Jump to content
Sign in to follow this  
Akon

Fum

Recommended Posts

Daca v-o arat pe a mea, ziceti ca e diesel :P .

 

Nu numai subturarea duce la negreala ci si supraturarea. Scrie in cartea masinii, "condusul la viteze ridicate pe perioade lungi de timp duce la un consum exagerat de ulei".

 

Adica daca ii dai in "gura" se inegreste la teava :D .

Share this post


Link to post

A mea nu s-a inegrit, si scap piciorul in acceleratie destul de des. Pe de alta parte, nici nu consuma strop de ulei. Acum ceva vreme, am mers tot A2-ul cu 130-140-145km/h, apoi de la Pitesti la Rucar dat in gura, mai ales pe serpentine si nici un strop de ulei nu a consumat, singura diferenta a fost ca s-a inegrit ceva uleiul.

Share this post


Link to post

Nici la mine (~23k km) la Matiz nu s-a innegrit, la Nubira e ruginie (nu stiu daca de la functionarea corecta a motorului sau de la vechimea tevii), iar la fostul Cielo era curata curata.

Share this post


Link to post

La mine, culmea, nu e nici ruginie, nici alba, este gri inchis(sobolan), dar nu are depuneri. Oare asta este culoarea materialului din care e facuta teava?

Share this post


Link to post
... am mers tot A2-ul cu 130-140-145km/h, apoi de la Pitesti la Rucar dat in gura, mai ales pe serpentine si nici un strop de ulei nu a consumat ...

 

De la iesirea de pe A2 pana la Pitesti pe unde ai mers ?

 

Acum, fara gluma :

1) De unde stii ca nu a consumat "nici un strop de ulei" ? Ca doar nu l-ai masurat "la strop" atat la plecare cat si la venire.

2) Daca un motor ajunge sa consume ulei incat sa fie sesizabil la un drum de cca. 350...400 km e chiar grav.

Share this post


Link to post

De la pitesti am luat-o pe Campulung, apoi am urcat niste coaste abrupte spre Gura Pravat(ne-am ratacit), apoi am coborat coastele si am mers spre Dragoslavele->Rucar.

Spre Gura Pravat am urcat in treapta 1 si 2, la 5000-5500rpm(era incredibil de fain si abrupt drumul), la coborare in frana de motor in treapta 2, frana de motor pana aproape de limitare, ma rog, limitare nu exista la decelerare, dar pana in jur de 70.

 

Pe serpentinele de dupa Campulung am mers in acelasi stil, numai ca in trepte superioare(pe urcari in treapta 2 si 3 cu schimbare la aprope 70) iar pe coborari in treapta 3, majoritar, pana la 100km/h.

 

Cum mi-am dat seama? Masurand uleiul la plecare si la intoarcerea in Bucuresti, in acelasi loc, in curte.

 

P.S: acum am vazut. Era vorba de A1, scuze.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Cel mai mult se consuma in frana de motor de la turatii mari, din cauza decompresiei bruste din camera de ardere, uleiul tinde sa treaca de segmenti deasupra. E valabil si la schimbarea treptelor la o turatie mai sportiva daca o sa te uiti, unele masini chiar scot putin fum albastru o fractiune de secunda cand schimbi treapta.

 

PS. Consumul de ulei se vede cel mai bine la schimb. Stii cat ai bagat, vezi cat mai scoti.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
La mine, culmea, nu e nici ruginie, nici alba, este gri inchis(sobolan), dar nu are depuneri. Oare asta este culoarea materialului din care e facuta teava?

 

Cred ca da, din moment ce si la mine e la fel (are aceeasi culoare).

 

P.S Cred ca ar trebui mutat la "Diverse" :redface: s-a cam deviat de la "Probleme tehnice - KALEECS"

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...