Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

A3 2.0tdi Dsg S-line Cu Influente S3

Recommended Posts

Be adviced - la service-urile porsche romania sunt niste cacanari... cunosc pe foarte multi care si-au luat teapa, chiar dupa ce au intrebat cat costa.

 

Iar "consumabile" - pana acum ceva timp se chema "materiale mici" :drinkers:

Share this post


Link to post

Uau ce preturi.headbang2.gif .Nu stiu ce fac cei care mai au si leasing.

PS.De cate ori ma gandesc sa marit Cielo-ul si sa cumpar altceva,de atatea ori ma gandesc la intretinere si alung orice ganduri.39000000.gif

Share this post


Link to post

Da... si la mine cam asa - ma gandeam ca un inlocuito bun pentru cielo ar fi un Golf 6 4motion - dar cnad ma gandesc la mizeria cu garantia - cu reviziile obligatorii la talharii astia, plus preturile pieselor... imi cam trece.

Share this post


Link to post

Cumnate multumim ca ne-ai dat un motiv in plus sa ne pastram masinile in continuare :)

Dupa ce am citit postul de mai sus am pus cruce la varianta sa marit Cielo pt masina noua. Ma uitam dupa un Lacetti...

Daca o fi poate tot Daewoo sau Chevy dar SH.

900RON un bec tareeeeee. :) iar cireasa e manoperele 150, 60 pt o pozitie...belea...

 

 

Share this post


Link to post

Daca asa spune normatorul de service?

Spre exemplu la service, sa dai jos electorventilatorul este 40 ron!

Share this post


Link to post

Pai aer 103k.

Sa pice ce o vrea nu asta ar fi buba dar nu mai calc pe la reprezentante cate zile oi avea.

La 200.000 mare atentie la axele cu came ;) .

Share this post


Link to post

1. confunzi motoarele.

2. nu o sa ajunga nevasta-mea la 200k nici pana in anul 2200

Ea face in medie 200 km / luna

Share this post


Link to post

Nu le confund, am 2 astfel de cazuri la indemina ;) . Insa nu se stie niciodata de unde sare iepurele

Share this post


Link to post

Cum ti se pare in comparatie cu gigantul 300M dpdv putere motor?

 

Manopera este usturatoare si absolut strigatoare la cer. La avia in militari din cauza ca nu mai au comenzi au redus pretul manoperei la distributie la jumatate!!! adica 500 ron de la 1000 ron. E jaf la drumu mare! De obicei becul xenon nu se arde... sunt contacte imperfecte-oxidate. La avia acum un an aveau niste preturi strigatoare la cer, acum vad ca s-au domolit si e mai ok, cu aprox 15-20% mai scup decat intr-un service neautorizat audi.

 

De rest o masina pe cinste, cutia automata este elementul principal, am condus o astfel de bestie cativa kilometri si drumul fuge fuge si iar fuge. O masina ce impune mult respect! Cei 140 cp sunt fenomenali din moment ce intra turbina, incepe distractia! Multi kilometri fara nici o zgarietura sau vreo problema doamnei.

Share this post


Link to post

Cum ti se pare in comparatie cu gigantul 300M dpdv putere motor?

 

E greu sa compari masinile si poate ca cel mai mult conteaza suspensiile.

A3ul fiind dur este foarte dar foaret manevrabila si te ajuta imens volanul dpdv confort. Am impresia ca daca tusesc inspre el va schimba directia.

 

Dupa ce am mers inclusiv cu 3.0 tdi de la A6 care are la roata peste cei 200 cai pe care ii are Chryslerul pot zice ca .. placerea condusului sta in .. benzina. Cand simti cum se misca animanul ala de 1,7 tone cand ciupesti acceleratia.. te drogheaza. E o masina care are 1.7 tone si 7 sec pana la suta , o senzatie...orgasmica. Iar daca te joci cu schimbatorul de viteze deja mergi pe strada cu ranjetu pe fata ca si cum tocmai ai fi iesit din ..zda. Ma refer aici la 300M , Audiul PARE ca trage mai tare datorita turbinei dar un simplu test 0-100 km/h zice asa :

A3 2.0 tdi dsg 1400kg 0-100 = 9, 9 sec si ceva

300M 3.5i autostick 1700 kg 0-100 = 7 sec si ceva, sunt al dracu de lungi 2 secunde.

 

Daca vre-odata schimb vaporul il schimb pt ceva benzina turbo, ar fi combinatia perfecta, ma gandesc la forester 2.5xt, cica ar lua 6 sec / 100 si cica atunci cand pleaca de pe loc experimentezi 0.8G respectiv exact Giiiii pe care ii simti intr-un audi R8.

 

A nu se intelege gresit, e mai mult decat superb motorul de 2.0 tdi , se misca ok, ok si la variatie brusca de turatie, ok si la drum lung dar in venele mele curge benzina... multa :D

Revenind la A3, e ok motorul, foarte ok dar e diesel, n-am cum sa il compar cu o benzinara, e o placere masculina, o simti undeva intre picioare cand urla motorul la 7000 ture si constientizezi ca mananca atat aer / sec cat ai respira tu intr-un an, e un sentiment nesimtit, manelist, pornografic, snob... si cica am revenit la A3 :P

 

Ca sa raspund final : nu ai cum sa compari masinile, au targheturi diferite, una e utila si consuma putin, alta e nesimtita si consuma mult, una iti da sentimentul de masina facuta cu mare atentie si precizie , de tindere spre perfectiune, alta iti da un sentiment ce nu poate fi cumparat, pe una poti sa o apreciezi ca si inginerie, pe alta o iubesti ca pe un copil bastard.

 

A3ul este alegerea desteapta, pe baza de dotari si siguranta si comoditate a condusului si economie a consumului samd, e ca sotia, o alegi pe cea mai buna.

300Mul este imperfecta, simti ca e facuta in garaj nu intr-o uzina, cu defecte la finisaje, cu consum nerational cu ... ca amanta cea mai buna, nu ai traii cu ea, dar o arzi de ii vin dracii si iti place. Te costa cand o arzi dar o f.ti de ii vin dracii dand cu placere banii.

 

aaaa si ca si motor.. este fizic imposibil sa omori motorul de la 300M, poti sa iti descatusezi cu el toate perversiunile, o sa le accepte cu clapeta larg deschisa si cand crezi ca ai ajuns la limita te mai surprinde inca o data si inca o data si pana la 240 km/h si chiar si acolo e in 4k ture si il tine in loc cutia dar el, motorul, e o mare bagaboanta, d-aia buna in draci la care ti-e jena tie sa recunosti ca visezi cand iesi cu copilul in parc, pe cand un diesel.. e mai casnic, mai pretentios, vrea sa ai si grija de el pe termen lung, mai ...fragil.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Criminala comparatie A3 - 300M. Am ras cu lacrimi!! =D>

Share this post


Link to post

:dizzy:

 

foarte tare raspunsul. astazi am facut un drum cu octavia(90cp) si am scos un consum mergand putin peste limite de 4.9% cu tot cu iesirea din bucuresti, diesel tot diesel ramane, dar in orice secunda m-a intoarce la benzina, cum ai zis si tu acel feeling este de neinlocuit. cand acul tinde catre rosu atunci te simti om. la diesel cel putin la motorul de pe octavia se plafoneaza mult prea repede.

 

multa motorina si fara gropi.

Share this post


Link to post

Se poate inchide :( multumesc !

Share this post


Link to post

Si p-asta ai maritat-o? Da' te grabesti... ceva detalii?

Cu ce le inlocuiesti?

Share this post


Link to post

sigur a maritat-o si pe asta, probabil isi cumpara elicopter ca altceva mai bun nu exista :D

 

 

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...