VAXXi Posted April 16, 2004 Da, aşa e. Pentru vremea ei era bine de tot accesorizată. Păi când mă uit acum la maşini de 15-20 kEUR TTI, şi văd "geamuri electrice spate opţionale" sau "oglinzi încălzite opţionale" mă bufneşte râsul. Şi pe carsurvey.org plutea aceeaşi opinie: la ei era ceva nemaiîntâlnit să iei o maşină nouă, cu ABS, airbag, cd player şi opţiunile pe care le-am scris mai sus - la 20 000 USD. Apropos, în catalogul după care se calculează asigurarea, valoarea "de nouă" pentru Espero era vreo 11 000 USD . Share this post Link to post
relu17 Posted April 17, 2004 Eu am vrut initial sa cumpar un Cielo, dar vazand preturile si accesoriile la Espero, m-am razgandit. Desi este de conceptie mai veche anii 90, formele sunt atragatoare, mai ales stopurile. M-a enervat unul pe un forum care zicea ca seamana cu un rechin esuat. Saracul nu stia nici macar ca rechinii nu sunt balene si nu esueaza. Motorul de 1800 este adecvat pentru clasa medie din care face parte, desi cateodata la depasiri as vrea sa aiba macar 5 cai in plus. Am facut un consum pe 150km in afara si a iesit 5.9/100km, binenteles am mers cu 90-100 in afara si 60-70 in localitati. In oras iarna 12-13l/100km iar acum 11-12l/100km. Nu explic aceasta diferenta mare decat prin greutatea mare a masinii si conceptia veche a motorului. Share this post Link to post
mongoose Posted April 19, 2004 Sunt identice. 1.5 de pe Cielo Executive (pe alea s-a pus) e ala de pe Espero. Mmhmhmhm... aici s-ar putea să ai dreptate. Recunosc, nu ştiu dacă sunt motoare identice. Share this post Link to post
mongoose Posted April 19, 2004 Rechin esuat. Funny. E tare asta. Gusturile nu se discuta. Eu am ramas surprins sa aflu ca Espero are blocuri optice clare. Mie imi place tare mult. Si becuri cu xenon. Adevarul e ca se vede beton seara. Cu Dacia mea nu depaseam 80-90 de frica, nu vedeam mai nimic seara, mai port si ochelari. Cu asta merg lejer la 120. Consuma exact ca in manual. 5.9 la 90km/h. Pe la 120 e 7.5 sau ceva in halul asta. Daca dai talpa mai departe pregateshte-te sa deschizi portofelul De pe de alta parte ce pana mea am vrea la banii astia. Eu am dat 4500 pe ea. Ce dreq sa iau la banii astia (in afara de Cielo). Eu am vrut initial sa cumpar un Cielo, dar vazand preturile si accesoriile la Espero, m-am razgandit. Desi este de conceptie mai veche anii 90, formele sunt atragatoare, mai ales stopurile. M-a enervat unul pe un forum care zicea ca seamana cu un rechin esuat. Saracul nu stia nici macar ca rechinii nu sunt balene si nu esueaza. Motorul de 1800 este adecvat pentru clasa medie din care face parte, desi cateodata la depasiri as vrea sa aiba macar 5 cai in plus. Am facut un consum pe 150km in afara si a iesit 5.9/100km, binenteles am mers cu 90-100 in afara si 60-70 in localitati. In oras iarna 12-13l/100km iar acum 11-12l/100km.Nu explic aceasta diferenta mare decat prin greutatea mare a masinii si conceptia veche a motorului. Share this post Link to post
VAXXi Posted April 19, 2004 Asa-i, asa-i ... farurile sunt clare, becurile cu halogen (nu confundati cu xenon). Am schimbat recent cu un prieten becurile la farurile de pe o SupeRNova; m-a uimit cat de primitiv era designul si modul de asamblare. Share this post Link to post
mongoose Posted April 19, 2004 Corect, halogen. Stiam eu ca e ceva in neregula cand ziceam xenon. Apropos, care e diferenta? Asa-i, asa-i ... farurile sunt clare, becurile cu halogen (nu confundati cu xenon). Am schimbat recent cu un prieten becurile la farurile de pe o SupeRNova; m-a uimit cat de primitiv era designul si modul de asamblare. Share this post Link to post
VAXXi Posted April 19, 2004 Cu halogen (gazul din corpul becului) e mai ieftin, şi nu necesită instalaţii special. Cu xenon, este nevoie de o putere mai mică pentru aceeaşi intensitate luminoasă (vreo 30-40 de W), dar trebuie o instalaţie specială de ridicare a voltajului, care-i destul de scumpă. Share this post Link to post
iuzar Posted April 19, 2004 ...si xenon-ul nu cred ca e permis sa ti-l pui pe masina...sau numai de un anume wattaj...parerea mea... Share this post Link to post
VAXXi Posted April 19, 2004 Ba e foarte permis, dar un kit real pentru faruri cu xenon costă în jur de 1000 EUR (are obligatoriu instalaţie spălare faruri şi instalaţie anti-orbire, adică o instalaţie care reglează automat nivelul farurilor când treci peste gropi, ambele gândite pentru a nu-i orbi pe cei din contrasens). Share this post Link to post
OCEBE Posted April 20, 2004 n-am citit postul in care se asemana forma caroseriei de espero cu un rechin esuat dar, cred ca cel ce a facut aceasta comparatie ori nu stie cine a desenat caroseria espero-ului ori, are ceva cu rechinii (o fi avut vreo intalnire de gradul III cu vreunul care l-a marcat?) Share this post Link to post
iuzar Posted April 20, 2004 Cred ca faza cu rechinul esuat o fi vazut-o Relu pe autoshow, parca pe acolo am zarit ceva de genul asta...cel care a spus-o o fi vazut Falci de prea multe ori si acum vede rechini peste tot (presupun ca si in toaleta ) Share this post Link to post
mongoose Posted April 20, 2004 Daca omului nu i-a placut forma nu ai ce ii face. Gusurile nu se discuta. Poate e fan C3. Fiecare cu pasarica lui. Faptul ca nu ii place lui nu ne influenteaza pe noi. Mie personal mi se pare superba masina. Cu un mic tuning face de rusine multe masinute actuale. Share this post Link to post
relu17 Posted April 20, 2004 Cel care a facut comparatia cu un rechin esuat probabil nu avea ce sa spuna fiind vorba despre un topic cea mai urata masina pe autoshow.ro Oricum am mai citit si pe alte forumuri straine si se mentiona ca Espero are un look invechit. Acum sa fim realisti ce masina proiectata in 1990 are aspect actual? Poate Ferrari si alte cateva marci realizate de designeri cunoscuti (Bertone a realizat caroseria pt. Espero). Eu sunt multumit de cum arata si cum se comporta si la banii care i-am dat pe ea(4000E) nu puteam sa fac o alegere mai buna, decat daca traiam in Europa de Vest :!: Share this post Link to post
VAXXi Posted April 20, 2004 Da, aşa-i ... Bertone a desenat Espero (şi Citroen ... naiba ştie care; BX parca, sau CX - seamănă cu un Espero station-wagon), iar Giugiaro a desenat Matizu'. Share this post Link to post
mongoose Posted April 27, 2004 Si apropos de Espero. Mi-am tras avatar. Ta daaaa. Share this post Link to post
mongoose Posted April 27, 2004 Asa am nimerit-o. Doamne ajuta. Acu trebuie sa o intretin. Curand trebuie sa bag nishte banuti in ea ca are zone unde s-a ciobit vopseaua si trebuie ajustate sa nu se mareasca. Trebuie sa-mi marit si rotile. Eu merg mai mult prin oras si e greu cu 205 prin gropile astea. Desigur ca tot de aliaj o sa iau dar de 15 ca astea de 16 sunt prea mari. Aveti cumva idee cam care e pretul de second al unor jenti plus roti? Cum se calculeaza cum fac estimare. E in functie de ani, de kilometri parcursi, estetica, cum? Share this post Link to post
iuzar Posted April 27, 2004 Mongoose, sa-ti traiasca avatarul! Daca gasesti ceva de sh pe 15" spune-mi si mie, m-ar interesa si pe mine dar nu la 100 euroi bucata, cat sunt noi la vreo firma de tunning, ceva ca pt bugetari. Si daca ai un pret la cele de 16 ale tale, arunca-l pe la bursa, poate intereseaza pe cineva... poate chiar pe mine Share this post Link to post
VAXXi Posted April 27, 2004 Despre culoare... eu mă gândesc şi-aşa s-o vopsesc integral, pentru că se văd efectele iernii, neatenţiei altora în parcare, plus c-am observat şi-un pic de rugină la aripa stângă, deci voi alege o culoare care să nu fi fost în oferta Daewoo... voi avea Espero unicat . Share this post Link to post
iuzar Posted April 27, 2004 VAXXi am vazut eu ceva dragutz saptamina trecuta: un Espero rosu cu numere de vrancea, arata bine, ala da unicat. Daca iti schimbi culoarea ce manevre mai trebuie facute... RAR&stuff? Share this post Link to post
VAXXi Posted April 27, 2004 Grr... tot roşu vroiam şi eu să-l fac Din câte ştiu eu, se procedează ca la înmatriculare, minus partea cu obţinerea numerelor şi vânzare-cumpărare. Trebuie schimbat talonul, depusă o cerere ... şi bani. Share this post Link to post
iuzar Posted April 27, 2004 Grr... tot roşu vroiam şi eu să-l fac Din câte ştiu eu, se procedează ca la înmatriculare, minus partea cu obţinerea numerelor şi vânzare-cumpărare. Trebuie schimbat talonul, depusă o cerere ... şi bani. Pai fa-l rosu ca arata super si oricum ala vazut de mine era din VN, nu cred ca bantuie prea des prin Bucuresti. Si, daca-l faci rosu si te opreste lumea pe strada sa te laude spune-le ca ma cunosti si pe mine, ca suntem colegi pe forum Share this post Link to post
VAXXi Posted April 27, 2004 Eh... oricum mai va până la vopsirea integrală, pentru că o să mă ducă pe la vreo 500 EUR, şi acum am în cap altă jucărie pe care să dau banii... ştii tu care Share this post Link to post
iuzar Posted April 27, 2004 Eh... oricum mai va până la vopsirea integrală, pentru că o să mă ducă pe la vreo 500 EUR, şi acum am în cap altă jucărie pe care să dau banii... ştii tu care Iuzar stie! Share this post Link to post
expero 16V Posted April 29, 2004 Fa-l negru cu geamuri ionizate 50% daca vrei ceva unicat. si du-te la C&C si fa-ti si asa ceva: Share this post Link to post