea. Eu la Matiz E AC aveam din fabrica tras furtunul pentru stergatorul spate. L-am convins pe @mdascalu ca toate au asa si l-a cautat prin toata masina si nu l-a gasit nici pana in ziua de azi.

Share this post


Link to post
Ceasul meu, made in Vitan, a murit de caldura ! Asa ca l-am dat jos, si am pus unul original, procurat la un pret rezonabil ...

 

Cat te-a ajuns toata afacerea, daca nu sunt indiscret, ca nevasta-mea citeste pe forum ce-mi fac la masina pe blat si dup-aia ... b-( .

Share this post


Link to post

Avantajul meu este faptul ca, nu am nevasta, ci doar adepte :D Ceasul a costat 40 RON, dar in mod normal costa mult mai mult. Exista in Craiova un magazin, unde-l gasesti la acest pret -poti lua legatura cu un forumist de acolo.

Share this post


Link to post
Ceasul a costat 40 RON

45

Share this post


Link to post

Corect, 45 RON, oboseala e de vina, am tastat gresit.

Share this post


Link to post

Azi am pregatit terenul pentru turometrul cu afisaj electronic, cel fabricat de Zerro. Am folosit o plafoniera cu mai multe facilitati, luata de la un microbuz dezmembrat, iar in locul ceasului, va fi afisajul turometrului. Chestia asta mai are si doua compartimente, unul pentru ochelari, si unul pentru acte. Este prevazuta cu doua becuri de plafoniera. Oare dopul Abram Burel suporta doua becuri? Plafoniera originala am pierdut-o, pentru ca acum se afla sub magaoaia asta

 

post-1252-1153592890_thumb.jpg post-1252-1153593631_thumb.jpg

Edited by guru

Share this post


Link to post

Nu dai cu capul in magaoaie?

Share this post


Link to post

Nu exista riscul asta, chiar am studiat problema inainte de montaj :)

Share this post


Link to post

FOARTE interesant. Merge si un detector acolo :D

Share this post


Link to post

Satori, merg mai multe chestii electronice acolo, acum sunt in studiu :)

 

Steph, as dori pareri argumentate, nu aprecieri ironice. Locul acestora este la topicul "Caterinca", pe care chiar tu l-ai infiintat.

 

Am montat astazi turometrul construit de Maestrul Zerro, si functioneaza perfect si la Matizul meu Euro 3. Despre principiul de functionare, si unde anume s-a legat, doar Maestrul Zerro ne poate spune ( eu stiu, dar secretul profesional este al sau :) ) M-a impresionat constructia turometrului, care este deosebit de ingrijita - nu este absolut nici o diferenta fata de unul construit in fabrica. Am primit jucaria impreuna cu un CD care contine softul turometrului, iar cu ajutorul PC- ului mai pot fi stati diversi parametrii. Turometrul, afiseaza un mesaj de intampinare, cateva secunde de la pornire : Ohohooo stapane, mai avem FUEL astazi? Dupa ce pune aceasta intrebare infricosatoare, dar simpatica, afiseaza turatia, temperatura din habitaclu si tensiunea (electrica, nu a soferului :) ) Partea de turometru a functionat azi doar de proba, maine urmeaza sa punem un cablu ecranat, pe care nu am avut de unde sa-l luam azi. O sa fac un tabel cu diverse turatii, la diverse viteze. Daca am gresit cu ceva , sau daca mai sunt de facut completari, descoperitorul de turometre pe euro 3, Maestrul Zerro are cuvantul!

 

post-1252-1153677300_thumb.jpg

Share this post


Link to post

A iesit chiar foarte bine ... poti sa spui totul despre conectare si ce mai doresti tu ... nu e nici un secret ... oricum ... nu exista decat 2-a matizuri cu tipul asta de turometru :) ). Chiar imi place cum a iesit ... sa vedem ce facem si cu butonul ala si sa tragem cablul ecrant si e totul gata ...

 

Toate cele bune!

Share this post


Link to post

Unde ati pus senzorul de temperatura? 34,5 grade :D Caldura mare :)

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...