viktor2025 Posted 9 hours ago Share Posted 9 hours ago Chevy Spark motorizare M300 de 1L daca il lasi parcat 1 saptamana-doua, goleste bateria de nu se mai aprinde nimic in bord. Bateria este noua. Am masurat cu un ampermetru pe baterie in stationare fara cheie in contact ia cam 200 miliamperi. Cand motorul e pornit incarca cu 14,5- 14,6 volti. Ce ar putea fi daca a mai avut cineva problema asta? Masina nu are alarma, doar inchiderea din fabrica care functioneaza. Link to comment
rich1974 Posted 8 hours ago Share Posted 8 hours ago 200 mA este cam mult. ar trebui sa fie 50-70. temporar, puteti scoate o borna si sa o lasati asa o saptamana. asta ca sa va asigurati ca bateria e buna. dupa aia, mergeti mai departe cu investigatiile. Link to comment
viktor2025 Posted 7 hours ago Author Share Posted 7 hours ago Bateria e abia luata din fabrica,direct. Am scos radioul si nu s-a schimat consumul decat cu -15mA. Suspectez ceva legat de alternator,releu regulator sau orice are curent permanent in afara de calculator, care zic ca daca ar fi ceva cu el n-ar merge asa bine motorul. Motorul merge ceas. Acum 2 ani s-a inlocuit alternatorul (nu stiu din ce motive, e masina de firma) si s-a inlocuit cu ceva de la dezmembrari. Mai caut, orice sugestie e bine venita. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now