Jump to content
Sign in to follow this  
th3_grimreaper

Alte Jante Pentru Tico

Recommended Posts

megaherz...vezi ca ti-am trimis un pm :) >-

 

ps. jenti din astea noi se gasesc la Radacini Bucuresti

Share this post


Link to post

Esti sigur? Ca cica a sunat blondu si nu mai au.Asa zice el mai sus.

Share this post


Link to post

Astea uzate cam cu cat le vinzi? :D

Share this post


Link to post

a indreptat cineva jante de aliaj de 12" de Tico?

 

Daca da cat au tinut indreptate?

Share this post


Link to post

a cantarit cineva o janta din aliaj?

Share this post


Link to post

pentru ultimele doua posturi...probabil ca nu

stie cineva un strungar in constanta sa-mi faca si mie un set de flanse pt tico? (sa pot pune jante de nova) sau alta varianta? butuci de nova...altceva?

Share this post


Link to post

Azi am cautat peste tot in oras(Cluj) jante pt tico dar fara suces.Vreau sa pun jante de 13.Care este dimensunea maxima de cauciuc care intra fara sa atinga,si unde se gasesc astfel de anvelope?Stiu ca s-a mai discutat asta pe forum dar un raspuns concret nu a dat nimeni.

Share this post


Link to post

Pe 13' iti vor trebui anvelope cu talon mai mic. Cel mai potrivite sunt 155/65 R13 sau 145/70 R13.

 

Sper sa nu gresesc

Share this post


Link to post

vezi ca este o mica diferenta intre prezoanele de tico si cele de matiz (ca banuiesc ca d-alea vrei sa iti pui)...

Share this post


Link to post

ia uitati ce jante mi-am luat:

sunt de ford, pe 13, gaurile sunt prea mari pt prezoanele de tico, intra pe prezoane dar distanta dintre ele e mai mare...cauciucurile sunt pirelli 175/50/r13, sunt perfecte pentru jante, cu toate ca vor atinge ca dreq, dar imi plac la nebunie si sunt gata sa fac un compromis

le pun pe un tico

post-1649-1126219751_thumb.jpg

Share this post


Link to post

arata jalnic dar presupun ca le vei cosmetiza tu putin.

sunt tare curios daca o sa ai loc sa le pui si daca nu vor atinge, sunt totusi foarte late.

Share this post


Link to post

sunt tare curios cum o sa arate tico cu niste jenti asa late... :D

rotile o sa iasa in afara cam mult ...hmmmm

Share this post


Link to post

remix, la 2 milioane setu...scuza-ma, doar nu le ceream gata curatate

se pot curata cu peria de sarma, una e deja curatata...le trag si un spray si aia e...

sunt iesite destul in afara si o sa mai atinga si amortizoarele la viraje, dar, dupa cum am spus, sunt dispus sa fac un compromis

Share this post


Link to post

Poti sa o faci sa nu atinga insa o sa apara niste incarcari pe acolo care pot dauna rulmentilor etc

Share this post


Link to post

adica Pep a pus pe 14' si le-a rezolvat si el nu poate pe 13'??? hai ma ce naiba!!

@the grimreaper--GO FOR IT!!!

Share this post


Link to post

nu ma intelege gresit, era evident ca nu puteai lua chrome. ziceam doar ca sunt constient ca le vei cosmetiza tu. nu se dorea a fi o critica, cel mult o remarca.

 

cat despre adaptarea lor la ticozaur, consultati-l si pe ZLI ca are niste informatii interesante referitoare la unghiuri pe langa tensiunile din articulatii. pe scurt din ce-am inteles de la el rotile pe fata nu se vireaza amandoua paralel ci cu o diferenta de cateva grade in asa fel incat perpendicularele la planul rotii sa se intalneasca in acelasi punct undeva pe linia rotilor spate. modificand marimea jantelor se pot altera aceste unghiuri mai ales daca noile jante nu au planul median in acelasi loc in care il aveau si cele originale.

daca ii puneti distantiere pentru a le face loc pe interior trebuie neaparat refacuta geometria. teoretic se poate face loc la roti si inspre interior (distantiere) si inspre exterior (indoit tablele pe masina) dar nu uitati de modificarea fortelor pe punti (ca directie si modul) cat si de modificarea geometriei.

 

va doresc mult succes in modificari si asteptam cu interes rezultatele.

Share this post


Link to post
adica Pep a pus pe 14' si le-a rezolvat si el nu poate pe 13'??? hai ma ce naiba!!

@the grimreaper--GO FOR IT!!!

maniaku, i'm going 4 it! oricum nu mai e drum de intoarcere, jantele le-am luat si cauciucurile la fel...ramane sa fac modificarile de rigoare

Share this post


Link to post

Lasa mah ca la Pep e alta treaba nu stiti voi toate detaliile, acolo e si o suspensie sport...

Share this post


Link to post

bun...

ala cu coasa (sa nute superi dar nu m-am putut abtine)

 

te avetizez

masina cu suspensiesport si cu scaunele originale devine FOARTE incomoda (si la mine e doar puntea spate....) asta asa de inceput...

si pepinno are aripile spate umflate

Share this post


Link to post

incomoda in ce sens? ca te zguduie mai tare la gropi? asta nu-i problema, am rinichii antrenati :drinkers:

ai idee unde gasesc suspensie sport? adica...de la ce masina pot lua? am vazut ca tu ai de la focus..a fost greu sa adaptezi?

Edited by th3_grimreaper

Share this post


Link to post

nu a fost deloc greu intr-u cat era deja adaptata de pepinno

si io te sfatuiesc sa revizuiesti bine ce vrei sa faci cu masina...

sa iti dau un exemplu:

mie de la amortizoarele tari mi-a sarit difuzorul din tub (au iesit vreo5 suruburi...)

Edited by pesteimputit

Share this post


Link to post

Se potrivesc de la Renault Kangoo la marele fix. Amortizoarele normale pt ala sunt sport pt Tico, insa la Pep sunt si arcurile mai scurte!

Share this post


Link to post

sa inteleg ca pepino are amortizoare de kangoo...arcurile sunt de tico scurtate sau de la altceva?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...