Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Sandero Vs New Aveo

Recommended Posts

Ete nah, daca tie ti se pare asa, asta nu inseamna ca sotia ta nu o va aprecia. E mititica, probabil ca e destul de puternica, o parchezi oriunde, e cute, arata ALTFEL decat restul masinilor pe care le vezi pe strada si care parca sunt toate aceeasi marca... eu cred ca ii va placea.

 

S-ar putea sa ii placa dar nu o sa aiba sansa sa o vada. Oricum, pica la utilitate si dupa standardele ei.

 

Devii subiectiv. Daca i s-a intamplat colegei tale, nu inseamna ca e o regula. Nevasta-mea e la al doilea Peugeot si n-a plouat in nici unul. Btw, cumnata-miu avut si el 2 Pejo-uri (un 106 si-un 307sw) si nici in alea n-a plouat. Norocosi oameni.

;)

 

Devin? Sunt. Citroen pentru tehnica, Pejo pentru looks, Reno pentru... toaleta? La altceva nu-s bune.

 

La New Accent iti dau dreptate, a intrat si el pe short list. Este o masina corecta cu un pret corect.

Share this post


Link to post

Dap, Accentul e chiar foarte corecta raportand pretul ei de achizitie/intretinere la ceea ce ofera. Nu-i nici foarte mare, are si optiuni destul, loc mai mult decat suficient, motoare reusite (in special Crdi-ul, dar stiu ca nu intra in calcul :D ).

Share this post


Link to post

M-am prins!!! Sato mai nou e adeptul curentului EMO si nu stie cum sa isi fac rau singur. :D

 

Nu inteleg cu sotia ce are :|

Share this post


Link to post

sau un opel corsa GSi 1.6 L 150 de caluti viteza maxima 210 km/h, 0-100 km 8.1 sec + un chipset de 300 euro o duci in 230 cai...iar jucaria devine un monstru :)  merita ;)  pretul e undeva pe la 14.000 depinde de ce dotari vrei sa aiba

 

P.S. desigur vorbesc de varianta medie de corsa, la polii opusi mai sunt varianta low-cost si OPC-ul, de mentionat ca intre GSi si OPC diferenta e un pic la design puterea fiind de 230 cp la OPC, putere la care si GSi-ul poate fi adus, dupa cum am mentionat

Edited by _dzy

Share this post


Link to post

Accentul este un dezastru. O masina cu o gramda de probleme cronice - directia, amortizoarele spate. Am inteles ca s-au mai remediat problemele dar eu unul nu as incerca...la fel si cee'dul. De cee'd chiar imi pare rau pentru ca promitea foarte mult si imi place cum arata :(

 

Faceti o comparatie intre probmele clio III si accent sau cee'd:

 

http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showforum=8

http://www.clubkia.ro/viewforum.php?f=91&a...76a3c45c3710a80

http://www.reno.ro/Clio-III-f101.html

Share this post


Link to post
....

Deocamdata am asa:

- varianta economica: Aveo, Sandero - trebuie vazute pe viu :)

- varianta... cealalta :D : Jazz, Mazda 2, Clio III.

 

De Corsa ce stiti?

Dintre tot ce ai enumerat aici Mazda 2 suna cel mai bine. E draguta foc si sigur o sa-i placa d-nei. :D

 

Aveo - varianta economica? =))

La ce preturi sunt la revizii la chevy si ce consum au masinile numai economic nu e Aveo. :P

 

Ca varianta economica, ai doar Sandero, daca nu te va deranja faptul ca vei avea aceeasi masina ca inca 10-12 vecini si evident, inarmeaza-te cu mult calm ca o sa ai nevoie cand te vei duce in service-urile reno ulterior.

 

Bafta.

Share this post


Link to post

Jazz-ul ala, m-am uitat si eu la una ca tot s-a vorbit pe aici.. mi se pare uratica si cam spartana.

Si ciudat e ca unul cu una de asta, vroia sa vada daca se tine dupa mine, nu stiu ce motor avea dar parca nu prea avea :) )

Nu stiu de o fi buna sau rea, dar de aratat .. cam nu mi-a placut. Daca e la aceeasi bani cu yarisul, parca e mai putin urata cea din urma. Dar nu cu mult :) )

Share this post


Link to post

Nu are decat un motor, 1.4.

Spartana la exterior. Poate.

La interior, dotarile sunt de bun simt si masina arata cel putin bine.

 

Siguranta

Airbag frontal sofer / pasager

Airbag lateral sofer / pasager

VSA (controlul tractiunii si stabilitatii)

ABS + EBD (distributia fortei de franare) + EBA (asistare la franarea de urgenta)

Frana: discuri ventilate fata / discuri spate

Centuri de siguranta: 5 cu prindere in 3 puncte, pretensionate si reglabile pe inaltime sofer / pasager

 

Jante si anvelope

Jante otel 14? + capace roti

Anvelope 175 / 65 R14

 

Confort

Servodirectie asistata electric, progresiva

Imobilizator electronic pornire motor

Inchidere centralizata cu telecomanda incorporata in cheie

Computer de bord

Iluminare bord - alb

Climatizare cu reglare automata si filtru polen

Volan reglabil pe inaltime

Comenzi audio pe volan

Oglinzi incalzite si reglabile electric

Lampi semnalizare incorporate in oglinzile exterioare

Scaun sofer reglabil manual pe 6 directii

Bancheta spate rabatabila 60 / 40

Bancheta spate pliabila vertical (Magic Seats)

Tetiere integrate pentru locurile din spate

Geamuri actionate electric fata

Faruri halogen, reglabile electric din interior

Lampa ceata spate

Stergator luneta cu temporizator

Radio CD RDS integrat cu 2 incinte acustice

Conectare dispozitiv audio auxiliar

Portbagaj iluminat, cu carlige de prindere

Husa portbagaj retractabila

 

Singura chestie care ma enerveaza este sonorizarea.

 

PS: Si, ca sa mai si glumim, nu i-ai povestit cum ai facut tu Civicul? Oare cum isi imagina ca te ia el cu fratiorul mai mic?! :)

Share this post


Link to post

Glumim, nu-i problema .. pai daca ma ajungea poate ii povesteam :)

De unde rezulta ca daca unul are o masina mai tare musai e mai rapid? :D :) )

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Reviziile vor fi ca Logan. Adica ieftine. O revizie simpla la Logan e 400 ron, un set de placute de frana e 150 ron, preturi de service.

Le faci la 10.000 km, iar cand masina iese din garantie, o vinzi. Iesi in castig.

 

reviziile le benzina se fac la 20.000 km sau un an. :thumbl:

Share this post


Link to post

Honda Jazz este facuta in China ,Corsa made in Spain are niste lufturi ingrozitoare in zona hayonului capotei farurilor !

Share this post


Link to post
Honda Jazz este facuta in China ,Corsa made in Spain are niste lufturi ingrozitoare in zona hayonului capotei farurilor !

pai atunci, decat sa dai o gramada de bani pe un chinezism cu numele honda,mai bine dai mult mai putin pe un chinezism "no name " !

Share this post


Link to post
Honda Jazz este facuta in China ,Corsa made in Spain are niste lufturi ingrozitoare in zona hayonului capotei farurilor !

 

Daca China e in Turcia (care, de altfel, are cel mai inalt standard de calitate in reteaua Honda) sau Japonia, atunci s-ar putea sa ai si tu dreptate.

Oricum, oriunde ar fi facut Jazzul (sau Fit-ul) are mai multe premii de fiabilitate decat alte marci au pentru toate modelele lor la un loc.

Sa mai vorbim de cat de practica este?

 

...

 

Si totusi, parca ii zic pass. E scumputa, e uratica, se schimba in toamna...

 

...

 

Da-le naiba de lufturi, nu in alea sta o masina... Sau poate ca da, depinde cati bani dai pe ea, dar nu cred ca e cazul aici. Dupa ce am vazut Lancerul nou, sincer, nu ma mai surprinde nimic.

 

pai atunci, decat sa dai o gramada de bani pe un chinezism cu numele honda,mai bine dai mult mai putin pe un chinezism "no name " !

 

 

Afirmatia ta este atat de gresita incat... sper ca nu vorbeai serios.

Share this post


Link to post

Astazi ca tot am ajuns la reprezentanta Radacini motors .Poze cu noul aveo.

post-8104-1213093658_thumb.jpg

post-8104-1213093669_thumb.jpg

post-8104-1213093686_thumb.jpg

post-8104-1213093706_thumb.jpg

post-8104-1213093725_thumb.jpg

post-8104-1213093749_thumb.jpg

post-8104-1213093779_thumb.jpg

post-8104-1213093794_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Oricum, oriunde ar fi facut Jazzul (sau Fit-ul) are mai multe premii de fiabilitate decat alte marci au pentru toate modelele lor la un loc.

Sa mai vorbim de cat de practica este?

 

Si are niste suspensii spate de toata jena...ca si civicul HB de altfel. Este inadmisibil ca o masina care poate costa cu pana la 30-40% mai putin (focusul sau golful de exemplu) sa aiba o suspensie spate la ani lumina deprtare (in fata) fata de o masina cum este civicul care se vrea etalon in clasa ei.

 

Pacat de atmosfera interioara, directie si motoare. Puteau sa-i faca o suspensie decenta...mai ales puntea spate care "suna" cam ca un peugeot 307.

Share this post


Link to post

Da, or fi avand suspensii spate "la ani lumina" cum zici tu, dar tot nu se compara la: fiabilitate, driving experience, feeling. Cum iti explici?

Share this post


Link to post

Nu se compara in ce sens? Eu zic ca se compara.

Adica, ce sa inteleg? Masinile pomenite de @matias nu sunt fiabile? Golf nu e fiabila? Come on, oameni buni, zau asa.

Edited by hades

Share this post


Link to post
Si are niste suspensii spate de toata jena...ca si civicul HB de altfel. Este inadmisibil ca o masina care poate costa cu pana la 30-40% mai putin (focusul sau golful de exemplu) sa aiba o suspensie spate la ani lumina deprtare (in fata) fata de o masina cum este civicul care se vrea etalon in clasa ei.

 

Pacat de atmosfera interioara, directie si motoare. Puteau sa-i faca o suspensie decenta...mai ales puntea spate care "suna" cam ca un peugeot 307.

 

Jazzul? Are suspensii spate asa cum au si restul in clasa ei. Nu are importanta.

Civic are punte fixa, e adevarat, dar cu toate astea face de renault multe masini cu punte spate multilink.

Puntea spate nu suna in niciun fel la Civic. Cea fata este zgomotoasa. Ai cumva masina asta? Sau doar iti place sa dai aiurea cu gura?

 

Golf nu e fiabila? Come on, oameni buni, zau asa.

 

O fi, nu stiu, desi nu cred ca este la fel de fiabila, nu cred ca-s diferente majore.

Dar cand ma urc intr-un Golf ma apuca somnul. Cum zicea antevorbitorul, feeling, driving experience ...

In fine, suntem offtopic.

Share this post


Link to post
Sau doar iti place sa dai aiurea cu gura?

 

Am facut drive test :) . Suspensia fata nu mi s-a parut zgomotosa - am mers foarte putin atat cat permite un drive test. In spate se auzeau zgomote excat ca la peugeot 307 (cine a mers stie) pe un drum mai nasol.

Share this post


Link to post

Mai fa-l o data si fii mai atent. Doar suspensia fata se aude cu adevarat, are cursa scurta si, cand o supui la chinuri, se face auzita.

Daca drivetestul l-ai facut la Asko, sa stii ca nu prea trebuie sa pleci urechea la ce se aude la masina aia. Numai Brainiac cand am fost la test drive i-a dat vreo doua bucati.

Share this post


Link to post

Sato da un Yaris de 1.3 si 87 de cai echipare Luna nu ar merge?

Share this post


Link to post

Au mai ramas Astra Classic cu spate scurt pe stoc? Poate prinzi vreo oferta generoasa ;)

Vrei neaparat masina noua?

Share this post


Link to post
Sato da un Yaris de 1.3 si 87 de cai echipare Luna nu ar merge?

 

Da, ar merge, dar parca o ia Jazzul la dotari. Daca mai scad din bani, Jazzul devine inaccesibil si Yaris ramane in carti.

 

Au mai ramas Astra Classic cu spate scurt pe stoc? Poate prinzi vreo oferta generoasa ;)

Vrei neaparat masina noua?

 

Neah, mai bine iau Logan. E acelasi lucru, acelasi concept, dar mai scump.

Vreau noua, da.

Share this post


Link to post

Hai mai sato nu ai vazut ce masini gasesti la 8k euro la topicu vecin? :D

Edited by steph

Share this post


Link to post

@Matias, degeaba ai suspensie independenta (aia pe care ti-o imaginezi tu ca fiind STARTREK) daca masina este un gunoi, si aici ma refer si la focus si la golf, ambele au motorizari jenante mai putin variantele ST si GTI. Nu ai cum sa ajungi la limita suspensiei cu un motor de 100CP .

 

Sato ia ma sandel si gata, ca vreau si eu sa stiu daca Yaris TS pluteste in Dambovita mai mult de 30 secunde =))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...