Jump to content
Sign in to follow this  
csergogaby

Torpedou suplimentar

Recommended Posts

1. Capacul care acopera gauroiul in care ar trebui sa se afle airbag-ul.  

Cu nitica imaginatie si indemanare, acolo s-ar putea face un al doilea torpedou!  

 

Partea asta ma intereseaza cel mai mult :)

Share this post


Link to post

Ehe, Sergiu, fetele de usi au fost shi pentru mine o prioritate pana sa vad cat costa: (3.000.000 mil) iar apoi am cochetat cu ideea de a face din spatiul de la air bag torpedou, dar nu am inca nici o idee de ai face sistemul de deschidere...Eu ma gandeam la unul pe baza de magneti...acum mai astept shi alte sugestiiii

Share this post


Link to post

In concediu cred ca o sa ma apuc sa confectionez lacasul pentru torpedou sub capacul airbag-ului :lol: ; o sa fac un fel de desfasurata din carton (sablon), asa ca oricine va putea sa reproduca respectiva instalatie.

 

Problema cea mai nasoala (in cazul in care se doreste si pastrarea capacului) o sa fie sistemul de balamale si inchizatoarea, in rest, piece of cake :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Capacul ar putea sta bine mersi numai "asezat" acolo... daca nu s-ar deforma de la soare. Si asa se deformeaza si i se mai ridica un colt... dar acum macar e tinut cit de cit de cele 4 suruburi! Cind n-or mai fi alea, ce se va intampla...?!?!?

Share this post


Link to post

Honey :lol: , cine ti-a spus tie ca e prins in suruburi? are niste picioruse care se infig un pic fortat in gaurile alea ... scoti torpedoul de jos, impingi in ele si a sarit capacul :idea:

Share this post


Link to post

Eu l-am desfacut pe-al meu sa vad ce are inauntru :) (speram sa gasasc airbagu') , al meu are 4 suruburi! ... honey! :)

Share this post


Link to post

Sorry, m-am grabit ... :oops: in mintea mea proasta am confundat prinderea capacului cu prindera finitiei montantului A :oops: ... mea culpa, cenusa in cap ... :oops:

 

Partea de scuze fiind incheiata, va impartasesc :idea: ideea :idea: ce m-a bushit in creier: intre torpedoul de jos si capacul de sus se poate pune o tija de actionare reciproca, astfel incit cind deschizi ala de jos sa se deschida si capacul ... avantajul e ca prin acest montaj se elimina inchizatoarea pentru capac si acesta se inchide ferm, odata cu torpedoul ... Matiz StarTrek :lol:

 

Mai ramine problema balamalei ... :roll:

Share this post


Link to post

ca primele colibele cu usa, din piele. Rezista la multe indoituri :lol:

Share this post


Link to post

Capacul de la airbag era prins la mine in 4 suruburi, din care 2 (alea de sus) sunt foarte greu de desurubat (ajungi greu la ele). Insa, am reusit performantza, am scos capacul. Eu imi voi confectiona (lipi) in capacul airbagului niste fante si un suport pentru introdus cd-urile de muzica. E foarte naspa la drum lung cu cd-urile, ca zdrangane in torpedou.

 

Cand va fi gata voi baga niste poze. Ideea lui FLEX cu deschisul sincron e SUPER BUNA, problema e cum transpui in practica.

Share this post


Link to post
Eu l-am desfacut pe-al meu sa vad ce are inauntru :) (speram sa gasasc airbagu') , al meu are 4 suruburi! ... honey! :)

 

Shi eu tot 4 am vazut acolo

 

@Flex: Pentru capac m-am gandit la un sistem pe magneti... :roll:

Share this post


Link to post

Zdrangane, emi ... :? :? :?

Share this post


Link to post

Ai dreptate...auzi dar un sistem ca la Oltcit???? :rtfm:

Share this post


Link to post

Iegzplica, eu nu avui olteanca, ma chinuii cu o argeseanca si ma distrai cu o rusoaica ... de 'talianca ce sa mai vorbim! :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Bai da voi nu v-ati gandit ca placa aia pusa in locul airbag-ului are un rol de siguranta? La Oltcit cel putin scria in cartea lui Canta clar: materialul din care e facuta partea superiara a bordului are rol protector. Ia incercati sa dati cu capul :wallbanger: la Matiz, eventual si la Oltcit si o sa vedeti ca nu patiti nik.Mai incercati si la daciile cu bord normal, dar be careful ! Daca voi o sa faceti suporti pentru CD-uri, suporti pentru mobile pe placa aia , la o frana brusca cel din dreapta voastra nu are centura pusa ce face? Sunt de acord pentru al doilea torpedou dar numai daca pastrati placa aia de fatada. Si eu m-am gandit ca e atata spatiu pierdut cand am cautat un loc pentru suportul de mobil, dar am renuntat la locul asta, punandu-l intr-un final pe butonul obturator.

NU INCAPE ACOLO TRUSA MEDICALA ?? I-o imprumut lui taica-miu de la Dacie si incerc. Daca merge nu i-o mai dau inapoi pt. ca oricum el nu iese cu Dacia din oras. Daca ar merge si m-ar vedea ORGANUL de unde scot trusa medicala la control.... :rotfl: Oricum n-are ce sa-mi faca daca o am.

Nasol e ca e pe rezervor! Iar daca nu mai prinzi roata in nimic, cred ca la hop-uri incepe sa se balangane pe acolo!

NFS, ia salta sezutul la bancheta din spate si spune-mi ce vezi? Vreo 4-5 fire. Oare unde intra ele? Cine merge mult timp cu banchetele rabatate stieee! N-am mai mers de ieri cand am venit de la Botosani. Ia salta roata de rezerva si scoate dopurile din podeaua de la roata de rezerva si ai sa vezi asfaltul (sau ma rog, pamant) prin gaura. Rezervorul este SUB BANCHETA DIN SPATE. Sub roata de rezerva ai doar tabla choara dupa care vine puntea. Nu mai e ca la Oltcit, imi pare rau. Stiu, si eu am demontat sonda de benzina de la Oltcit. Asa ca poti sa dai foarte bine gaura pentru surub sub roata de rezerva si sa bagi burghiu oricat de lung. Ma rog, numai sa nu atingi puntea.

P.S. Daca stiai ca ai rezervorul sub roata de rezerva nu ti-a fost frica niciodata sa nu te pocneasca cineva din spate? Ma rog, amestecul din rezervor nu are cum sa explodeze, dar oricum.

Share this post


Link to post

NFS: "Capacul care acopera gauroiul in care ar trebui sa se afle airbag-ul."

EU: acest capac nici macar n-ar trebui sa existe! La dotarea ultimelor modele de Matiz comercializate în România (SE Power Plus si SE Power Plus ABS) airbag are NUMAI soferul. Pasagerul din dreapta este protejat de airbag NUMAI la Matiz II, care circula în tarile "alilalte". De ce ne-au bagat pe gât acest bord standardizat pentru toata lumea si celor din est ca si celor din vest, cu gauroiul aferent? Le-a fost lene sa faca un bord numai pentru sarantoci?

Share this post


Link to post

Pentru ca altfel nu er fi putut sa le comercializeze la preturile actuale,zic eu.

Share this post


Link to post

Versiunile noastre sunt mai pentru "sarantoci", in sensul ca "aia nu, aia nu". Stiu cand am postat un review pe carsurvey eram singurul cu versiunea E, restul, majoritatea australieni aveau SE-uri. De la mama lui Maty nu exista cu bare de protectie negre (eu le prefer asa). Oricum cei de-afara nu stau sa-si gadile masinile pe toate partile, sa caute locuri de depozitare, bagat carpe, extinctoare etc. Ei si l-au luat drept masina de oras a familiei alaturi de o alta masina mai mare. La masinile lor se gandesc doar cand le fac plinul si cand vin reviziile sau daca le fac probleme (destul de rar). La revizii isi duc acolo masinile, le lasa acolo, spun ce probleme au avut si sunt sunati sa vina sa le ia. Atat. Nu ca la noi care stam de capul mecanicilor ca sa-si faca treaba. Pentru ei masina este cam cum este un mixer la noi. Ne amintim si ne gandim la el doar cand ne face probleme sau cand vrem sa-l schimbam. :o fftopic:

Share this post


Link to post

Pai din cate stiu eu versiunea E (sau macar E A/C) este o inventie a lui Daewoo Romania, facuta la cererea firmelor de distributie care vreau o masina ieftina, si daca ii au la suflet pe angajati le cumpara si A/C. La fel si culoarea galbena, initial a fost comanda speciala din partea companiilor de taxi, si dupa aia a vrut lumea aceeasi culoare. Chestiile astea le stiu de la un dealer.

Share this post


Link to post

In spatiul creat prin inlaturarea capacului de airbag intra trusa medicala, sau stingatorul.

 

In caz de accident, daca pasagerul din dreapta poarta centura, singurul pericol pentru acesta este reculul, adica revenirea capului din spate in fatza. De-aia au pus tetiere pe Matiz si in spate, isi frangeau aia din spate gaturile. Mi se mare mult mai importanta prezentza tetierelor decat prezentza capacului de la airbag.

 

Oricum, nu stiu daca merita efortul modificarii. Nu prea e tuning.

 

Modificare OFFTOPIC (ptr. artanis):

* La impact frontal, corpul este impins inainte, capul ia o pozitie aproape de barbie in piept ... Revenirea din aceasta stare este la fel de brusca, iar "reculul" este violent si daca nu dai cu capul in tetiera, ai cam pus-o cu ultimele vertebre. Primul lucru pe care il face Salvarea, sau echipa de descarcerare, in caz ca mai traiesti, e sa-ti sustina capul cu niste suportzi speciali.

* ar fi misto un topic pe tema asta, ca e mult de discutat. As sugera, "Masuri de precautzie in caz de impact"

Share this post


Link to post

Nu stiu de recul, dar la impactul din spate, sigur tetierele devin utile...

Share this post


Link to post
In spatiul creat prin inlaturarea capacului de airbag intra trusa medicala, sau stingatorul.  

Am mai spus ca nu e bine sa se inlature capacul de la airbag si de ce. Trusa cred ca ar incapea sub capac, dar nu-mi dau seama cum s-ar putea prinde. Extinctorul ar trebui sa fie cat de cat mai la indemana, nu sub bord.

A incercat cineva sa taie cu flex-ul agatatoarea rotii de rezerva? Eu am masina pe leasing si nu cred ca am voie sa o modific. Am mai spus, nu e nici o problema cu rezervorul. Nici nu cred ca e prea complicat procedeul. S-ar monta un surub mai mic. S-ar putea renunta la surub daca s-ar pune o foaie de cauciuc pe fund.

Share this post


Link to post

Da dar nu arata exact esentialul. Sistemul de inchidere. Arata nasol bordul belit asa. Cutia in interior o face oricine, dar adaptarea balamalelor la capacul de airbag? :roll:

Daca as avea scula pe care o are tipul ala pe masina nu mi-ar mai trebui nici un fel de adaptare. Vreau si eu CD player !!! :!:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...