Jump to content
Sign in to follow this  
hitman

Cielo E3 Exe: Senzorul De La Canistra Cu Vapori...

Recommended Posts

Pai asta e A15SMS! Din TALON.

Share this post


Link to post

Deci are ECM-ul de Lanos si mufa de diagnosticare este obd2

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am si eu un cielo executive din 2005. Am 400 de km dupa 1 saptamana cu ea si tacane ca un circular de taiat lemne :D . Astazi am schimbat supapa PVC si pana a scos masina din service tacanea la fel. A ramas sa o mai schimb si saptamana viitoare si urmatoarele saptamani si la revizie..etc. :mda:

 

O rugaminte pentru nini , hitman care am vazut ca sunt cu experiente in legatura cu acest topic :thumbl: .EXISTA valve care sa nu tacane? Hitman tu cum ai rezolvat problema pana la urma? Are rost sa o mai schimb sau merg cu tacanele pana ma obisnuiesc? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Aici se discuta despre solenoidul de purjare a canistrei nu despre pvc.Ori nu ai inteles bine ori te-ai exprimat gresit.

Share this post


Link to post
Aici se discuta despre solenoidul de purjare a canistrei nu despre pvc.Ori nu ai inteles bine ori te-ai exprimat gresit.

De inteles a inteles bine dar s-a exprimat gresit. Respectiva supapa provine de la Matiz euro II si asa cum am mai spus pe Matiz are alt regim de functionare, respectiv deschis, inchis spre deosebire de Cielo E III unde este comandata proportional (PWM) ea nefiind conceputa initial pt. asfel de actionare.Chiar daca se inlocuieste si cea noua v-a produce acelasi zgomot deranjant. Solutia ar fi ca, clienti sa raporteze la Craiova acest inconvenient si poate asa va fi inlocuita cu alta de alt tip constructiv pt ca daca raportul vine din service nu prea este bagat in seama si cu totul altfel stau lucrurile atunci cind clientul insusi semnaleaza un defect la masina(se mobilizeaza mult mai repede).

 

Restul mesajului, referitor la dealeri, s-a mutat la Discuţie Despre Dealer, Comisioane, Garanţii.

Edited by VAXXi

Share this post


Link to post

Salut,

 

Multumesc mult NINI. Sper sa mai schimb supapa inca odata /de doua ori si sa functioneze corect. :mrgreen:

 

Multumesc si pentru celelalte sfaturi.

Share this post


Link to post

... :scarpin: eu daca ash avea E3 respectiv "valva galagioasa" , in fuctie de tensiunea la bornele ei , ash incerca sa pun/tatonez niscai condensatori ... varianta simpla . :rolleyes:

Dece pentru a mai domoli trecerile "nervoase" de la inchis deschis si invers ... dar nu am date prea multe despre ... e doar o parere probabil se poate "adapta" un circuit simplu care in functie de "umplerea" semnalului destinat valvei sa'l mai integreze un pic . :rolleyes:

Share this post


Link to post
Hitman tu cum ai rezolvat problema pana la urma? Are rost sa o mai schimb sau merg cu tacanele pana ma obisnuiesc?

Mai tacane, dar in rest e ok. O sa o mai schimb, probabil la revizie. Oricum, nu simt absolut minic rau in afara de tacanitul ala din cind in cind. (ua Craiova design engineers!!!!)

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Salut,

 

Posesorii de Cielo euro III care au probleme cu supapa PCV (tacanit), au acum solutia sa scape de acest incovenient.

Am vorbit la Craiova si mi s-a spus ca s-a trimis deja un buletin de service la unitatile autorizate din tara. ce aveti de facut: cumparati o rezistenta de 22 ohmi si 4 w si prezentati-va cu ea la un service autorizat daewoo. Tehnicienii vor sti cum s-o monteze la supapa PCV ca sa nu mai tacane. Succes!

Share this post


Link to post

Sigur nu e vorba de solenoidul de la canistra de vapori?

Si daca e asa de ce trebuie sa cumpere clientii piesele?

Share this post


Link to post

Mi s-a spus ca aceasta supapa PCV este intradevar la canistra de vapori, care se afla in partea stinga jos cum te uiti la motor. La o luna de cind am cumparat masina a inceput sa tacane la relanti. Am mers la 3 service-uri diferite si s-a confirmat diagnosticul. Supapa PCV tacane. Dupa ce se scotea mufa de alimentare (si de comanda) a supapei nu mai tacanea. Asadar oamenii de la service mi-au zis ca n-au ce-i face. Am dat mail la craiova. Am primit telefon (prompt) si mi-au zis ca e un viciu de proiectare. Solutia era sa astept producerea noii supape. Am asteptat 1 luna si am revenit la Craiova cu problema mea. chiar azi am vorbit la tele fon cu un domn inginer care mi-a zis ca supape noi nu au ca sa dea in comert (inca), dar solutia este cea pe care am dat-o deja. asa cica fac si la Craiova.

rezistenta costa 10.000 lei (m-am interesat deja).

Share this post


Link to post

Supapa PVC este la sistemul de ventilare continua a carterului nicidecum la canistra de vapori.Acolo este vorba de ce am scris mai sus.

Trebuia sa dai o pe forum pentru ca sa mai discutat de aceste solenoid si problemele lui tacanitoare.

Share this post


Link to post

Ceea ce am scris mai sus este exact ce mi s-a spus de la Craiova. O sa caut prin casuta mea postala sa va dau raspunsul celor de la Craiova. Asa mi s-a spus, asa am "zis" si eu mai departe.

Share this post


Link to post

Intrebare: La Cielo romanesc din '96 este sau nu este supapa PCV ? :uff:

Share this post


Link to post
Supapa PCV tacane. Dupa ce se scotea mufa de alimentare (si de comanda) a supapei nu mai tacanea.

Supapa PCV este o supapa mecanica, deci nu are conector. Electro-valva de la canistra de vapori benzina are conector si tzacane la unele euro2 si euro3.

Share this post


Link to post

Este vorba intr-adevar de supapa de la canistra cu vapori care tacane. Cind am scris mail la Craiova, am descris in amanuntime de unde vine zgomotul, am specificat ca s-a scos fisa de alimentare (comanda) a supapei si nu mai tacanea, m-au intrebat de datele masinii (sa le trimit seriile si asa mai departe), le-am trimis din nou mail cu tot ce trebuie.

Mentionez ca nu mi-am dat cu parerea. I-am lasat pe ei sa spuna ce are. Am primit un telefon de la un domn inginer care a spus (citez din memorie): "stim despre ce e vorba, stim ca la Cielo E III tacane acea supapa, este supapa PCV, va spun ca sa stiti si dvs. cum se cheama. Va fi reproiectata si va vom anunta cind va fi disponibila pentru schimb".

Ieri am primit un telefon si mi-a zis ca treaba se rezolva in felul in care am scris mai sus.

Altceva ce pot sa va zic? Daca sunt confuzii de termeni, nu-i vina mea. Asa mi s-a spus asa am spus si eu mai departe. Oricum este vorba de supapa de la canistra d benzina si iata ca este o solutie sa nu tacane (pina la proba contrarie).

Share this post


Link to post

Ventilarea continua a carterului motorului (SISTEMUL PCV)

Acest sistem controleaza trecerea gazelor din carterul

motorului în galeria de admisie. El nu este controlat de

ECM si este folosit la toate motoarele.

Share this post


Link to post

pana una alta am patit si eu o chestie beton de la tacanitul asta ...

aflandu-ma intr-o vizita unde tocmai ma laudam cu masina ma pune draq sa o pornesc si sa o las la "ralatiu"...

Trec vreo 2 minute si in fata curtii apare tatal gazdei dintr-un Logan si incepe sa ma pistoneze despre cum e cu tdi-iul la Cielo ca ar vrea si el asemenea model... =))

Edited by masterbobs

Share this post


Link to post
pana una alta am patit si eu o chestie beton de la tacanitul asta ...

aflandu-ma intr-o vizita unde tocmai ma laudam cu masina ma pune draq sa o pornesc si sa o las la "ralatiu"...

Trec vreo 2 minute si in fata curtii apare tatal gazdei dintr-un Logan si incepe sa ma pistoneze cu e cu tdi-iul la Cielo ca ar vrea si el asemenea model...  =))

:o fftopic: Apropoo de care a mai disel Cielo sau Loganu...

Apoi nu te supara tatal meu are Logan Ambition de 1.6 (3500km), si daca ii compar zgomotul din habitaclu cu zgomotul produs de Cielo-u meu din 96, sa sti ca e mult mai multa liniste in Cielo in conditiile de mers normal/ralanti... ehee si la mine la Cielo chiar ca mai fac galagie tachetii sau injectoarela inca nu e clar ... da macar pot sa zic ca e motor vechi, noneuro din '96 =))

Share this post


Link to post

si la mine e liniste inauntru masinii...afara e problema...omu' chiar nu se prinsese ca e pe benzina... chiar zicea ca ii suna ca tdi de pe bora...

Share this post


Link to post
...afara e problema...

Apoi ce sa spun motoarele de Cielo au un zgomot specific care le scoarte din "turma", zgomot cu care la urma urmei nu-i asa noi ne mandrim :) >-

Share this post


Link to post

Trebuie sa va spun ca eu am rezolvat problema "tzacanitului". Masina mea nu mai tzacane. Acum este OK. Am bagat-o intr-o incinta sa ma conving ca a disparut zgomotul. Citeodata se mai aude, da' numai daca pun urechea drept linga roata si o "ciulesc bine". Si asta nu tot timpul. Practic, in trafic sau in circulatia de zi cu zi "este liniste".

Share this post


Link to post

Vad ca din 2005 nu a mai postat nimeni nici o solutie pentru aceasta problema, sa inteleg ca s-a rezolvat? Daca da poate este cineva amabil sa ne explice si noua cum.

Share this post


Link to post

Pai am fost la service si mi-a schimbat valva pe garantie si de atunci (4 ani) nu am mai avut probleme :) .

Share this post


Link to post

O sa-mi iau si eu stetoscopul :mrgreen: si o sa ascult ...e ceva general pt toate cielo E3?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...