Akon Posted December 23, 2008 Aceasta este masina mea un Lacetti 1.6i achizitionat in februarie 2007.Per total sunt foarte multumit de masina la banii care i-am dat tinand cont ca am luat-o noua. Ca probleme in aproape 2 ani de cand o am as putea enumera: -burduful de la planetara stanga schimbat cam la 2 saptamani dupa ce am luat masina(defect de fabricatie cred). -martor motor aprins pe la 11--12k km nu mai stiu exact.Am fost la rucom au bagat-o pana la urma pe tester si au zis de eroare de missfire.A luat-o un inginer si a coxat-o(presupun) vreo 15 min.Zic ca i-a dat deoarece a plecat singur nu laptop nu nimic.Au sters eroarea si au zis ca daca se mai aprinde desfac motoru sa schimbe supapele. In rest masina merge ata.Ca minusuri nu pot sa enumar decat zgomotul la peste 140 si brandul. ''Tiuning'' inca n-a primit mai nimic.Singura investitie a fost folia omologata si cauciucurile de iarna. Prima revizie am facut-o la rucom la 9500km cost 600ron si acum urmeaza sa fac a2a revizie de 15k km(am 23km deci teoretic doar 1500 pana la revizie).Nu m-am hotarat inca unde sa fac Craiova sau Valcea. Perfidus din cate am citit a facut la valcea si a fost multumit...mai vedem Pun si poze cu toate ca nu sunt prea calitative. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted December 23, 2008 S-o stapanesti sanatos! Mai da' n-am vazut asa ceva. Schimba astia supape la cevy mai ceva ca ciorapii. Sa nu mai zic de celebrele discuri "ovalizate". Nu se mai fac masinile de altadata. Eu am schimbat discurile la 160.000 km la a mea. Da ce zic eu a mea. Moskvich-ul din 78 are inca discurile originale si arata mai bine ca la orice masina cu 70.000 km. Share this post Link to post
smailmiami Posted December 23, 2008 (edited) S-o stapanesti sanatos. Hai, discurile ca discurile, da cu supapele nu mi se pare normal ... Edited December 23, 2008 by smailmiami Share this post Link to post
Akon Posted December 23, 2008 Dj-dark Ei schimba supapele ca n-au habar cu ce se mananca masinile.Cand aveam becul aprins nu se simtea absolut nimic in mers ceea ce nu se intampla cred la un motor cu supape varza. Share this post Link to post
adostar Posted December 23, 2008 Sa te poarte multi km, frumos sedanul... cu supapele nu stiu ce sa zic, depinde de noroc. Share this post Link to post
Lucian M Posted December 23, 2008 Sa o stapanesti sanatos! Ai vrut musai argintie? Nu era mai faina pe negru? Mergea bine cu folie. Doar ca intretinerea e mai dificila- pe negru se vede jegul mai rau ca pe orice culoare. Cu supapele- da-i in aia a ma-sii, ca nu prea stiu ce e cu ei. Foloseste benzina buna, nu schimba sub 3500, nu o subtura si cauta sa nu rulezi mult sub 2700 rpm. Toate cele bune! Share this post Link to post
Dj_Dark Posted December 23, 2008 Adevarul e ca supapele astea se schimba al naibii de usor. Parca ar schimba filtre. Share this post Link to post
Akon Posted December 23, 2008 Va multumesc pt urari. Cu supapele chiar nu-mi fac griji tot timpul schimb peste 3k.De fapt cam in fiecare zi vede peste 6k dar cred ca o s-o las mai usor ca se cam inegreste teava de esapament. Benzina in ultimul timp numai petrom top 99.Nu simt nimic in plus fata de 95 dar am bagat mult timp 95 de cand cu ieftinirea si mi s-a intamplat o data sa se opreasca imediat dupa pornire.Tinand cont ca cea de 99 e aproape la aceeasi bani cu cea de 95 de la altii e bine. Share this post Link to post
adostar Posted December 23, 2008 Din contra daca mergi turat nu se innegreste teava de esapament ! La mine e curata ca lacrima. Share this post Link to post
adostar Posted December 23, 2008 Da. Iti pot confirma colegii de forum din GL. Share this post Link to post
Tommy Posted December 24, 2008 E clar atunci.. la tine e inutila teava aia. Share this post Link to post
EM!L Posted December 24, 2008 Frumoasă maşină Din păcate, nu eşti singurul cu problema asta, au mai păţit-o şi alţii. Vezi în topicul ăsta Share this post Link to post
Akon Posted March 8, 2009 Am ajuns la 26k km.Masina merge in continuare ok cu exceptia unor ''paraiuturi'' care se aud la viraj stanga in mers.Am mai avut si niste probleme din cauza unor pierderi mari de putere(avea momente cand nu se accelera) si se balbaia la relanti dar am resetat ecm si vad ca si-a revenit.Cred ca a fost de la benzina. Share this post Link to post