Jump to content

Karagabi

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Karagabi

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Braila
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BR 03 EGB
  1. Buna seara tuturor. Am un Espero de 1,8 cu instalatir gpl marini clasica si ma confrunt cu urmatoarea problema: motorul nu porneste (in regim automat, benzina si apoi gpl la 2500rot/min) daca temperatura lichidului de racire este la o valoare intermediara (intre 50-70 grade) si in prealabil a functionat pe gpl. Pe benzina nu am niciun fel de probleme cu pornirea in aceste conditii. Mentionez ca instalatia gpl are montat si un emulator de injectoare. Astept orice fel de idee, parere, etc. Pentru Burtosu88 din Braila nr. meu de tf. este 0744151641 pentru a discuta detaliat.
  2. Salutare tuturor, Astazi, cu stupoare, am observat ca mocheta si buretele de pe partea soferului sunt pline de apa. Nu am varsat nimic in interior, asa ca sursa era din afara. Am turnat apa pe parbriz si am observat la interior ca apa se scurge in masina pe la imbinarea dintre sistemul de incalzire/racire si compartimentul motor (este acolo un element cred ca de amortizare din pasla, apa se scurge prin acesta). Astept cu interes orice idee, parere sau sugestie. Multumesc anticipat
  3. Buna seara tuturor, Acum doua zile am inlocuit alternatorul si totul a fost bine pana cand, azi, am constatat ca la punerea contactului nu se mai aprinde becul de baterie. Am verificat becul, am dat cureaua jos dar nicio modificare, becul ramane stins. Poate cineva sa-mi dea o solutie sau o parere ca s-a cam terminat meseria. Multumesc anticipat.
  4. Salut tututror,, Referitor la topic nu am gasit nimic concret despre ce intalatie gpl se poate folosi la espero 1.8 fara lambda si catalizator ( cu calibrare manuala STAG2L sau Stag 100/200) si toate informatiile pe care le am sunt confuze (unii producaturi recomanda calibrarea manuala Stag2l iar altii (agrom) stag 100). Pentru cei ce au montate intalatii gpl pe 1.8, va rog respectuos sa-mi dati un raspuns bine informat (din propria dvs experienta). Cu respect
  5. Salut tututror, Am un Esperoro 1.8 95 cp si referiror la topicul dvs. privitor la consumul de carburant la woo-uri va spun din proprie experienta (5 ani de Espero) ca la o medie de 1500km/luna consumul nu a depasit 8.5l/100km. Mentionez faptul ca motorul are 50000km reparat de subsemnatul iar la viteze in jurul a 90km/ora are sub 6l/100km. Adica exact ce scrie cartea tehnica a mainii. Recomand o verificare atenta si profesionala a instalatiilor de aprindere si alimentare cu carburant a masinii. Cu respect
  6. Multumesc George2005, deţin manualul. Întrebam doar dacă a efectuat cineva operaţiunea amintită în postul meu şi dacă se merită să o fac singur sau este mai simplu de mers în service. Mulţumesc oricum.
  7. Salutare tuturor, Nu ştiu dacă am postat corect, dar vă întreb dacă a schimbat cineva (personal, nu în service) VSS sau dacă există vreo posibilitate de curăţare a acestuia. Dacă da care sunt operaţiunile? Vă mulţumesc anticipat.
  8. Salut tuturor. Pentru toţi cei care au probleme cu relantiul variabil vă sfătuiesc să verificaţi dacă masa bateriei este bine prinsă la şasiul maşinii. Se află pe aripa interioră stânga lângă baterie. Scanerul nu arată nimic. M-am confruntat cu problema asta timp de un an în care am schimbat destul de multe, de la IAC la releul pompei de benzină. O altă problemă poate fi curăţenia sau tipul diferit de injectoare. Se vede doar la scanne; timpul de injecţie trebuie să fie în jur de 3. Ambele sunt probleme cu care m-am confruntat şi am cheltuit o grămadă de bani şi până nu am pus mâna pe carte nu s-a rezolvat.
  9. Salut şi La mulţi ani tuturor! Am o mică problemă şi nu ştiu cum s-o rezolv. Mai precis, când am sub 5-7 litri de benzină în rezervor, porneşte la a 2-a cheie. Bănuiesc că ar putea fi supapa regulator de pe rampa de injectoare sau am injectoare înfundate. Menţionez că am un Espero CD. Dacă s-a mai confruntat cineva cu aceeaşi problemă, daţi-mi a idee, vă rog fără a băga bani aiurea. Mulţumesc anticipat.
  10. Salutare tuturor. Este primul meu post pe acest forum din care am învăţat multe. Am un Espero CD iar de aproximativ 2 luni am observat că nivelul de antigel scade circa 100 ml. la 100km. Am cercetat zona motorului şi am observat scurgeri pe lângă garnitura de chiulasă prin dreptul curei de la alternator până pe compresorul de A/C. Menţionez că motorul a fost refăcut integral de circa 20000 km. Ciudat este faptul că găsesc umezeală doar dimineaţa înainte de pornire. Tot de atunci am observat şi o reducere a puterii motorului. Credeţi că poate avea legătură? Mulţumesc anticipat pentru sugestii şi " Sărbători fericite".
 

×
×
  • Create New...