ovi_jer Posted April 25, 2006 Ce ulei de motor folosesti si cati km are masina? Share this post Link to post
dovan Posted April 25, 2006 Uleiul e Liquy Molly 10w40 iar khilometri 141000 Share this post Link to post
ovi_jer Posted April 25, 2006 Incearca un ulei sintetic.Esti sigur ca nu e un zgomot de distributie de la curea sau intinzator? Share this post Link to post
dovan Posted April 25, 2006 Sunt sigur ca nu e de la distributie,am verificat. inainte am avut ulei castrol si depunerile au fost groaznice,asa ca am incercat cu altul. Intrabare:un injector poate sa bata asa de tare? Intreb asta pentru ca bataia nu este constanta:la pornire e puternica iar imediat sa estompeaza,uneori dispare pentru a aparea din nou. Share this post Link to post
ovi_jer Posted April 25, 2006 Nu.E bataie de la tacheti cauzata probabil din uzura si calitatea uleiului. Share this post Link to post
tiberiuenache Posted April 25, 2006 Sunt de acord cu Ovi...suna a bataie de tachet...poate chiar uleiul e de vina... Share this post Link to post
hbcd Posted April 30, 2006 (edited) probleme la espero 1,5 16v.Are o bataie in partea de sus sau mediana(asa se aude) dar numai la rece,intr-o plaja de turatii 1500-2500rpm in gol.De asemenea bataia se accentueaza in cuplu(sarcina),cum reduc din cuplu,bataia dispare.Cum se incalzeste putin motorul,bataia dispare si totul e bine.Motorul merge rotund si la rece si la cald.Ulei folosit Castrol softec txt 5w30.Are 125k km si am schimbat recent tachetii hidraulici si simeringurile de supape. Edited April 30, 2006 by hbcd Share this post Link to post
tolin Posted April 30, 2006 Constructorul recomanda ca dupa 120k km sa se foloseasca un ulei mai vascos. Poate ca aceasta este cauza. Share this post Link to post
hbcd Posted April 30, 2006 (edited) Ma gandesc la faptul ca atunci cand e rece, uleiul este mai vascos; cand se incalzeste vascozitatea scade.Cred ca ar trebui ca zgomotul sa sa accentueze, dar el se diminueaza. Cred ca o sa ma duc sa desfac motorul sa vad care este cauza. Multam!!! Edited April 30, 2006 by hbcd Share this post Link to post
buleus Posted April 30, 2006 @hbcd sa ma ti si pe mine la curent...ca am si io problema asta Share this post Link to post
hbcd Posted April 30, 2006 marti sau miercuri cel tarziu te anunt, buleus Share this post Link to post
ovi_jer Posted April 30, 2006 Distributia e schimbata?Ai ascultat in zona ei? Share this post Link to post
hbcd Posted April 30, 2006 Am ascultat distributia, se aude doar fashaitul curelei de alternator. Distributia o voi schimba in 09.2006, i se implineste termenul de 3 ani. Am ascultat cu atentie si zgomotele sunt slabe deasupra galeriei de evacuare si mai puternice in zona admisiei. In plus, la cald, la o turatie de 2k-3k rpm motorul parca "rapaie". Am uitat sa spun ca, daca resetez ECM zgomotele dispar pentru o perioada de 2-3 zile(50-75 km). Share this post Link to post
ovi_jer Posted April 30, 2006 Nu mai cita mesajele anterioare.Deci zici ca motorul nu mai merge rotund ca incepe sa bata?Fisele ,bujiile sant schimbate?E model cu sonda lambda? Share this post Link to post
hbcd Posted April 30, 2006 Sorry!!! Da, e cu sonda lambda. Incepand cu tot delcoul pana la bujii sunt schimbate din toamna 2005. Motorul merge rotund si la rece si la cald, dar e foarte deranjanta bataia pe care o are in cuplu, mai ales cand e motorul rece(se aude din habitaclu). Cand e motorul cald zgomotul se diminueaza, dar in turatie se transforma intr-un rapait. Share this post Link to post
ovi_jer Posted April 30, 2006 Deci sa inteleg ca rapaitul se aude in habitaclu?Fi mai explicit. Share this post Link to post
hbcd Posted April 30, 2006 In habitaclu se aude doar tacanitul, cand este motorul rece. Cand se incalzeste,totul e perfect inauntru. Daca ridic capota si turez manual motorul incepe sa rapaie. Share this post Link to post
hbcd Posted May 2, 2006 Am fost la service. Am asteptat de s-a racit complet motorul apoi test de compresie: I-12,2, II-12,3, III-12,6, IV-12,1. Mecanicul a ascultat motorul si a concluzionat, dam baia de ulei jos, de vina sunt cuzinetii. Share this post Link to post
ovi_jer Posted May 2, 2006 Care a fost scopul masurarii compresiei si ce legatura avea cu bataia? Share this post Link to post
hbcd Posted May 2, 2006 Chestia cu compresia a fost doar ceva informativ. Oricum am vrut sa dau ceva detalii asupra faptului ca: am schimbat set semi-cuzineti de palier(cei mai uzati erau cei axiali) si set semi-cuzineti biela(uzati erau cei superiori). Sunt multumit de faptul ca zgomotul a disparut. Pret piese 175 lei(set cuzineti palier-88 lei, set cuzineti biela-45 lei, garnitura baie ulei-18 lei, garnitura saxofon-15 lei, garnitura flansa toba miloc-9 lei), iar manopera 130 lei. Share this post Link to post
tiberiuenache Posted May 4, 2006 Daca ne spui si unde ai fost de ai dat peste mesterul asta iscusit ...poate dam si o bere...prin PM Share this post Link to post
hbcd Posted May 4, 2006 (edited) Sos.Progresul, inainte cu 100m de McDonald's Rahova, pe stanga. Oricum mi-a spus si de ulei, ca trebuie unul mai vascos, eu aveam Castrol 5W40 si 125k de km. Edited May 4, 2006 by hbcd Share this post Link to post