maximus Posted September 2, 2005 la carat diferite platforme, cum e casa aia mobila sau a chestiilor alora care transporta cai de exemplu.. apropo stiati ca exista o serie de joc foarte frumoasa denumita 18 wheels of steel, in care conduci camioane si strabati america in ele? si ce e fain e ca poti sa si adaugi camioane pe care le gasesti pe net.. Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 (edited) Uite si doua Greyhound deja celebrele autocare americane de care ne-am saturat de cate ori le vedem prin filme!!! Oricum arata bine!! >- @Maximus: Am jocul (asta da coincidenta ) ) de unde pot lua alte camioane ai idee??? Edited September 2, 2005 by DANNY WOO Share this post Link to post
maximus Posted September 2, 2005 greyhound nu se numea linia deservita de acele autobuze? Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Sincer nu stiu,s-ar putea sa ai dreptate si sa fie MACK autocarele!!! Priviti soferul primului autocar!!! Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted September 2, 2005 Greyhound e compania care opereaza respectivele autocare. >- Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Un Bova mai vechiut si "CRIMINALUL",care mi-a distrus ceafa pana in Grecia Mercedes Benz O 303!!! Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Un Scania Irizar de la Eurolines si 2 double-decker din Belfast!!! Share this post Link to post
AND Posted September 2, 2005 Peterbilt si Mack erau cele mai clasice TRUCK-uri in america prin anii 90 (cand eram si eu p'acolo cu familia) Am si poze unde stateam pe langa un camion din asta imens si mi se parea pur si simplu impunator! Se faceau drumuri lungi pe autostrada in Virginia si ne opream la multe truck-stops unde se opresc camionagii ... era super acolo Hai ca va pun doua poze. In prima observati clasicul Peterbilt si drapelul de pe perete (KU KLUX COUNTRY ) - PENIBIL! ) In a doua sunt eu cu niste prieteni la un truck stop in virginia - eu sunt cel mic in roz tinut in brate "> -> in background se vad camioanele. Share this post Link to post
VAXXi Posted September 2, 2005 Dar asta nu-i nimic,uitati aici ciudatenie nu pot sa-mi dau seama ce este si la ce foloseste acest VW LT!!! Dupa ce scrie pe el, e un soi de cabina mobila pentru ... "drive test" ? Nitel offtopic, si nu prea: am mers si eu c-o ... c-un ... c-o chestie; un camion imens, fabricat in epoca dinozaurilor cred, folosit in exploatari petroliere prin zone extrem de rurale (adica drumuri neasfaltate si foarte proaste si desfundate). Chestia in cauza era imensa (ma repet, chiar era imensa), roata avea diametrul cam 120-140 cm (fara exagerare). Portierele erau din (tineti-va bine) ... lemn. Bordul era "custom edition", in sensul ca avea volan, buton de pornire (o parghie lunga de care trageai), si ... atat (nici un ceas de bord; erau intr-adevar 2 becuri indicatoare, dar nu scria nimic pe ele). Afara erau cam -15 grade, si inauntru stateai in maneca scurta, facea o caldura infernala in cabina. Era cam cu 2 palme mai ingusta decat drumul prin unele zone (soferul scotea capul pe geam sa vada cum calca rotile pe langa marginea drumului, sa nu scape roata in rapa de langa drum ), si cand l-am intrebat ce face cu maldarul de fiare vechi din bena camionului, a zis ca ajuta la aderenta (volumic, avea incarcat in spate echivalentul a 2 masini de clasa medie). Share this post Link to post
aztec Posted September 2, 2005 inseamna ca nu ati auzit de adevaratele camioane cu remorca australiene Share this post Link to post
AND Posted September 2, 2005 Crezi ca sunt cu ceva mai bune astea australiene doar ca au 10 remorci si li se zice auto-trenuri sau roadtrains sau whatever. Alea americane sunt clasice ..Mack , Peterbilt , Kenworth , Freightliner etc . Eu am simtit pe pielea mea in sua cum e sa fi pe bancheta din spate a unei masini si sa vina cu 130 mile pe ora din spate ditamai Mack-u ..sa vezi ce frumos te dai la o parte! ; mai ales daca-ti da si un claxon! Credeti-ma ca la scena aia din Terminator 2 unde pustiu era urmarit de tir ..mi se facuse pielea de gaina pt ca stiu cum e senzatia sa ai un monstru din ala in ceafa Share this post Link to post
aztec Posted September 2, 2005 cred ca 130km/ora ca mile.. cam greu pt un tir.. gandeste-te ca te intanlesti cu un road-train ce vine din fata si merge tare... e o senzatie... de nu se mai termina. la australieni am auzit ca soferii de tir sant destul de stresati, ca au distante mari de parcurs fara prea mare schimbare de peisaj... si mai ales prea putine localitati pe drum.. au bullbaruri imense , daca lovesc un animal mare nici nu franeaza sau opresc, ii omoara remorcile la frana brusca si pierd prea mult timp sa plece ...24 viteze vazusem un documentar cun un sofer de tren se plangea ca merge 8 ore fara sa vada nimic decat stalpi de telegraf si o linie dreapta... sinele, 8 ore fara viraje.. Share this post Link to post
AND Posted September 3, 2005 130km/h e viteza de croaziera pentru un truck american pe autostrada. De multe ori o calca mai tare ..si n-au probleme sa atinga viteze de 150-160km/h. Pe atunci se alerga serios , acum insa am inteles ca mai toate au limitator de viteza. Cat despre roadtrains in australia ..intradevar , e impresionanta treaba ! Sa conduci fara sa vezi mai nimic atatea ore! Share this post Link to post
maximus Posted September 4, 2005 renault radiance, un superconcept prezentat anul trecut de catre rvi(renault vehicule industriale)..super atat interior cat si exterior Aici gasiti si o galerie foto cu acest camion al viitorului Share this post Link to post
drooopy Posted September 4, 2005 @aztec in penultima poza. cea cu autotrenul care transporta masini. printre masini este si un matiz. Share this post Link to post
maximus Posted September 4, 2005 iar prima este cel mai lung autotren din lume si din cate tin eu minte de pe discovery se cheama miriapodul. O chestie draguta ce m-a pus pe ganduri este ca la un moment dat o masina din asta trece pe un drum asfaltat (banuiesc ca era public) printr-o poarta is curios daca se inchid vreodata si pe ce motiv.. Share this post Link to post
maximus Posted September 7, 2005 un interior de scania bord iveco (stralis banuiesc) \ cum se transporta camioanele transport agabaritic Share this post Link to post
maximus Posted September 8, 2005 (edited) rectific ce am zis mai sus , se pare ca ce e in poza de mai jos e cel mai lung autotren din lume un trabant caraus de marfa cap tractor de rezerva(uitati-va in spate ) un prototip scania Edited September 8, 2005 by maximus Share this post Link to post
dimi_A,B,CE,D Posted September 8, 2005 (edited) imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar ala nu e cap tractor de rezerva ci este camion de Truck racing iar semiremorca este "motorhome"-ul echipei. VOLVO FH12 A MURIT ! TRAIASCA VOLVO FH. Stirea am primit-o de la volvo trucks corporation azi si am si poze proaspete. noul VOLVO FH are motor de 13 litri si are puteri de 400CP , 440 CP , 480CP si 520CP.Drept comparatie acum 5 ani 520 CP avea motorul de 16 litri. Iata poze in premiera: Nu mai posta consecutiv. Edited September 8, 2005 by ovi_jer Share this post Link to post
maximus Posted September 12, 2005 un urias raportat la dimensiunile unui om ridicand un cap tractor+remorca superpreparat e nevoie sa spun mai mult? Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 13, 2005 Iata cum arata astazi un KAMAZ de mic tonaj!!!Observati spatiul cam mare lasat la vedere cu compartimentul motor!!! Si o poza superba cu un autocar si un TIR Volvo pe fundal!!! >- Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 13, 2005 Poze de la un TRUCKFEST nordic!!!Priviti interioarele ticsite de monitoare si boxe care mai de care!!!Si un Sprinter ratacit pe acolo!!! ) Share this post Link to post
maximus Posted September 13, 2005 niste microbuze tunate de catre demec, un tuner finlandez, care a facut ceea ce putini fac: au tunat masini de transport mici mercedes vito Noul Mercedes Vito Mercedes Sprinter interior mercedes sprinter Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 13, 2005 Aveti idee cati cai putere are MB Sprinter 416 CDI??? Share this post Link to post