Jump to content
Sign in to follow this  
roadMASTER

Masina Noua 8000-8500?sau Sh? Sfaturi Va Rog

Recommended Posts

So, vad ca va contraziceti singuri, ultima data am gasit motorina cu 3lei/l (acum o luna) evident ca nu am luat pt ca la pompa era 3.9 iar acum la pompa e 3.7, nu vad sensul sa iau motorina furata pt o diferenta de max 1 leu. Daca avea TIR intelegeam pt ca acolo exista consumuri de peste 30% dar la 8% cat consum eu nu se justifica.

Laurentiu tu bagi dci-ul in toate ecuatiile, injectoarele de 1.5dci pica indiferent de ce motorina bagi, sunt prea proaste. Ti-am mai spus cand o baga reno injectoare BOSCH pe 1.5 dci o sa iau in considerare si acel motor. Pana atunci acel motor se bate cu cel de 1.4 de pe TATA INDICA .

Share this post


Link to post

Popindaii de la servici cu diesel au deacu Roomservice vin TIR-istii acasa "cit vrei 100-200l" :) si vreo 2 vind marfa de Austria sau Belgia :)

Daca scot din rezervor nu prea cred ca e motorina proasta , au Iveco, Volvo Euro 4 banui ca si alea vor ceva calitate...

Share this post


Link to post
Cred ca faci confuzie mare, SI CITEZ :

"Unitatea service din b-dul Iuliu Maniu, desi apartine dealer-ului Radacini, nu a avut niciodata autorizare din partea DWAR. Va recomandam ca in viitor sa va adresati pentru efectuarea reviziilor numai unitatilor autorizate.

 

E posibil ca ce zici tu sa fie adevarat . Eu si cielo si nubira si acum si evanda , cand am avut probleme le-am dus acolo . Si nu sunt singurul cu masina daewoo din serviceul ala . Daewoo nu a murit , mai exista fabrici daewoo in lume , una chiar in coreea.

 

Oricum nu face subiectul discutiei . Eu am dat o varianta de masina care in banii aia (8000-9000 euro ) se incadreaza perfect .

Asta nu inseamna ca e cea mai buna sau cea mai prosta varianta . Si ca parere personala , prefer oricand o evanda sau o leganza decat un opel astra , golf 4 ...

Share this post


Link to post

Normal, sunt unii care prefera Talbot sau Trabant. Totusi oamenii normali prefera masini sigure cu 4 sau 5 stele nu cu 3 . Mai mult decit atit Daewoo nu mai exista nici in Coreea, a dat faliment daca nu stiai, acum exista doar GM DAT (50.9% GM, 11.2% Suzuki, 9.9% SAIC China 28% creditorii fostului Daewoo) .

Share this post


Link to post

Nu totul se rezuma la cate stele are o masina . Degeaba ai o masina care are 8 stele la euroncap dar care nu-ti place si in care nu te simti bine. Cel mai important la o masina e sa-ti placa .

Share this post


Link to post

Deci suntem cel mai "anormal" forum. :mrgreen:

 

Tot ca o parere personala: nici picat cu ceara n-as schimba Leganza pe Astra.

 

Oricum,daca au ramas doar cele 3(leganza,nubira,astra,toate Sh),mai devreme sau mai tarziu tot vei baga bani in ele,asa incat ia-o pe cea care iti place mai mult,macar iti vei asigura comfortul psihic ca bagi bani in masina preferata.

Share this post


Link to post

Si eu sunt " anormal " pentru ca nu totul se rezuma la zeci de teste. Opel astra G are 4 stele euroncap , si crezi ca in cazul unui accident frontal la o viteza mai mare de 60-70 km/h te va salva sau vei avea mult mai putine rani decat in cazul in care erai intr-o masina cu doar 3 stele ? Garantat NU !

 

BogdanG : unde ai vazut tu test facut pentru evanda in care sa scrie ca are 3 stele ? Pe site-ul lor nu e trecut . Da-mi si mie te rog un link .

 

Ura !

Share this post


Link to post

Haide mai balky daca tu esti asa de entuziasmat de al tau Daewoo nu incerca sa arunci cu gunoi in masini despre care nu stii nimic, cauta si tu pe net informatii despre masini, e chiar asa greu ?

 

Miste R nu ai schimba Leganza nici macar acum :

Recall Date

MAY 31, 2001

 

Model Affected

2001 DAEWOO LEGANZA

 

Description

VEHICLE DESCRIPTION: CERTAIN PASSENGER VEHICLES FAIL TO COMPLY WITH REQUIREMENTS OF FMVSS NO. 201, "OCCUPANT PROTECTION IN INTERIOR IMPACT." THESE VEHICLES EXCEED THE MAXIMUM ALLOWABLE HEAD INJURY CRITERION VALUE SPECIFIED IN THE STANDARD FOR PASSENGER-SIDE A-PILLAR TARGET LOCATION.

 

Consequence

CONSEQUENTLY, IN A CRASH, THE FRONT SEAT PASSENGER COULD SUFFER INCREASED HEAD INJURY FROM CONTACT WITH THE PASSENGER A PILLAR (FORWARD MOST ROOF SUPPORT).

 

Remedy

DEALERS WILL INSTALL PADDING TO THE A PILLAR TO REDUCE THE RISK OF INJURY IN A CRASH. OWNER NOTIFICATION BEGAN JUNE 8, 2001. OWNERS WHO TAKE THEIR VEHICLES TO AN AUTHORIZED DEALER ON AN AGREED UPON SERVICE DATE AND DO NOT RECEIVE THE FREE REMEDY WITHIN A REASONABLE TIME SHOULD CONTACT DAEWOO AT 1-877-463-2396.

 

Potential Units Affected

58691

Share this post


Link to post
Ai idee cate batai de cap dau masinile reparate la service-urile ieftine angajatilor de la reprezentante? Stii ce frumos e sa demontezi bord, senzori, etc, pentru ca un idiot de mecanic de service ieftin a scapat o cheie peste niste circuite?

Da tigaia ta cand ai reparat-o in 17 , dupa ce ai fost la "experti" si ti-au umplut-o de sange???

Edited by kornelush

Share this post


Link to post

Eu nu arunc cu nimic in nimeni . Spun doar ca la pretul de 8000-8500 sunt destul de multe variante de masini . La banii pe care i-am dat eu pe evanda puteam sa iau linistit vectra C , passat , laguna , a4 , rover 75 , bmw 5 , E-classe , octavia . Exista multe masini care merita sa fie luate in calcul : 300m , sebring , xg , sonata , maxima , xedos 9 si bineinteles evanda :P

Share this post


Link to post

Ok, cate din aceste masini consuma putin in varianta lor pe benzina ? Omul care a facut acest topic a spus ca vrea o masina de oras. Nici una din masinile enumerate de tine nu consuma putin si nu sunt masini de oras, era vb de masini din clasa mica sau sub compacta. Adica maxim Golf sau Astra .

Dupa ceva timp apare Lascarica, el vrea ceva da nu stie ce, sa consume cu pipeta si sa fie mijto. Ei bine asa ceva nu exista dar incercam sa ne dam peste cap si sa venim cu solutii. Fiind o masina SH eu recomand Astra sau Golf, acum depinde de bani dar sunt singurele care au preturi mici la piese.

O masina super ieftina si aratoasa este Focus, una din 2005 se incadreaza perfect in bani insa pretul pieselor este in pom .

Share this post


Link to post

Bogdane, recent am adus la firma 4 ford focus 5dr. din 2006, cu rulaje intre 50-60 k, toate de la un autohaus din germania, Wensauer, toate masini care au fost pe rent a car in Spania, toate cu motoare 1.6 tdci 105 CP, Euro 3. Pretul a fost intre 5300 si 6200 in functie de rulaje, fara TVA. Masinile sunt aproape impecabile, in sensul ca mai au cate o ciobitura, zgarietura etc pe caroserie, bineinteles ca au fost curatate si interior si exterior impecabil in Germania. Faza frumoasa vine in Romania, unde le-am facut o revizie completa (filtre, ulei, antigel, lichid de frana, distributie) cu 1250 ron per bucata (piese +manopera), cu factura si garantie! Daca stii unde sa faci, nici fordul nu costa mult, ceva similar la Colina Motors era "in jur de" 3500 ron + TVA.

Share this post


Link to post
Da tigaia ta cand ai reparat-o in 17 , dupa ce ai fost la "experti" si ti-au umplut-o de sange???

Pai eu n-am fost la reprezentanta, am fost la "experti", alde Frontal si Zetec. Per total, la reprezentanta ieseam mai ieftin.

La reprezentanta colegii mei schimba o fulie de alternator (cu tot cu accesorii), intr-o ora si un sfert. "Expertii" de la Frontal au pierdut o dimineata intreaga, cat timp altii schimbau o distributie la un Passat alaturi.

De asta nu mai sunt eu fan la service-urile de cartier. Cand am fost in 17 a fost o exceptie, am avut o garantie.

 

Si acu, revenind ontopic, va rog sa-mi scuzati umila-mi parere despre masini noi sau sh, poate e si ea deformata de la faptul ca zilnic iau contactul cu masini de diferite vechimi si uzuri, si parca inclin spre un SH de an cat mai recent, care mai are cat de cat mirosul de nou in el, chiar daca e o masina mai ieftina. Asta in cazul in care nu vrei Logan/Sandero nou.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Din cate a scris cel care a initiat acest topic ,in cursa au ramas 3 modele(leganza,nubira astra) -din acest motiv i-am sugerat s-o ia pe cea care il atrage mai mult din toate punctele de vedere.

 

 

BogdanG- sunt de acord ca nu e un exemplu de siguranta la impact,desi din acel text nu m-am lamurit daca au rezolvat sau nu problema in cele din urma.

 

Dar, personal, nu as putea fi multumit achizitionand o masina care nu-mi place ,numai pe criteriul unor teste de impact frontal.

Nici tu nu cred ca ai facut colectie de golfuri pt ca ar fi NO1 la siguranta, :) ci pt ca ai o pasiune fata de aceste masinute.

 

Daca ar fi criteriul de referinta,probabil mersul pe moto ar trebui interzis,ca si multe alte masini.

 

Din pacate daca se intampla sa ai un accident frontal la viteze de peste 90...nu stiu ce conteaza mai mult,stelele de pe hartie sau cele norocoase de sus..

Desi s-ar putea spune ca e un model peste care timpul a trecut,Leganza ramane o masina care iti ofera o senzatie de bine,indiferent pe unde si cu ce viteza o conduci,si nici nu poti spune ca astra e masina iar leganza,nubira sau evanda trabantele,pt e clar o EXAGERARE!

 

 

 

Dar parca ai avut si tu una acum cativa ani,si doar consumul te-a facut s-o dai,nu lipsa confortului sau siguranta la buf. :-?

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

@BogdanG: Nu este cazul sa ii iei la cucurigu pe cei ce nu au banii tai , sa isi permita sa tina 3 masini in fata blocului, si implicit sa le si intretina. Vad ca tu nu postezi decat pentru a ii calca in picioare pe cei ce nu prea isi permit o masina, vor sa sa isi cumpere o masina , fara a face credit la banci care oricum te fura de nu te vezi. Nu cred ca este cazul sa injosesti pe cei care au masini entry level. Nu poti sa judeci un om dupa masina pe care o are. Am atatea cunostinte care au Dacia 1310 din anii 80' ,OLTCIT ( am avut si eu) si crede-ma ca am un respect deosebit pt ei pentru ceea ce sunt ei ca oameni nu pentru masinile pe care le au. De ce nu le dau ei la fier vechi? ca altele nu isi permit, nici macar Loganul, iar de masina nu se pot dispensa. Cand ti-ai luat permisul de conducere aveai masina ta deja? Poate ca da.

Eu ma pot lauda ca da. Insa nu era BMW, VOLVO, VW. Ci prima masina si prima dragoste: Renault 18 GTS, 1,7 81 CP 5 viteze. Atat mi-am permis la vremea aia. Si referitor la Renault, sa vad eu masina de la renault care va tine cat a tinut acel 18. Am dat-o din cauza ruginii.

De ce mi-am luat Chevrolet Aveo?

1) Atat m-a dus punga (repet, masina achitata CASH fara imprumuturi la banca sau prieteni),

2) Vroiam masina noua,

3) Nu vroiam Logan, (am luat-o in calcul dar tineam mortis sa o si evit).

 

Singurele mele pretentii de la o masina sunt: sa imi ofere confort, sa nu ma oboseasca la condus, sa fie spatioasa, simpla si in bugetul meu. Probabil o sa comentezi si la faza asta dar e optiunea ta. Eu ma simt bine in aceasta masina. :P Si ca tot veni vorba: ASTA E MASINA CARE IMI PLACE! :tongue: . Nu ma intereseaza sa se tina gagicile dupa mine ca am stiu eu ce masina.

 

Oi fi tu da-l mai smecher cu bani, dar gandeste-te ca sunt destui fara banii tai.

 

Imi cer scuze daca postu meu a sunat a atac, insa vad ca pe aici numai opinia ta conteaza, si altii daca nu au VW sau VOLVO, ci DAEWOO, Hyundai, Chevrolet sau Dacie, sau Renault sau Peugeot sunt pentru tine niste viermi. Repet: nu poti judeca un om dupa masina pe care o are. Nu inseamna ca unul care are Q7 sau Touareg sau XC90 e mai respectabi decat unul care are Aveo, evanda, Lacetti, Clio symbol, peugeot 206, sau chiar logan sau supernova sau 1300. De multe ori poate fi viceversa.

Personal eu nu as da masina mea pe un Touareg sau Q7 si nici daca aveam banii necesari nu imi luam aceste masini. Bagi toti banii in carburant , impozite, taxe si revizii.

 

Deschizatorul topicului VREA O MASINA MAI MARE, IEFTINA (BUGET PROBABIL) , USOR DE INTRETINUT. Tu asta nu ai inteles. Daca iti iei un SH, e chestie de noroc. La fel de bine cum poti dai peste o masina buna la fel de bine poti sa dai peste un harb care arata bine la exterior si in care bagi bani si nu se mai termina problemele. Avantajele DAEWOO (mai ales SH) : e ieftina, piese relativ ieftine , se gasesc usor. La VW: Piese scumpe ( mai ales noi) , se aduc pe comanda. Piesele SH sunt loterie ( este valabil la toate masinile). la fel si Volvo. si daca pe o asemenea masina iti permiti sa bagi piese SH...nu mai comentez. Referitor la stele, poate ca pe om nu il intereseaza, si poate nici pe altii(nici pe mine). Fa un test: Ia-ti volvoul, baga 80 km/h, pe linia de tramvai de pe contrasens cand vine tramvaiul. Intra in el. Curaj. Daca scapi cu viata, se cheama ca masina e sigura. Daca nu ...woops!

 

Toate cele bune.

 

P.S. Invata sa respecti pe altii.

 

Imi cer pe aceasta cale scuze de OFFTOPIC si de atentia atrasa.

 

Omul sa isi aleaga masina care ii place si care ii convine.

Share this post


Link to post

@Bogdan

Eu am dubii ca G5 TDI ramane prea mult in fata unei S2000, cu tot cuplul lor incomparabil.

http://www.fastestlaps.com/car458a7dd85127d.html

 

Daca face 0-200 in 25s e imposibil sa faca 80-120 in 7s. Adica e posibil, intr-a 4-a, insa o masina care urca la 9000rpm poate face 80-120 probabil intr-a 2-a...

Share this post


Link to post

Tudor daca citeai printre rinduri vedeai ca Bogdan nu-i chiar asa...daca nu o i-a prin "aratura" da sfaturi bunutze :) ...

Acum sper sa nu va luati la cearta pe tema asta...

Nu e singurul care bugetul ii permite mult mai mult decit media... + ai dreptate apropo de imprumuturi si leasinguri ma feresc de banci ca Becali de DNA :)

Pina la urma cred ca voi astepta o masina de "forumist" :) la care macar am cit de cit baza ca a fost intretinuta sau nu citind forumul :)

Am fost azi cu AndreiB in piata de masini :) ... nu am mai ris demult asa mult ca de comentariile omului la adresa "tigailor" scoase la vinzare...

Si eu si el am fost dezamagiti de calitatea masinilor(vs. pret) si mai ales a vinzatorilor :)

Edited by lascarica

Share this post


Link to post
ai dreptate apropo de imprumuturi si leasinguri ma feresc de banci ca Becali de DNA :)

Mentalitatea asta e insasi mottoul motorului economie de piata, capitalul =))

Share this post


Link to post

@Tudor vezi ca faci o mica sau mare confuzie:

1. nu stau la bloc deci nu imi tin masinile in fata blocului

2. daca asta e parerea ta poti sa o impartasesti ca nu ma supar

3. este alegerea ta sa-ti iei masina noua, eu dupa cum am mai spus nu am avut si nu o sa am niciodata masina noua, dpdv economic nu este rentabil

4. vad ca ai o problema cu cititul, unde am scris eu ca bag piese SH in masinile mele, niciodata nu am facut asta nici macar la Golful 1 .

5. la 18 ani cand mi-am luat permisul NU aveam masina mea, am primit-o de la tata care avea 2 masini in acea perioada, am primit un Golf 1 in care am bagat 9000DM (marci germane) din banii mei . So la 18 ani am facut primii 10ooo $, banii mei nu a lu` tata, asa ca iti recomand sa-ti tii remarcile alea acide pt tine si sa pui mana sa faci bani adevarati pt ca se poate . O sa vezi ca prin munca iti poti face o casa pe pamant, iti poti lua un teren pt o casa de vacanta si iti poti permite sa intreti 3 masini . Nu este greu trebuie doar sa vrei si sa privesti inainte nu inapoi cum priveai tu cu nostalgie spre cartierul in care am crescut amandoi . Desi am facut aceiasi gradinita si scoala primara se pare ca viata ne poarta pe drumuri diferite, asta inseamna perseverenta si indarjire .

6. sunt sigur ca este mult mai sigur V70ul meu decit AVEO al tau. Nu am de ce sa fac testul cu tramvaiul pt ca dupa cum am mai spus eu folosesc Volvo strict pt mersul in afara orasului . Cand o sa ai familie o sa intelegi.

 

@Lascarica, totusi cauta si prin ziar, nu gasesti masini bune in targ decit la bani mai multi, poate vei gasi masina prin prieteni .

@Tommy iexplica bre ce ai vrut sa zici ca esti prea subtil pt mine :D

 

@Miste R eu am avut Espero nu Leganza si am fost foarte multumit de masina dar in acea perioada nu-mi permiteam o masina pe benzina, nu am tinut foarte mult espero vreo 6 luni timp in care inghitise mai nimic in piese dar peste 1000E in benzina. Si mai era o problema, masina era ruginita pe dedesupt, eu nu vazusem cand o luasem, imi placea foarte mult Espero si fusesem luat de val cand am facut achizitia, cand m-am bagat insa dedesupt am inceput sa plang. Oricum am regretat ceva timp dupa espero, nevastamea inca plange dupa espero, tresare cand vede unul frumos dar se multumeste si cu golful care fuge mai bine decit espero, deh alta tehnologie, alt an.

 

A si sa nu uit la Espero nu am pierdut nici macar un leu, in afara de combustibilul ars nu am pierdut nimic, am luat espero cu 3900E si l-am dat cu 4200E . Afacere :D

Eu sunt de parere ca achizitia unei masini se poate privii in 2 feluri: cu inima(sufletul) sau cu capul(buzunarul) .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

CHEVROLET KALOS 1,4l

 

Motor: 1.4 l, benzina, 94 CP

 

Transmisie: manuala, 5 trepte

An fabricatie : 2004

Kilometri rulati: 25.000 km

Dotari principale: cutie manuala 5+1; 4 gea,uri electrice; oglinzi electrice incalzite; servo-directie; 4 airbaguri; aer conditionat; computer de bord; jante aliaj; proiectoare; inchidere centralizata; alarma; ITP 2010, casco. Primul propietar.

 

Pret: 6500 Euro

 

Ce ziceti de asta? Se merita?

Share this post


Link to post

Sint mai multe oferte de la astia care nu si-au putut plati leasingul :) de la GTT de pe site (daca or mai fi valabile ofertele :) )

Inca vreo 2:

 

3. CHEVROLET LACETTI 1,8l

 

Motor: 1,8l 16V 122CP

 

Transmisie: manuala, 5 trepte

An fabricatie : 2004

Culoare: bej

Kilometri rulati: 76.000 km

Dotari principale: ABS, TCS, discuri frana fata-spate, climatronic, senzor de ploaie, comenzi audio pe volan, scaun reglabil, volan reglabil, volan si schimbator de viteze imbracate in piele.

 

Pret: 7000 Euro negociabil

 

4. CHEVROLET KALOS 1,4 SX sedan

 

Motor: 1.4 l, benzina, 94 CP

 

 

Transmisie: manuala, 5 trepte

An fabricatie : decembrie 2004 (inmatriculata in ianuarie 2005)

Culoare: argintiu, vopsea metalizata

Kilometri rulati: 38.500 km

Dotari principale: Aer conditionat, 4 airbaguri, ABS, radio CD, oglinzi electrice, incalzite si in culoarea caroseriei, jante aliaj, proiectoare, scut, caiet service, inchidere centralizata, alarma, geamuri electrice fata-spate, 4 anvelope iarna+lanturi;

 

Pret: 6900 Euro

Share this post


Link to post

Pe kalos as merge . Daca are si carte de service, si e de leasing si ala nu a mai platit-o imi dau seama ca totusi km-metrajul poate fi real si intretinerea a fost corect facuta, atunci merita. Lacetti ...merita si el, insa are motor mare, deci taxe de asigurare, casco, impozite mai mari si implicit consum mai mare. Daca ai banii necesari, atunci baga pe Kalos. Bine, aici vine aia tare: Lacetti e mai bine echipata si are mai multe in plus toate doar pt 100 euro in plus. Lacetti are insa si ceva km in plus (dublu fata de kalos).

Share this post


Link to post

Lascarica sa stii ca Tudor are dreptate si se pricepe bine la masini se poate vedea dupa semnatura lui =))

 

Succes la achizitie, eu zic pas la a mai da sfaturi las pe cei care dau cu barosul sa-ti dea sfaturi.

 

PS> ultimul PS de altfel, verifica pretul la un kit de ambreiaj pt Lacceti si Kalos, vei ramane uimit ca sa nu zic socat .

Share this post


Link to post
CHEVROLET KALOS 1,4l

 

Motor: 1.4 l, benzina, 94 CP

 

Transmisie: manuala, 5 trepte

An fabricatie : 2004

Kilometri rulati: 25.000 km

Dotari principale: cutie manuala 5+1; 4 gea,uri electrice; oglinzi electrice incalzite; servo-directie; 4 airbaguri; aer conditionat; computer de bord; jante aliaj; proiectoare; inchidere centralizata; alarma; ITP 2010, casco. Primul propietar.

 

Pret: 6500 Euro

 

Ce ziceti de asta? Se merita?

Sunt doua posibilitati:

1. Daca km sunt reali a stat mult pe deapta (probabil vreun batranel :D )

2. Daca nu sunt reali... Nu o cumpara :) ) . Cere si tu cartea cu reviziile facute :D .

 

Oricum, pana nu vezi live si masina si propritaru dejeaba ne dam noi cu parerea :) .

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...