Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Liniuţe cu Espero

Recommended Posts

RS eu ajung in a treia la 160, tu n-ajungi cu a -5 a sa stii... :lol:

2.Eu nu ma fac cu nimeni la demaraj, pt. ca n-am masina de asa ceva.

3.Am condus mult Tico si stiu ca pana la 80 se duce de nu se poate.

4.Nu te mai ataca ca n-ai nici 3000GT, nici 1.8T, ci ai Tico, k? Tu ai atitudine de posesor de Porsche.Am facut o gluma cand ti-am raspuns la mesaj.

5.Oricum ar fi o chestie nedemna pt.mine sa profit de un tico cand masina mea e de vreo patru ori mai mare decat ascutitoarea.Ma fac si eu cu vreo Vectra cu ceva dar cu Tico?!?!?

Share this post


Link to post

liniuta inseamna max 400 m ca doar e liniuta nu linie, si in 400 m nu stiu daca prinzi mai mult de 100kmh. dar presupun ca stii mai bine. ma atacam pentru ca la liniute am pierdut doar cu un cielo pe 1000 m la o distanta de 3 m in rest berlina, break, matiz, nova, pe 400 au stat cuminti+ ca m-am gandit ca espero e o limuzuna nu un racer=>viteza maxima mare, demaraj mai lent.. scuze daca am fost "cocky" dar mi s-a parut ca ma iei la mishto.

Share this post


Link to post

Pai si tu compari masina mea cu berlina, matiz, nova?? :lol:

Ce-i drept cand veneam duminica de la Brasov un kamikaze ci tico a mers paralel cu mine pana la 130... :shock: de-abia atunci i-am dat cu flit.ce-i drept el era singur, iar eu eram pe gpl.

concluzia este ca nu ar fi relevant sa facem liniute pt. ca merg de 1 an si ceva numai pe gpl.In conditiile astea va trebui sa merg la service, sa curat injectoarele sa bag benzina, sa bag un aditiv si sa merg cateva zile pe benzina.Cam mult deranj pt. o liniuta, nu?

Asa ca in conditiile astea ma abtin si la semafor sa fac liniute.Doar de la 70 incolo... :wink:

Share this post


Link to post

poti sa-mi spui ca gresesc cand spun ca pe 400m e competitiva?

 

asta spuneam si eu si tu la viteza mare, respect alti cai putere, alti centimetri cubi, ce vrei, e limuzina, atuul e confortul nu demaraju.

Share this post


Link to post

Pai sa vedem ce am halit eu pe paine: Opel Vectra... VW Passat... Audi 80 (ultimul model din serie)... Si ar mai fi dar nu stau sa mi le amintesc acum... Conteaza enorm de mult soferul! Timpii de reactie, stiinta schimbarii vitezelor in zona de cuplu maxim... Apoi gumele, geometria masinii si alte setari...

Share this post


Link to post

Ce Passat ai halit??Ca cel mai naspa motor la passat e 1.9 TDI de 115CP?!?!?

Share this post


Link to post

La mine halit inseamna plecat de la semafor pana ajung eu la 60km/h, peste nu ii mai dau ca nu am chef de dude cu politia... Nu stiu ce era, nu era sigur diesel, cred ca era 1.8... A, si ceva Octavia, etc... Si, cum spuneam, conteaza enorm de mult si soferul/pilotul...

Share this post


Link to post
La mine halit inseamna plecat de la semafor pana ajung eu la 60km/h, peste nu ii mai dau ca nu am chef de dude cu politia... Nu stiu ce era, nu era sigur diesel, cred ca era 1.8... A, si ceva Octavia, etc... Si, cum spuneam, conteaza enorm de mult si soferul/pilotul...

 

Conteaza soferul cand masinile sunt relativ egale ca performante. Un Passat de 1.8T are 150cp, deci e clar ca ala nu a vrut sa faca intrecere.

Spre exemplu iarna trecuta am vazut prin centru un Porsche 911 Turbo rosu. Tipul pleca f incet de la semafoare, si mergea cu maxim 40km/h (si avea geamul de la sofer deschis pana jos). Faptul ca eu plecam mai repede de la semafor si mergeam mai tare ca el, nu inseamna ca eu l-am facut pe ala cu Porsche-ul.

Share this post


Link to post
La mine halit inseamna plecat de la semafor pana ajung eu la 60km/h, peste nu ii mai dau ca nu am chef de dude cu politia... Nu stiu ce era, nu era sigur diesel, cred ca era 1.8...

 

Acu' nu ca-s Toma necredinciosu' ... da' totusi mi-e greu sa cred ca te-ai batut pana la 60 cu VW Passat pe benzina de 1.8 ... deci , pe benzina , deci nervos totusi ... ( era de generatie mai noua ? adica mai nou de 1995 ? ) . Nu de alta , da' ma gandesc ca totusi , VW-urile au motoare competitive ; daca mai era si model mai nou , chiar ca devine suspect cum de l-ai intrecut ; asta pt ca pana la 60 nu trebe sa fii super sofer sa bagi pedala de acceleratie pana la fund si sa o tii acolo ... ca nu este neaparata nevoie sa treci in a 2-a ( iara daca chiar o faci , iarasi , nu trebe sa fii super sofer ) . Arta soferiei se vede pe distante mai mari , unde apuci sa treci macar prin 4 trepte de viteza ... parerea mea ... nu ca nu te cred , da' mi-este greu sa accept , oricat de mult imi place mie Espero ( si crede-ma , imi place ; de-asta si sper sa-mi cumpar unu' in curand ) ... :lavolan: nu cred ca se ridica la nivelul unui VW de aceeasi cilindree si an de fabricatie identic ( sau macar apropiat )

Share this post


Link to post

Ideea pornea de la faza cu Tico-Espero... Nu ma laud ce si cum am facut, ca in general nu fac treburi din astea... La drum lung probabil ca o masina de aceeasi cilindree dar de generatie mai noua te intrece, dar in oras intervin extrem de multi factori! Ca nu zice nimeni sa mergi doar pe Kiseleff pe linie dreapta! Exista si alte masini, si curbe, si tramvaie, etc... Dar nu asta era ideea principala, ci lupta inegala dintre Tico si Espero.

Share this post


Link to post

Pai atunci , hai sa o luam sistematic , cu specificatiile tehnice ( nu am cartile tehnice , nu cunosc , este ce am gasit pe net in 5 minute ):

 

Tico : de la 0-100km - 17,5 secunde

sursa - http://www.motorabc.com/info/daewoo/tico/

Espero ( 1.5 GLX ) - 12,8 secunde

sursa - http://www.carfolio.com/specifications/mod.../car/?car=78243

Espero ( 1.8 ) :D e la 0-100km - 11,0 secunde

sursa - www.daewooespero.3x.ro

Deci , este destul de greu ca un Tico sa bata un Espero . Il bate pe o distanta mai scurta de 400m ( demarajul este mai puternic la un Tico , desi are putere mai mica , da' este si el micutz ) . Da' totusi , in 400m se ajunge la 100km/h cu soferi dibaci , deci Tico nu cred sa aiba vreo sansa . Diferenta este mare ( 5 secunde inseamna totusi mult ) . Cu alte cuvinte , VIPER este castigator ( pe hartie cel putin ) ... Asta ca sa nu mai vorbim de diferenta de 6,5 secinde in cazul unui Espero de 1.8 ...

Share this post


Link to post

Rationament corect, dar nu neaparat cu mine la volan... Eu nu fac chestii din astea decat rar, la semafor, daca si celalalt da un semn, si doar pana la limita vitezei legale, si doar in siguranta. In rest nu ma intereseaza, nici nu am cu ce... Daca o sa veniti pe 11-12 la Palat in spate la pista (e etapa a 3-a a CN de Automodelism, termice, clasele 1/10 si 1/8 2WD si 4WD) o sa vedeti masina unui prieten care are cu ce: Impreza WRX STi tunata... 305CP, etc, etc...

Share this post


Link to post

Nu tre' să fiţi aşa necredincioşi în spusele lui Viper, pentru că m-am dat şi eu cu un Passat de-ăsta, şi până să schimb a 3-a eram în faţă. La a 3-a s-a duus :roll: Cutia la Espero e relativ scurtă, şi asta ajută niţel.

Share this post


Link to post

Nu ştiu viteza, că eram cu ochii pe turometru doar. Aşa cum tot trâmbiţez şi cred că e cel mai bine: în jur de 3500 rpm, ca să-mi cadă în ture puţin peste 2500 rpm.

Share this post


Link to post

Mai copii fiti atenti rationament aici:

1.Espero 1.5 16V de 90CP

2.Skoda Octavia (nici macar Passat) 1.9Tdi de 90 CP

Octavia o sa ma rupa in doua (cum s-a si intamplat ) si de ce spun asta:

Dieselul intra pe rosu la 4000 de ture. 90 de CP obtine la 2200 de ture.

Espero are cuplul maxim la 5600 de ture.

Pana ajung eu la 5600 , ala a schimbat doua trepte de viteza si s-a si dus de ceva timp.

Din proprie experienta pot spune ca Daewoo e bun in viteza a treia si a patra.Are cutia lunga si merge a patra in loc de a cincea.Pe curbe, serpentine, pante poate fi folositoare.

 

Despre discutia cu Passatul pe benzina, pot spune ca are un prieten A4 cu motor 1.8 24 V (130 CP).Adica motorizare prezenta si la Passat.Si pot spune ca Espero nu are nici o sansa.Adica in a treia te ia cu ceva de la stomac cand ajungi la 120..In concluzie sunt sigur ca Espero n-are nici o sansa in fata nici uneia dintre masinile de mai sus.

Share this post


Link to post

Pai poti sa dai a 3-a si pe la 70km/h...

Share this post


Link to post

auziti da de ce pe acelasi site scrie ca matiz are 17,00 sec demaraj (deci e mai rapid ca mine 17,5 sec) cand eu il fac la orice ora si chiar urat de tot?

Share this post


Link to post
Mai copii fiti atenti rationament aici:

1.Espero 1.5 16V de 90CP

2.Skoda Octavia (nici macar Passat) 1.9Tdi de 90 CP

Octavia o sa ma rupa in doua (cum s-a si intamplat ) si de ce spun asta:

Dieselul intra pe rosu la 4000 de ture. 90 de CP obtine la 2200 de ture.

Espero are  cuplul maxim la 5600 de ture.

Pana ajung eu la 5600 , ala a schimbat doua trepte de viteza si s-a si dus de ceva timp.

Din proprie experienta pot spune ca Daewoo e bun in viteza a treia si a patra.Are cutia lunga si merge a patra in loc de a cincea.Pe curbe, serpentine, pante poate fi folositoare.

 

     Despre discutia cu Passatul pe benzina, pot spune ca are un prieten A4 cu motor 1.8 24 V (130 CP).Adica motorizare prezenta si la Passat.Si pot spune ca Espero nu are nici o sansa.Adica in a treia te ia cu ceva de la stomac cand ajungi la 120..In concluzie sunt sigur ca Espero n-are nici o sansa in fata nici uneia dintre masinile de mai sus.

 

1. la 2200 obtzine cuplul maxim, nicidecum puterea maxima (90CP)

2. motorul de 1.8 folosit in tot grupul Volkswagen are 20Valve (5/cilindru) shi are 125 de cai in varianta atmosferica..

Pe A4, motorul de 2.0 16V are 130CP, intr'adevar..

Share this post


Link to post
auziti da de ce pe acelasi site scrie ca matiz are 17,00 sec demaraj (deci e mai rapid ca mine 17,5 sec) cand eu il fac la orice ora si chiar urat de tot?

 

Demarajul 0-100 e una, liniuta pe 400m e alta ... pacat ca site-ul respectiv nu da si distantele pe care se atinge suta, pentru a fi relevant ... foarte probabil, Matiz prinde 100km/h pe o distanta mai scurta decit Tico, esential la Matiz e sa poti exploata tr.III, care e excelenta, in timp ce I si II se plafoneaza prea repede ...

Share this post


Link to post
Espero are  cuplul maxim la 5600 de ture.

 

Nenea, cum pana calului sa aiba cuplul maxim Espero la 5600rpm????? Cuplu maxim (N·m/rpm) = 145/2800 !!!!!!! Asta la 1.8, iar la 1.5: Cuplu maxim (N·m/rpm) = 137/3600-4800 (ma rog, aici se vede avantajul clar la 1.8... :lol: ).

 

Puterile sunt oarecum la fel la 1.5 si 1.8 (66kW/4800rpm respectiv 70kW/5400). Deci vesnica neintelegere intre cuplu si putere... Iar eu cand zic ca fac dude gen "liniutza", crede-ma, duc turometrul in rosu... Imi place la nebunie cum urla motorul care pana atunci doar zumzaia!

Share this post


Link to post
Mai copii fiti atenti rationament aici:

1.Espero 1.5 16V de 90CP

2.Skoda Octavia (nici macar Passat) 1.9Tdi de 90 CP

Octavia o sa ma rupa in doua (cum s-a si intamplat ) si de ce spun asta:

Dieselul intra pe rosu la 4000 de ture. 90 de CP obtine la 2200 de ture.

Espero are  cuplul maxim la 5600 de ture.

Pana ajung eu la 5600 , ala a schimbat doua trepte de viteza si s-a si dus de ceva timp.

Din proprie experienta pot spune ca Daewoo e bun in viteza a treia si a patra.Are cutia lunga si merge a patra in loc de a cincea.Pe curbe, serpentine, pante poate fi folositoare.

 

     Despre discutia cu Passatul pe benzina, pot spune ca are un prieten A4 cu motor 1.8 24 V (130 CP).Adica motorizare prezenta si la Passat.Si pot spune ca Espero nu are nici o sansa.Adica in a treia te ia cu ceva de la stomac cand ajungi la 120..In concluzie sunt sigur ca Espero n-are nici o sansa in fata nici uneia dintre masinile de mai sus.

 

1. la 2200 obtzine cuplul maxim, nicidecum puterea maxima (90CP)

2. motorul de 1.8 folosit in tot grupul Volkswagen are 20Valve (5/cilindru) shi are 125 de cai in varianta atmosferica..

Pe A4, motorul de 2.0 16V are 130CP, intr'adevar..

 

O singura obiectiune: pe A4 model 97 est 1.8 20V si nu 16!!

Sper ca esti de acord ca un diesel avand cuplul mai joo si intrand la 4000 pe rosu cum e Octavia de exemplu, e mai tare in demaraj ca un Espero.

Share this post


Link to post

Ce treaba are cuplul cu demarajul??? Adica tu vrei sa zici ca daca ai 2 masini identice ca si cilindree, doar ca una Diesel si una pe benzina, aia Diesel e mai iute de picior ca aia pe benzina??? NEVER!!! Iar discutia pornea de la o liniutza pe 400 de metri!!! Si are Espero multe sanse, demonstrabil oricand (na, ca m-am excitat...).

Share this post


Link to post

Tine cont ca aia diesel e turbodiesel!!Tine cont de motoarele astea de generatie noua cand dieselul se duce la fel ca benzina!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...