Jump to content
Sign in to follow this  
smart_ass

Shalupa Pierde Uleiul De La Servo

Recommended Posts

Oare au aerisit bine instalatia dupa ce au schimbat conducta?

Procedura de umplere/aerisire este mai ciudata si, poate au gresit-o.

Share this post


Link to post

E posibil sa fi "uitat" de aerisire,pt ca toata operatiunea a durat destul de putin,au schimbat conducta,au pus uleiul si gata. :-?

Share this post


Link to post

Si la mine pierde lichid de servo-directie pe la pompa de servo la semering , dar cam 10 ml pe luna si inca nu face zgomot sau alte chestii . Oare se poate inlocui doar semeringul si scap de dat 4.5 mil. pe toata pompa ?

Share this post


Link to post

Depinde daca se gaseste separat sau daca se poate schimba numai semeringul.

Share this post


Link to post

E posibil sa fie dusa caseta de directie, daca pierde uleiul de servo ?

Share this post


Link to post

Am avut si eu pronlema asta la salupa, si am schimbat pompa, era dus semeringul si in timp s-a dus si rulmentul. dar servodirectia mergea bine, cu toate ca avea semeringul si rulmentul dus. Eu am aflat de defectiune abia cand a inceput sa tacane putin, si in 3 zile a inceput sa faca ca un Diesel, Dar tot mergea bine, ciudat nu?

 

apropo, nu am putut sa schimb doar semeringul, nu se gasea. De rulment faceam eu rost.

Share this post


Link to post

Cred ca trebuie depistat pe unde se pierde uleiul pentru a da un verdict precis: poate fi si doar un furtun fisurat, sau o comnexiune desfacuta...

 

De sfatul de a nu tine volanul rotit la maxim ai auzit? Adica, trebuie sa il eliberezi putin in momentul in care a ajuns in pozitia de maxim, ca sa nu strici pompa.

 

Daca nu stiai, probabil ca asa se explica pierderea de ulei si, poti doar sa mai speri ca pompa e inca buna, pentru ca nu se prea repara, se inlocuieste.

Edited by getablonda

Share this post


Link to post

Am si eu o problema ...

Am observat ca ceva pica in fata in partea pasagerului din dreapta cam in dreptul alternatorului.

Problema e ca nu-mi dau seama ce lichid e?

Aveti vreo idee?

 

Lichidul de la servo e comun cu uleiul de la caseta de directie?

Nivelurile sunt ok!

Share this post


Link to post

NU cred ca are ce sa iti curga pe acolo, eventual putin antigel pe la vre-un racord... mai nasol. Este vorba de Cielo E3 ? Da ?

Share this post


Link to post

E Cielo euro 2 motor DOHC cu 16V.

 

Am plecat de la seviciu "sa inspectez mai atent" problema care nu-mi da pace. M-am uitat la conductele casetei de directie si sunt uscate dar pica ceva sub ea de pe niste cabluri. M-am tot "binoclat" si am constatat ca din cutia ventilatorului iese un furtun negru care e deschis si de acolo curge apa de ploaie pe cablurile respective.

Sper sa nu fie altceva.

Furtunul acela se poate desfunda sau verifica daca-i infundat ?

Ieri a plouat si azi inca mai curge apa de ploaie?

Poate curge altceva acolo si sa se colecteze?

 

Vad pana la sfarsitul programului daca se evapora chestia aia ...

Share this post


Link to post

Apa de ploaie sau lichid de racire din calorifer.Spera sa fie apa de ploaie.Verifica nivelul la lichidul de racire.

Share this post


Link to post

Sau condens de la aerul conditionat! :P

Share this post


Link to post

Lichidul de racire se evapora fara urme sau locul ramane unsuros?

 

Sunt stresat de problema si stau ca pe jar ... tocmai am bagat vreo 2000 lei in masina ( AC+distributie+ulei+filtre+ceruit usi praguri...).

Acum nu pot pleca sa verific dar o sa fac semn la lichidul de racire (borcan antigel) si o sa urmaresc evolutia...

 

Sper sa fie numai apa !

Share this post


Link to post

Salut, astazi de dimineata am constatat ca pe covorasul de la sofer sa scurs un lichid si nu imi pot da seama daca este de la caseta de directie sau din alta parte ( Espero 1,5 16v, 96' )

De curand am facut si incarcarea cu freon, imi este greu sa cred ca este de la AC. Am atasat poze cu ce am vazut. stie cineva de unde este?

Am verificat lichid ambreiaj, frana, cei drept la lichidul de caseta aveam putin si inainte dar nu am avut scurgeri pe covoras.

post-29183-0-56674100-1346688460_thumb.jpg

post-29183-0-67444000-1346688507_thumb.jpg

post-29183-0-78823100-1346688582_thumb.jpg

post-29183-0-58606400-1346688616_thumb.jpg

post-29183-0-39005400-1346688655_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pompa de ambreaj. Ala e lichid de frina, nicidecum servo.

Share this post


Link to post

Asa pare, pompa ambreiaj. Ca o adaugire sa te pregatesti si pentru un simering de caseta, si ala are ceva scapari.

Share this post


Link to post

Multumesc. pompa ambreiaj SH 50 lei, Pompa noua 80-90 lei, aiurea si cu SH-le. Se poate schimba si semeringul la directie?

Share this post


Link to post

M-am uitat la lichidul de la ambreiaj si nu este scurs (in paharel ) daca era sa fie de acolo, nu trebuia sa fie scurs lichid? sau lichidul din pompa este o alta" mancare de peste"?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...