Jump to content
Sign in to follow this  
VIPER

Cum copiez cheia de contact?

Recommended Posts

Cum si unde fac o copie la cheia de contact? E cu cip... Masina e luata in leasing (chiar daca e second-hand), dar nici ei nu au a 2-a cheie si nimeni nu mai gaseste cartonasul cu codul acela pe care il foloseste Daewoo la duplicare... Am inteles ca pot sa-i fac o copie care doar va deschide usile...

 

Aveti idei? Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Cam nasolica faza ... dupa seria sasiului nu e posibil sa se identifice codul cheii si sa se faca un duplicat? ca altfel ai de schimbat o gramada ... cred ca numai Daewoo te-ar putea ajuta.

Share this post


Link to post
Cum si unde fac o copie la cheia de contact? E cu cip... Masina e luata in leasing (chiar daca e second-hand), dar nici ei nu au a 2-a cheie si nimeni nu mai gaseste cartonasul cu codul acela pe care il foloseste Daewoo la duplicare... Am inteles ca pot sa-i fac o copie care doar va deschide usile...

 

Aveti idei? Multumesc anticipat.

 

Faza e nasoala rau :( Daca ai Casco si doamne fereste ti-o salta, nu vei fi despagubit fara cea de a 2-a keie. Scriele celor de la Daewoo, poate gasesti pe cineva intelegator.

Share this post


Link to post

Pai, daca faci un duplicat dupa cheie, nu va fi buna decat pentru portiere si portbagaj. Pastila din cheie este un transponder care `raspunde' la un semnal emis de modulul din masina, si daca nu ii intoarce un cod corect, modulul imobilizator (asta din masina) nu permite pornirea motorului.

 

Daca te deranjeaza ca nu pleaca c-o cheie obisnuita, fara transponder (desi nu cred asta), poti sa faci bypass la imobilizator.

 

Daca modulul de imobilizare este integrat cu alarma auto, exista o procedura, specifica fiecarui model de alarma, prin care alarma "invata" noua telecomanda. Pasii exacti sunt descrisi in manualul alarmei; pe scurt, se apasa un buton denumit "valet", alarma intra intr-un mod special de programare, si se apasa butoanele de pe telecomanda intr-o ordine anume - si gata.

 

Daca ai imobilizator din fabrica, de la Daewoo ... nu mai stiu. :?:

Share this post


Link to post

Cheia originala o am, nu-i problema, doar ca preventiv vreau sa-mi mai fac una. Masina nu are alarma, doar inchidere centralizata.

Share this post


Link to post

Si la mine am aceiasi problema cu cheia care are imobillizator. Un mester s-a oferit sa-mi faca o copie care sa porneasca masina cu 2 milioane si am zis pas. Pana m-am prins ca este cu cod cheia am dat cam de 20 ori la automat cu cheia care deschide doar usile si portbagajul.

Share this post


Link to post

Fie apelezi la Daewoo sa vazi daca mai pot sa-ti faca o dublura, fie cumperi un set nou de chei si un UCE decodor (cip-ul care citeste codul cheii si care pe langa altele functioneaza si ca imobilizator). Dar cred ca o sa te coste destul de mult.

 

Cu furtul masinii, discutia se poarta intre cei de la firma de leasing si cei de la soc de asigurare. Asta pentru ca spre deosebire de rate unde masina este proprietatea personala, la leasing masina este proprietatea firmei de leasing.

Share this post


Link to post

Cheie bruta adusa de dealer, voi faceti copie in oras la cheie si cu ambele chei va intoarceti la dealer sa le programeze in imobilizator cu scanerul.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Am citit pe aici si nu imi sa cred ca are cip cheia de cielo. La cielo din '96 stiti cumva daca are cip?

 

Va multumesc

Share this post


Link to post

Da ,modelul tau de cielo nu are.

Share this post


Link to post

Pt cei cu cip , faceti 2 copii la orice atelier de copiat chei , si cheia originala , cu cip ,o lipiti pe sub bord in zona contactului.

Share this post


Link to post

Buna propunerea.Sa lase si o cheie in contact?ca sa nu se mai munceasca sa faca legaturile direct la contact cand vine sa o fure.

Share this post


Link to post

Se poate pune doar partea de plastic a cheii , in cazul asta :scarpin:

Share this post


Link to post

Si in cazul asta e valabil acelasi lucru pe care l-am spus mai sus.

Share this post


Link to post

salut eu am un espero din98 si tot asa am avut probleme cu cheia. Mai exact mia rupt cineva cheia in usa si bineinteles ere cu imobilizator. Asa ca am facut astfel: am luat cheia rupta si am scos cu grija cipul ala micut din cheie, apoi lam luat si lam pus lipit de firele de pe inelul ce infasoara contactul. VREAU sati transmit ca merg de 2 ani si nu am avut nici o problema si miam facut si chei de rezerva. Acuma sa nu fie probleme cu leasingul caci pe partea astalalta e ok. numai bine si bafta

Share this post


Link to post

Pai de ce nu zici si unde tii masina parcata... :wallbanger:

Share this post


Link to post

am uitat sa transmit am alarma viper iar separat ascuns buton de oprire al alimentarii pompei de benzina. asa ca numai daca vine cu platforma sa o ia sau se plictiseste de dat la automat :tongue:

Share this post


Link to post

sal

Am un espero din 96

Are cip ???

Am alarma si nu stiu unde sa-i fac a doua telecomanda pentru alarma

Cand am cumparat masina nu mi-a dat decat o cheie si o telecomanda

Si mai am o problema.

nu pot sa deschid usile si portbagajul cu cheia.

parca ar fi blocate.

Deschid/inchid masina cu telecomanda si imi este foarte frica ca ma lasa bateria, si ce fac.

Astept raspuns.

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Adica ce zici tu este ca cheia de la contact nu-ti deschide portierele si portbagaju' ? In cazul asta, cred ca proprietarul a schimbat contactul de la volan (cel mecanic), si s-a zgarcit sa cumpere setul complet (care include si broastele pentru portiere + portbagaj), caz in care ar cam trebui sa umbli cu 2 chei la tine (una pt. pornirea motorului, una pentru portiere si portbagaj). Cip (imobilizator pe masina) nu cred ca are, poate doar daca e montat firul de intrerupere la aprindere de la alarma (caz in care daca nu dezarmezi alarma, nu poti porni motorul cu cheia).

 

Pasul #1 ar fi sa-ti rezolvi broastele (e ~1 milion tot setul, daca tin bine minte), odata cu care vei primi 2 chei curate care deschid toata masina.

 

Pasul #2 ar fi sa schimbi alarma, din pacate.

Share this post


Link to post
Deschid/inchid masina cu telecomanda si imi este foarte frica ca ma lasa bateria, si ce fac.

 

Schimba din timp bateria. (oricum , doar n-o sa-ti menajezi bateria deschizand usile cu cheia din moment ce ai inchidere centralizata...)

Si fa-ti, pt. siguranta o copie (la orice atelier) dupa cheia de contact. Asta daca nu vrei sa investesti in ceea ce ti-a sugerat VAXXI.

Edited by Bel_Ze-but

Share this post


Link to post

nici daewoo Craiova- sau cea ramas din ea- nu face dubluri cu cip, chiar daca şti/duci codul

Share this post


Link to post

@sorj - fals! Stiu pe cineva care si-a pierdut a doua cheie (cu cip) de la Matiz. I-au adus o cheie "blank", a polizat-o la un mester dupa prima cheie, apoi a fost la service si au "programat" ECU (cred)

 

Trebuie sa iau si eu o cheie noua ca asta pe care o folosesc am observat ca s-a ... CRAPAT :) ) Nu pot sa-mi explic cum, dar are 2 crapaturi longitudinale (in fier).

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Cielo GLE Ac produs in Coreea in 95 are imobilizator? Am ambele chei originale dar sunt curios. Plasticul de la manerul cheii pare prea "chior" sa aiba imobilizator

Share this post


Link to post

Nu are, la euro 3 s-a introdus.

Share this post


Link to post

Dubluri pentru orice fel de cheie, inclusiv cu cip, se pot face in Carrefour, Iasi.

Edited by iulian19

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...