DANNY WOO Posted February 16, 2005 Stie cineva care sunt coeficientii de aerodinamica la Cielo,sau la toate modelele Daewoo?Si care este cel mai aerodinamic? Share this post Link to post
VAXXi Posted February 16, 2005 Cred ca Espero e cel mai aerodinamic "> 0.29 dupa cum se poate citi in brosura pe care-am pus-o la http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1003 , mai exact: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...ype=post&id=274 Share this post Link to post
CT_ZDB Posted February 16, 2005 La Cielo Cx -ul este 0,30 macar e "cifra rotunda" Share this post Link to post
DANNY WOO Posted February 16, 2005 Deh Espero nu a fost desenat de Daewoo,se vede diferenta >- Share this post Link to post
Vlad Posted February 16, 2005 CT_ZDB hai facem un meeting.. ne inarmam cu doua pile si rezolvam si problema asta si dupa aia ltrecem pe langa salupari si Share this post Link to post
CT_ZDB Posted February 16, 2005 Vlade.. stai linistit ca in calculul vortei de frecare cu aerul nu intra numai Cx-ul... mai trebuie si ARIE frontala care la Cielo e mult mai mica... iar greutatea masinii este cu vreo 2 - 3 sute de kg mai mica in favoarea lui Cielo...asa ca la aceeasi viteza trebuie o putere mai mica... si cum noi, Vlade... avem o resursa de ceva caluti Asa ca...0,01 la Cx nu ii ajuta cine stie ce!!! Share this post Link to post
VAXXi Posted February 16, 2005 Ce vorbeşti nene de greutate cu 300 kg în plus ? Sunt tot p-acolo la tonaj Share this post Link to post
tico_RS Posted February 16, 2005 da un coeficient la tico nu se gaseste pe nicaieri? mai trebuie sa incerc pt suzuki alto... Share this post Link to post
DANNY WOO Posted February 17, 2005 Oricum Espero ca si Leganza de altfel sunt doua masini cu un design iesit din tiparele Daewoo.Din cate stiu Leganza e copiata dupa Jaguar parca. >- Share this post Link to post
test_driver Posted February 17, 2005 Espero e desenat de Bertone daca nu ma insel si nu cred ca ma insel, si Leganza de Pininfarina mai mult ca sigur, si seamana oarecum cu Maserati 3000 GT dupa ochiul meu, desenat de cine credeti? Pininfarina. Diferenta intre Cielo si Espero este de ~150 kg, iar de la 100 in sus nu mai conteaza, de acolo conteaza cei cativa HP in plus ai lu' Espero si de Cx asta cand e vorba de Espero CD 1.8 si orice Cielo. Share this post Link to post
ticodriver Posted February 18, 2005 fftopic: Cred ca Tico e cea mai aerodinamica cu un coeficient de vreo 4,5 ; Si acum ON TOPIC, ar fi interesant de aflat totusi coeficientul. Dar la Matiz? Share this post Link to post
DANNY WOO Posted February 21, 2005 Satori,cred ca singurele mashini Daewoo care nu sunt copiate sau care nu au fost desenate de altii decat coreenii,sunt Tico si Matiz.Pt ca nici Kalos-ul tau,nici Evanda sau Lacetti nu sunt desenate de ei singuri.Ci cu ajutorul GM. Share this post Link to post
Zetics Posted February 21, 2005 Ehee, ai fi surprins sa vezi cit de mult seamana Tico cu un model de la Daihatsu... Share this post Link to post
Satori Posted February 21, 2005 Suzuki nu se pune. Se pare ca exista o colaboarea intre ei si GM pentru ca Kalos exista si sub numele Suzuki Swift+ Ce conteaza daca coreenii au facut sau nu outsourcing cand vine vorba de design? Mie imi convine ca au lasat la latitudinea unor latini acest aspect al masinii, in multe cazuri. Share this post Link to post
DANNY WOO Posted February 21, 2005 Perfect de acord le-au iesit super ultimele modele.A si nu uita ca Daihatsu copiaza modele de la Daewoo nu invers.Am intr-o revista auto (nu-i fac reclama) o replica perfecta a Matizului si este facuta de Daihatsu cu mult dupa lansarea "buburuzei". Share this post Link to post
Zetics Posted March 16, 2005 N-a gasit nimeni coef de la Tico? Am gasit la Accent: 0.31 Share this post Link to post
leganzaro Posted March 16, 2005 (edited) Pentru: Leganza - Cx = 0.32 Kalos - Cx = 0.35 Lacetti (Nubira) - Cx = 0.338 Evanda - Cx = 0.32 Espero - Cx = 0.29 Edited March 16, 2005 by leganzaro Share this post Link to post
expero 16V Posted March 16, 2005 Pai cum se face ca Espero care din cate vad are un coeficient f.bun , duminica trecuta pe buzau - urziceni practicam un sport f.f.f.extrem mergand cu espero in cauza cu 140 si vand din stanga ( cred cu peste 100km/h) ? Si daca mai depaseam si un tir sau venea din contrasens cu viteza... S"> Pe aceasta cale il salut pe kamikazele cu espero de DJ visiniu care cred m-a depasit cu 170 in conditiile meteo de mai sus Intrebare on topic: oi avea eu o problema cu masina de mi se parea sport extrem mersul pe vremea aia cu 140? Insa pur si simplu se inclina masina .. La leganza nu cred sa se intample asa ceva. Share this post Link to post
laurentziu83 Posted March 16, 2005 Pai cum se face ca Espero care din cate vad are un coeficient f.bun , duminica trecuta pe buzau - urziceni practicam un sport f.f.f.extrem mergand cu espero in cauza cu 140 si vand din stanga ( cred cu peste 100km/h) ? <{POST_SNAPBACK}> Stai linistit ca eu am facut faza asta cu matizul la 135 (mai mult nu ducea din cauza vantului tot lateral si tot pe drum european cu tiruri etc) si nu-mi era frica decat de radare. Te obisnuiesti. Iti recomand calduros sa te sui intr-o Dacie Berlina si sa repeti exeprienta, dar fara vant si la 100 la ora. Mie era sa-mi cada plombele de frica S"> , obisnuit cu stabilitatea masinilor din ziua de azi. Share this post Link to post
VAXXi Posted March 16, 2005 Bre, aerodinamica se testează din faţă ! nu din laterală! Share this post Link to post
leganzaro Posted March 16, 2005 (edited) Coeficientul aerodinamic este calculat pt partea frontala si este intalnita sub prescurtarea de Cx sau Cd. Calculul coficientului aerodinamic se face pe baza masurarii rezistentei aerului produs de masina in timpul mersului. Neluat in calcul este SCx sau SCd care reprezinta penetrarea aerului de catre o suprafata (aerodinamica, Cx x S). Exemplu: Leganza - SCx = 0.637 Espero - SCx = 0.676 Nexia - SCx = 0.715 ... Edited March 16, 2005 by leganzaro Share this post Link to post