Jump to content
Sign in to follow this  
laurentziu83

Frantuzeasca Noua Vs Nemteasca Sh

  

110 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Prefer sa dau 10k E pe o masina care face noua 35k E decit sa-mi iau un gunoi nou de 10k E care peste 5 ani nu va mai valora nimic, Hai sa iexplicam sa inteleaga si lumea, Un clio hatch Dci costa in 2003 in jur de 11000E, acum dupa 5 ani se vinde cu 4500E, deci o pierdere de 5500E . Acum hai sa luam golful meu ca exemplu, masina a fost adusa in tara in Decembrie 2003 si a costat cu totul undeva la 9500E .Dupa aproape 5 ani masina se poate vinde cu 7000E deci o devalorizare de 2500E, pai prefer sa dau cu 1000E mai putin si sa-mi iau un SH pe care sa-l tin 5 ani si sa pierd doar 3k E .

 

De asemenea ii recomand dlui Alice sa beleasca bine ochii cind trece pe langa un X5 sau ML (modelul nou) si sa-mi spuna ce scrie pe suportul de numar, poate asa isi da seama ca sunt enorm de multi oameni care prefera sa dea 35k E pe un ML de 2 ani vechime decit 70kE pe un ML noi, asta nu inseamna ca acei oameni sunt prosti si DL Alice e destept pt ca el are Cielo, adica el e sarac si cinstit.

 

De asemenea un Touareg nou costa peste 40k E iar unul de 5 ani costa 20k E, este perfect normal sa ma duc sa cumpar asa ceva, poate ca unii refuza sa inteleaga dar un TeDeI (cum se scrie mai nou pe DWC) tine sute de mii de km fara sa necesite altceva decit motorina de cea mai ieftina.

Share this post


Link to post

Fix dupa aceeasi logica iti poti cumpara si hainele, nu vei da gres!

Edited by andreib

Share this post


Link to post

 

Sau pantofii :) )

 

Adevarul este undeva pe la mijloc. Si eu as cumpara un ferrari sh. Nu as cumpara probabil un W SH sau renault, sau oricealtceva

Edited by matias

Share this post


Link to post
dar un TeDeI (cum se scrie mai nou pe DWC) tine sute de mii de km fara sa necesite altceva decit motorina de cea mai ieftina.

 

De acord, dar totusi depinde si cum a fost intretinut acel TDI ... nu prea poti sa stii cita atentie i-a acordat fostul proprietar.

Evident ca un Tuareg de 5 ani care nou a fost 40 k euro si acum se vinde cu 20 k euro cu un kilometraj real de 180 k km (adica o medie zilnica de cca. 100 km) de care proprietarul a avut grija ca de masina lui este un best buy ... dar uite aici ce se poate intimpla la un Tuareg care nu mai e nou: http://www.garajul.ro/forum/index.php?show...c=15871&hl=

 

Sh nu este pt. oricine ... mai trebuie sa ai si ceva cunostinte despre masini ...

Share this post


Link to post

Asa este Andrei si hainele tot SH le iau, unele chiar rupte DAR le fac pe CASCO .

Share this post


Link to post

Total de acord cu bogdang. Nu am auzit pe nimeni sa se planga de un TeDei.

In plus, e vorba de multe alte diferente intre masinile germane si cele frantuzesti. Aproape toate se refera la rezistenta si la fiabilitate.

Share this post


Link to post

Bai, cu hainele si pantofii chiar o dati in diverse (sa nu zic OFF TOPIC grosolan)...Eu sunt exact de parerea lui BogdanG, mai bine o masina SH care a costat 20-30 k euro decat una noua low-cost. BTW, unii au alte prioritati decat masinile atunci cand le folosesc doar pentru dus la serviciu sau concedii...

Share this post


Link to post

Adrian r5 orice masina are buguri de proiectare, inca nu a fost produsa masina perfecta, trebuie doar sa alegi ce fel de probleme vrei, mai mari sau mai mici. Problema cu R5ul expusa de tine mai sus nu este bug ci accident, bug la Touareg/Cayenne este switchul de frana si suportul farurilor, in rest masini exceptionale.

Share this post


Link to post

@BogdanG,

 

Departe de mine de a spune ca Tuareg-ul are bug-uri de fabricatie sau ca este o masina proasta - nu cunosc aceasta masina asa ca ma abtin de la a-mi da cu parerea. Ce am vrut sa arat cu povestea acelui Tuareg care pierde apa este ca pt. o problema (zic eu destul de usor de rezolvat de cineva care stie meserie) poti sa te chinui mult si bine cu anumiti "dobitoci" de prin service-uri ... si totul pe banii, timpul si nervii tai ...

Repet ce am spus: daca nu te pricepi la masini (si tot ce tine de intretinerea, repararea lor) nu se recomanda SH ... ca poate ajungi ca la recomandarea unor mecanici "de reprezentanta" sa schimbi compresorul de AC pt. ca "masina trage dreapta" (am exagerat putin da' cred ca s-a prins ideea)

 

P. S. - asta este parerea mea, n-am pretentia ca e si corecta !

Share this post


Link to post

Eu nu as da 20-25000E pe o masina sh nici daca m-ar taia cineva cu lama. La banii astia prefer un accord full sau o LIII su un legacy la fel de "full" de cat un X5 belit si cu kilometrajul fu__t de toti mecanicii de sant sau de vitan.

 

Cum am mai spus ... fiecare cu preferintele si placerile lui.

Edited by matias

Share this post


Link to post

Niciuna. Daca am de ales.

Daca nu, macar sa nu fie frantuzeasca.

Share this post


Link to post

Un audi sau un bmw la vreun an.. ar cam merge, dpdv al fiabilitatii, dar la cat sunt de scumpe comparativ cu una noua, tot nu m-as baga. Dar nu inteleg de ce nu s-a pus in vot si altceva.. pentru ca alternative sunt. Am bagat un vot null.

Share this post


Link to post
Fix dupa aceeasi logica iti poti cumpara si hainele, nu vei da gres!

Hmm, eu astea le prefer noi, la fel si telefonul, pentru ca nu-s pretentios de felul meu.

Ideea e ca, in zona 10 mii de euro la masini noi, te lovesti de tot felul de probleme, si, cel putin in cazul meu, piere toata placerea masinii noi atunci cand agata cand schimbi vitezele, scartaie ambreiajul, etc, si, cu toate defectele astea, parca nici nu te mai trage ata spre acea masina. Eu de bine de rau am condus masini mult mai bune decat rapandula de Clio, asa ca nu ma mai excita demult gandul vreunui logan nou sau ceva asemanator, si dupa 2 masini albastre care arata precum cosul de gunoi dupa 2 zile de praf romanesc, nici sa le mai spal prea des nu ma deranjeaza. Asa ca, la mine, mare diferenta intre un nou si un sh, nu prea mai este.

La partea de examinat sh-ul, 1 la mana, stiu cam la ce sa ma uit la o masina cand o cumpar, 2 la mana, nu ma dau in vant dupa masini de 10-15 ani la sh, nu merita.

 

Tommy: ziceam de a alege intre cele 2 variante, atunci cand nu iti permiti mai mult. Normal ca cineva care si-ar permite masina de 50 de mii de euro noua, nu ar da 2 bani pe acest sondaj.

Share this post


Link to post

SH nu mi-as lua niciodata. Daca tot iau masina in leasing, macar cat platesc la ea sa n-am grija reparatiilor. O iau noua si o tin pana face 100.000 de km. Oricum nu am tinut nicio masina mai mult de 4 ani.

 

Poti avea ghinion si cu una noua si cu una SH, dar daca la aia noua pica ceva mai serios apelezi la garantie nu dai cu cardul, parerea mea.

 

P.S. As alege oricand o coreeanca cu ochii inchisi in locul celor de mai sus. ;)

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post
sunt enorm de multi oameni care prefera sa dea 35k E pe un ML de 2 ani vechime decit 70kE pe un ML noi, asta nu inseamna ca acei oameni sunt prosti si DL Alice e destept pt ca el are Cielo, adica el e sarac si cinstit.

 

 

Fix dupa aceeasi logica iti poti cumpara si hainele, nu vei da gres!

Fix pt partea asta era raspunsul acid, declaratii categorice si malitioase intr-o situatie relativa...

 

Asta ca sa nu adaug nimic legat de majoritatea posesorilor de meleuri, x5, tuareg si q7 care au o serie de elemente in comun ce nu prea tine de calitati solicitate pentru admiterea in Academia Romana...

Share this post


Link to post

Matias a punctat foarte bine...

Share this post


Link to post
Prefer sa dau 10k E pe o masina care face noua 35k E decit sa-mi iau un gunoi nou de 10k E care peste 5 ani nu va mai valora nimic, Hai sa iexplicam sa inteleaga si lumea, Un clio hatch Dci costa in 2003 in jur de 11000E, acum dupa 5 ani se vinde cu 4500E, deci o pierdere de 5500E . Acum hai sa luam golful meu ca exemplu, masina a fost adusa in tara in Decembrie 2003 si a costat cu totul undeva la 9500E .Dupa aproape 5 ani masina se poate vinde cu 7000E deci o devalorizare de 2500E, pai prefer sa dau cu 1000E mai putin si sa-mi iau un SH pe care sa-l tin 5 ani si sa pierd doar 3k E .

 

De asemenea ii recomand dlui Alice sa beleasca bine ochii cind trece pe langa un X5 sau ML (modelul nou) si sa-mi spuna ce scrie pe suportul de numar, poate asa isi da seama ca sunt enorm de multi oameni care prefera sa dea 35k E pe un ML de 2 ani vechime decit 70kE pe un ML noi, asta nu inseamna ca acei oameni sunt prosti si DL Alice e destept pt ca el are Cielo, adica el e sarac si cinstit.

 

De asemenea un Touareg nou costa peste 40k E iar unul de 5 ani costa 20k E, este perfect normal sa ma duc sa cumpar asa ceva, poate ca unii refuza sa inteleaga dar un TeDeI (cum se scrie mai nou pe DWC) tine sute de mii de km fara sa necesite altceva decit motorina de cea mai ieftina.

 

 

unde gasesti tu clio hatch dci hatch cu 4500 de euro?

Share this post


Link to post

In franta, busit pe toate partile =))

Adus si inmatriculat, aranjat un pic .. mai pui ceva :)

Share this post


Link to post

Eu sunt convins ca oricate argumente se vor aduce nimeni nu-si va schimba parerea... sau votul. La masini toti se pricep cel mai tare :)

Share this post


Link to post

Ba nu, la fotbal si la calculatoare.

Share this post


Link to post

Este asa de greu de cautat pe net ? http://www2.autovit.ro/html/4/0/6/4/934064.php si am mai gasit unul la 3650E fara taxa, taxa mai este 1000E deci 4650E . Atit costa un reno, sau cit ati vrea sa coste? Un Megane 2 Dci il iei din franta cu 4000E si mai costa 2000E drumul si taxa . Deci eftin vere .

Share this post


Link to post

As alege o nemtoaica sh. As merge pe un opel vectra 2004 motorul de 1.8 benzina. Din germania e cam la 9000 de euro.

ps: Reno are un prieten de familie, si la 23000 km i-a schimbat discul de ambreaj si...injectoarele de motorina. (asta nu pe garantie ci din buzunar deoarece masina abia iesise din garantie).

Share this post


Link to post

Dintre cele doua variante, categoric a doua, dar sa nu treaca prin autohaus turcesc. > :)

In general, insa, prefer asiaticele. :P

Share this post


Link to post
Prefer sa dau 10k E pe o masina care face noua 35k E decit sa-mi iau un gunoi nou de 10k E care peste 5 ani nu va mai valora nimic...

 

 

Hai sa iti explic si eu putin ce gresesti tu in afirmatia asta. Aceasta optica o au multi. Odata ajunsi in posesia masinii, incep sa se loveasca cu capul de diverse probleme. Una ar fi CASCO. Tu la o masina de 35k E luata cu 10K cat platesti CASCO? La un gunoi nou de 10k E cred ca platesti de 3 ori mai putin. Este? In concluzie nu toti care cumpara gunoaie de 10k E sunt prosti. Eu am dat pe "gunoiul meu de Cielo 7k E-probabil prea putin pentru guturile tale- un verisor de al meu a dat pe un golf 4 ,9500 E. Ghici cine are CASCO pe masina?

In concluzie iti iei ce masina iti permiti, tinand cont si de cheltuieli conexe. Decat sa iau un golf cu 9500 E si sa stau cu morcovul in partea dorsala ca nu am bani de CASCO, mai bine iau una noua de pana in 10k E si stau mai linistit. Parerea mea.

Share this post


Link to post

Deja cu CASCO e alta discutie, eu pe Leganza SH as fi platit CASCO 2000 EURO in 3 ani, suma asta am bagat-o in masina si acum am tobe Borla, full xenon, instalatie GPL, doua seturi de jante aliaj cu gume vara/iarna, etc. Daca intra altul in mine o fac pe RCA-ul lui iar eu conduc mult mai atent fara CASCO...

Polemica cu SH vs. nou e neverending story, unul care nu prea se pricepe la masini va alege totdeauna o masina noua iar cineva care are rabdare pana gaseste ceva apropiat de ce cauta si se mai si pricepe se va bucura de o clasa superioara...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...