Jump to content

Recommended Posts

E normal, pina se aeriseste bine. Dupa, n-ar trebui sa se mai intimple. Mania unora, pornesc si pun acceleratia-n podea.

Share this post


Link to post

Mersi Viktor! :uff: O sa mai incerc maine cu motorul cald sa vad ce si cum. Mecanicul mi-a zis ca nu e nevoie de rectificare, ma gandesc ca mi-o rectifica daca era ceva, doar n-o facea fara bani. Prin urmare, de ce naiba sa fie probleme?!

 

Inca ceva - am vazut ca mi s-a incalzit foarte repede motorul, comparativ cu ultimul an si ceva de cand e masina la mine. Se poate sa se fi incalzit greu pana acum din cauza garniturii ?

Edited by omaigadlol

Share this post


Link to post

De regula planietatea trebue facuta, rare cazuri cind nu necesita rectificare. Incalzit-ul mai repede ... :scarpin:

Share this post


Link to post

Se poate sa se fi incalzit greu pana acum din cauza garniturii ?

Da :)

Share this post


Link to post

Salut!

 

Revin cu o chestiune la care am nevoie de experienta voastra.

Masina este NII din 2008, 40000 km.

 

Acelasi lucru am patit si eu la 48 000 Km (trebuia sa tin volanul inclinat sa mearga drept). Verifica bucsile de la brat bascula fata, cu masina pe canal (trage cu levierul de brat) nu pe elevator ca te insala. Cand am scos bratul, partea de aluminiu din interior de la bucsa din fata a bratului din dreapta a picat din bucsa. Am schimbat bucsile la ambele brate, am strans si sa indreptat volanul. Iti recomand sa verifici unghiurile pentru ca eu in 15 000 km mi s-au uzat anvelopele pe interior.

Share this post


Link to post

Salut !

Am o problema cu o Nubira 2 si nu-i gasesc rezolvare. Masina are 5 ani si 44.000 km. A fost cumparata noua. De vreun an am un zgomot la rulare, mai exact dupa ce depasesc 60 km/h. Dupa viteza de 110 km/ h zgomotul dispare. Am fost in service-ul de unde am cumparat masina ; mi-au spus ca nu are nimic, dar am ramas cu zgomotul si cu banii dati. Apoi am fost in service-ul Toyota unde am o cunostinta mecanic f. bun. Am stat langa masina cu el. A verificat-o aprox. o ora, a urcat-o pe elevator, a verificat bucsi, bare, rulmenti, caseta de directie ( la care a gasit un joc mic, dar mi-a spus ca pot merge asa inca vreo 2 ani ). La sfarsit mi-a spus ca nu are pe ce sa-mi ia banii. Masina nu are nimic, e foarte buna din punct de vedere mecanic. Dar la fel, am ramas cu zgomotul. O explicatie ar fi cauciucurile. Sunt Continental si mai au cativa milimetri pana la markerul de uzura si sunt de vara. Daca ar fi cauciucurile nu ar fi trebuit sa faca asa inca de la inceput. Am reglat rotile. Degeaba. Teoretic problema ar fi ori de la rulmenti ori de la anvelope. Zgomotul e un vajait si nu un huruit daca ar fi rulmentii cu probleme. A mai avut cineva o asfel de problema ? Ma poate lamuri cineva pentru ca service-urile nu au facut-o . Nu as vrea sa cumpar 4 anvelope noi daca nu e necesara schimbarea celor vechi deocamdata .

Share this post


Link to post

Ti-ai raspuns singur la intrebare: anvelopele sau un rulment. Cu rulmentii e mai dificil, la mine aveam unul ce huruia dar ridicata pe elevator nu facea nici cel mai mic zgomot. In prima faza poti sa gresezi rulmentii spate si sa schimbi cauciucurile fata->spate sa vezi daca se modifica sursa zgomotului.

Share this post


Link to post

Dar daca sunt rulmentii sau un rulment, de ce zgomotul apare doar dupa ce depasesc viteza de 60 km/h ? Nu ar trebui sa am zgomotul respectiv la orice viteza, imediat dupa plecarea de pe loc ?

Share this post


Link to post

Da. Cred ca e mai ieftin sa-mi schimb rulmentii decat anvelopele, care oricum sunt destul de bune. Dupa schimbare vad ce zgomote mai am. Merci de sfat .

Share this post


Link to post

Poate sa fie si sirenaj din cutie. Daca nu se rezolva cu anvelopele , vezi poate mai trebuie completat ulei in cutie.

Share this post


Link to post

zgomotul este de la anvelopele care au ajuns la limita de uzura (2-3 mm), zgomot ce dispare la viteze mai mari. schimbi anvelopele si nu mai ai zgomot. succes.

 

 

Share this post


Link to post

rog si eu sa-mi dati cateva sfaturi...

-deschid usa la sofer cu cheia si celelalte usi se deschid dupa cateva minute( se intampla sa se deschida simultan cu cea a soferului dar mai rar) , la inchidere se inchid simultan...cateodata ramane neblocata usa din dreapta spate. Cand se deschid celelalte usi (cam dupa cateva minute) se aude tacaneala ca si cum ar deschide ...ar inchide ...ar deschide... sa fie undeva intrerupt vreun fir...sau vreun contact ceva...?

-trebuie sa schimb pivotii pe fata...ce marca recomandati...(am gasit la un magazin...40 bucata productie Koreea, gm. pe la 110 ,au si pe la 80 de lei bucata)

Share this post


Link to post

Celelalte usi se deschid fara sa mai faci vreo actiune asupra masinii, sau simultan cu deschiderea(nu descuierea) usii soferului?

Share this post


Link to post

pai dupa ce intru in masina dau cheie ...fac juma de oras...si tac..tac se deblocheaza si la celelalte usi...dau cu cotul blocajul si se blocheaza toate usile...deblochez usa soferului...si peste cateva minute ..iar tac..tac...si se deblocheaza toate...(uneori usa stanga spate nu vrea sa se blocheze...trebuie actionata individual apasand blocajul) :D

Edited by sandybell

Share this post


Link to post

salutare

 

am si eu nevoie de cateva sfaturi (idei) in legatura cu urmatoarea problema:

 

- nubira II are simptomele: in mers, la viteza mica (a doua), miscand scurt de volan (brusc) stanga/dreapta si pe denivelari (drum de tara),

 

se aude undeva sub podea, in dreptul schimbatorului de viteze, un "pacanit", pare ca se lovesc 2 piese metalice. Cam ce ar putea fi?

 

Mentiuni: schimbat bucsi brate, bielete, capete de bara.

 

 

Share this post


Link to post

Axul volanului sau cel mai probabil caseta de directie.

Share this post


Link to post

Axul volanului sau cel mai probabil caseta de directie.

 

 

 

cred ca i-am dat de cap: timoneria sau suportul acela cu 2 bucsi

 

revin dupa ce o schimb

 

 

 

Share this post


Link to post

am cumparat de la Auto Power Mafo (Pitesti) timonerie cu suport pentru nubira II : 126 RON

Share this post


Link to post

Salut!

 

Revin cu o chestiune la care am nevoie de experienta voastra.

Masina este NII din 2008, 40000 km.

De cand am pus anvelope noi , am constatat ca pentru a tine masina dreapta pe sosea volanul trebuie sa stea usor rotit spre stanga; de asemenea, la drum intins este destul de instabila .

am doua diagnostice pentru treaba asta: unul de la mencanicul care mi-a facut geometria - sunt bucsile de bascula de pe dreapta. al doilea de la service-ul Grand Garage (depre care am o parere f.buna - acolo imi fac reviziile) anume ca s-a dereglat (?) caseta de directie.

mecanicul de la grand garage a spus initial ca o regleaza el (in timpul reviziei) si la urma a zis ca nu a putut ajunge la surubul respectiv, neavand loc de bara stabilizatoare (?). Trebuie asadar data caseta jos, reglata si pusa la loc = 300 lei.

Intrebarea este cine de mai sus credeti ca are dreptate? si daca e caseta daca cunoasteti vreo solutie (un mecanic/service) unde se poate face reglajul fara a da caseta jos - ma indoiesc ca pentru un reglaj trebuie data jos...

Multumesc anticipat

salut. daca nu ai umblat niciodata la caseta de directie ea nu se poate deregla de capul ei. daca ai facut geometria de curand du'te si refao. in caz de ai facut geometria cu cauciucurile cele vechi si apus altele noi din aceasta cauza iti trage masina.iar caseta daca e dereglata o poti verifica si u. numara turele volanului la stanga respectiv dreapta daca sunt egale ar trebui 2ture jumate stanga 2ture jumate dreapta daca sunt egale inseamna ca reglajul casetei de directie este corect. parerea mea este o geometrie

Edited by br03tix

Share this post


Link to post

nu i-am dat de cap, nu este nici timoneria

 

am fost la 4 service-uri, parerile sunt impartite

 

chiar nu stie nimeni?

 

ultima varianta ca ar fi din CV

 

 

Share this post


Link to post

bucsile la bara stabilizatoare le'ai schimbat???? daca nu schimba'le. mai verifica tampoanele tobelor daca moi inlocuieste'le(eu am avut o bataie pe spate si nu stiam de la ce cand colo unul din tampoane imi atingea in suportul tobei). din cutie nu cred ca ar putea fi ar face si la viteza si la drum drept. mai e posibil ca cei ce ti'au montat brate bucsi pe acolo sa nu fi gresit ceva stricat filet rupt bucsa brat si sa bata din cauza asta.verifica din nou. si apropo cand a aparut bataia inainte sa schimbi bucsi pivoti sau dupa?

Edited by VAXXi
Nu mai cita mesajul anterior, foloseste ADD REPLY!

Share this post


Link to post

Ce legatura sa aiba miscatul volanului si cutia de viteze? Cauta defect pe partea de directie.

Share this post


Link to post

Compresorul meu ce face ceva galagie la pornire (vreo 5 sec) imi pare ca actioneaza cam ca la matiz (mananca o parte semnificativa din puterea masinii). In rest baga rece de nu-i adevarat la orice temperatura exterioara. Si la voi se comporta lafel?

Share this post


Link to post

De obicei fulia este cea zgomotoasa...si se datoreaza uzurii timpului, mai ales daca nu este folosit ac ul o perioada.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...