Jump to content

Recommended Posts

pai daca e vorba de autoaprindere DUPA ce ai luat contactul, doar nu te apuci sa schimbi setul motor pentru atata lucru. daca ai autoaprindere in mers, atunci iti mai pui probleme.

 

dar de ce sa schimbi setul cand poti curata calamina?

mi se pare ca si cum ai schimba farul cand ti se arde becul.

Edited by ticolino
Link to comment

eu unul se pare ca aveam auto-aprindere din reglajul carburatorului. cum? nu-mi explic. dar dupa ce mi-am reglat carbul la autonet (si i-am schimbat si pcv-ul) auto-aprinderea a disparut. dar sa nu zic hop pana n-a venit vara :)

Link to comment

Fenomenul este mai puternic vara. Puneti benzina ca lumea si reglati corect avansul si nu mai sunt probleme. Ticolino, si carburatorul poate fi un factor favorizant, daca este dereglat si baga prea multa benzina in amestec. Dar daca benzina este buna, rar faci autoaprindere numai din cauza carburatorului. Subscriu la parerea ta ca nu e necesar sa se schimbe setul motor pentru atata lucru.

Link to comment

Calamina depusa se poate curata "on the fly" prin supunerea motorului la regimuri de exploatare severe urmate de lejere in mod alternativ. Cand iesiti pe autostrada dati talpa cat cuprinde pt 10 minute apoi mergeti ca mosii (80-90km/h) alte 10 si tot asa. O sa cada toata. Verificati avansul initial si cifra termica a bujiilor (sa nu fie prea calde pt motoarele voastre)

Edited by Senna
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...