Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Indicator, martor sau sonda de Benzina

Recommended Posts

Becul din bord se schimba relativ usor.

 

Se desface blocul cu ceasurile (se da jos masca volanului, dupa care vei vedea suruburi, pe care le desfaci. Partea cu ceasurile se trage putin in afara, dupa care trebuie sa bagi mana sa scoti cablul de la kilometraj (daca tragi acum de ceasuri, il rupi). Sau, ca sa-l citez pe iso:Se rabateaza scaunul soferului si cu capul stind pe pedalier cu o lampa portabila in mina se poate vedea-ajunge la beculet restul e simplu.

 

Daca dai jos ceasurile, trebuie ca la montare sa fii atent iar cum pui cablul de kilometraj, inainte.

 

Senzorul de nivel minim am inteles ca este montat prin zona rezervorului, dar nu cunosc mai multe detalii.

Share this post


Link to post

eu am ajuns pina la partea cu scosul de cablu KM de acolo am last-o balta dar acum o sa incerc din nou

 

mai 1 intrebare ? cum se scot dif-uri din bord (deasupra ) eu am scos grilaj apoi suruburi si " m-am blocat " ????????? :(

Share this post


Link to post

Are o siguranta pe lateral cablul care trebuie apasata apoi tras usor de cablu in jos.Sonda se afla pe partea de jos a rezervorului(acces numai pe canal,rampa,elevator).Difuzoarele se scot in diagonala decuparii tragand de o parte in sus.

Share this post


Link to post

Ca sa nu gresesti, poti verifica senzorul, faci scurt acolo si trebuie sa se aprinda becul. De cele mai multe ori senzorul si sonda sunt defecte. Becul incepe sa se aprinda cand mai ai aprox 7 litri si sta aprins de la 4-5 litri. ATENTIE : daca mergi sub 5-6 litri se arde pompa de benzina = aprox. 100 EURO. Pentru ajutor consulta attasamentu'.Il maresti si matale pana se vede bine. Bafta!

Share this post


Link to post

Am un executive 16v din 2003 si cand pun contactul mi se aprind toti martorii luminosi in bord mai putin cel de benzina. Problema e ca dupa ce trec secundele necesare pt ca injectia sa-si faca verificarile de rigoare, beculetul de injectie nu se stinge. De ce? Care ar putea fi cauza? Aceeasi intrebare si pentru martorul de benzina. :) >-

Share this post


Link to post

Ce-i cu el, nu se stinge dupa pornire ? e normal sa se aprinda la pornire becurile, tocmai pentru a vedea ca functioneaza ! daca dupa pornire nu se sting = problema.

Share this post


Link to post

nu se aprinde deloc nici macar cand pun contactul. parca nici nu ar fi, desi se vede locasul pt benzina in partea de jos a bordului pe acceasi linie cu ceilalti martori

Share this post


Link to post

:-?

 

Ala nu mi se aprinde nici mie la pornire, dar functioneaza (l-am vazut odata).

Share this post


Link to post

nici la mine nu se aprinde cand pun contactul, dar functioneaza, am avut ocazi a sa vad asta... :(

nu iti face probleme cu becul de la benzina, e ok...

Share this post


Link to post

gavrila78 despre ce martor de benzina intrebi?

Share this post


Link to post

despre ala care in mod normal ar trebui sa imi semnalizeze ca trebuie sa bag benzina. Ala nu se aprinde. mai am cred ca un litru de benzina in rezervor si el nu imi arata nimic.

Share this post


Link to post

Bun , e bine ca am lamurit ca nu e vorba de bec injectie.Mergi la un service sa verifice daca prin atingerea firelor la sonda se aprinde becul.Daca se aprinde inseamna ca sonda e dusa.

Share this post


Link to post

Si la mine e la fel - numai ca nu am avut niciodata ocazia sa vad daca chiar functioneaza. Cam la cati litri de benzina ramasa ar trebui sa se aprinda ?!

Share this post


Link to post

Scrie in carte cand ar trebui sa se aprinda.

Lasati becul de benzina in pace, oricum nu trebuie sa mergeti in zona respectiva bagand toate gunoaiele in motor.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema la espero cu indicatorul de benzina.

Acu juma de an indicatorul de benzina nu statea tot timpul la 0, se mai ducea la jumate, scadea, urca iar, nu brusc, in 30 de minute de exemplu. Acum mai tot timpul e pe linia de jos(desi am facut plinul de curand) si oscileaza imperceptibil.

 

Ce poate sa fie? Tre sa schimb sonda?

 

Merci.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Trebuie sa verifici din ce zona e buba:

a. indicator

b. cablaj

c. sonda

De exemplu, cu ceva engleza, poti sa incerci ca aici.

Dupa cum zici ca face ar putea fi sonda care "s-a dat la fund".

Dar ar putea fi si un scurt pe cablaj (rezervorul gol arata pe indicator la fel ca un scurt, adica acul jos).

 

Succes!

Share this post


Link to post

Salut,

 

Sunt proaspat posesor al unui Cielo Executive si am o nedumerire referitoare la indicatorul de benzina.

In cartea tehnica scrie ca el trebuie sa indice benzina din rezervor cand cheia este in pozitia II.

Problema e ca la mine ramane mereu indicand nivelul benzinei din rezevor si dupa ce scot cheia din contact.

Toate acele se duc la zero...numai cel de benzina ramane sus indicand nivelul benzinei.

E normal?

Share this post


Link to post

Si la mine e la fel cu Cielo '97. Doar cand pornesc motorul mai urca 2-3 mm.

Share this post


Link to post

Asta inseamna ca indicatorul e alimentat "pe direct" de la baterie si nu prin contact.

Nu e normal.

Cresterea la pornire e data de cresterea tensiunii furnizate in circuit (intra alternatorul in "priza").

Share this post


Link to post

Domnilor acul la benzina la cielo trebuie sa ramana in aceasi pozitie dupa ce a fost scoasa cheia din contact.Deci e foarte normal.

Share this post


Link to post

Deci daca trec pe langa orice Cielo parcat pot sa arunc o privire sa vad daca e rost de sutit ceva benzina?

Mai, sa fie!

Share this post


Link to post

sa ne zici si noua daca poti sa sutesti benzina din cielo :) ) .pt ca nu exista decat o singura modalitate.

Share this post


Link to post

am o Nubira I din 2000 si de cand am luat-o (2004) nu am reusit sa vad si eu becul de benzina aprins. Indicatorul mi-a arata corect (cred eu), acul cade destul, se sprijina pe suportul acela mic din stanga indicatorului. Este posibil sa fie ars?; Cum fac sa-l schimb?; Daca nu este ars, ce fac? ma streseaza de mor .

- mai am niste mici probleme:

1.la relanti acul imi indica putin sub 1000 de ture, oare este bine? si mai e si oscilanta

2.aditiv pt. curatarea injectoarelor pot folosi?

3.cum fac sa am si eu lumina mai multa in faruri, ca zici ca am lumanari, pot pune becuri de putere mai mare? de cat max.? trebuie sa schimb vreun releu de aprindere? sa mai pun unul suplimentar?.

 

cea mai arzatoare problema ramane cea de la pct 3.

multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...