Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Cieloul meu a fost nerulat timp de 6 ani . In acest timp am mai pornit masina pe loc ! Akum 2 zile pun bateria pe masina , ii dau cheie , nimik ! Scot bujiile , le curat cu peria de sarma , le bag la loc si ca prin minune masina porneste dupa 2 ani de stat! Dupa astazi dimineata , pun bornele la baterie , ii dau cheie nimik ! Iar scot bujiile , FOARTE IMbibate in benzina , le sterg de benzina , le dau cu peria de sarma , le ard cum mia mai spus un mecanic si le bag la loc ! La fel nimik ! Daca puteti sa-mi spuneti o fii oare de la bujii , de la fise sau de la altcv ! Masina are benzina , totusi bujiile miros a benzina statuta , bateria merge , incarcata la redresor ! Daca poate ajuta cineva un mic reply ! Multumesc!

Share this post


Link to post

Parca ti s-a mai spus sa verifici pompa de benzina sa elimini o posibilitate, de la 2 litri in rezervor e posibil sa se fi dezamorsat, degeaba ai pus dupa benzina, ca nu se amorseaza singura.

 

PS: cauta alt mecanic din secolul asta, bujiile nu se ard la aragaz, si in nici un caz nu se freaca cu peria de sarma, poti sa le arunci dupa.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Parca ti s-a mai spus sa verifici pompa de benzina sa elimini o posibilitate, de la 2 litri in rezervor e posibil sa se fi dezamorsat.

 

Masina a pornit timp de 2 zile la cheie , si am pus vreo 7 litri de benzina , nu pot spune ca nu trage benzina pt ca aud pompa , si in plus am multa benzina in motor pt ca bujiile le scot ude tot timpu!

Share this post


Link to post

Daca el are bujiile ude, ce-i lipseste?

Share this post


Link to post

Pai si eu aveai bujiile ude cand s-a dezamorsat pompa, si acelasi simtome, nu venea destula sa porneasca, dar venea, ca uneori in timp ce dadeam la automat dadea sa porneasca 1-2 secunde. Am amorsat pompa si a luat-o imediat.

Share this post


Link to post

Pai si eu aveai bujiile ude cand s-a dezamorsat pompa, si acelasi simtome, nu venea destula sa porneasca, dar venea, ca uneori in timp ce dadeam la automat dadea sa porneasca 1-2 secunde. Am amorsat pompa si a luat-o imediat.

 

Chestia e ca io cand ii dau la automat nu o ia deloc ! Bun, sa zicem ca nu e de la pompa de benzina ! Bujiile pot fi cauza in problema asta ?

Share this post


Link to post

Verifica sa ai scanteie la fise, pui pe cineva sa dea la automat si cu bujia demontata si pusa in fisa atingi undeva pe metal, sa vezi daca ai scanteie.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Verifica sa ai scanteie la fise, pui pe cineva sa dea la automat si cu bujia demontata si pusa in fisa atingi undeva pe metal, sa vezi daca ai scanteie.

 

 

Aha ms ! Revin sa povestesc !

 

 

 

 

Pompa era ! Nu se auzea bazaitul ala de amorsare ! Ms Ara ! Akum ma duk sa o amorsez !!

 

 

 

Good bless gasoline!

Share this post


Link to post

Lasa mess-ul si irc-ul si scrie romaneste!

Share this post


Link to post

problema electrica la un cielo 95 :nu mai am lumini in bord si nu se mai aude acel bip cand uit farurile aprinse si scot cheia (dar se aude cand nu bag centura) ,am vazut ca se arde siguranta de la ILUMINATION de cate ori aprind faruririle ...cu ea arsa merg farurie fara probleme.este clar un scurt dar habar nu am pe unde

Share this post


Link to post

Ia la puricat toate becurile de pozitie, beculetele de iluminare la butoane, bord, comanda climatizare, scrumiera, iluminare comenzi geamuri, radio casetofon (in general tot ce tine de iluminare) si releul de iluminare din spatele tabloului de sigurante. Verifica prin eliminare.

Share this post


Link to post

Foloseste functia search AICI

 

Ai sigur un scurt pe undeva,si verifica ce a spus cris06.

Verifica prima data,sigurante,releu,contactele la tot ce tine de iluminat bord,bloc de lumini etc.

Am scris amandoi in acelasi timp :)

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

am citit inainte tot ce erea scris pe tema asta si nu am gasit nimic

deci nu am pozitii ,nu am lumina in bord cand aprind faza,(normal ca e siguranta arsa si daca o schimb se arde cum pun faza)nu se mai aude acel clopotel sa ma atentioneze ca am uitat faza aprinsa (asta e cel mai grav)

am scos mufele care vin in faruri/stopuri, am inlocuit releul ...scurtul nu dispare, toate becurile in bord(doar iluminarea de fundal nu merge)/plafoniera /casetofonul,ac merg ...se pare ca este un fir undeva in scurt pe traseu ,un fir care ajunge in bord in spatele ceasurilor ...o sa ma uit pe schema .Daca gasesc problema va spun

Edited by laurentiufane

Share this post


Link to post

salutare!

 

Am intampinat o problema si nu stiu ce sa fac!

 

De vreo cateva zile dimineata la pornire simteam miros de benzina..cand desfac capota cand pornesc vad ca arunca benzina pe furtunul de retur...ghinionul face ca o mare parte din benzina mi a curs in alternator..iar acum cand se incalzeste motorul, alternatorul face un zgomot..dubios de urat, banuiesc ca datorita benzinei care a curs..sa numai aiba ungere rulmentii sau..ceva de genul?

 

ce ma sfatuiti sa fac? sa l dau jos si sa il duc la reparat? are cv daca mai merg 50-100 km asa? se poate duce rotorul statorul?? alternatorul cu totul?

 

a mai intalnit cineva problema asta?

 

 

Share this post


Link to post

Posibil sa fi patruns benzina in rulmenti si sa fi spalat veselina. Inlocuieste-i rapid, se pot gripa si te va costa mai mult reparatia.

Share this post


Link to post

la asta m-am gandit si eu..treaba e ca sunt fortat sa mai merg 40 50 km .. sper sa nu cedeze

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Salut baieti,cand deschid portbagajul de la buton din masina imi arde siguranta...care ar fi cauza?

Share this post


Link to post

Un scurt-circuit evident! Cel mai probabil la trecerea firului de comanda prin caroserie. Desfa butonul si actuatorul de la portbagaj si masoara firele sa vezi care este cu problema.

Share this post


Link to post

Pozitia incercuita in poza la mine nu are siguranta, si nu a avut vreodata, am vazut din intamplare astazi, asa e normal? Pe interiorul capacului scrie 'rad blower(low)', ca in printscreen e in romana si pare altceva..

post-3429-0-55875900-1304531475_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Daca au scris si pe capac,normal trebuie sa aiba acea siguranta,e posibil sa fie facute pentru Europa de Est,deci fara.

 

E treapta inferioara,de la ventilator de racire,la cielo sau nexia,parca au doua trepte low si high,siguranta e de 10 amperi.

 

Sa incerci sa pui o singuranta si sa vezi, daca se intampla ceva? sau e riscant,si eu m-am intrebat de ce nu are doua trepte,si inca ceva,dupa ce iau contactu, ELV-U se opreste,la alte masini sta pornit,si la DSN si SLZ ,sta pornit.

 

E o problema pe undeva,sau asa sunt facute ele.

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Deci si la tine lipseste? E de 30 A, si in manual, si in interiorul capacului. Doua viteza nu a avut vreodata, ci doua ventilatoare cu turatie fixa , cand e cazul am observat ca porneste si al doilea, nu unul isi schimba turatia.

 

Asa e facut sistemul, sa se opreasca cand iei contactul, nu numai la Espero, ci la majoritatea masinilor, nu compara cu Daciile.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Nu lipseste,am confundat amplasarea.La mine sus e ABS si imobilizator,si jos rad blower(low)

 

Uite am facut si o poza in urma cu 2 minute.

 

 

dsc02179.jpg

 

Nu e asa,la cordoba lu mama,sta pornit si dupa ce ia contactu.Super nova & solenza au motoare de renault.

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

PAi asa e si la mine, a dreapta sus, a doua lipseste.

Share this post


Link to post

Are doua trepte.

La cielo sohc si la espero 1.5 dohc sigur. Si probabil si la 1.8. Cutie manuala.

 

La prima treapta pleaca AMBELE ventilatoare la viteza "normala" - treapta a doua pleaca odata cu aprinderea "check engine". S-a mai discutat.

Share this post


Link to post

La 1.5 dohc sigur nu e cum spui acolo, si instalatia e 'virgina', nu s-a intervenit niciodata, eu am scos prima data sigurantele din locasuri, puse de corean. De fapt una singura, de ECM.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...