ario Posted November 13, 2008 (edited) Salutare!! Aveti niste masini super aici!! Am si eu un Lacetti HB 1.8 la care am facut niste schimbari: jante AWS de 16", filtru K&N, bujii NGK Iridium, pleoape far, iesirea de la toba de esapament, folie+parasolar si am schimbat becurile originale cu becuri cu LED (mai putin cele de la faruri si lampile de ceata). Eu gasisem o grila de radiator interesanta aici dar imi place mult si ce a facut dani ddtz. Felicitari . Acum intrebare: se gasesc undeva discuri de frana forate pentru Lacetti? Eu am cautat si nu am reusit sa gasesc altceva decat la http://www.koravto.com/catalog/car_accesso...ent.php?ID=1700, dar nu ma descurc cu traducerea. Inca o intrebare: ce bec trebuie pentru lampile de ceata? Nu stiu daca e H3 sau H1 pentru modelul 2004. Multumesc. Edited November 13, 2008 by ario Share this post Link to post
Mircea Posted November 13, 2008 Discuri de frana ventilate si majorate pentru spate si dublu ventilate si majorate pentru fata, impreuna cu etrieri cu 4 pistonase, gasesti in oferta celor de la Brembo. Atentie insa ca se pot monta doar daca pui jante de 17". Share this post Link to post
ario Posted November 20, 2008 Astea de aici sunt interesante, nu trebuiesc facute modificari. Sper sa se potriveasca dimensiunile, sunt pentru Suzuki Forenza sau Chevrolet Optra5. Share this post Link to post
paulcannibal Posted December 2, 2008 (edited) Stie cineva daca se gasesc pleoape in genul simularii din foto atasata? Edited December 2, 2008 by paulcannibal Share this post Link to post
dan brasov Posted December 3, 2008 Iti place mai mult cum arata asa? Mie sincer, nu prea... Share this post Link to post
EMMY Posted December 5, 2008 salut stiu ca nu are nici o legatura cu Lacetti dar ma intereseaza un kit exterior ptr captiva daca puteti sa-mi dati o idee ar fi binevenita ca pe net nu gasesc nimic, merci si scuze Share this post Link to post
paulcannibal Posted December 15, 2008 Iti place mai mult cum arata asa? Mie sincer, nu prea... absolut. e mai agresiva. asa cum e acum, are o fata de masina asiatica fara nimic special, plictisitoare. Share this post Link to post
luisspeed Posted December 16, 2008 Dar de imitatiile de blow off valve ce stiti? Sau..daca se poate monta un BOV si pe masinile fara turbo.. Adica, ar merge pe Lacetti(benzinar)? Share this post Link to post
traveller Posted December 20, 2008 Seara buna, Stiti cumva cum se desface partea de jos (de sezut) a banchetei din spate a unui Lacetti? Vreau sa pun niste huse si m-am blocat. Sau oricum, cum pot sa prind husele pe sub scaune? Mai ales in spate... Multumesc anticipat. Sarbatori fericite tuturor! Share this post Link to post
Mircea Posted December 20, 2008 E foarte simplu. Tragi pur si simplu de bancheta din partea din fata. Are 4 cleme elastice in care se prinde. Share this post Link to post
traveller Posted December 20, 2008 Multam pentru promptitudine. Am...incercat. Mi-a fost teama sa nu rup ceva. Cum trebuie tras? In fata pur si smplu, ridic si trag, e vreo smecherie, cumva? Share this post Link to post
Mircea Posted December 20, 2008 In sus. Bagi mana sub bancheta in partea din fata si tragi in sus, spre plafonul masinii. Face un tac si sare. Cand o pui la loc sa fii atent la cataramele de la centuri sa le prinzi deasupra. Share this post Link to post
traveller Posted December 21, 2008 O.K. E lumina, ma apuc de treaba. A fost cuminte masina. A primit huse noi. Observatie: Mircea, pe toate le stii. Multumim. Sarbatori fericite tuturor! Share this post Link to post
Mircea Posted December 22, 2008 ) Nu man, nu chiar pe toate Cateva, in realitate foarte putine... Share this post Link to post
traveller Posted December 22, 2008 Cand zic ca termin cu unele apar altele... Ca baietii. Sunt in concediu si-mi dau teme singur... Stiti cumva de ce imi piuie continuu senzorii de parcare? Cum trec pe marche arriere, cum piuie de sar ... I-am gasit intr-adevar plini de praf, i-am curatat, dar tot degeaba. Daca ma ajutati sa o rezolv si pe-asta, promit ca va las sa va tihneasca sarbatorile. Cu bine! Stima, Share this post Link to post
Mircea Posted December 23, 2008 Asta nu-i o problema de tuning . Probabil ca ai un scurt la unul din senzori. Share this post Link to post
retro Posted January 10, 2009 hello , m-ar interesa sa-mi montez o instalatie de xenon , am un prieten care e plecat afara si ar putea sa-mi cumpere el , si eram curios cam la ce sa-l pun sa se orienteze , gen ce tip de bec , daca sunt mai multe tipuri ,bla bla .. mersi Share this post Link to post
luisspeed Posted January 10, 2009 Retro..daca te uiti pe la bursa ai sa vezi si..tipurile de becuri le gasesti in topicul becuri si beculete(parca asa se numea) depinde ce tip de Lacetti ai. Pentru hachback(sper ca asa se scrie) iti trebuie H4 in far si H27(soclu pg13) pt proiectorare Share this post Link to post
toby Posted January 11, 2009 Hello againa ! M-ar interesa sa ii pun folie , fata si spate , omologata. M-ar interesa la ce pret as putea sa fac asta , si sugestii de culoare , eu prefer pe negru , si as vrea sa stiu daca dupa ce a fost montata , se mai poate da jos ? Share this post Link to post
Alex.T Posted January 11, 2009 Normal ca se poate da jos, insa dupa ce faci o astfel de investitie de ce sa iti bati joc de ea? Share this post Link to post
luisspeed Posted January 11, 2009 Se da jos cu exceptia lunetei...unde nu vei mai avea dezaburire daca o dai jos. Si pe geamurile din fata, sfatul meu e sa fie putin mai deschisa la culoare decat pe spate. Un motiv e politia si 2 ca nu pera se mai vede in retrovizoare, mai ales pe timp de ploaie si te saturi de lasat geamurile jos la fiecare parcare. In special cand ploua si iarna. Share this post Link to post
Alex.T Posted January 11, 2009 Un coleg de serviciu a dat folia jos de pe luneta si nu a avut probleme decat cu un singur fir de la dezaburire pe care oricum l-a rezolvat ulterior (nu stiu cum), dar inainte a lasat masina cateva ore cu luneta la soare. Share this post Link to post
toby Posted January 11, 2009 Pai da , pe fata vreau sa fie mai deschise , si vreau sa fie si autorizate . Un prieten si-a pus pe un passat si mi-a placut cum se vede si din exterior , si era si o vizibilitate buna din interior spre exterior . Daca poate cineva sa puna o poza sau doua cu vederea din interior spre exterior sa imi dau seama cum se vede din Lacetti . Intrebam de datul jos ca sa stiu daca raman gemurile patate sau ceva de genul asta . Ma gandesc si la o eventuala crapare de geam , sau zgariere de folie , sau mai stiu eu ce ...nu vreau sa pun folia azi si in 2 zile sa o dau jos . Share this post Link to post
Alex.T Posted January 11, 2009 (edited) Folia de calitate nu se zgarie usor. Singurul geam de pe masina care nu cade in momentul in care crapa este parbrizul. Restul se fac cioburi. Folia nu face decat sa le tina prinse la locul lor. Pe geamurile din fata nu are sens sa pui folie (cu omologare) pentru ca-ti vei da seama de diferenta foarte greu. Masina ta are deja geamurile ionizate 30% (adica atat cat este permis de lege pentru geamurile din fata). Edited January 11, 2009 by Alex.T Share this post Link to post
Mircea Posted January 12, 2009 (edited) Mai baieti, avem topic pentru geamuri ionizate/infoliate, cu poze, explicatii etc. Go for it! Alex, lacetti nu are geamuri ionizate, are geamuri verzui, nu afecteaza cu nimic vizibilitatea. Pe fata se poate pune astfel incat sa ai 73% vizibilitate, iar pe spate sa ai 5%. Edited January 12, 2009 by Mircea Share this post Link to post