Jump to content

Recommended Posts

salex@: nu dispera amorizoarele pot sa curga putin dar asta nu inseamna ca sunt duse, de exemplu am facut zilele trecute un test la amortizoare, iar cele de pe spate sunt curse si cele de pe fata sunt uscate,rezultatul a fost amortizoare fata trebuie schimbate iar cele pe spate sunt bune, test facut de Nicu Barbu.

Problema grava la mine acum este ca unul dintre mecanici mi-a descoperit o fisura la traversa suspensie fata(jugul), la partea extrema stanga.

Share this post


Link to post

Stiu ce spui, stiu ca mai "transpira" si ele. Insa crede-ma, la astea de care vb. se scurge ulei in toata regula. Asta inseamna ca in scurt timp sigur se vor duce naibii. La teste pot sa iasa OK inca vreo 6 luni de aici inainte (ca si in cazul tau) insa OK-ul asta se va masnifesta treptat pe o plaja din ce in ce mai mica de oscilatii :(

Edited by Salex

Share this post


Link to post

rugaminte mare de tot. Cum reusesc sa schimb si eu difuzoarele pe spate , am incercat sa scot chestiunile acelea de plastic din spatele banchetei din spate , una am rupto dar pana la urma le-am desfacut , am mai desfacut si clipsurile ale din spete din portbagaj, dar tine in lateralele masinii . tre sa le dau si pe alea jos?

cum naiba dau alea jos? plus ca tine si in cotierele banchetei din spate . Multumesc mult

 

Si inca ceva pe fata la roata stanga la fiecare denivelare sau groapa se aude un mic scartait care vad ca se aude din ce in ce mai tare .Daca aveti idee va rog pareri ca nu mai vreau s ama duc la service .Toate bucsile si pivotii au fost schimbate pe fata acum 4 luni .

 

Si inca ceva . Cand pun frana la viteza mare si calc pedala usurel trepideaza masina destul de simtitor , inclusiv schimbatporul de viteze . Credeti ca sunt tampoanele de vina de la motor sau discurile de frana sunt ovalizate ...sau ar putea fi alte cauze .Placutele au fost schimbate si am cu ele 7 mii km .

 

in rest numai bine .Paste fericit catolicilor !!!!

Share this post


Link to post

Pentru fiecare problema in parte exista topic unde s-a discutat.

Share this post


Link to post

Si acum stimate domn ce ar trebui sa fac , sa caut in toate paginile care s-a scris despre problemele pe care in tampin eu.Am dat search si bineinteles ca n a gasit nimic sau a gasit numai ce nu imi trebnuia mie . Cred ca forumul asta exista pentru a incerca sa ajutati pe asti amai prostanaci carenu cunosc atat de bine meserie. Puteam sa ma duc bine merci si la service ca nu banii sunt o problema . Stimate domn nu cred ca daca apasai 20 de taste si imi dadeai un raspuns , pierdeai ceva in viata .Cel putin asa cred eu .

Am intalnit sdi oameni binevoitori pe aces site , carora tin sa le muntumesc .De altfel iti multumesc si tie baroane pentru raspunsurile date. Nu cred ca trebuie sa fii tot timpul atat de autoritar. Daca cineva a fost deranjat de ceea ce am scris mai sus va rog sa imi transmiteti si nu mai intru pe acest forum .

Pe celelalte - matiz, etc nu am avut astfel de probleme.

Sunt chestii care apar la masina mai ales datorita drumurilor din Bucuresti si te rog sa ma crezi ca nu am timp chiar sa caut 2 ore ce s-a scris mai devreme pe forum .Daca vrei sa ai bani in Bucuresti trebuie sa umbli tot timpu. Asta fac eu . Multumesc!!!

Numai bine

Share this post


Link to post

1.Nu este nimeni obligat sa te ajute sau sa te indrume mai ales cand limbajul si vocabularul lasa de dorit.

2.In acest subiect se discuta probleme strict generale la leganza.

3.Pentru probleme la directie,frane,preturi piese sau sistemul audio se discuta in alte subiecte.

 

P.S Nici problemele personale nu se discuta in aceasta sectiune.

Share this post


Link to post

daca zici tu , domnule asa o fi , dar totusi la 2 facultati terminate nu cred ca sunt atat de analfabet incat nu stiu ce sa scriu . Poate date tehnice si poate din graba .Imi cer scuze in acest caz. Hai totusi poate vrei sa ma ajuti ca nu vreau sa ajung in service ca sunt aglomerati baietii .Merci de ajutor !!!

 

Numai bine

Share this post


Link to post

:o fftopic:

.. una am rupto dar pana la urma le-am desfacut , am mai desfacut si clipsurile ale din spete din portbagaj, dar tine in lateralele masinii . tre sa le dau si pe alea jos?

cum naiba dau alea jos? plus ca tine si in cotierele banchetei din spate .

..

Toate bucsile si pivotii au fost schimbate pe fata acum 4 luni .

 

.. destul de simtitor , inclusiv schimbatporul de viteze .

 

Daca vrei sa ai bani in Bucuresti trebuie sa umbli tot timpu. Asta fac eu . Multumesc!!!

 

 

daca zici tu , domnule asa o fi , dar totusi la 2 facultati terminate nu cred ca sunt atat de analfabet incat nu stiu ce sa scriu . Poate date tehnice si poate din graba .Imi cer scuze in acest caz. Hai totusi poate vrei sa ma ajuti ca nu vreau sa ajung in service ca sunt aglomerati baietii .Merci de ajutor !!!

 

Tare topicul asta, vorbim de alergat si facem bani dar nu avem de service, facem 2 facultati dar scriem neglijent (ca se presupune ca stim).

Share this post


Link to post

Problema la Leganza mea: Am xenon pe faza scurta, cand aprind farurile mi se opreste motorul sau trepideaza puternic cam 10-20 sec, probabil pana se incarca becurile. Pe GPL nu face deloc problema asta. AM testat si cu alti consumatori pe benzina mergand si nu e problema, nu face asa. Ce o fi avand ?

Share this post


Link to post

Scade tensiunea la pompa de benzina si efectul este si scaderea debitului de benzina.

Ai masurat tensiunea la bornele bateriei cand aprinzi farurile in alea 20 de secunde?

Share this post


Link to post

Stie careva cum se regleaza niste faruri de Leganza?

Am fost la controlul tehnic si l-am picat pentru ca faza scurta era prea sus si pentru ca citez "geam si/sau reflectorizator uzat" :(

Any suggestions?

10x

Share this post


Link to post

In .Ro te ajutam cu pretul unei beri dar acolo la tine banuiesc ca nu prea merge cu ..., mai bine te duci la un service si le ceri sa le regleze in asa el incat sa treaca ITPul, joci dupa regurile lor.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
faza scurta era prea sus si pentru ca citez "geam si/sau reflectorizator uzat" :(

Daca ai oglinda uzata cel mai probabil scapi doar daca schimbi farul cu totul. Oglinda cu pricina este o dracie metalica cromata. Din pacate, din cauza umiditatii si a calitatii slabe a cromarii, e posibil sa se matuiasca sau chiar sa scorojeasca. Iti spun asta pentru ca am avut si eu de-a face cu o chestie similara ai am desfacut farurile. Daca ai avea unde sa duci piesele respective la cromat, ar merita sa desfaci farurile si ai scapa mult mai ieftin.

 

Am facut niste poze ca sa iti dai seama cam despre ce e vorba.

Far1_Leganza.jpg Far2_Leganza.jpg

 

Reglajul farului se face relativ usor, daca dai farul jos de pe masina. Pentru asta trebuie sa desfaci cele 3 suruburi de 10 pe care le identifici usor uitindu-te la far. Odata scos (e bine sa fie intuneric ca sa vezi efectele reglajului), ai nevoie doar de o surubelnita in cruce. Pe partea de sus a farului (pe crestet :D ) vei gasi doua seturi de indicatii (L-R si U-D) in dreptul unor "piese" de reglaj, iti vei da imediat seama cind te vei uita. Din pacate, reglajul influenteaza ambele faze, cel putin la mine asa este :( . Tot din pacate, reglajul iti va rezolva cel mult problema cu directia fasciculului, nu o sa ai si mai multa lumina. Ca si (tentativa de) solutionare, poti incerca un bec cu luminozitate mai puternica, chiar daca va trai mai putin.

Share this post


Link to post

Mersi pentru indicatii :D

Ai idee care ar fii cel mai puternic bec pe care l-as putea folosii ? Doar sa treaca controlul tehnic si sa pot sa mi-o inmatriculez aici, ca dupa asta vin in tara si lucrurile stau altfel.

Share this post


Link to post
Scade tensiunea la pompa de benzina si efectul este si scaderea debitului de benzina.

Ai masurat tensiunea la bornele bateriei cand aprinzi farurile in alea 20 de secunde?

 

Nu am verificat inca, dar o sa verific si iti spun.

 

AM si eu o problema la masina: pe partea stanga fata am un arc rupt, dar pe partea dreapta nu mai amortizeaza deloc. nici nu se mai lasa masina. Am comandat arcuri, le schimb in service. De unde imi comand si eu 4 amortizoare pe gaz pt. Leganza sa fie la un rpet rezonabil, nu 490ron/buc cum am gasit eu ?

Share this post


Link to post

S-o fi blocat/gripat pistonul amortizorului.

 

Pe de alta parte, de ce vrei sa bagi amortizoare cu gaz, ai in vedere tuning, vrei sa te bagi la liniute cu ea ? Eu unul nu m-as baga sa schimb tipul de amortizoare, Leganza este totusi o limuzina deci conteaza mult confortul la rulare, mai ales pe mizeriile noastre de drumuri. Pentru a reduce ruliul si tangajul ti-as recomanda sa intaresti putin arcurile, daca vrei iti pot sugera o solutie pe care am adoptat-o la masina mea pentru puntea spate. Stabilitatea in viraje s-a imbunatatit mult, la fel si la rularea cu viteza mare.

 

Ai idee care ar fii cel mai puternic bec pe care l-as putea folosii ?

Din cartea tehnica rezulta ca exista si becuri de 60W, eu nu am gasit pina acum asa ceva. Iti recomand Philips, cauta becuri de 55W din gama Plus, +30%, +50%. Recent am vazut ceva similar si pe Osram, insa din pacate nu am retinut site-ul

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Salut, eu oricum nu am confort in masina avand in vedere ca am un arc rupt, iar pe partea dreapta nu mai lucreazas deloc amortizorul :) MA zgaltaie ca in tractor :D Eu vreau sa ii pun amortizoare cu gaz pt. stabilitate la viteze mari, nu stiu cum zici sa strang arcurile... Explica-mi si poate imi iau pe ulei totusi. Hai sa vorbim pe PM. MERSI

Edited by Bimm3r

Share this post


Link to post

O sa fac niste poze miine si le postez aici, poate se vor folosi si altii de ele.

Share this post


Link to post

Salex , pozele ? :-?

Share this post


Link to post

Scuze, am uitat :> Cobor chiar acum sa le fac !

 

LE: scuze de intirziere, ieri a trebuit sa dau o fuga la Ploiesti si am pierdut o groaza de timp pe drum. Aseara am revenit fix cind ateriza nenea Putin, traficul era inchis de la Prisma, am venit pe la Balotesti-->Tunari.

 

Iata pozele cu amortizoarele de care ziceam :

IMG_1.jpgIMG_2.jpg

 

Ideea nu este noua, eu doar (consider ca) am imbunatatit-o.

 

Stiti cu totii inaltatoarele pentru spate din cauciuc (pentru Dacie). Ei bine, atunci cind am inlocuit amortizoarele, am taiat suportul de arc de pe amortizoarele vechi cu ajutorul unui flex. Se suprapun perfect peste suportii de la amortizoarele noi si se monteaza arcul. Pentru siguranta totala eu am dat cu bormasina doua gauri si am prins suportii cu doua suruburi de 10mm. Repet, sint sigur ca stau f. bine si neprinsi insa eu sint ceva mai tipicar.

 

La o luna de la modificare am trecut printr-un ITP sever la care nu am avut nici o problema din cauza modificarii. Comportamentul masinii se schimba radical, in special la mersul sportiv in viraje, unde dispare tendinta de inclinare si aruncare a fundului (masinii desigur) in afara virajului.

 

Fara inaltarea asta, cu doua persoane pe bancheta din spate, atingeam cu presurile de la roti orice trotuar. Dupa inaltare, am venit anul trecut cu 19 pachete parchet laminat, 5 saci (40kg/sac) de sapa + doua persoane la bord de la Ploiesti fara nici o problema.

 

Nu va imaginati ca masina se ridica dramatic de la pamint. La gol, diferenta este de cca 1 cm (10mm), dat fiind faptul ca oricum arcul este putin comprimat. Diferenta majora este atunci cind masina este putin incarcata, garda la sol nu mai scade dramatic.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Si treaba asta ai facut-o si pe fata si spate?

Share this post


Link to post

Am facut-o doar pe spate. Pe de-o parte fata mi se pare OK, pe de alta parte cu presa de arcuri pe care o am eu nu am reusit sa comprim suficient de mult arcurile pentru a le scoate/introduce. Oricum, cred ca nici nu o sa fac manevra si pe fata, cum ziceam, fata mi se pare OK asa cum este.

Share this post


Link to post

Probabil ca ai arcurile moi, la mine cu doi insi de cate 100 kg asezati pe finitia portbagajului, masina se lasa de spate atat cat sa ajunga marginea superioara a anvelopei in dreptul buzei aripii. Acum, depine si cat s-a carat cu masina, a mea n-a vazut mai mult de cateva zeci de kg in portbagaj.

Share this post


Link to post

In momentul in care am pus amortizoarele noi + inaltarea de care vorbeam, am pus si arcuri noi noute, deci chiar si ideea ca s-ar fi carat anterior la greu cu masina pica din start !!! Masina o am in 99, nici macar nu am dat-o cuiva sa o conduca in prezenta mea, decit goala, pe post de scoala ;)

 

Din cite am intrebat, la Leganza nu exista arcuri "heavy-duty", ca reper Daewoo-original. Cele pe care le-am pus aveau timbru cu holograma Daewoo, deci e foarte posibil sa ai tu ceva mai zdravan. Arcurile vechi le-am schimbat la 150.000km cind mi s-a rupt o spira la cel de pe stinga spate.

Share this post


Link to post
Valoarea IAT sa fie +5-10 grade fata de temperatura exterioara

Valoarea MAP sa fie intre 28-34 Kpa

Valoarea CTS sa fie de 85-90 grade

Durata de injectie 1,6-2 ms

Integrator sonda lambda 128 unitati

Valoarea sonda lambda : variaza 0,2-0,8 mV

Valorile sunt la fel si pentru motorul de 1.8 (C18SED), 122 CP ? Am impresia ca a fost pus si pe Lacetti.

Voi da o fuga pana la service pentru o testare, insa nu stiu la ce sa ma astept.

Edited by Amentys

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...