Jump to content
Sign in to follow this  
marr

Vw Polo Happy - Stiti Ceva ?

Recommended Posts

Poate cu cateva clase ca (,) cu multe sigur nu. Am un prieten care are un Polo (modelu cu ochelari) 1.4 benzinar 75cp si inafara faptului ca parca materialele sunt mai de calitate da nu cu mult, nu este cu mult peste Kalos. Am condus ambele masini nu mi se pare Polo o masina asa de laudat...

Share this post


Link to post

@Ticolino - normal ca nu as fi asteptat (nici nu am facut-o). A fost totusi o chestie care m-a deranjat - mai ales ca vine de la o firma cu pretentii.

 

@BAD-MF: Vorbesc in cunostinta de cauza (am ambele modele si nu am nici un motiv sa o ridic in slavi pe una si sa o denigrez pe celalta ca dor este vorba, pana la urma de banii mei).

Polo (vorbesc strict de modelul asta, nu ma pronunt pentru alete variante) este peste Kalos numai la imaginea de marca si pret.

Poate si la calitatea materialelor de finisare interioare, dar nu semnificativ, si oricum este prea devreme sa ma pronunt.

 

Daca o luam "babeste", Polo a fost ma scump decat Kalos cu ~ 1500 EUR CIP, dar:

Kalos are in plus:

- motor mai puternic

- piele pe volan si schimbator

- comanda radio la volan

- scaun sofer reglabil pe inaltime

- banda mai inchisa la culoare (verde) in partea superioara a parbrizului - nu stiu cum se numeste

- un gadget care mie-mi place teribil - stingerea farurilor la deschiderea portierei soferului (cand este scoasa cheia din contact)

- inchidere centralizata cu telecomanda

 

Polo are in plus:

- Computer de bord (indica temperatura exterioara, consum instantaneu, consum mediu, etc - chestii simplute, dragute, dar nu cine stie ce folositoare)

- o chestie care-mi place - butoanele de la geamuri si oglinzi luminate !

- imagine de marca

 

Judecati si singuri daca se justifica diferenta.

Share this post


Link to post

Depinde cum te simti in fiecare...

Share this post


Link to post

Punctul lui de vedere e cam clar... se simte mai bine in Kalos! :)

Share this post


Link to post
Poate cu cateva clase ca (,) cu multe sigur nu. Am un prieten care are un Polo (modelu cu ochelari) 1.4 benzinar 75cp si inafara faptului ca parca materialele sunt mai de calitate da nu cu mult, nu este cu mult peste Kalos. Am condus ambele masini nu mi se pare Polo o masina asa de laudat...

 

 

Nu sunt de acord,am exact acelasi model despre care ai spus 1.4 16V 75 de cai si masina nu se compara cu Kalos-ul sunt multe criterii de comparatie sa stii: stabilitate,franare,directie,consum;capitole la care Kalos nu cred ca este peste un Polo!!La interior nu mai vorbesc (aici e vorba si de gusturi) imi place la nebunie bordul este foarte masiv pentru o masina din clasa mica,iar sistemul audio standard (radiocass BETA) este excelent!!!Dar ma rog poate sunt eu subiectiv,desi nu cred ca am spus niste neadevaruri! :thumbl:

Share this post


Link to post
Nu sunt de acord,am exact acelasi model despre care ai spus 1.4 16V 75 de cai si masina nu se compara cu Kalos-ul sunt multe criterii de comparatie sa stii: stabilitate,franare,directie,consum;capitole la care Kalos nu cred ca este peste un Polo!!

 

:) Adica exact ce pe marr nu prea il intereseaza, avand in vedere ca masina se adreseaza sotiei lui, care o va folosi preponderent in oras, fara aspiratii sportive.

 

@liliana nu am vrut sa sperii pe nimeni, ci doar sa atrag atentia asupra unor aspecte pe care le-am aflat si eu abea dupa receptia masinii si de care nu prea am fost incantat. Mare atentie la confortul suspensiei, deoarece exista riscul sa ajungi sa te plangi ca si userul danut

 

Materialele interiorului sunt bune, doar ca la masina tatei s-a cam cojit inscriptionarea bordului in cateva locuri...E adevara ca VW are o buna imagine de firma numai ca s-au cam culcat pe lauri, ca ei oricum vand bine, au deja destui clienti traditionali si consecventi. De asta as prefera in viitor sa achizionez un model apartinand unei firme mai noi, in expansiune si care are interes sa se afirme si sa cucereasca mai multi clienti (Daewoo, Hyundai etc.) si nu sa reduca costurile pt profit maxim. Motorul de 1.2l reflecta cel mai bine aceasta remarca pt grupul VAG. S-a folosit motorul de 1.6 caruia i-a fost "amputat" un cilindru. A rezultat o economie importanta, deoarece nu a mai fost nevoie de alte pistoane, segmenti si biele in afara celor de la mai vechiul motor de 1600cmc. Pentru exemplificare, Hyundai si Kalos ofera motoare de 1.1 respectiv 1.2l dar in 4 cilindri, desi putea sa urmeze exemplul casei mai mari (VAG) si sa faca economie de un injector, o bujie, o fisa, 4 supape etc si sa foloseasca piese al caror proces de fabricare este deja implementat.

Share this post


Link to post

Recunosc ca imaginea de marca a facut diferenta. VW a fost visul romanilor inainte de '90 si aproape ca nu m-am mai uitat la altceava cand am ales-o. Cat despre masinile coreene mult barfite pe alte forumuri, in familie exista si un Hyundai cu care m-am deplasat la serviciu ieri si azi. S-a comportat impecabil, a pornit la sfert, nu a fost rigid nici macar la inceputul rularii. Are cutie automata (nu stiu daca asta a contat in bine sau nu a avut importanta) deci nu am avut nicio posibilitate de spritzuri, ambreiaje sau alte manevre. E insa prea mare pentru mine, mi-am dorit o masina mica si usor de parcat. Sper ca nu o sa regret algerea. A mai contat si faptul ca Polo-ul e la inceputul de serie (chiar daca e mai mult un face-lift) pe cand Matiz-ul este model 1999 (parca).

Share this post


Link to post

VW inca mai este visul romanilor. Masinile care nu sunt "nemtesti" si care nu au imagine de firma vor fi intotdeauna barfite de catre romani. Cum a fost si Cielo, masini primita cu scepticism, care totusi a dovedit ca este "masina". Ce Hyundai ai? Sprituri nu se pot efectua la autoturisme moderne, echipate cu injectie electronica de benzina.

Imaginea de firma vinde bine nu doar la noi, acesta este si motivul pt care costructorii de automobile investesc mult in ea, reinnoind modelele, ca sa nu zica clientii ca "noul model este aceeasi Marie cu alta palarie". De exemplu, firma Toyota a fost nevoita sa inventeze o noua marca, Lexus, pt a putea vinde masini cu pretentii luxoase,deoarece este perceputa ca o firma populara. Apropo, Loganul este model 2005? Eu cred ca nu. Polo la inceput de serie? Este doar un facelift discret al partii frontale si posterioare. Polo este model an 2000, deci cam la fel ca Matizul.

Edited by Senna

Share this post


Link to post

In alegerea noastra (de fapt, a sotiei) nu a contat imaginea de marca.

Eu nu mai "musc" de ceva vreme la asa ceva.

Criteriul de baza a fost "impresia artistica", recte designul exterior si interior precum si senzatia ca este mai mica.

Intre masinile de aceeasi clasa si la aproximativ acelasi pret CIP - Citroen C3, Opel Corsa, Skoda Fabia Avantaj, Polo Happy, dupa vizitele la dealeri, sotia a ales Polo. Sincer, si mie mi s-a parut o alegere buna (aici, da, recunosc, a contat si firma).

 

@Senna, trebuie sa te contrazic - modelul "nou" de Polo (cu faruri de Passat) este intr-adevar un face-lift la modelul anterior (cel cu doua faruri rotunde) dar este un model (9N) lansat la sfarsitul lui 2001 inceputul lui 2002.

Modelul anterior avea codul 6N.

Share this post


Link to post

mai conteaza si imaginea de model, nu doar cea de marca :)

una e Tico, alta Leganta, una e Lupo alta Tuareg, una e Clasa A si alta Clk...

Share this post


Link to post
una e Tico, alta Leganta, una e Lupo alta Tuareg, una e Clasa A si alta Clk...

 

Cred ca o comparatie intre mai multe modele de masini trebuie facuta in limitele clasei, care poate fi: mini, mica, compacta,medie,mare,lux, SUV etc. Am observat ca multi oameni compara masini din clase diferite de exemplu "dom'ne da in Megane ai spatiu mai mult decat intr-un Polo" omitand faptul ca Megane este autoturism de clasa compacta iar Polo de clasa mica. Polo poate fi considerat premium level-ul clasei mici. Iar Matizul este un mini. Consider ca inainte de alegerea unui anume model trebuie aleasa clasa, in functie de nevoile si pretentiile viitorului posesor de autoturism

Edited by Senna

Share this post


Link to post

vezi ca am scris SI altceva: mai conteaza si imaginea de model, nu doar cea de marca

nu mai scoate din context :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
:) Adica exact ce pe marr nu prea il intereseaza, avand in vedere ca masina se adreseaza sotiei lui, care o va folosi preponderent in oras, fara aspiratii sportive.

 

@liliana nu am vrut sa sperii pe nimeni, ci doar sa atrag atentia asupra unor aspecte pe care le-am aflat si eu abea dupa receptia masinii si de care nu prea am fost incantat. Mare atentie la confortul suspensiei, deoarece exista riscul sa ajungi sa te plangi ca si userul danut

 

Materialele interiorului sunt bune, doar ca la masina tatei s-a cam cojit inscriptionarea bordului in cateva locuri...E adevara ca VW are o buna imagine de firma numai ca s-au cam culcat pe lauri, ca ei oricum vand bine, au deja destui clienti traditionali si consecventi. De asta as prefera in viitor sa achizionez un model apartinand unei firme mai noi, in expansiune si care are interes sa se afirme si sa cucereasca mai multi clienti (Daewoo, Hyundai etc.) si nu sa reduca costurile pt profit maxim. Motorul de 1.2l reflecta cel mai bine aceasta remarca pt grupul VAG. S-a folosit motorul de 1.6 caruia i-a fost "amputat" un cilindru. A rezultat o economie importanta, deoarece nu a mai fost nevoie de alte pistoane, segmenti si biele in afara celor de la mai vechiul motor de 1600cmc. Pentru exemplificare, Hyundai si Kalos ofera motoare de 1.1 respectiv 1.2l dar in 4 cilindri, desi putea sa urmeze exemplul casei mai mari (VAG) si sa faca economie de un injector, o bujie, o fisa, 4 supape etc si sa foloseasca piese al caror proces de fabricare este deja implementat.

 

 

Si care este problema daca au facut economie pentru a scoate un motor mic??Asa pot si eu foarte bine sa te intreb de ce "a facut economie" Chevy sau Daewoo (cine naiba produce Kalos ca m-au zapacit cu atatea denumiri) si nu dezvolta motoare diesel???Sa fie oare lipsa banilor,experientei???Cand vor fi in ofeta pentru Kalos motoare ca 1.4 TDi cu 70 sau 80 de cai sau 1.9 TDi cu 100 sau 130 cai,vom sta de vorba despre economii,zgarcenia unor producatori!! :thumbl:

Share this post


Link to post

Hyundai Santamo. E un minivan model mai vechi. Dar azi dimineata nu a mai fost disponibil asa ca iar am inceput sa regret VW-ul galben. Pana acum l-as fi primit (era la Curtici si trebuia doar vamuit) si nu mai alergam dupa troleibuze. Intre timp am si vazut unul galben si e chiar dragut. Daca nu era prejudecata galben = taxi ...

 

 

Multumesc, Senna! Chestia cu Polo = premium level-ul clasei mici imi place si o retin. Prea m-au innebunit toti ca de ce Polo si nu Fabia, sau Ibiza, sau Clio, sau ... uite ca e o oferta la Opel Astra Optima ... Am acum un argument valabil: am optat pt. premium level-ul clasei mici!

Share this post


Link to post

Eu unul sunt de acord cu alegerea facuta de voi, si eu as fi vrut Polo cand am luat Kalosul, dar nu erau la ora aia asemenea oferte "irezistibile". Insa ce ma ingrijoreza legat de VW acum in special in Bucuresti este service-ul, care se asigura de Porsche Romania si numai de bine nu am auzit de acest service, inclusiv pe forumul asta. Adica scumpi si neseriosi. Sper pentru voi sa nu fie asa, iar in Sibiu sa existe alternative bune. Aici ar mai fi Midocar, dar nu stiu cat de breaz este...

Oricum ar fi, la multi km !

Share this post


Link to post

strumfuadi,

 

"motorul de 1.2 este in 3 cilindri. dar, wtf, si matizul tot in 3 e, nu? iar mobra mea in 2"

 

ce mobra ai tu cu 2 cilindri ???

Share this post


Link to post

bre, nu mai poate omul sa munceasca umpic ca raspunzi tu in locul lui.. :) )

poate ca omul a fost derutat ca am zis mobra. de fapt cam toate se numesc generic "mobre". cam cum le zici la copiatoare "xerox" si la tenisi "adidasi".

e bine da, a mea e o mobra suzuki (si e si la semnatura..) :P

Share this post


Link to post

pai sa-ti traiasca "mobra suzuki" !!!

 

:o fftopic:

 

mai exista oare fabrica de Mobre (aia de la Brasov, care facea mobre pe care scria "Mobra", nu Suzuki sau alte minuni din astea) ?

Share this post


Link to post

Premium in clasa mica = Audi A2 si Lancia Ypsilon; Polo e poate cel mai bine facut din clasa mica, dar sa nu uitam de japo ...

 

In general, cind discutam de "Premium" intr-o clasa vorbim de finisari si materiale de top sau performante peste medie.

Share this post


Link to post
:o fftopic:

mai exista oare fabrica de Mobre (aia de la Brasov, care facea mobre pe care scria "Mobra", nu Suzuki sau alte minuni din astea) ?

:o fftopic:

Te referi la modelul asta? > :)

post-163-1138200480_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Revin cualte cateva impresii dupa ce m-am mai plimbat putin cu Polo.

 

Ce-mi place (fata de data trecuta):

- Bordul cu luminite albastre si rosii

- Cutia de viteze - foarte precisa, bine etajata, si "scurta"

- Geamurile electrice cu impuls

- Lumina din habitaclu (temporizata la deschiderea usii soferului)

- motorasul, desi zgomotos, este destul de vioi (ajutat si de etajarea cutiei)

- sistemul "Climatic" - un fel de Climatronic mai simplut - are o rotita asemanatoare cu cea Rece-Cald de la alte masini (inclusiv Kalos) dar cu pozitii 18* - 22* - 26* (bineinteles sunt si pozitii intermediare). O pui la pozitia/temperatura dorita si "baga" pana ajunge unde trebuie dupa care se "opreste". Bineinteles, pe gerul de azi nu am reusit sa ajung la 22* ...

 

Ce nu-mi place/lipsuri (e totusi un model entry-level de Polo)

- lipsa faruri ceata

- lipsa comanda radio pe volan

- lipsa telecomanda inchidere centralizata

- sistemul audio SUB cel de la Kalos

- (impresie) se incalzeste mai greu decat Kalos-ul

Share this post


Link to post
mai exista oare fabrica de Mobre (aia de la Brasov, care facea mobre pe care scria "Mobra", nu Suzuki sau alte minuni din astea) ?

 

ce imi placea mobra "Hoinar", o mai tii minte?

Share this post


Link to post
Si care este problema daca au facut economie pentru a scoate un motor mic??Asa pot si eu foarte bine sa te intreb de ce "a facut economie" Chevy sau Daewoo (cine naiba produce Kalos ca m-au zapacit cu atatea denumiri) si nu dezvolta motoare diesel???Sa fie oare lipsa banilor,experientei???Cand vor fi in ofeta pentru Kalos motoare ca 1.4 TDi cu 70 sau 80 de cai sau 1.9 TDi cu 100 sau 130 cai,vom sta de vorba despre economii,zgarcenia unor producatori!! :thumbl:

 

@Danny Woo: Aici vb de Polo. Chevrolet si Daewoo nu au motoare diesel in gama deoarece dezvoltarea unor asemenea motoare este foarte costisitoare si nu isi permit. Ca isi vor scoate banii este cert, dar cat sa se mai imprumute si ei de pe la banci? E chestie de marketing. In plus, aceste firme nu se sinchisesc ca pierd clienti care sunt fani diesel, ca tine. Eu prefer benzinarele si as prefera un anume autoturism echipat cu motor Otto chiar daca ar exista in gama si motoare diesel. La masinile de clasa mica motorul diesel nu isi are rostul, asta e parerea mea, rog nu dati cu parul. Sau exista o alta explicatie, acesti constructori vor urma exemplul Honda si Toyota, care, cand s-au decis sa ofere motoare diesel au rupt gura targului, i-au facut pe renumitii constructori europeni sa plece capul.

 

@liliana important este ca iti place masina si ca ti-o doresti mult de tot. Eu inca nu stiu cum e, la cat sunt de exigent si carcotas nu a reusit nici un fabricant de autoturisme sa ma impresioneze atat de tare cu un anume model. Dar nu-i timpul pierdut. Ma bucur ca nu ai ales un Renaul Symbol. Dupa ce te obisnuiesti cu noua masina da te rog o tura si cu un Symbol si vei realiza ce buna e masina ta, adica ce directie precisa are, ce usor se poate doza frana cat si ce confortabil este locul de odihna la drum intins pt piciorul drept.

Iti doresc sa o receptionezi cat mai repede si sa ne spui primele tale impresii cu proxima ocazie :lavolan:

 

- lipsa telecomanda inchidere centralizata

-

 

Asta este de neinchipuit pt un fabricant de renume precum grupul VAG, sa se zgarceasca la o telecomanda care n-ar costa mai mult de 30E. Ca idee, avem la firma o Dacie Break din 1900 toamna, cade tabla de pe ea insa are inchidere centralizata cu telecomanda si geamuri electrice fata :-> Cu alte cuvinte, mi-ar fi greu sa dau 10k euro pe o masina noua fara sa primesc in acesti bani macar o telecomanda...ca a pus pana si Dacia incepand cu Supernova :D

Share this post


Link to post

"Dacie Break din 1900 toamna"

 

Sigur nu e mai noua? :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...