Jump to content
Sign in to follow this  
smoke

Circulatia Prin Apa Mare

Recommended Posts

cand schimbi vitezele, iei piciorul de pe acceleratie, scade turatia, scade presiunea gazelor la evacuare sub presiunea apei care vrea sa intre si care s-ar putea sa intre pana la cilindri.

 

de ce e rea apa in cilindri? s-a explicat mai sus.

apa nu e compresibila, ceea ce inseamna ca atunci cand pistonul o sa vrea s-o comprime, ori o sa se opreasca motorul pentru totdeauna (ma rog, pana cand il desfaci sa-i scoti apa) ori o sa pocneasca ceva.

Share this post


Link to post

de la trecutul prin ape mari (shi eu care ma bucuram ca-m fost ultimul lasat de garcea sa trec :wallbanger: ) claxonu' a ragushit, dar am 'neshte frane pe cielo std ce n-am mai vazut #-o

Share this post


Link to post

Haha , tare aia cu deschisul usii ca sa iei apa! :) ) ..ca altfel te ia valuuuu :P KATRINA frate!!

Share this post


Link to post

:o fftopic: AND, tu n-ai de ce sa-ti faci probleme cu deshisul usii ca sa intre apa, la cazanele/frigiderele de Colibasi oricum intra si se fac mai grele si trec testul elanului pe apa :P

Edited by ticodriver

Share this post


Link to post
cand schimbi vitezele, iei piciorul de pe acceleratie, scade turatia, scade presiunea gazelor la evacuare sub presiunea apei care vrea sa intre si care s-ar putea sa intre pana la cilindri.

 

de ce e rea apa in cilindri? s-a explicat mai sus.

apa nu e compresibila, ceea ce inseamna ca atunci cand pistonul o sa vrea s-o comprime, ori o sa se opreasca motorul pentru totdeauna (ma rog, pana cand il desfaci sa-i scoti apa) ori o sa pocneasca ceva.

Asta cu apa in cilindri imi era evident de la inceput, ca face buba motorul imediat.

Problema mea era daca imi scapa mie altceva in afara de faptul ca intra apa prin evacuare, ceva de genul intra apa si prin alta parte.

In general ca idee e bine sa nu dai prin apa mare sau sa faci experimente, DAR la cat ma pricep eu chiar sa ajunga apa in cilindri pe la evacuare mi se pare extrem de improbabil. Intai trebuie sa treaca prin catalizator, iar apoi cred ca trebuie sa intre cu presiune extrem de mare ca sa mai invinga si gazele care ies. Cred ca mai degraba e ceva de genul scade turatia, vine apa, si apoi se opreste motorul ca nu mai au pe unde sa iasa gazele.

Anyway supapa PCV nu ar trebui sa-si faca treaba in situatia asta si sa nu lase sa scada turatia prea rapid?

Edited by cchrism

Share this post


Link to post

vezi ca scrie mai sus, e vorba de filtru de aer

Share this post


Link to post

Pai filtru de aer ca filtru de aer, eu intrebam strict de faza cu schimbatul vitezelor. Filtru de aer n-are de-a face cu schimbatul vitezelor

Share this post


Link to post

are, ca daca o lasi moale nu mai impingi valul, si atunci apa intra la aer, ce-i drept nu cred ca pe teava de esapament... dar cine vrea .. n-are decat sa faca experimente

parerea mea .. e ca asta-i la mustata.. cand mergi prin apa asa adanca

Share this post


Link to post

Am ramas si eu cu Ticalosu' in drum pe ploaie dar nu intr-o balta ci pe drum saptamana trecuta. Dupa ce am trecut prin cateva balti (lacuri mai bine spus) am incetinit la o intersectie sa cedez trecerea am bagat 1-a si cand sa accelerez nu facea nimic. Motoru' inca mergea dar cred ca la 500-600 rpm. L-am oprit si cand i-am dat iar sa-l pornesc nimic. M-am invartit vreo cinci minute intre capota si contact pana cand m-am lamurit ca nu a intrat apa in motor, la bujii, etc. Am vazut ca n-am scanteie si am gasit problema. Mufa care alimenteaza bobina de aprindere. Am suflat, am scuturat in ea pana a iesit toata apa. A pornit la sfert. Nici acum nu inteleg cum a ajuns apa in ea inainte sa traga filtrul de aer. Oricum nu trecusem prin balti asa de mari.

Toata operatiunea bine'nteles ca a fost acompaniata de o multime de $%$^%&^ si :wallbanger: si o udatura pana'n...

Edited by Pedala

Share this post


Link to post
:o fftopic: AND, tu n-ai de ce sa-ti faci probleme cu deshisul usii ca sa intre apa, la cazanele/frigiderele de Colibasi oricum intra si se fac mai grele si trec testul elanului pe apa  :P

Eu am trecut cu Golanul prin apa si n-a intrat gram in el... si am avut apa pana la faruri la un moment dat ca mi-era ca acolo raman...

Share this post


Link to post

io cred k se cam exagereaza!! :-? pana la faruri ?! mai demult...eram la rosu,si stiti ca este din beton un "pod" care traverseaza "lacul/canalul"(ce-o fi) si pe o portiune de aprox 10 m este apa...pana la jumatea rotiii...si acei oameni cu dacia au ramas...ce-i drept au mers cu ceva viteza...

a avut cineva peripetii cu kalosu? sunt curios cat de rezistent e la apa > :)

Share this post


Link to post

Am intrat eu aseara la iesirea din Ploiesti cu 80kmh in apa. Nu am vazut-o, am crezut ca e alt tip de asfalt, mai negru. Drumul era drept, nu stiu cum s-ar fi terminat daca erau curbe. Apa avea intre 10 si ... naiba stie. Cert este ca, din cauza vitezei, a trecut de parbriz, nu mai vedeam nimic.

Share this post


Link to post

Eu am trecut acu' ceva vreme (~ 3 saptamani) prin apa ce trecea putin de praguri.

"Valul" din fata a trecut de faruri.

No problem - zici ca-i amfibie. Mers usor, intr-a II-a, usor si constant turat.

E drept ca apa asta a fost numai pe o portiune de cca. 15 -20 m si nu as vrea sa repet experienta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...