Jump to content
Sign in to follow this  
vbocan

Consum Exagerat de benzina

Recommended Posts

daca iese benzina nearsa pe evacuare nu poate insemna decat un singur lucru: unele cicluri le "sare". ori nu functioneaza un cilindru din cand in cand... da "rateuri". greu de crezut ca asta ar fi explicatia, se aude, motorul merge extrem de neuniform si in plus masina nu trage... eu imi mentin parerea ca scapa pe undeva, la un racord sau ceva, picura, verifica traseul pe care circula benzina.

Share this post


Link to post

Sigur o pierzi pe undeva. La consumul ăsta motorul ar fi trebuit să meargă ca dreaqu - cred că nu merge deloc de fapt.

 

Dacă zici că ai schimbat sonda... logic ar fi să te gândeşti dacă operaţiunea asta putea să lase în urmă o gaură, un furtun nestrâns ceva. pune pe cineva să meargă în urma ta - fac pariu că laşi o dâră frumoasă în spate. Nici varianta cu furatul nu e exclusă deşi cred că trebuia să-ţi găurească rezervorul.

 

Eşti SIGUR că ai alimentat 20 litri - să nu fi alimentat de 20 lei - eu mi-am mai luat ţepe dintr-astea (de nu pricepeam ce dreaqu are acul ăla de nu se mai ridică).

 

Ce zici tu înseamnă 40%- îţi dai seama că aşa ceva nu s-a mai auzit? (şi vezi că BMW-ul ăla nu sare de 18% hi hi hi...) Chiar nu pot să înţeleg cum mai dormi noaptea - eu până acum o desfăceam bucăţi...

Share this post


Link to post

tolin_afc

Ce aveti frate, alt ulei mai nepotrivit pentru Cielo n-ati gasit ? Asta ramane cat mai mult curat, este ? Adica n-are proprietati de spalare a instalatiei, nu ? Unul care se murdareste dupa 1000 km e prost, nu ?

Schimba-l, frate, inainte sa termin randul asta si nu mai spune la nimeni ce ai avut inainte.

 

pixelconscious

Aceeiasi masina, aceleasi date. Candva am folosit si acelasi ulei iar acum am trecut pe Castrol Softec 5W-40. Pornirea dimineata este parfum iar consumul aproximativ 11 urban. Iti recomand sa schimbi urgent porcaria aia de ulei!!! Daca vrei sa te convingi de 'beneficiile' ARAL-ului, cand desfaci capacul la urmatorul schimb baga un ochi sa vezi ce e acolo. Asa namol iti garantez ca nu o sa gasesti nici la Techirghiol. Ia spune, nu iti consuma si ulei ?

 

Hmm, :-? ... Aral 10W40 Blue Tronic... nu are proprietati de spalare, da` gasesti Techirghiol in baia de ulei. Mai baieti, mai draga... ori, ori, ca mie asa-mi fac ochii @-) Ce studii inalte va dau dreptul sa afirmati cu atata siguranta ceea ce am citat mai sus? Confundati uleiul Aral existent pe piata pana acum 2 ani, cu ceea ce au scos nemtii anu` trecut.

1* de 6 luni (aproape 7.000 km) nu am pus o picatura de ulei - verificat la o saptamana!

2* in diminetile geroase din ianuarie, trei masini existente in familie (toate cu Aral Blue Tronic) au pornit la sfert.

3* nu apuca motorul sa atinga temperatura de regim ca ajung unde am treaba; cand plec mai departe motorul este la fel de rece ca la inceput, niciodata nu ajunge la cca 80 grade.

4* pe scanner, la City Center, nu au facut nici o modificare a parametrilor, nici un reglaj, au constatat doar o pornire defectuoasa a elecroventilatorului, remediul fiind o resetare a calculatorului.

5* ori va puneti de acord, ori unu` din voi este "putin" ignorant, si trebuie sa se apuce de crosetat.

6* in orice service (chiar Daewoo) si oricati mecanici intrebati, din 10 chestionati, aflati 8 raspunsuri diferite.

 

Mai cititi!

Edited by freemind

Share this post


Link to post

Ca tot vorbesti de crosetat ia pune mataluta mana si croseteaza un pic la regulamentul acestui forum poate asa iti dai seama cand esti off-topic si cum trebuie sa te adresezi celorlalti useri.

Share this post


Link to post

Offtopic la offtopic:

@freemind > citeste specificatiile la BlueTronic 10w40, ca sa afli si tu pentru care motoare este facut.

http://www.aral-lubricants.com/lubricants/...tml?parNum=0588

 

Dintre produsele curente (actuale, proaspete) ARAL doar HighTronic 5W40 si SuperTronic G 0w30 sunt facute pe specificatiile GM.

Share this post


Link to post

@ florin4i

 

sigur curge benzina pe undeva... eu la SuperNova am avut de noua consum de 14-15 in oras... la servis puas pe tester rasverificata - nimic - totul perfect...

pana intr-o zi cand a n-a oara cand luam la verificat masina - am vazut picurand benzina pe langa rezervor (abia venisem de la drum prin Buc.) - ce se intampla: capacul rotund din partea superioara a rezervorului de care e prinsa pompa si sonda (acelas sistem ca la cielo) nu era bine prins si la miscarile masinii efectiv dadea pe afara - am rezolvat-o in 2 min in parcare... de 4 ani nu mai am nici o problema - a mentionez ca afara din oras consumul era super ok (pt ca nu se bataia masina ca in oras si nu curgea)

deci ai grija si uita-te bine de tot la tot ce este imbinare pe partea de alimentare cu benzina ca sigur iti curge pe undeva

Share this post


Link to post

Salutare si ma bucur ca v-am gasit.

Am un Cielo cu motor DOHC din 2003 pe care am pus instalatie de gaz LOGAS din septembrie anul trecut in speranta ca voi reduce cheltuielile. Dar constat acum, dupa cinci luni si 5000 Km facuti din septembrie si pana acum, ca mananca in jur de 12 pe benzina si 13 pe gaz afara la mers constant cu 90km/h si in oras intre 18 si 20 l/100km. Ultima verificare am facut-o azi pe Bucuresti-Pitesti prin metoda plinului pana sus in buza. Am fost la ambele revizii cea de 1000 km si cea de 5000 km. Cea de 5000 am facut-o azi si mi-au spus ca instalatia merge "bine" si consumul exagerat e din cauza "gazului". I-am intrebat de unde imi recomanda sa bag gaz si mi-au spus ca nu stiu ce sa-mi recomande. Masina are 23500 km reali acum si instalatia am montat-o cand aveam 17000 km.

Motorul trage bine si pe gaz si pe benzina si porneste la prima cheie si vara si iarna. Inanite de a pune gaz pe masina am schimbat filtru de aer, fultru de ulei, uleiul (10W40 blue Tronic), filtrul de benzina si i-am curatat injectoarele.

Sper sa ajung in seara asta la intalnire.

Share this post


Link to post

Am reusit sa rezolv problema cu consumul astazi dupa ce am fost "pasat" ca o minge de pinpong intre service Daewoo si service-ul unde am montat instalatia de gaz. Fiecare dadea vina pe celalalt pentru defect. De fapt a fost sonda de oxigen care nu mai dadea tensiune corespunzatoare (1220mv constant in loc de 300mv pana la 900mv in functie de cantitatea de oxigen). Si pe care au spus ca mi-o schimba dar ca nu imi dau garantie fiindca pe masina am instalatia de gaz montata la un alt service si nu e Lovato. Asa ca am cumparat sonda si am montat-o singur. Consumul a revenit la "normal " adica 6l/100km afara din orasa la mers cu 100km/h constant. Si nici nu se mai aprinde aleator becul "Engine check" din bord, deocamdata.

Share this post


Link to post

Am vazut parerei pro si contra umplerii pana in buza a unui rezervor.

Concret si final : ( intr-adevar asa s-ar face consumul cel mai aproape de adevar ) banuiesc ca NU este recomandat sa fie supraplin rezervorul daca nu asa a fost gandit, dar STRICA ceva, daca de cateva ori pentru o medie buna la consum il fac asa ??

Share this post


Link to post

A scazut consumul pe benzina, fiindca pe gaz consuma in continuare mult. Am fost din nou la cei care mi-au montat instalatia si i-am rugat sa o mai verifice o data. Au demontat "plamanul" si au gasit membrana sparta. Au inlocuit-o si au reglat si debitul de gaz. Acum a scazut consumul si pe gaz la valori normale dar, cand merg pe gaz se simte ca e mult mai putroasa decat pe benzina.

 

P.S. Becul din bord "check engine" se aprinde doar cand merg in afara la drum lung. In oras nu se aprinde.

Edited by svr

Share this post


Link to post

Salut.

Problema pare sa fie la instalatia de gaz.

Apropos : de ce i-ai pus GPL daca tu mergi cam 8000 km pe an cu masina? Din ce am auzit eu o astfel de instalatie se amortizeaza doar in cazul in care faci cel putin 15.000 km pe an...

Share this post


Link to post

Salut , problem : am schimbat sambata bobina de la aprindere la cielo si mi-au reglat avansul si acum a inceput iar sa consume mult si scoate si oleaca de fum negru cand o ard.

Stie cineva in Constanta service bun cu tester bun si ieftin :D ?

Edited by xix1319

Share this post


Link to post

hmm deci al meu are 94k KM si consuma km 9-10-11 urban deci oricum o iei la traficu din buc cielo consuma mult iar in afara 8-9 max !!

Share this post


Link to post

Salutare,

CIELO GLE 1999 81.000 km SOHC

Consum : -14,5 % extraurban (Germania, viteza medie 135 km/h, varf 178 km/h) :wallbanger:

- 8,5 -9 % extraurban (Romania, Timisoara - Craiova viteza medie 90 km/h, virf 120 km/h)

- urban minim 11,5% vara fara ac ,maxim 14% iarna

Benzina MOLL 95 fara plumb, ulei doar Castrol 10W 40 schimbat la timp (max 10k) cu o exceptie la 60000km cand am pus Texaco Halvoline 5W40 la recomandarea mecanicului dupa care am revenit la Castrol 10W 40.

Share this post


Link to post

Cred ca a luat-o acul razna.. 10.8 exclusiv urban, petrom 99 (mers ceva mai moderat).

Precedentul a fost aproape de 14 (mers tare). Vorba unui clasic.. eu nu mai inteleg nimic.. :P

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Tot eu :D

310.4 km cu 36.5L Petrom 99 + mai bine de jumate aer + scurte sprinturi => 11.75 ;)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Datorita problemelor avute la motor in ultima vreme 16% :mda: .

Share this post


Link to post

Dupa ce m-am dus de cateva ori la cei care mi-au montat instalatia sa o regleze am montat un robinet in serie cu motorasul. Am reglat robinetul si am obtinut un consum mediu de 8l/100 (am facut 150km in oras si 150km in afara la mers normal de 90-110km/h. L-am mai deschis o tura ca mi s-a parut puturoasa masina. Acum o sa vad la cat urca consumul. Cei de la ANPC nu mi-au dat nici un raspuns, desi a trecut o luna. Sunt slabe sanse sa imi iau banii inapoi de la Ultragaz. S-ar putea sa raman cu instalatia asta cu robinet. Nu am dat decat 5 lei pe el si l-am montat si reglat singur.

Share this post


Link to post

O sa urce la 8,5.Tot e bine fata de cat era inainte.

Share this post


Link to post

la asa consumuri... mai bine alergatzi cielourile de 1500cc. io ma simt ca intr-o masina americana in cielou meu automat cu consumu asta de mustang :) ). am incercat si mersul in reluare (sa nu sara de 2200rpm, 50-60 la ora in treapta a treia intre 1600-1900 rpm) si a scos consum urban 12-13, dup-aia am alergat-o (pana in 4000-5000 rpm), consum 14-15 :D asa ca merita, macar fac condusu mai distractiv (pacat ca stilu asta de condus mananca si alti bani in afara de benzina) :D

Edited by bsk

Share this post


Link to post

Subscriu, exact aceleasi constatari le-am facut si eu !

Share this post


Link to post

Ultimul consum urban - 14,7 :aoleo:

 

De, ce să-i faci a început campania de asfaltare 2006...

Share this post


Link to post

Am fost în cele din urmă la service şi...după ce mi-au făcut "maşina bucăti", verificări peste verificări ce au constatat ?............. rampa injectoare (chestia aia care se află deasupra injectoarelor ) "nu îşi făcea treaba bine".

După astfel de răspunsuri primite de la mecanici, am zis să o schimb şi pe aia.

Acu nu ştiu dacă rampa injectoare are misiunea de a da cantitatea de benzină necesară injectoarelor dar am observat oarecum o înbunătăţire a consumului, a ajuns pe la 14-15% mers stil "pensionar" (tot mare faţă de ce citesc eu aici pe forum).

Vă rog să mă lămuriţi şi pe mine -ce rol are "rampa de injectoare"? sau alte probleme ce ar putea să aibă de a sărit de la un consum de 10% la 30% (chiar mai bine de 30%) urban

6,5% extraurban

Oricum mă mulţumesc şi cu atât (14-15%) ...momentan :(

Share this post


Link to post

Salut,

 

In manualul de service spune asta:

 

RAMPA INJECTOARELOR

Rampa injectoarelor este montatã pe galeria

de admisie ºi are urmãtoarele funcþii:

- Fixeazã injectoarele pe galeria de admisie.

- Integreazã regulatorul de presiune în sistemul de

control.

 

Sper ca iti e de folos.

Edited by bella

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...