Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Aducere Masini Din Germania

Recommended Posts

Intrucat iubesc condusul si mi-ar place sa o fac si pe bani ma gandesc sa ma cuplez cu un vorbitor de limba Alemania si sa mergem sa cumparam masinii complet functionale la preturi 1000-1500 euro , care cu tot cu inmatriculare si drum sa ajunga aici pe la 2500 euro si sa le vinedem pe la 3500 euro. In viitor eventual as putea sa o fac si singur dupa achizitionarea unei masini cu rampa, astfel diminuand pretul transportului sau chiar prin avion.

In aceasta idee am facut un Experiment

 

Am primit 6 telefoane de la 6 persoane interesate sa o vada / cumpere daca pretul s-ar invartii in jur de 4200.

Si asta in conditiile in care anuntul e dat ieri la ora asta si e o masina relativ deosebita / exclusivista.

Oricum , tineti cont e doar un test, nu dau masina asta nici pt 6 mii.

Treaba e ca ea e full full de tot. Singura chestie care ar mai putut-o avea era trapa.

 

 

Acum ma gandesc ( vazusem in Alemania Tigre la 1000 euro care functionau COMPLET si aratau OK ) :

Cum taxa a scazut ffff mult, s-ar putea aduce si cosmetiza putin si prezenta la vanzare pe la 3500 euro. Fara piele la banii astia si eventual un an mai vechi.

 

Oare mai se pot face bani din asa ceva ? ( exista oameni care aduc la comanda si taxeaza undeva intre 600 si 1000 euro partea lor dar eu unul NU as cumpara masina din poze indiferent ce m-ar asigura oricine )

Mai cumpara lumea masini sh din gama 3000-7000 euro ( 1996-2003 ) sau prefera sa dea avans la unele noi ?

Ma gandesc ca as putea face 3 drumuri / luna si a 4-a saptamana sa ma ocup de vanzarea propriuzisa.

Nu vorbim de masini masluite ci complet functionale si in stare buna dar mai vechiute ca si an insa cu dotari decente ( abs / aer, daca nu clima / geamuri electrice / eventual piele / eventual jante / Minim euro 2 / consum decent / d-astea.)

Ma gandesc chiar ( am o persoana care s-ar cam baga dar tine de mine sa calculez daca se merita sau nu ) sa imi vand vaporul , omul tocmai si-a vandut masina si el si sa aducem relativ mult, ieftine si bune.

Am o cunostinta care si-a luat la 1500 euro din Germania un Seat toledo 1998 in stare acceptabila-buna vizual cu TOTUL functional pe el . Nu e cine stie ce masina dar are ABS, Airbag, inchidere centralizata si la banii aia bate la cur rau de tot orice Nova sau ce se da pe aici cu 2500 -3000.

 

Ce parere aveti ?

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Se merita.Daca gasesti si un tip care cunoaste zonele si care a mai facut trafic(ce`a ce na`s prea crede ca`s secretosi)atunci ar fi si mai bine .

Share this post


Link to post

Sa fec banii din chestii din astea. Un prieten a adus la ultimul drum o Tigra si o Leganza. Tigra - 750E, Leganza - 2100E. Tigra vanduta cu 2300, Leganza cu 3500E. Bineinteles ca nu le-a inmatriculat la noi, sarcina asta ramannd in sarcina noilor proprietari. tigra arata nitel mai rau la tablaraie, adica avea ceva puncte de rugina la pasjele din spate. Leganza avea climatronic si Cruise Control, era din 2001 si arata foarte bine. Leganza avandut-o in 2 sau 3 zile, iar Tigra nu a scos-o inca la vanzare, deorece voia sa o mai "cosmetizeze" intai.

Share this post


Link to post

Pai la Leganza nu e diferenta de pret prea mica ?

Tinand cont ca drumul si numerele provizorii acolo te duc lejer 500 euro ( daca nu mergi cu cineva care ar oricum drum in colo , tirist ceva ) ajungem la profitul lui undeva putin peste 500 euro.

NU putea sa o ia mai ieftin sau sa o dea mai scump ?

Share this post


Link to post

Cumnate, nu iti ajunge 600 euro la o masina? Si sa o dai in 3 zile si sa pleci iar dupa alte masini?

Share this post


Link to post

E destul de ok dar sa nu uitam ca daca persoanele care se duc cu o masina sa cumpere inca 1 mai au si revizia la cea initiala si benzina de plata.

Ma gandesc la un profit ceva de genul 800-1000 euro la masina.

 

Si vorbim aici de preturi de vanzare ce sa NU sara de 4000 euro.

De exemplu :

Pe autovit in gama 6000-7000 euro inmatriculate sunt 1070 masini la vanzare deci concurenta e maricica.

Pe autovit in gama 3000-3500 euro, inamtriculate, peste 1996, cu geamuri electrice si peste 80 cai ( ca sa scoatem din ecuatie Daciile ) sunt 31 masini din care 12 avariate. Deci aprox 20 masini la vanzare. Deci concurenta mult mai mica.

Share this post


Link to post

Pe autovituri mai incarca si ei preturile .Daca ai avea pe cineva sa urmareasca ziare ,internet local ,etc.Atunci da afacere.

Share this post


Link to post

de exemplu o masina de genul asta nu s-ar da aici cu 2500-2800 ?

( presupunand ca anuntul e pe bune, asta e partea pe care inca o invat )

Share this post


Link to post

Anunturile pe bune sunt cele de la autohausuri. Ce e privat, 90% sunt tepe. Eu cunosc 2 indivizi care aduc masini din Franta, Belgia, Italia si Germania. Sunt inregistrati la anumite site-uri de profil, unde se fac licitatii pentru respcetivele masini. Inca se mai fac bani frumosi, dar din nefericire pana si occidentalii au inceput sa se tiganeasca. Au fost luate masini cu defecte la filtru de particule, care timp de 1000 de km nu s-a aprins niciun martor. A fost cu masina la un service Peugeot (407 SW) si i-a spus ca problema e mai demult nu s-a ivit prima data la el. Asa ca nu prea mai poti avea baza nici in corectitudinea lor.

 

 

 

PS: S-au mai pacalit cu o masina care a fost declarata Euro 4 si cand au ajuns la RAR, au constatat ca era Euro 3.

Share this post


Link to post

Este o afacere pentru cei care nu au studii superioare si nu isi doresc un job ci o ocupatie.

 

Asta e ceea ce vrei sa fii tu, bisnitar?

Share this post


Link to post

NU ma intereseaza cum as fi categorisit, vreau o afacere proprie din care sa imi iasa minim 1300-1500 euro / luna. Asta pt inceput.

Share this post


Link to post

Banu` sa iasa .Apropo! afacerea cere timp si implicare .

Share this post


Link to post
NU ma intereseaza cum as fi categorisit, vreau o afacere proprie din care sa imi iasa minim 1300-1500 euro / luna. Asta pt inceput.

Scoate femei la produs. Daca o faci cu cap nu numai ca e legal dar si castigi mai mult de 2k pe luna.

Share this post


Link to post

Nu poti vinde constant cate o masina in 2 zile, decat in pierdere sau profit foarte mic. In treaba asta sunt destui samsari cu experienta de ani de zile ce si baga mult mai multi bani. Unii dintre cei care se ocupa deja de asta, au si cate cativa soferi angajati ce conduc pentru ei, si om care se ocupa de vanzari, nu mai spun de anumite relatii acolo pentru a cumpara la prima mana.

 

 

Faptul ca tu ai facut un experiment cu postarea pe autovit a vanzarii unei masini la un pret sub cel de achizitie, nu iti da nici un feed back corect al

unei piete si asa dezordonate. Chiar si asa, un telefon de la un potential client nu echivaleaza cu un contract de vanzare cumprare.

 

 

De altfel.. de acord cu Alex.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
NU ma intereseaza cum as fi categorisit, vreau o afacere proprie din care sa imi iasa minim 1300-1500 euro / luna. Asta pt inceput.

 

Adu motoare din Italia si Germania. E la moda. Dar trebuie sa te si pricepi si sa fii cinstit. Daca tragi o teapa, fie intentionata fie din nestire, ai dat-o in barci, comunitatea e relativ mica si se afla.

Share this post


Link to post

Tommy, experimentul lui Cumnatu este total verosimil, caci eu am luat fix 4100E pe o Tigra mai veche cu 3 ani si mai putin accesorizata ca a lui. Plus ca era rulata in RO din 2003. Eu garantez ca ar lua si 5000E pe ea daca ar reusi sa impresioneze un potential client feminin :)

Eu cred ca piata masinilor second hand se va prabusi intrucat observ ca oferta este foarte mare iar cererea redusa (intersectiile gem de masini cu coli mazgalite in geam in timp ce majoritatea cunoscutilor mei se inghesuie la lisinguri pt masini noi de 10.000E chiar daca abea le mai raman bani de benzen).

Parerea mea: Daca poti castiga bani din altceva (si vad ca asta faci deja) stai departe de samsareala, chiar nu vad ce satisfactii profesionale ai putea avea. In lume trebuie sa fie si gunoieri, si controlori de bilete, si samsari de cai sau, (mai nou) de masini...Tu te-ai gandit cat ar da un samsar sa poata lucra la un birou caldut?

Edited by Senna

Share this post


Link to post
Chiar si asa, un telefon de la un potential client nu echivaleaza cu un contract de vanzare cumprare.

 

Lucrez in vanzari si stiu foarte bine cat de mic e procentajul de semnare/cumparare dintre cei care par initial aparent interesati.

Dar faptul ca pana la momentul in care va scriu acest reply au sunat 10 personane in mai putin de 36 ore iar la cumnata-miu care si-a bagat real masina la vanzare ( mondeo - 8800 euro ) nu a sunat NIMENI imi spune ca piata este in jurul sumei de 3-5mii.

Si asta chiar cu o masina cat de cat kinky, masina pe care nu orice om ar lua-o ca cica e mica samd. Sunt niste argumente , doar unele dintre ele stau in picioare.

Tocmai daca la o asa masina s-a arata lumea interesata ( 3 femei + 3 barbati + 4 samsari ) la una de uz comun cred ca ar fi si mai brusca reactia.

Numarul de samsari care au sunat mi-a zis ca am cerut putin pt ce are masina pe ea; De obicei atunci cand NU te suna samsarii, este la pretul corect sau putin peste.

 

Acum ramane sa ma gandesc daca vreau sa ma bag la jugul asta si daca una peste alta merita. Din calculele care le-am facut se pot scoate 2-3 mii euro / luna profit total daca jonglezi cu masini ieftine dar NU mai stai acasa 3 saptamani / luna. Asta e schimbul care nu stiu daca vreau sa il fac.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Eu nu sunt de acord cu @alx. Asta prin prisma faptului ca studiile au relevanta prea putin aici. Evident, excluzand din discutie indivizii care cauta sa insele, pofitorii, escrocii. Pornim de la premisa ca vorbim de oameni de buna credinta, nu?

Am un bun prieten care face treaba asta, si iti pot confirma: da, inca merita, inca ies bani. Trebuie sa stii bine ce iti asumi, intr-adevar, omul nu prea mai sta pe acasa.

Cand il intreb de ce face asta, desi are studii superioare (politehnica) imi spune ca ii place. Asta ar fi un motiv. Apoi, decat sa te duci la un agajator care iti da 200 euro/luna, desi ai o experienta de ani in domeniu...dar asta e alta discutie.

Edited by hades

Share this post


Link to post
inca ies bani

Cati ?

Share this post


Link to post

Nu m-a interesat, am sa intreb si postez. M-a interesat de ce face asta.

Oricum, nu se plange deloc, so...

Share this post


Link to post
Oricum, nu se plange deloc, so...

Treaba e relativa, depinde de nivelul de trai, de cheltuielile zilnice, de multi factori.

Suma insa ar fi obiectiva. O asteptam , multumesc !

Share this post


Link to post

Bani se fac in mod sigur din afacerea asta pentru ca romanul e disperat dupa masini. Chiar daca isi ia logan nou, vrea si nevasta-sa o masina (ca aia e prea mare) si pentru ca asa cum a zis cineva, chiar daca nu ii mai raman bani de benzina ... isi mai trage o masina.

Insa trebuie sa ai in vedere ca e ca si cum ai deschide un chiosc langa Carrefoure. Sunt adevarate retele care se ocupa cu asa ceva: 2-3 stau in strainatate si cauta masinile (sunt mana in mana cu politia pentru a prinde masinile avariate care sunt adevarata lovitura - un prieten a luat un passat break din 2002 cu radiatorul si bara sparte cu 3500E, iar reparatia, care a facut-o singur l-a costat 1000E si masina s-a vandut cu 9000E), altii merg dupa ele, apoi au aici un service unde le mai aranjaza (daca e cazul) si in fine cei care se ocupa cu vanzarea si au la randul lor o firma de intermedieri auto. Este o adevarata retea in care oamenii se cunosc foarte bine si e destul de greu sa reusesti singur sau doar cu un prieten. Nu mai vorbesc de timpul investit care nu cred ca iti mai permite sa te ocupi de altceva, dar pot iesi bani buni.

Oricum, succes!

Share this post


Link to post

Sa imi dau si eu cu parerea: confirm ca ies bani buni din "afacerea" asta, mai ales daca si cunosti limba si ai "relatii"...Eu in ultima saptamana am cunoscut intamplator 4 persoane care se ocupa cu asa ceva, am si vazut masinile, merita! Dar ei cunosc "mecanismul", stiu ce au de facut, au calculele facute dinainte...Si merita! Si pe mine ma bate gandul sa imi iau o masina din Germania (cel mai convenabil) sau Italia! De treaba cu Bulgarii inca nu stiu f multe, ca nu m-a interesat...Dar ma tenteaza... :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...