Jump to content
Sign in to follow this  
blondu`

Probleme La Pornire

Recommended Posts

Baieti am nevoie de ajutor.

 

Tata cu al lui cielo a plecat dimineata la Tg Mures si m-a sunat ca nu mai porneste masina.

 

A ajuns la o benzinarie a oprit motorul si nu a mai pornit. Porneste impins imediat. A ajuns la hotel si aceasi poveste a oprit si nu mai porneste.

 

Date suplimentare:

 

Executive fara imobilizator.

Alarma cu modul de pornire ( eu pe asta il banuiesc )

Merg faruri, muzica stergatoare tot.

Cand pune contactul se aprind becurile de la bord dar cand da la demaror se sting si acestea si nu se intampla nimic. Cica nu se aude nimic, nu invarte nu nimic.

 

Va rog adca aveti idei. E destul de urgent.

 

Thx

Share this post


Link to post

Asa cum ti-am zis si pe messenger, eu banuiesc electromotorul... Poate aberez. Dar seamana cu niste situatii de care m-am lovit in trecut.

Share this post


Link to post

Contacte oxidate de la bornele de baterie?

Share this post


Link to post

Eu am patit-o la leganza si erau bornele slabe. Le-am curatat si dupa a mers ok.Aceleasi simptome ca la tine!

Share this post


Link to post

daca farurile merg bine, bateria are curent, dar cand sa dai la cheie se scurtcircuiteaza totul atunci e clar scurt in electromotor. Ar trebui sa se auda un clampanit de la bendix macar, in momentul in care este alimentat si, implicit, face scurt.

Share this post


Link to post

Thx quys.

 

I-am spus sa verifice bornele de la baterie in seara asta.

 

Maine la prima ora o sa o verifice un reprezentat al firmei unde am montat alarma.

 

Daca nu ii dau de cap o duc la service ( Mondo Trade ).

 

Va tin la curent si inca odata multumesc de ajutor.

Share this post


Link to post

Eu zic ca n-are nici o legatura alarma cu demarorul.

Eu am imobilizator in cheie la reno, am scos cipul din cheie, mergea sa dau la cheie dar nu pornea, ca si cum n-ar fi avut benzina sau scanteie. Si ledul de stare clipea a avarie.

Teoretic cei care au montat alarma nu prea aveau ce sa caute in circuitele de forta, adica in firele groase baterie-demaror. Daca spui ca "moare totul" cand dai la cheie e clar o problema pe acest circuit, cel mai probabil la demaror.

Faptul ca farurile se aprind normal arata ca bateria e in stare buna, daca s-ar fi intamplat la fel si cauza ar fi fost ori bateria ori bornele, farurile n-ar mai fi functionat, deoarece consuma si ele destul de mult.

LE: am facut o schema a circuitului. Modulul de pornire nu are cum sa produca astfel de probleme, intrucat e un circuit de intensitate scazuta (se vede ca nu e montat pe firele groase) si, in caz ca ar fi creeat probleme, firul s-ar fi carbonizat.

 

post-79-1150649151_thumb.jpg

Share this post


Link to post

mda... imi pare rau ca am deschis un topic care era deja, dar era urgent

 

thx si pt. warn...

Share this post


Link to post

Steph, e o problema standard la Cielo, contactul de pornire se numeste, e in spatele contactului in care bagi cheia (simptomele sunt exact cele descrise de tine).. scuzati exprimarea prozaica.. Exista si un truc sa poti merge cu ala defect, trebuie sa dai jos capacul de sub volan si sa apesi undeva pe acolo si pleaca.

Cred ca asta e.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

S-a schimbat pe garantie nu stiu ce piesa pe la volan in spatele contactului.

 

Cand se intoarce tata o sa va dau mai multe detalii.

 

thx

Share this post


Link to post

Am si eu o problema. Cand dau la automat se aude ca un polizor asa sa spun pentru putin timp, in functie de cat tin demarorul. Mai mult ca sigur este bendixul dar se mai poate repara ceva sau il schimb direct. Deocamdata porneste la prima cheie dar nu stiu cat o sa mai mearga asa, mai ales ca a venit frigu si e nevoie de toate puterea electromotorului pt a porni motorul. Se mai poate repara sau cumpar direct? Poate sa strice ceva de ce mai merg asa vreo saptamana?

Share this post


Link to post

S-a rezolvat astazi problema cu electromotorul. Am luat altul, Sh cu 300 de lei. Unul nou era 600 de lei. Initial era de schimbat numai bendixul dar cand l-am dat jos avea o bucata din carcasa rupta si nu stiu ce bucsa nu mai era. Asa ca am fost nevoit sa iau altul pentru ca doar capacul care era spart nu l-am gasit la dezmembrari.

Share this post


Link to post

Mi-a facut si a mea figura.

 

Masina mergea normal, in ultimele luni nu am ridicat capota decat sa verific apa & uleiul.

Aseara, brusc si fara motiv, s-a oprit in mers. Am incercat s-o pornesc vreo 5 minute, cu pauze, dupa care am lasat-o in pace, sa nu consum bateria.

M-a tractat cineva pana acasa, dupa care am zis sa-i mai dau o cheie. A pornit excelent.

Am mers cu ea vreo 500m, am oprit-o si aia a fost.

 

Azi dimineata, am plecat cu ea, totul OK. Dupa vreo 7-8km s-a oprit. La fel, nu a vrut sa mai porneasca.

Am lasat-o vreo ora, iar a pornit. Am mai mers 1km, same thing.

Si tot asa. Se opreste, fara nici un motiv aparent (nu da in nas, nu scade turatia, etc) si nu merge decat daca o las un timp.

Din ce am observat (poate mi s-a parut), cu cat o las mai mult sa se raceasca, cu atat merge mai mult pana se opreste din nou.

 

Temperaturi OK, voltaje OK, senzori OK.

 

Ce am observat: Cand nu porneste, nu da scanteie. Nici la fise, nici la bobina (am scos fisa centrala din delcou, am conectat o bujie, am pus filetul pe motor si am dat la cheie - am procedat corect?)

 

Modulul EST/bobina de inductie pot provoca acest defect? Sa nu mearga cand se incalzesc?

 

Am pus mana pe bobina dupa ce s-a oprit masina - era rece.

 

Nu am verificat tensiuni pe la modulul de aprindere ca nu am avut cu ce.

Share this post


Link to post

Bobina din delco face figurile astea dupa ce se incalzeste.

Share this post


Link to post

Mda, era si asta o varianta, dar nu dadea scanteie nici cu mufa cu 4 contacte scoasa din modulul EST (teoretic asa ar fi trebuit sa mearga daca era bobina din delcou de vina, conform manualului).

Totusi stiam ca a mea arata destul de urat, aveam una in casa si am schimbat-o azi.

Se pare ca asta a fost problema, din fericire.

Share this post


Link to post

Salut şi La mulţi ani tuturor!

Am o mică problemă şi nu ştiu cum s-o rezolv. Mai precis, când am sub 5-7 litri de benzină în rezervor, porneşte la a 2-a cheie. Bănuiesc că ar putea fi supapa regulator de pe rampa de injectoare sau am injectoare înfundate. Menţionez că am un Espero CD. Dacă s-a mai confruntat cineva cu aceeaşi problemă, daţi-mi a idee, vă rog fără a băga bani aiurea.

Mulţumesc anticipat.

Share this post


Link to post
... când am sub 5-7 litri de benzină în rezervor, porneşte la a 2-a cheie. ... daţi-mi a idee, vă rog fără a băga bani aiurea.

 

Cea mai simpla si mai ieftina idee ar fi sa nu mai umbli cu asa putina benzina in rezervor. Banuiesc ca stii ca se recomanda a nu se circula cu mai putin de 15 litri in rezervor. Altfel o sa ajungi sa schimbi si pompa de benzina si cine mai stie ce.

Share this post


Link to post

Salut la toti, sunt bucuros ca am reusit sa dau de acest forum. Am si eu un Cielo GLE  fabricat in '95 de cateva luni si am observat ca dimineata la prima pornire se roteste el

ectromotorul in gol in loc sa invarta motorul, parca nu ar cupla. 

Se intampla treaba asta de cateva ori cand dau la cheie si apoi la a 4 sau a 5-a oara porneste, adica invarte motorul si porneste instant.

Oare este bendixul si am nevoie sa merg la service sa imi schimbe ceva? Pentru ca uneori porneste la a doua incercare, poate din cauza pozititei nul, nu prea ma pricep asa de bine, dar la Dacia avea legatura cu asta parca. Sau daca apas foarte tare pe ambreiaj sau inversez cheia in contact am mai patit ca pornea instant desi poate este o iluzie doar.

Problema este ca se intampla dimineata, dar dupa ce am facut o serie de km cu ea si se incalzeste motorul, pot porni din prima, doar a doua zi dimineata ma lasa. Desi si daca a fost cald afara s-a intamplat, se manifesta daca o las timp indelungat si nu o pornesc.

 

Multumes tuturor si sper sa nu fie postat dublu... :(

Share this post


Link to post

Si eu cred ca bendix-ul iti face probleme !

Bafta !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...