varais Posted November 19, 2009 Burduful din cate tin eu minte este unul de planetara de Dacia care nu s-a potrivit. I-am taiat un capat pentru ca era prea mic. Nu cred ca are importanta de ce este sau de la ce atata timp cat se potriveste. Share this post Link to post
Mircea Posted November 20, 2009 Daca nu ma insel, la Kalos exista un burduf similar, tocmai pentru a acoperi cardanul respectiv. Share this post Link to post
varais Posted November 20, 2009 Daca nu ma insel, la Kalos exista un burduf similar, tocmai pentru a acoperi cardanul respectiv. Probabil s-au desteptat intre timp . Acum schimb si beculetele cu Osram Night Breacker 60/55w. Sunt curios sa vad difertenta pentru ca altele mai bune ca astea nu exista cu toate ca sunt fan Plilips si chiar am lucrat la ei. Share this post Link to post
Juliaen Posted November 20, 2009 Probabil s-au desteptat intre timp . Acum schimb si beculetele cu Osram Night Breacker 60/55w. Sunt curios sa vad difertenta ... Mi-am montat acum 1 an si jumatate Osram Night Breaker si diferenta e destul de mare. Am fost super multumit pe ele. Depinde si cu ce le compari - aveam becurile stock pe masina. M-au costat 19 euro la vremea aceea. Share this post Link to post
varais Posted November 20, 2009 (edited) Intradevar este o diferenta . Deabia am venit de la Nubi . Pe bulevaed iluminat in sfarsit fac si eu lumina, se vede ca am farurile aprinse. Comparatia o fac cu cele stock. Pe autostrada diferenta cred ca va fi mai elocventa. Acum ramane de vazut durata de viata. Edited November 20, 2009 by varais Share this post Link to post
varais Posted January 7, 2010 49600Km Una bucata problema: - Nu mai chitaie ( buzzerul pentur faruri aptrinse ). O posibila cauza ar fi descarcarea bareriei ? A mea copila a lasat plafoniera aprinsa si cum ne-am intors pe zi din drumetii nu am observat. Am incarcat bateria si acum nu mai vrea sa chitaie. Ajutor ! Share this post Link to post
Dumitru Cristian Posted January 7, 2010 Esti sigur ca nu era cheia in contact, farurile aprinse si usa de la sofer deschisa? Share this post Link to post
varais Posted January 9, 2010 Esti sigur ca nu era cheia in contact, farurile aprinse si usa de la sofer deschisa? Din pacate sunt sigur firar sa fie chiar am facut cateva incercari si nu mai vrea. Share this post Link to post
sorin1983 Posted January 9, 2010 Burduful din cate tin eu minte este unul de planetara de Dacia care nu s-a potrivit. I-am taiat un capat pentru ca era prea mic. Nu cred ca are importanta de ce este sau de la ce atata timp cat se potriveste. Burduful este de la caseta de directie. Se poate incerca si de la altele(burdufele dintre caseta in sine si capatul de bara). Share this post Link to post
varais Posted February 27, 2010 50.000KM Distributie - rezolvata. Piese : - Rola ghidaj - INA - Rola intinzatoare - INA - Curea Distributie - Power Grip - De la sevice pentru ca cei de la Automec 99 nu monteaza altceva - Pompa de apa - nu mai tin minte ( Made in Canada) - Curea accesorii - Contintech - cureaua veche arata de parca era taiata cu cuterul din cm in cm. - Surpriza - Intinzator accesorii - Tot de la service. Cel de pe masina avea rola din plastic si era deformat, cel pe care l-am montat are rola metalica. Baietii spuneau ca este de la Leganta. Intristarea cu tot cu atentia " cuvenita" 900 RON. Urmatoarea la 100.000 km Spuneam la un moment dat ca voi fi atent cu felul in care se comporta uleiul GM 5W30. Chiar si pe cel mai rau ger pe care l-am prins la Braila nu au fost nici un fel de probleme. La pornire am ascultat cu mare atentie tachetii si nu au tacanit deloc. Il voi schimba in continuare la 7000 km pentru ca imi place sa dorm linistit. Share this post Link to post
dariomario Posted February 28, 2010 eu la a mea am pus acum 5000 km , pentru prima oara ulei 5w-40 si cam bat tachetii cand o pornesc, cred ca o sa revin inapoi la 5w-30... Ce recomanzi GM sau Mobil 2000 ? Sau castrol... Share this post Link to post
varais Posted March 9, 2010 eu la a mea am pus acum 5000 km , pentru prima oara ulei 5w-40 si cam bat tachetii cand o pornesc, cred ca o sa revin inapoi la 5w-30... Ce recomanzi GM sau Mobil 2000 ? Sau castrol... Omule cu toata increderea GM 5W30. SI eu credeam ca ar fi mai indicat pentru temperaturile noastre 5W40 dar acum m-am linistit si sunt foarte multumit. La cat costa il schimbi la 7-8000 si dormi linistit noaptea. Vezi ca eu l-am luat de la cineva de aici de pe site. Cred ca mai am telefonul lui. Am mai vazut ulei GM pe la magazine dar nu arata ca asta. Daca vrei sa caut numarul davai PM. Share this post Link to post
Smirghel Posted March 10, 2010 Mobil 1 e cel mai bun. Le-am incercat pe toate si asta s-a dovedit cel mai bun la Nubira mea. 5w-40. Share this post Link to post
varais Posted March 15, 2010 Ghicitoare : Cum iti aduci aminte de o groapa luata acum o luna ? Cand observi galma facuta de cauciuc. Si fuga cu ea la service sa vezi daca nu s-au mai indoit si altele. Din fericire doar cauciucul a avut de suferit. Poate il schimb pe garantie. Ramane de vazut. Share this post Link to post
Salex Posted March 15, 2010 ... Poate il schimb pe garantie. Ramane de vazut ... Din pacate sansele tale sint foarte mici. Gilmele apar foare rar din motive de fabricatie, peste 90% apar din cauza gropilor sau bordurilor luate in forta. Iar chestia asta o stiu foarte bine cei de la service/garantii. Le va fi foarte usor sa demonstreze ca este vina ta, tot ce vor trebui sa faca va fi sa dea jos cauciucul de pe janta. In momentul ala o sa se vada al dracului de clar locul si urma unde janta a lovit guma. Desi poate sa para greu de crezut, asta se intimpla cind se ia o groapa mai in forta ... E neplacut, insa asta este . Am patit-o cu un cauciuc de numai 800kmvechime. Share this post Link to post
varais Posted March 18, 2010 Rafi multumesc de precizare. Voi cumpara altul. Care ar fi posibilitatea ca respectiva galma sa duca la explozia cauciucului? Are cam 3.5 cm / 2,5cm. Am un drum de 500km si nu prea am timp sa il schimb. Eventual o sa pun rezerva. Share this post Link to post
Rafi Posted March 18, 2010 ar fii bine sa pui rezerva totusi sa fii sigur..in principiu nu are cum sa faca poc asta daca nu este ros rau cauciucu... Share this post Link to post
varais Posted March 30, 2010 Gata am rezolvat si cu bazaitoarea. Era mufa iesita din soclu. Cum s-a intamplat asta nu stiu pentru ca este mufa cu piedica dar uite ca se intampla. Share this post Link to post
varais Posted April 8, 2010 (edited) Dupa o lnga perioada in care m-am gandit ce sa fac si cum sa fac cu bandourile interioare de palstic ( deocamdata cele de la picioare stanga - dreapta), m-am apucat de treaba. Ce a iest se poate vedea in fotografii. Vopsea metalizata + lac. Ramane de vazut acum cat de mult rezista la uzura pentru ca mereu dai cu piciorul in ele. Am reusit sa scap unul pe jos si vad ca nu s-a zgariat. Dupa ce se vor usca complet le pun pe masina sa vad cum se comporta. Vreau sa vopsesc toate ornamentele interioare. Griul ala ma calca pe sentimente de la o vreme. Edited April 8, 2010 by varais Share this post Link to post
varais Posted April 8, 2010 hmmm... chiar sunt curios sa vad ce iese EI cred ca o sa vrei si tu dar trebuie sa le vezi indeaproape si te indragostesti instant . Am facut si urmatoarele pasaje din dreptul usilor fata. Maine le dau cu lac ( doua maini ). Dupa 12 ore de la uscare pe vopsea ramaneau amprente. Dupa ce s-a uscat lacul treaba s-a schimbat complet. Lacul s-a intarit foarte bine. Share this post Link to post
varais Posted April 14, 2010 50800 km. Inca un filtru de habitaclu. Negru ca taciunele. Share this post Link to post
Rafi Posted April 14, 2010 (edited) noi sa fim sanatosi ca filtre gasim...cum stai cu interioru,poze ceva ... Edited April 14, 2010 by Rafi Share this post Link to post
varais Posted April 15, 2010 Am terminat bandourile interioare. Urmeaza grilele de la difuzoare fata spate si bandoul din portbagaj. Daca tot desfac fetele de usi ma gandeam sa fac si insonorizarea, Inca mai caut piele sau vinilin pentru fetele de usi. Pana le rezolv eu pe toate mai dureaza. Pun maine fotografii cu ce am facut pana acum. Share this post Link to post