Jump to content
Sign in to follow this  
ovidiuc

Atentie !

Recommended Posts

Singura benzinarie pe care o evit este MOL, cu care am avut probleme,

 

Foarte adevarat , si eu am facut greseala asta !

Share this post


Link to post

Dar ce are Mol-ul mai? Eu numai de acolo am bagat de cand am luat masina, deci ~9200km parcursi cu benzina de la ei, de la aceeasi pompa, cea de pe Barbu Vacarescu. Am mai bagat Petrom - bunicica; Petrom-OMV - catastrofa totala; Lukoil - miros dubios, masina insa mergea bine, parca un pic mai cu viata decat cu Mol. Dar oricum, astea au fost alimentari in cantitati mici, 10-12l. Deci, ce are Mol-ul?

Share this post


Link to post

Eu de cand am masina am bagat asa... Luckoil (de vreo 2 ori) de la rompetrol ... (mio picat acu in bord) de la omv (functioneaza impecabil)

Share this post


Link to post

Bag numai omv 100. Prefer sa dau in plus un 5 lei la 10l bagati decat sa bag de la petrom de oriunde altundeva.

Masina e mai mult sprintena si consuma mai putin( ultimul consum 7% in Bucuresti). Cu alta benzina era lesinata, am avut chiar si 9% consum cu ea...groaznic :(

Share this post


Link to post

La mine e invers. Cu OMV am consum de 9%, cu Lukoil am consum de 7%.

Share this post


Link to post

Eu n-as baga din aia, Lukoil, nici mort. Am un exemplu aici pe forum, catalizator de reno terminat in mai putin de 3 ani. Matizul meu n-a vazut Lukoil vreodata si dupa 7 ani aveam, inca, catalizator.

Share this post


Link to post

@tolin - si esti sigur ca benzina Lukoil este cauza ?

Share this post


Link to post

Eu in Craiova merg pe Mol de ani de zile , dar in concediu am alimentat si de la statia Mol din Sibiu , la care calitatea benzinei nu era aceeasi , se simtea la demaraj .

Share this post


Link to post
@tolin - si esti sigur ca benzina Lukoil este cauza ?

N-am cum sa fiu sigur, dar, precis, nu este singurul ca forjeaza motorul la rece (trebuie incalzit si catalizatorul pentru a lucra corect), in schimb, este primul caz auzit de mine care intruneste ambele ipostaze: numai benzina Lukoil (fan, e cea mai ieftina), catalizator facut franjuri sub 3 ani.

Share this post


Link to post

Pai si ce avea catalizatorul? era infundat, spart sau nu mai lucra corect?

Share this post


Link to post
Eu in Craiova merg pe Mol de ani de zile , dar in concediu am alimentat si de la statia Mol din Sibiu , la care calitatea benzinei nu era aceeasi , se simtea la demaraj .

 

:o fftopic: Apa de munte este mai dura si poate de aceea se simte la demaraj.

 

On topic, evit cu desavarsire benzinariile din Sibiu (Lukoil si OMV) de la care mi-am luat un carburant atat de puturos incat nu reuseam sa schimb sub 4000, iar demaraj nici gand. Cu Lukoil-ul din Sibiu era sa nu pot parcurge Dealul Negru. :spumelagura:

Share this post


Link to post

Dupa ce citisem pe diverse forumuri m-a mancat in ... ca pun benzina de la Lukoil Virtutuii.

Asta era sambata la prima ora.

Si uite asa am obtinut singurul Opel tigra 2000 pe MOTORINA, dar-ar dracii in ea de benzina.

Zgomotul e de motorina, nu trage nici de-a naibii, o galagie de abur ce iese pe teava de esapament ( si nu e apa de la racire sau ceva, am urmarit fff atent ) si asta tinand cont ca am bagat ce aveau ei mai scump acolo, Doamne daca bagam d-aia de 95, cred ca imi turnam Fanta in rezervor.

Una peste alta, cu fosta benzina ( buba e ca nu mai stiu care ) la 140 km/ora aveam 3200 ture, cu asta, la 120 km/ora am 3500 ture.

Consumul pe 280 km parcursi numai pe Bucuresti Pitesti ( 2 drumuri a cate 70 km ) a iesit la aprox 6,6 l / 100 km, cu o medie de viteza de 120 km/ora si varfuri de 160 km/ora, in calculatie fiind inclusi si cei 12 km de iesire respectiv intrare dini Bucuresti cu toata aglomeratia de rigoare. Una peste alta sunt multumit de masina sunt scarbit de benzina.

O sa iau toate benzinariile la rand si o sa le scriu un mic raport ca sa stiu pana la urma unde sa ma duc... asta pana s-or strica toate.

Share this post


Link to post
Una peste alta, cu fosta benzina ( buba e ca nu mai stiu care ) la 140 km/ora aveam 3200 ture, cu asta, la 120 km/ora am 3500 ture.

 

Off-topic : asta e o problema tehnica la cutia de viteze :)

Share this post


Link to post

pentru bacauani !!! ce benzina se merita a fi pusa la un matizel E3 95 sau 98 si de unde ???

Share this post


Link to post

Ok, sa mai revitalizam topicul asta.

Vineri seara, pentru ca uitasem sa alimentez si plecasem la drum cu mai putin de un sfert de rezervor, m-am oprit la iesire din bucuresti inspre buzau(E85) si am alimentat de la un Lukoi cu Superluk 98 (sau ceva de genul asta, nu mai stiu exact). Prima impresie a fost ca benzina aia avea un miros atat de intepator incat nu prea puteai sa stai cu nasul deasupra busonului. De ce oare? Chiar si prietena mea care statuse in masina cat am alimentat si am platit m-a intrebat ce naiba are de miroase asa(ea zicea ca miroase si a oua stricate dar eu n-am simtit). De obicei(99.9%) bag Mol Tempo 95 dar aia abia daca miroase.

Acum la drum s-a schimbat treaba: masina parca avea aripi, nu-mi venea sa cred, abia apasam acceleratia si masina imediat raspundea, in orice treapta. Am facut de la iesire din bucuresti pana in braila un pic peste 2 ore, o medie de ~100km/h. Era o diferenta clara intre Mol-ul cu care alimentez de obicei si Lukoil-ul asta. motorul parca nu "obosea" deloc, tragea in continuu(cu moll de la 80km/h in treapta a 4-a incepe sa se auda motorul iar cu asta aproape de 100 scotea acelasi sunet) iar pedala de acceleratie nu a fost apasata niciodata mai mult de 25% (viteza de croaziera in afara localitatilor a fost intre 120-130km/h, spre disperarea "GPS-ului cu radar incorporat" din dreapta).

 

Ca o concluzie: de ce naiba miroase atat de nasol benzina de lukoil?

De ce fuge masina in halul asta in comparatie cu benzina de Mol(care nici miros nu prea are) si cu care motorul trebuie "chinuit" un pic mai mult ca sa merg in acelasi ritm?

 

Partea poasta daca pot zice asa este ca a papat cam 6l/100km, dar avand in vedere viteza, nu mi se pare strigator la cer.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Incearca si carrera 100. :rolleyes:

E si mai si decat superluk 98. :thumbl:

Dar si pretul... :-?

Share this post


Link to post

Nu ma intereseaza pretul, nu mi-am luat matiz din zgarcenie(tocmai am luat ulei de motor si am dat ~200RON pe 3 litrii). Pe mine ma intrereseaza de ce este asa hulita benzina lukoil dar totusi masina parca prinde aripi.

Iarasi, de ce naiba miroase atat de nasol?

Share this post


Link to post
De ce fuge masina in halul asta in comparatie cu benzina de Mol(

 

Un pic mai sus iti raspunsesesi singur :D

 

.. am alimentat de la un Lukoi cu Superluk 98 .. De obicei(99.9%) bag Mol Tempo 95

Share this post


Link to post

Nu stiu cum e lukoilul de 98 dar cea de 95 e jale. Am bagat ieri si masina dadea in nas. La accelerari bruste parca intra limitarea asa se comporta. La primul OMV am oprit si am bagat carrera 100 si ca prin miracol si-a revenit. Eu unul nu mai bag niciodata de la Luk.

Share this post


Link to post

Si matale compari X de 95 cu Y de 98-100? :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Nu compar cifra octanica ci calitatea benzinei. Ca si cu aia de 100 daca are apa sau mai stiu eu ce in ea face urat masina. Cu Lukoiul ala pur si simplu nu puteam merge. Am bagat de 100 ca sa se "dilueze" benzina aia proasta . De obicei bag omv de 95 si nu am avut niciodata probleme.

Share this post


Link to post
... Ca si cu aia de 100 daca are apa ...

Benzina nu se amesteca cu apa, asa ca nu mai propagati aceasta idee care starneste ilaritatea, ca nu suntem nici in sectiunea Caterinca si nici in cea de Bancuri. Apa apare in rezervor prin condensare si ajunge in filtru si in injectoare prin mersul pe fund de rezervor. Cu cat rulezi mai mult cu rezervorul mai mult gol decat plin, cu atat ai mai multa materie prima (aer) pentru a produce singur apa. De apa in rezervor se scapa prin amestecul cu alcool isopropilic.

Share this post


Link to post

Tommy, greseala mea, nu am precizat: am bagat odata si Mol Tempo 98 si...NIMIC, nici o diferenta(testat tot la drum, nu prin buc). Mergea fix la fel ca cea de 95, de asta nici nu am mai bagat, stricam orzul pe gaste degeaba.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Cred ca stie toata lumea ca apa nu se amesteca cu benzina... Eu nu merg nciodata cu rezervorul gol ba dimpotriva merg cu el mai mult plin. Cert e ca am inceput sa am probleme dupa ce am alimentat de la ei. Poate o fi vreo coincidenta si a facut masina asa din alte cauze

 

@closhkutza

Nici eu nu am simtit nicio diferenta intre molul de 95 si cel de 98.

Edited by cristi_vb

Share this post


Link to post

Si asta e posibil, s-ar putea de la unele masini sa difere, la altele nu.

Am vazut un test facut pe discovery cu diverse benzine pe vari masini, cu masuratoare dyno.

Rezultatele au fost .. vaste :)

La clio de exemplu era crestere de putere zero.. se ajungea la subaru imprezza o crestere de 20 si ceva de cai.

Concluzia lor a fost ca la masini setate pe economie e inutila folosirea unei benzine superioare din punct de vedere al CO.

 

Eu unul am simtit cresterile de putere la matiz, cielo, corolla.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...