Viktor Posted April 26 (edited) 1 hour ago, Akon said: Nu vreau sa fiu carcotas dar nu cred ca ai cum sa treci verificarea cu crapatura de 15cm in parbriz...si pe partea soferului. Pe mine au vrut sa ma intoarca pt bec proiector ars care este ceva totusi optional,foarte bine putea sa nu fie dotarea. Schimba parbrizul si gata, e ceva banal pt un centru care cu asta se ocupa! Am eu o vorba, si anume : pe cei din jur doar CRED ca-i cunosc, insa pe mine insumi cu siguranta ma cunosc ! Nu-mi sta in fire a fenta pe nimeni cu nimic. Si daca as incerca acest lucru asta ar insemna sa ma fentez pe mine insumi, as fi de-a dreptu tembel sa-mi dau singur cu ciocanul in genunchi. La inspectie se accepta reparatie in parbriz atit timp cit aceastea nu pericliteaza vizibilitatea celui dintre volan si scaun. Atit timp cit problema nu e in vizor, nu-ti bruiaza vizibilitatea, se accepta. Bine, acuma nici sa-ti faci prezenta cu ditai mai crapatura in parbriz ca deja e prea mult. Parbrizul asta se schimba, sigur, si asta cind apare la orizont un meserias bun si de incredere ca pungasi is la tot coltul ! Labareala din asta asa pe repede inainte nu-mi trebuie. Pina ce nu dau de un meserias serios, nu-l schimb. Temporar il repar cu mina mea si de cum s-a ivit posibilitatea demaram procesul inlocuirii. Mi-s adeptul lucrurilor bine facute iar la rindul meu am aceleasi asteptari, nu-mi permite ADN-ul altfel motiv caruia nu-mi las tragaciu la mila primului berbec iesit in cale ca asa ... miine ar deja montat. Graba strica treaba ! Altfel, revenind la ITP, cit timp au luat la cunostinta si au dat accept ... e in regula ! E problema din orice punct de vedere, sa graiasca si se rezolva, nici o problema. Edited April 26 by Viktor Share this post Link to post
Viktor Posted April 30 No, mie asta mi-a reusit. Cu o scula de doi lei si lipici de calitate. Ma declar multumit ,la prima abatere fiind in a repara parbrize. Acum, ca mi-am dat ucenicia, faceti lista sa vi le doctoresc ! 😉 Share this post Link to post