Ticozaurus Rex Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 as vrea sa va intreb daca stiti sau ati avut acaesta problema la auto,ma refer la autoaprindere la Tico,nu stiu care ar putea fi cauza Link to comment
Mircea Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Autoaprinderea la orice masina este in general generata de benzina proasta, care se aprinde ca motorina prin comprimare, dupa ce ai luat contactul... Schimba benzina! Link to comment
cpop Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Autoaprinderea poate avea drept cauza calamina depusa pe pistoane (finalmente tot combustibil de calitate indoielnica). Se schimba setul motor. Link to comment
ticolino Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 (edited) pai daca e vorba de autoaprindere DUPA ce ai luat contactul, doar nu te apuci sa schimbi setul motor pentru atata lucru. daca ai autoaprindere in mers, atunci iti mai pui probleme. dar de ce sa schimbi setul cand poti curata calamina? mi se pare ca si cum ai schimba farul cand ti se arde becul. Edited March 23, 2006 by ticolino Link to comment
negoctav Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Eu zic ca ori schimbi benzina,ori bagi aditiv pt cresterea cifrei octanice,ori modifici avansul la aprindere... Link to comment
ticolino Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 eu unul se pare ca aveam auto-aprindere din reglajul carburatorului. cum? nu-mi explic. dar dupa ce mi-am reglat carbul la autonet (si i-am schimbat si pcv-ul) auto-aprinderea a disparut. dar sa nu zic hop pana n-a venit vara Link to comment
Mircea Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Fenomenul este mai puternic vara. Puneti benzina ca lumea si reglati corect avansul si nu mai sunt probleme. Ticolino, si carburatorul poate fi un factor favorizant, daca este dereglat si baga prea multa benzina in amestec. Dar daca benzina este buna, rar faci autoaprindere numai din cauza carburatorului. Subscriu la parerea ta ca nu e necesar sa se schimbe setul motor pentru atata lucru. Link to comment
Senna Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 (edited) Calamina depusa se poate curata "on the fly" prin supunerea motorului la regimuri de exploatare severe urmate de lejere in mod alternativ. Cand iesiti pe autostrada dati talpa cat cuprinde pt 10 minute apoi mergeti ca mosii (80-90km/h) alte 10 si tot asa. O sa cada toata. Verificati avansul initial si cifra termica a bujiilor (sa nu fie prea calde pt motoarele voastre) Edited March 23, 2006 by Senna Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now