Jump to content
Sign in to follow this  
andreib

Ambreiaj...

Recommended Posts

Saracu? Da` ce i-am facut? In general ma port frumos cu dansul :P .

Share this post


Link to post

Ar trebui sa apuce. Stii ce a patimit al meu. A tremurat vreo 10k km cum spui tu acolo iar lovitura fatala a primit-o pe 3 ianuarie anul acesta cand am mers pe viscolul ala cu lanturi. L-am schimbat ca am avut iesirea pe Transalpina si am vrut sa fiu sigur.

 

Probabil o sa il schimbi cand o sa te agaseze prea mult tremuratul pedalei :D

 

Ai grija totusi prin depasiri daca iti da vreun semn.

 

Solutia rapida ar fi sa ii pui niste pedale cu led si scapi de problema =))

Edited by steph

Share this post


Link to post

La ce te-ai referit la faza cu depasirile?

 

Si eu ma gandeam sa-i pun pedale cu luminite, dar acuma mi-a luat-o vasco inainte..si nu nu mai pot ca nu e mai este unic...si sunt asa de trist :) ) :) )

Share this post


Link to post

Adica vezi si tu daca ai momente cand patineaza ca sa stii sa nu te trezesti in vreo depasire ca pedalezi in gol :D

Share this post


Link to post
Adica vezi si tu daca ai momente cand patineaza ca sa stii sa nu te trezesti in vreo depasire ca pedalezi in gol :D

Nu am momente cand patineaza, cel putin nu atat de tare incat sa fie deranjant sau sa observ eu.

Share this post


Link to post

Closhcutza, cum greu cu scartul la matiz? Mi-l dai la o intalnire sa-ti arat cum sfaraie rotile 10 metri? :D

Share this post


Link to post
Closhcutza, cum greu cu scartul la matiz? Mi-l dai la o intalnire sa-ti arat cum sfaraie rotile 10 metri? :D

Aaaa..pai asa stiu si eu ca scartaie, dar in mers nu prea vrea, o data mi-a iesit fara sa vreau din 1 in 2. :P

Share this post


Link to post

Si cu ambreiajul nou rar scartai din unu in doi. Depinde foarte mult de compozitia asfaltului.

Share this post


Link to post

Dai atentie la orice Closchkutza...A mea are 190.000 de km si nu am umblat niciodata la ambreiaj.Crezi ca nu mai vibreaza?Vibreaza si a mea cand e rece...dar eu nu-i dau atata atentie...

Edited by sergiuhusca

Share this post


Link to post

Si daca ii dau atentie este vreun pacat, ceva?

 

@Mircea: Sorry, din greseala.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Nu mai cita mesajul anterior.

Depinde de asfalt si cauciuc in primul rand. Parerea mea este ca atat timp cat nu ai zgomote suspecte in ambreiaj, la debreiere sau ambreiere sa stai linistit. Steph si matizul lui oricum sunt cazuri extreme, la cata talpa are micul verde bugetar.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Closhcutza, cum greu cu scartul la matiz? Mi-l dai la o intalnire sa-ti arat cum sfaraie rotile 10 metri? :D

 

Vrei sa planga? :) La cat tine el la masina...

 

:ontopic:

 

Si daca are zgomote ce? O sa-l schimbe pentru zgomote? Oricum cand il schimbi, il schimbi cu totul asa ca stai linistit, ambreiajul se schimba atunci cand patineaza sau vibreaza extrem de rau si risti sa distrugi altele. Pana atunci poate sa trosneasca cat vrea el :P . Al meu pacane la cuplare din cauza rulmentului care se agata pe interior deh... e un pic cam "stramt" :D si tremura cand se incalzeste in asa hal incat daca e ud pe jos nici scart nu mai pot sa iau ca zici ca rup toata transmisia dar nu-l schimb deocamdata, ce rost are? In 20-30 k km va fi la fel atat timp cat imi nenorocesc masina prin Bucuresti.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Am un coleg care azi dimineata m-a pus sa-l iau la munca deoarece la matiz-ul lui a apasat prima oara dimneata la -7 grade pe ambreiaj sa porneasca motorul si pedala jos a ramas, deci e moarta se poate ridica cu mana si cade la loc, mentionez ca tot kit-ul de ambreiaj si ulterior cablul de ambreiaj au fost schimbate acum 3 luni. Care este cauza, a inghetat ceva pe acolo sau s-a rupt cablul ?

Share this post


Link to post

In primul rand cei care au facut operatiunea ar trebui sa verifice pe cheltuiala lor si sa repare. Sa ne spui si noua cum s-a rezolvat si in ce conditii (sa stim si noi sa evitam service-ul respectiv).

Ai putea sa te uiti sub motor in stanga (unde se prinde cablul de ambreiaj) sa vezi daca a cedat piulita, sau este cazut cablul.

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/246-reglare-ambreiaj-manu-propria/

Share this post


Link to post

Am un coleg care azi dimineata m-a pus sa-l iau la munca deoarece la matiz-ul lui a apasat prima oara dimneata la -7 grade pe ambreiaj sa porneasca motorul si pedala jos a ramas, deci e moarta se poate ridica cu mana si cade la loc, mentionez ca tot kit-ul de ambreiaj si ulterior cablul de ambreiaj au fost schimbate acum 3 luni. Care este cauza, a inghetat ceva pe acolo sau s-a rupt cablul ?

Posibil sa fie intrat apa si sa inghete pe cablu amreaj la furca de linga cutia de viteza...si sa ramina in pozitia de debreiere,la -7 grade .

Share this post


Link to post

Daca pedala cazuta se poate ridica cu mana, posibil nu mai exista legatura pedala-cablu. Sau cablu-parghie ambreiaj. Rupere, desprindere ? Verificare ?

Share this post


Link to post

Am patit intro dimineata geroasa,-10 grade afara(cu o zii inainte am intrat in balti de apa destul de adince sa ajunga pe la cablu amreaj sub masina la capatul dinspre furca unde teoretic este un burduf mic dar posibil era alunecat in sus), apas amreajul intrase pina la podea si a ramas acolo ,se putea ridica cu mina dar pica inapoi la podea.Am coborit din masina mam aplecat sub masina si am observat cum a ramas furca de ambreaj blocat trasa... lam tras cu mina inapoi prima data mergea cam greu dar dupa citeva repetari de apasat pedala si tras furca cu mina sia dat drumul sa culiseze fara ajutor .Am reusit sa merg la servici cu masina si cu prima ocazie am demontat cablul de ambreaj si am introdus ulei de motor in bowden cu care am reusit sa mai circul multe mii de kilometrii.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...