AmunDei Posted March 14, 2015 (edited) Cam pe acolo, hai sa zicem ca ai fi avut 135. Vitezometrele de Matiz au o eroare destul de mare, GPS-ul e sfant. Edited March 14, 2015 by AmunDei Share this post Link to post
augustinionut Posted March 15, 2015 Si putin offtopic: 68 km/h intra doua plus amenda viteza ...asta zic si eu eroare... Share this post Link to post
AmunDei Posted March 15, 2015 (edited) M-am sucit m-am invartit, dar n-am inteles la ce te referi L.E: Stai, ti-au luat amenda mergand cu a doua la 68? Cu ce masina? ) Edited March 15, 2015 by AmunDei Share this post Link to post
augustinionut Posted March 15, 2015 Oare....urma sa dau a treia, stilul smuls... Share this post Link to post
AmunDei Posted March 15, 2015 Pai deja te mintea bordul deci poti observa eroarea si la tine. Am pus cu vreo 2-3 pagini inainte vitezele maxime per treapta cu pneurie dimensiune de fabrica. Share this post Link to post
Corneda Posted March 16, 2015 Eroarea e in general de 10 %. Deci 68 km/h pe ceas sunt cam 62 km/h reali. Daca mergi cu 65 la ora esti la limita Share this post Link to post
AmunDei Posted March 16, 2015 Creste odata cu viteza, intr-o masura mai mica sau mai mare, este ce am observat la toate masinile cu care am mers. La Matiz, daca in limitare pe treapta 1, adica 38 real, vitezometrul imi arata 40, la limitarea pe tr. IV, care este 140, vitezometrul suie pana la 160. Cum folosesc vitezometrul doar ca sa stiu unde am limitarea pe treapta, ma gandesc pe viitor sa-l convertesc in turometru, pentru a nu mai pune altul agatat pe undeva prin masina... Share this post Link to post
mr_ Posted March 16, 2015 (edited) La mine la nubira am studiat problema și eroarea era aprox 3km/h + 3% Iar la skoda este 6km/h, constanta (cel puțin intre 40 și 240km/h ) În principiu însă ecu-l știe viteza corecta, la o adică ai putea sa o citești prin obd. Dacă are obd2 modelul tau cumperi un elm327, iei un smartphone vechi dintr-un sertar și îți afișezi turație, sarcina motor, viteza reala, etc, costa vreo 10euroi și durează câteva minute. Edited March 16, 2015 by mr_ Share this post Link to post
AmunDei Posted March 16, 2015 Da, am probat deja, solutia asta e ok pt monitorizare dar nu pt uz zilnic, pt ca in mod normal sunt preocupat mai mult sa evit gropi si alti participanti la trafic care ma considera prea mic ca sa fiu important...iar dupa 100 ochii imi sunt numai la drum ca deh, e totusi Matiz nu Lamborghini. De asta zic ca un turometru mare cat casa pus in centrul bordului ar fi cea mai eleganta varianta, pasagerul poate sa ramana sa se sperie citing viteza pe GPS si acceleratia fulminanta ) Share this post Link to post
AmunDei Posted March 16, 2015 (edited) Atata timp cat rar-ul nu-mi omologheaza 175/60R13 (dimensiune trecuta de altfel in manualul masinii) ce nu e by default in talon, nu prea are sens sa vorbim de legalitate Edited March 16, 2015 by AmunDei Share this post Link to post
AmunDei Posted March 18, 2015 eukohama A539, 175/60R13, Made in Japan, DOT Dec. 2014 Share this post Link to post
AmunDei Posted March 21, 2015 Momentan arata a tractor, mai e de lucru... Share this post Link to post
AmunDei Posted March 23, 2015 Ba da, urmeaza retusuri sa fie totul ok, rezolv cat de curand. Share this post Link to post
AmunDei Posted March 28, 2015 Gata spatele. Din exterior diferenta e aproape insesizabila, dar gata cu atinsul cauciucului! Share this post Link to post
AmunDei Posted April 4, 2015 (edited) Prima spalare pe 2015 Edited April 4, 2015 by AmunDei Share this post Link to post
AmunDei Posted April 12, 2015 (edited) Pe izlaz la pascut! Edited April 12, 2015 by AmunDei Share this post Link to post
vrazvanc Posted April 27, 2015 Profi' pozele, Mariane Bafta cu sportivu'! Share this post Link to post
AmunDei Posted April 27, 2015 (edited) Erau si mai profi dar a trebuit sa le dau resize sa incapa pe forum. Oricum, pregatim lucruri indraznete pt. anul asta Edited April 27, 2015 by AmunDei Share this post Link to post
AmunDei Posted May 17, 2015 Am bifat inca o prezenta la Tulcea Drag Racing; chiar daca upgrade-ul de putere inca nu a venit (asadar masina inca are doar 80 bhp), diferenta de timp data de un ambreiaj rodat cum trebuie si pneuri bune fata de run-ul din septembrie anul trecut este de 0.814 secunde. Asadar cifre proaspete din 17 mai 2015: 60 FT: 2.474 1/8 mila: 11.037 1/4 mila: 17.446 Trap speed: 125.81 Km/h 1 Share this post Link to post
AmunDei Posted May 18, 2015 (edited) + video din calificari https://youtu.be/e5wPtloxovM Edited May 18, 2015 by AmunDei 1 Share this post Link to post