Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

salut...asa din senin am ramas fara claxon la un cielo din 2004..rant.gif .am verificat claxoanele si sunt functionale...am verificat sigurantele si toate sunt ok...am verificat in volan sa nu fie vrun fir dezlipit si totul e ok...totusi pe firele care ajung la claxoane nu primesc curent..headbang2.gif ..are cineva vro ideie care ar putea fi problema?

 

Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns.

 

 

 

verifica toate cablurile ca asa am patit si eu .. :| aveam un cablu rupt acolo e buba

Share this post


Link to post

Mi-a soptit mie un vecin ca ar fi bine sa incepi cu manunchiul ce trece prin partea de jos a radiatorului, ar trebui sa fie acolo o "split-uire" care corodeaza in timp.

 

Asta daca totusi s-a verificat releul in prealabil.

 

PS Daca e prima, dau si sursa acestei informatii pentru copyright :) .

PS2 Totusi din ianuarie 2010 cred ca si-a rezolvat omul problema . Oricum, apreciez ca totusi mai exista lume care mai citeste si prin urma acest topic ;)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

salut. am si eu o problema cu un cielo din 96.

s-a defectat alternatorul, dupa reparatia acestuia a ramas aprins becul din bord de la sonda lamda, nu mergea rotund si consuma f mult.M-am dus la un service unde prima data au verificat fisele si bujiile care erau in regela dupa care au verificat bobina zicindu-mi ca ar trebui schimbata, am schimbat-o cu una de opel motorul a pornit a mers parca mai rotund a scos fum negru dupa care s-a oprit si nu a mai pornit cu nici una dintre bobine. Au dat jos si delcoul si nu au gasit nimic. Masina nu mai porneste, din bobina intra si iese curent. Care ar putea fi problema?

Share this post


Link to post

Buna

Am o mare problema cu partea electrica . Sa va spun simptomele: prima data in momentul in care aprindeam dezaburirea spate se oprea casetofonul, dupa acea pornea casetofonul numai cateodata,iar dupa aceea nu a mai mers deloc si odata cu el nu a mai mers inchiderea si butonul de deschidere a portbagajului. Dupa ceva timp in timp ce mergeam masina s-a oprit din mers si cand am vrut sa o pornesc nu a mai mers. Am impinso si a pornit fara probleme, dar acum nu mai merge nici butonu de avarii, lumina din portbagaj si ceasu . Stie cineva care e problema?

Multumesc

Share this post


Link to post

Un releu.

Share this post


Link to post

Cred ca s-a f*tut ceva in alarma - posibil diodele de la iesirile +12V spre semnalizari. De obicei, pe acele fire sunt niste sigurante, si e posibil acum sa se fi ars alea si de-asta sa mearga semnalul din maneta, si prin alarma nu.

 

bun am verificat si schimbat sigurantele ce duc la semnal st/dr dar tot nu merge,la modu ca in bord se aude tic,tic,tic cand iau alarma sau o pun sau cand se deschide una din usi,dar numai se aprinde nici un bec nici afara nici in bord...bun sa zicem ca s-au ars diodele ale pe iesire nu ma deranjaza atata timp cat stiu ca nu afecteaza cu ceva instalatia masina as vrea totusi sa folosesc alarma pentru ca ea in principiu merge inchide si deschide usile ft ok...iar cand o declansez piuie nu are nici o treaba doar ca numai clipocesc semnalele... :-?

Share this post


Link to post

Scoate sigurantele alea - de pe firele alarmei spre instalatia masinii. Nu vor mai merge semnalizarile prin alarma, dar ar trebui sa mearga semnalizarea masinii ok. Si alarma sa piuie fara semnal optic.

Share this post


Link to post

Se poate face ceva la mecanismul antenei sa nu mai consume curent in standby? in 5 zile descarca bateria. In rest antena functioneaza normal, iese si intra dupa cum pornesc Radio-ul, momentan i-am scos mufa cu ea iesita.

Share this post


Link to post

E probabil defecta

In mod normal nu face chestia asta.

Share this post


Link to post

Stiu ca nu e normal, dar in rest functioneaza perfect. Nu stiam de ce mi se descarca bateria, am luat la purecat prin eliminare, scos pe rand sigurante, si cand am ajuns la cea pe care era cass-ul cu antena aferenta, mi-a disparut consumul de 150-200 mA in gol.

Share this post


Link to post

Desfa-o si vezi, poate e apa in ea.

Share this post


Link to post

Asa o sa fac. Problema e de ani de zile, fostul proprietar nu ia dat de cap.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Las-o in pozitia ridicat, scoate-i mufa de alimentare si... termini si cu problemele legate de blocarea segmentelor telescopice. Eu m-am lecuit de "minune"!

Share this post


Link to post

Buna tuturor, am bagat duralube pentru ulei, curatitor ingectoare ... si dupa exact 200.1km a murit motorul :D , nu cred ca e de la duralube deoarece, nu imi mai aprinde benzina in cala.

 

Am verificat urmatoarele: Scanteie la fiecare bujie merge, fise bujii noi , capac delco si "tutuca de plastic" noua, baterie anu trec cumparata, set bujii noi.(se invarte normal dar nu porneste).

 

 

(cum a inceput problema) A mers din ce in ce mai bine ,iar la 200km, dupa o curba spre dreapta a inceput sa se inece(calcam acceleratia si dadea sa moara) , de ieri, de cand sa - intamplat nu mai vrea sa plece,bujiile am observat astazi ca sunt umede de benzina.

 

Daca stiti ceva sugestii noi va rog AJUTORRRRRRR!!! :wallbanger: :wallbanger: :wallbanger:

Share this post


Link to post

Daca stiti ceva sugestii noi...

 

Da din alea vechi ... nu s- au nimerit? :P Aprindere, distributie, ax cu came ...

Share this post


Link to post

Asa o sa fac. Problema e de ani de zile, fostul proprietar nu ia dat de cap.

 

Uite 2 scheme cu care poti sa-ti rezolvi problema. Cu oricare din ele modulul de antena electrica va fi alimentat numai cand este pornit casetofonul (CD sau ce-o fi pentru carcotasi)

 

v4o2dk.jpg

Share this post


Link to post

stie cineva unde este siguranta de la avarii ca nu mai merg si in carte nu imi arata nimik, de asemenea nu merge nici ceasu de bord lampa ceata spate si bec portbagaj

. Multumesc

 

 

 

Share this post


Link to post

Tabloul de sigurante se gaseste in partea stinga a bordului, jos la picioare.

post-20861-064736600 1294675754_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Din pacate tot nimic, ca sunt bune toate pana acum, incerc sa vad ca mai ca 80% e ceva de la aprindere, daca reusisc va anunt ce anume a fost.

Share this post


Link to post

Uite 2 scheme cu care poti sa-ti rezolvi problema. Cu oricare din ele modulul de antena electrica va fi alimentat numai cand este pornit casetofonul (CD sau ce-o fi pentru carcotasi)

 

v4o2dk.jpg

 

 

Mersi, cand am vreme ma bag la mesterit!

Share this post


Link to post

Seara ,am reusit sa pornesc masina :) , si una din probleme era chiar unde nu ma asteptam, scatula aceea de plastic din capac delco(cumparata acum jumatate de luna), era dusa(nu facea scanteie corespunzator) , deci se pare ca nu tot ce e nou e facut sa si tina :) .

 

Mltumesc pentru prijin :banana: :drinkers:

 

Da din alea vechi ... nu s- au nimerit? :P Aprindere, distributie, ax cu came ...

 

acum 2 veri a fost facuta resegmentarea si au fost schimbate curelele , plus acum doua luni am schimbat cureaua de la alternator si clima.

Edited by nato99

Share this post


Link to post

...scatula aceea de plastic din capac delco...

 

Adica rotorul, sau mai popular, luleaua.

 

Usurel cu cele afirmate, se rup ele chear de noi, deci nu e imposibil.

Share this post


Link to post

@Jonny_L

 

Montajul stie sa furnizeze curent cat timp se strange antena dupa disparitia semnalului de Remote?

Fiindca eu nu vad nici un "numarator" sau macar un condensator ceva.

 

@argon, verifica ce am zis eu dupa care alta de la dezmembrari. Montajul ala original e destul de complex si la mine era tras in vopsea, astfel ca nu se mai vede nimic, nici valorile pieselor nici traseele.

 

@nato99 Probabil pompa de benzina.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

@Dj_Dark: Da, la asta nu m-am gandit, multumesc pentru observatie. Pentru a rezolva si asta se mai inseriaza pe remote o dioda (pentru a nu descarca condensatorul pe firul de remote) si dupa dioda un condensator electrolitic la masa cu rol de buffer ce va mentine montajul in functiune inca x secunde (am calculat valoarea lui si pentru 5 secunde ar fi necesar un 120uF, deci se poate pune un 220uF).

 

300uzy8.jpg

Edited by Johnny_L

Share this post


Link to post

Explica putin schema te rog, cum functioneaza, poate sunt eu mai batut in cap insa eu o vad cam asa:

In prezenta tensiunii de remote si pe toata durata ei, releul e aclansat.

La disparitia tensiunii, releul mai ramane aclansat "n" secunde dupa care se desface.

 

Avand in vedere ca releul ala probabil actioneaza motorul antenei, eu tot nu vad cum reusesti sa strangi antena la disparitia semnalului de "remote".

 

PS. In prima schema fara modificare. Daca pui remote-ul direct la comanda releului si celalalt pin la masa, nu obii acelasi efect? Care este rostul montajului?

 

PS2 Schema initiala este mult mai complicata si actioneaza cam asa:

La + pe remote un releu aclanseaza si polarizeaza direct motorul iar antena urca. La capatul cursei ( curent consumat mare) releul declanseaza (pentru a nu tine tensiune pe motor si implicit arderea acestuia)

La disparitia semnalului de remote un al doilea releu polarizeaza invers motorul si antena se strange. La capatul cursei e similar ca mai sus.

Pentru asta iti trebuie o masa, un + permanent si un remote sa intre in montaj.

 

Poti sa faci asa ceva?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...