Jump to content
Sign in to follow this  
K-Pax

Aspecte Leasing La Chevroleti

Recommended Posts

Salut baieti.

Eu am CASCO la UNITA de 3 ani la NUBIRA si sunt foarte incantat de prestatiile lor. Am avut un incident minor la capota si mi-au inlocuit-o + vopsit fara rugaminti sau alte chestii...

Super cei de la Galati!

Share this post


Link to post

Generali s-au miscat super bine cand am rezolvat mici probleme la Kalos...

Share this post


Link to post

parerea mea e ca nu depinde 100% _doar_ de firma de asigurari.

sunt multe cazuri in care aceeasi firma s-a miscat foarte repede si fara probleme sau alte cazuri in care au fost multe probleme.

mai e importat si agentul constatator, daca e magar sau nu, la fel si superiorul lui care semneaza dosarul.

mai conteaza si calitatea service-ului si la fel devizul care il trimit ei catre asigurator sa fie corect si fara chestii in plus din care rezulta probleme.

Share this post


Link to post

@ Satori

Până acum nu am avut probleme cu Unita. Asta după 2 (două) înfăţişări minore la ei.

Azi am mai depus două (un parbriz crăpat şi o bară faţă zmulsă de unul pe dreapta). Aştept "repercursiunile" (vineri mă programasem pentru revizie, acu' să vedem ce fac şi cu bulelile astea).

Nu am "lucrat" decât cu GTT (deh, client fidel).

Share this post


Link to post

Nu stiu ce sa mai fac.

Pe de o parte masina o sa mai stea pe firma si firma are 'contract' cu ASIROM (GTT are contract de decontare directa doar cu ASIROM Oltenitei - asa mi-au zis), pe de alta parte Allianz e scump... Cred ca ma duc spre Generali, daca au decontare directa cu GTT.

 

-------

 

Tocmai am fost informat ca polita RCA incheiata de HVB este valabila in continuare datorita faptului ca sunt trecut ca utilizator. Polita era incheiata pana 31/12. Ce parere aveti? Unde sa sun sa intreb?

Share this post


Link to post

Mai, tata! Eu ma pierd de tot p-aci.

Adica, daca firma de asigurari nu are decontare directa cu serviceul, aia nu-ti dau masina pana nu primesc banii? Brrrrr...

 

Satori, uite cum am facut eu cu pragul.

 

Eu am CASCO facut la OMNIASIG.

Eu am lovit masina in VL. Am fost la OMNIASIG aici, si astia mi-au zis ca ma bine deschid dosarul la SB, ca acolo e si dealerul (service-ul).

Am fost acolo, ai mi-au facut poza, mi-au dat o foaie pe care am dus-o la service. A doua zi am luat masina de la service, fara nici un tam-tam.

Doar dupa o saptamana si ceva am mai trecut pe la OMNIASIG VL, sa semnez un deviz parca pe care apoi l-au trimis prin fax la OMINASIG SB.

 

Acum, nu stiu daca aia din SB aveau decontare directa sau chestii d-astea, da' nimeni nu m-a intrebat nik de sanatate. Cand a fost gata masina, am si luat-o!

 

GTT are contract de decontare directa doar cu ASIROM Oltenitei - asa mi-au zis
Cum pana mea, ei nu au o baza de date comuna la toate agentiile lor cu daunele? Cum sa existe decontare directa doar cu o agentie? Ca plata n-o face agentia din banii proprii, nu? O face Asiromul prin agentie...

Share this post


Link to post

Teoretic, da... Practic, dracu stie, asa au zis.

 

Acum sunt cu RCA-ul ala. Parca nu l-as mai plati inca o data. Asa ca ziceti-mi unde sa sun si sa intreb.

Share this post


Link to post

Eu inclin sa cred ca RCA-ul ar trebui sa ramana, ca esti utilizator, deci, practic tot tu raspunzi prin prisma RCA.

Da' cum zici tu, teoiertic asa ar fi normal, practic...

RCA ai Asirom?

Daca treci pe la ei sa-i intrebi?

Cine te-a "informat"?

Edited by ASIMO

Share this post


Link to post

Cei de la leasing, HVB. Casco si RCA la Unita.

 

 

------------------------------------

 

De 'bine', despre HVB Leasing

 

So, masina am cumparat-o de la DiBas si leasingul este facut prin HVB. Toate bune si frumoase. M-am plimbat cu ea cand avea numere rosii de mi-au sarit capacele.

M-am trezit cu 1 saptamana inainte de expirarea numerelor provizorii ca mi-ar trebui si mie numerele de leasing. Sun la HVB si secretara imi da numele perosoanei care se ocupa de inmatriculari, un telefon mobil, ca "asa se procedeaza la ei". Ok, am zis, mai bine asa, dau de ei mai repede. Sun la numarul respectiv si dupa ceva incercari si ceva timp, mi se raspunde. Bineinteles, raspuns incurajator: "O sa ne uitam, o sa ne interesam, reveniti cu un tel....". Ok, revin, ce era sa fac? Dupa o zi, dau de persoana respectiva si primesc un raspuns prompt si incurajator: "DiBas nu ne-a trimis actele masinii, nu avem ce sa inmatriculam!". Sun la DiBas: "Stiti.. actele.. masina..." si primesc un "Am avut ceva probleme, trimitem maine actele, nu va faceti probleme...!". Minunat, ma gandeam, o sa scap misto de asta. Dar de unde?! A doua zi de la HVB aflu ca e posibil ca masina sa stea putin neinmatriculata pentru ca formalitatile de inscriere dureaza cateva zile. Bineinteles, ei stiau asta dar nu s-au obosit sa le reaminteasca celor de la DiBas de acte, m-au lasat pe mine sa imi aduc aminte si sa actionez. Eh, asta e, 2-3 zile de metrou nu strica.

Cele 2-3 zile insa s-au facut 2 saptamani. Baga masina in curte, las-o sa putrezeasca ca oricum tu platesti. Si la urma urmei de ce sa mergi cu ea? Poate o strici. Mai bine ia metroul!

 

Cu lectia invatata, spre finalul celor 12 luni de leasing, ma asigur ca toate facturile sunt platite (de fapt sosite, ca sunt platite de cum ajung) si sun la HVB din timp. "Nici o problema, a doua zi dupa expirare se depun actele la vama si apoi suntem la mana lor". Suna incurajator. Iar nu este nimic ceea ce ei pot sa faca, tot DiBas, politia si vama sunt de vina. Minunat. Mi se da si de data asta o persoana de contact, dar, se pare, mult mai importanta. Timp de o 1,5 saptamani am sunat-o cam de 5 ori pe zi, doar de 4 ori mi-a raspuns. Si, bineinteles, HVB tocmai isi muta sediul intr-o cladire mai mare, sponsorizata de clienti fericiti, si absolut niciun numar fix nu le functioneaza. Beeettttoooon!

Eh, ultima oara cand dau de VIP-ul nostru imi spune ca au iesit actele din vama si ca trebuie sa aduc numerele si talonul! YUPIIII!!!! Dau bice pana acolo, gasesc VIPul si inmanez cu mandrie dovezile ultimei mele colaborari cu ei. Dar, surpriza-stupiza! Cica sunt niste facturi, emise "ieri" care sunt neplatite si nu se poate face radierea!!! WHAAAATTTT????? Ok, ok... fii logic! Ce naiba de facturi? Simplu: din cauza ca masina nu era radiata (dar nici inmatriculata) baietii s-au gandit ca le trebuie asigurare si au facut-o. Damn! Adica ei pot sa o tina asa cat vor, eu platesc asigurarea lor si ei nu imi dau radierea ca le place masina mea si nu vor sa o dea. Buuuunnnn... Da-le dracu, le platesc si pe astea, numai sa imi dea masina. De ce nu puteau sa le emita cat asteptau dupa constatarea de vama... pai banuiesc ca ar fi fost prea usor pentru mine.

 

Ei bine, pana acum (azi), sunt 12 luni si 2 saptamani de cand am luat masina. Din cauza HVB Leasing si atentiei pe care o arata clientilor, 1 luna nu am putut folosi masina. In acest moment inca nu este radiata masina, se asteapta confirmarea intrarii banilor in contul lor, desi le-am trimis pe fax copii ale OP-urilor.

 

Sfatul meu: nu sunt baieti rai, dar trebuie sa stai pe capul lor. Nu o sa raspunda la telefoane, trebuie sa te duci pe capul lor, nu o sa faca nimic daca tu nu te agiti. Nu stiu daca asa este la altii, dar eu cu astia nu mai lucrez in viata mea. Imi este de-a dreptul sila de ei.

Share this post


Link to post

Io m-am obisnuit deja cu stilul lor... Nu ma mai enervez, indiferent ce mai apare... Si io am stat calare, si pe fix (care merge, si are o voce blonda de tot la telefon!), si pe mobile.

Share this post


Link to post

Oh, stai! Au si fixuri si faxuri care merg, numai ca trebuie sa te dai peste cap sa le obtii sau sa ai noroc. Cele de pe site nu functioneaza, inca, si nici cele de pe cartile de vizita.

Share this post


Link to post

Mie unul mi-a harjait spoilerul pe spate. La politie s-a dovedit ca el era devina si mi-a dat RCA-ul lui. RCA facut la Asirom. Am dus masina la GTT si dupa doua zile am apelat la un coleg care cunostea pe cineva la Asirom sa grabeasca plata catre GTT si seara mi-am luat masina, evident inainte facusem constatarea la Asirom.

 

Nu conteaza agentia cu care au decontare directa, ei platesc si dupa care tu iti iei masina. Iti zic din propria experienta.

Share this post


Link to post

Pana acum eu sunt foarte multumit de BCR Leasing !Am primit facturile la timp de fiecare data , numerele le-am luat dupa un telefon si cand m-am prezentat in 2 minute le-am luat , ba a venit unul de la ei cu mine pana la masina( asta chiar nu stiu de ce , oricum masina era parcata in fata sediului lor).

Plata o fac cash ( e luata pe persoana fizica) si mai mult de 10-15 min nu am asteptat .

Sa vedem ce o sa mai fie !

Sper sa o tina tot asa

Share this post


Link to post

"ei platesc si dupa care tu iti iei masina"

 

Angela, daca asiguratorul are contract cu service-ul, nu trebuie sa astepti sa se faca plata. Iti iei masina cand e gata, chiar daca reparatia nu este inca platita.

Edited by vlad35

Share this post


Link to post

Trebuie sa astepti pana se da acceptul de plata, adica sa se convinga expertul de la asigurari ca ceea ce e trecut pe deviz/factura, are legatura cu ce a constatat el, ca sa nu se "incarce" factura.

Share this post


Link to post

Mai, lamuriti-ma si pe mine.

 

Adica, pe mine ma pocneste unu' care are RCA la firma XASIGURARI. Daca astia NU AU CONTRACT cu service-ul meu, eu trebuie sa astept pana se indura aia sa plateasca (va dati seama ca nu au nici un interes sa plateasca cat mai repede, si pe ala care m-a lovit nu-l doare cu nika ca eu nu pot sa ma dau cu masina!!!!!) ? NUuuuuuuuu! Nu cred ca e asa. [-X

 

La CASCO, da! Asa ceva se poate, pentru ca si asiguratorul e interesat ca tu sa fi multumit de el, ca la anu' sa-ti faci CASCO tot la ei.

 

Da' la RCA... ce-l doare pe asigurator, ca tu nu esti clientul lor! Te poate lasa fara masina si 3 luni, daca vrea, si daca ar fi cum ziceti voi...

 

Din cate imi aduc eu aminte, cand faceam scoala de soferi, altu' lovise masina pe care eram eu (nu in timp ce conduceam). Ala avea asigurare la XASIGURARI. A fost instructorul la aia la asigurati, i-au facut poza si apoi am mers cu masina in service, s-o repare... Aia cand au vazut XASIGURARI au inceput sa se vaite, ca aia le datoreaza o graoza de bani, ca sunt neseriosi, ca nu si-au platit nu stiu cate masini rparate... etc... Oricum ,au bagat masina in service, si au facut-o si in doua zile era gata de soferit! Cred ca e treaba service-lui sa recupereze banii de la RCA. De fapt sunt aproape sigur de asta. De-asta, cand va duceti cu devizul de la o firma neserioasa fac aia ca toate visele in service!

Share this post


Link to post

Hmm ... nu stiu cum e in cazul RCA-ului dar in cazul Casco-ului nu am asteptat nimic, nici plata, nici accept ... nimic.

Acu' vreo doua saptamani am schimbat, pe CASCO, parbrizul :

- primit pe fax - imputernicire pentru reparatie de la Di-Bas

- mers la politie - "anexa 2"

- mers la Allianz pentru constatare dauna - Hartie de la ei pe care scria clar "Inlocuit parbriz"

- mers la service Di-Bas - inlocuit parbriz.

Seara cand m-am dus sa-mi iau masina (programul se terminase de juma' de ora) am semnat doar un formular tip catre Allianz. Era un fel de certificare a mea, ca utilizator, ca reparatia s-a efectuat. Nu am vazut nici factura, nici devizul, habar n-am cat a costat.

Edited by Satori

Share this post


Link to post

In cazuri, hai sa le zicem simple (cum ar fi inlocuiri de piese), in care piesa e cunoscuta (daca scrie "parbriz inlocuit" e clar, daca scrie "se va verifica cutarica chestie" pe care constatatorul n-o poate... constata ca lumea, nu mai e asa clar) si volumul de manopera se poate aproxima binisor si in situatia in care exista o relatie de "incredere" intre service si asigurator, probabil ca lucrurile merg "unse".

Unii (service-uri) insa s-au ars (asiguratori care nu platesc la timp) si sunt mai rigurosi. Ca sa nu mai vorbim de reparatiile mai complicate (dupa busituri zdravene, de exemplu).

Eu am fost de 2 ori cu bube la GTT si, de fiecare data, am "intarziat" cam cu o zi din cauza asteptarii confirmarii de la Unita (GTT trimite factura la Unita, cel ce raspunde de dosar se hlizeste daca ce scrie ca au facut are legatura cu ce a constatat el mai demult si daca-i in regula da acceptul de plata pe care nu stiu cum il comunica).

Procedura mi se pare cinstita, desi daca m-ar plimba cu vorba mi-as schimba-o probabil.

Ca in mai toate ocaziile, concluzia este ca nu se poate generaliza.

Share this post


Link to post

Am primit actele de la HVB Leasing, ma apuc de formalitati. :)

Daca vedeti vreun Kalos albastru furios, feriti-va, soferul are sete de condus!

Share this post


Link to post

:drinkers:

In sfarsit!

N-o fi setea ta atat de mare sa ajungi prin VL, asa ca eu merg linistit! :P

Share this post


Link to post

Sal, sunt proaspatul cumparator al unui Kalos 4u 1,4 16V full si as vrea sa va impartasesc cateva din aventurile pe care le-am patit, cu speranta ca nici o persoana din cele care citesc acest post sa nu mai fie tzepuite.

Am fost la dealerul autorizat (si pe langa si renumit) Di Bas din Bucuresti si dupa ce am ales modelul pe care il doream, agenti de vazari mi-au spus ca masina ajunge in 3 saptamani maxim si eu am fost de acord. Binenteles am optat pentru varianta leasingului fiind mult mai avantajoasa. Am optat pentru BCR Leasing (super seriosi) cand am cerut factura proforma de la dealer mi s-a eliberat o factura proforma dar pe care nu era specificat nici seria motorului si nici seria sasiului. Practic eu plateam o masina care nu exista, si aceasta este o metoda a dealerului de a agata clienti cu japca promitand masini care nici nu exista si in momentul in care ai incheiat contractul de leasing si ai achitat avansul (stiind ca masina vine in 2-3 sap) nu prea mai poti sa dai inapoi, atunci incepe abureala, ca masina mai intarzie, ca sunt probleme in Ungaria cu stocul, bla bla bla ... si te tine pana gasesc ei o masina libera, asta insemnand poate chiar 2-3 luni. Va sfatuiesc sa fiti foarte atenti cu MAGARI astia. Eu personal am fost la RADACINI si mi-au dat in 5 min factura proforma cu i nr de la sasiu si de la motor. Nu incerc sa fac vreo reclama buna sau proasta doar incerc sa numai pateasca nimeni ce era sa patesc eu.

 

A, apropo am uitat sa va spun masina vine in 2 saptamani. :D :D :D :drinkers:

Edited by Satori

Share this post


Link to post

Da, da!

 

Iti elibereaza factura fara serie, si comanda masina in baza banilor tai (dati de fapt de BCR). O masina nu pleaca di Slovacia fara achitarea ei integrala aici in Romania!

 

Aici intervine smecheria! Daca vine o "pila" intre timp, ii dau lui masina comandata in baza banilor tai, si tu astepti alta, comandata in baza banilor achitati de "pila".

 

Factura proforma care merge la banca pt. dosarul de leasing trebuie sa contina seria sasiului, si toate elementele de identificare, si am impresia ca trebuie emisa chiar de GMDAT Eastern Euorpe din Ungaria (cel putin la a mea asa a fost).

Share this post


Link to post

1. Kalos de la Radacini? :o

2. Nu ti-au dat nici o teapa, e normal ce s-a intamplat! Daca au pe stoc bine, daca nu o cauta si asta este.

Share this post


Link to post

Nu Satori nu este corect asa, sa astepte sa stranga indeajuns avansuri incat sa poata sa achite o masina, unde suntem la caritas???? :) Radacini este dealer opel-chevrolet cam de 3-4 saptamani dar sincer iti spun nu se compara cu ceilalti dealeri. Au achizitionat 100 de masini fara sa astepte sa stranga avansuri destule incat sa cumpere o masina. Sincer aceste reprezentante merita sa trimiti un mail la GMDAT in care sa le prezinti ce se intampla in Romania, eu zic ca e strigator la cer ce se intampla.

 

 

IN ROMANIA ORICE E POSIBIL!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...