Jump to content
Sign in to follow this  
Leone

Cea Mai Ieftina Masina Din Lume.

Recommended Posts

Daca apare si la noi, imi iau. Clar. :D

Share this post


Link to post

O singura remarca, poza este gresita si mare parte din informatii. In rest asa este are 4 roti este mica si multi dintre voi nu o considera masina, de parca Matizul ar fii masina, dar ma rog TATA este un rahat de firma iar Daewoo un mega concern . UPS am uitat, Daewoo a dat faliment, my bad :( .

 

 

post-725-1200077164_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cumpara-ti una te rugam insistent! Aranjam si cu un dealer!

Share this post


Link to post

Toata lumea vad ca rade insa, de obicei, cine rade la urma rade mai bine.

Poate ati uitat de proiectul Trabant (care s-a bucurat de un succes colosal) sau chiar de celebrul Lastun al lui Ceausescu si de care inginerii care participasera la proiectarea si constructia lui erau foarte mandarii, masina cara ar fi trebui sa fie a poporlului si care avea, printre altele scaune de plastic, fixe si un motor de 0,5l. Noroc cu revolutia ...

Desigur una era industria auto atunci si alta acum, insa prioectul a facut intreaga lume sa intoarca privirea spre India. Este clar ca nici un posesor de mert nu o sa-si ia asa ceva, dar daca suntem atenti ca masina se adreseaza pietei tarilor asiatice si africane, ar avea peste un miliard de potentiali clienti. Si daca e mai bine sa mergi cu risca sau pe jos decat cu tigaia asta ... Sa luam totusi aminte si sa asteptam feedback-ul. Oricum masina s-a lansat cu fast si s-a transmis live in multe tari cu apa curenta (rece).

Share this post


Link to post

bai fratilor , e cea mai ieftina masina , ce aveti atatea pretentii ???

si in plus nu o sa ajunga niciodata pe la noi , e ptr normele lor acolo...ptr oras ce le trebuie mai mult ? plus de asta cred ca e mai buna decat un scuter.

Share this post


Link to post
Poate ati uitat de proiectul Trabant (care s-a bucurat de un succes colosal) sau chiar de celebrul Lastun al lui Ceausescu si de care inginerii care participasera la proiectarea si constructia lui erau foarte mandarii, masina cara ar fi trebui sa fie a poporlului si care avea, printre altele scaune de plastic, fixe si un motor de 0,5l. Noroc cu revolutia ...

De ce s-a vandut trabantul? Oare din cauza ca nu puteai cumpara altceva intr-o economie socialista?

 

Sa revenim la TATA... Daca stam si ne gandim masina asta e cam la acelasi pret cu vechea dacia 1310... Unde e marea revolutie? Ca au facut o masina rudimentara cu forta de munca f ieftina? Singurele lucuri pozitive legate de aceasta sunt un concept ce il consider bun: caroserie usoara, masina mica, motor mic si consum redus de combustibil. In rest, realizarea nu cred ca va impresiona prin ceva.

Share this post


Link to post

In poze apare stergator la sofer. Si pe undeva s-a spus ca ar face o versiune pentru piata europeana.

 

In alta ordine de idei, voi nu aveti idee ce inseamna India. In India, Loganul cu geamuri spate fixe este considerata drept limuzina in care se plimba bossi locali cu soferi personali ... Deci masina e superok pentru ei ...

Share this post


Link to post

Ceeeeeeeee?! Geamuri fixe pe spate?! Asta e tiuning cumva?!

Share this post


Link to post
De ce s-a vandut trabantul? Oare din cauza ca nu puteai cumpara altceva intr-o economie socialista?

 

Asa sa fie?

Share this post


Link to post

E urata rau !!! Si nu cred ca se va produce pana la urma.

Oricum pt a se putea comercializa pe piata UE, va trebuii sa indeplineasca unele conditii ... e greu de crezut ca va reusi !

Share this post


Link to post

E mai urat matizul. Ma rog, tine si de gusturi.

andreib: 1310, cand a fost scoasa din fabricatie, costa 3800E. Adica cat vreo 2 dracii d-astea, si ceva maruntis.

 

Daca titirezul ar consuma undeva pe la 6-7 in oras (ma rog, Buc), si as putea sa il cumpar maine, l-as cumpara.

Asa, cu un singur stergator, fara sa respecte standardele de securitate, etc.

Nu-mi spuneti ca aveti toti 10 airbag-uri la masina, ABS, ESP, etc. Eu n-am.

Bineinteles, cu conditia sa nu schimb piesele la ea ca pe ciorapi, si sa nu ma coste revizia 1/4 din masina.

 

Pentru a duce 1-2 pers la serviciu, eventual iesiri in oras, ar fi absolut ok.

 

BTW, Trabantul a fost o masina EXCELENTA. Eu acum 2-3 ani am cautat in disperare unul in stare buna, din pacate cele care indeplineau conditia nu erau de vanzare.

RIP.

Share this post


Link to post
BTW, Trabantul a fost o masina EXCELENTA. Eu acum 2-3 ani am cautat in disperare unul in stare buna, din pacate cele care indeplineau conditia nu erau de vanzare.

Prin ce a fost trabantul o masina excelenta, mie imi pare un produs clar al unei economii socialiste inchise, ineficiente si care a abordat solutii tehnice primitive (are un motor pe amestec, in 2 timpi, racit cu aer... mai simplu de atat nu se poate).

Share this post


Link to post
Nici daca ii punem rulmenti de brasov nu tine mai mult de 70MPH?

Eu am o intrebare: se va folosi pe post de bibelou pe peluza? Seamana la grila cu loganul, deci e posibil sa aiba mai multe elemente de dizain comune cu acesta. O sa fie o frumusete!

Seamana cu a mea, si la mine au inceput sa pice rulmentii.

 

Nu conteaza, ideea nu este rea pentru tarile din lumea a treia: o masina ieftina, USOARA, cu un motor dimensionat dupa necesitati (nu iti trebuie 100cp ca sa tragi 5-600kg la viteze de max 100km/h).

Ideea ce ar putea fi preluata de tarile vestice si sincer sper sa fie impusa prin standarde in UE este limitarea nu numai a emisiilor de anumite gaze f periculoase ci si a emisiilor de dioxid de carbon. Astfel nu vom mai vedea masini din ce in ce mai mari de la o generatie la alta si care per ansamblu polueaza din ce in ce mai mult (emisiile de codoi sunt din ce in ce mai ridicate). Vor invata producatorii sa faca masini mai mici si mai eficiente, nu mai mari, mai grele (reno 21 a anilor 80 avea in jur de o tona, echivalentul de azi, laguna are peste 1.3t), cu 10t de echipamente inutile, cu motoare din ce in ce mai mari.

Zi-le si alora care cred ca un euro 4 de 1.5 tone care face mai mult de 20 de mii anual polueaza mai putin decat un noneuro de 800 de kile care face 5 mii anual.

 

O singura remarca, poza este gresita si mare parte din informatii. In rest asa este are 4 roti este mica si multi dintre voi nu o considera masina, de parca Matizul ar fii masina, dar ma rog TATA este un rahat de firma iar Daewoo un mega concern . UPS am uitat, Daewoo a dat faliment, my bad :( .

Matizul nu a fost o masina low-cost, se vede in lucratura ei, si nu ti se intampla sa-ti crape piese care teoretic trebuiau sa tina o vesnicie, cum pica la astea low-cost, gen catalizatoare, rulmenti de curele

 

Toata lumea vad ca rade insa, de obicei, cine rade la urma rade mai bine.

Poate ati uitat de proiectul Trabant (care s-a bucurat de un succes colosal) sau chiar de celebrul Lastun al lui Ceausescu si de care inginerii care participasera la proiectarea si constructia lui erau foarte mandarii, masina cara ar fi trebui sa fie a poporlului si care avea, printre altele scaune de plastic, fixe si un motor de 0,5l. Noroc cu revolutia ...

Desigur una era industria auto atunci si alta acum, insa prioectul a facut intreaga lume sa intoarca privirea spre India. Este clar ca nici un posesor de mert nu o sa-si ia asa ceva, dar daca suntem atenti ca masina se adreseaza pietei tarilor asiatice si africane, ar avea peste un miliard de potentiali clienti. Si daca e mai bine sa mergi cu risca sau pe jos decat cu tigaia asta ... Sa luam totusi aminte si sa asteptam feedback-ul. Oricum masina s-a lansat cu fast si s-a transmis live in multe tari cu apa curenta (rece).

Asta-i problema, suntem in mileniul trei, nu prea mai merge cu carpeli, pretentiile au crescut.

 

 

 

Daca titirezul ar consuma undeva pe la 6-7 in oras (ma rog, Buc), si as putea sa il cumpar maine, l-as cumpara.

Asa, cu un singur stergator, fara sa respecte standardele de securitate, etc.

Nu-mi spuneti ca aveti toti 10 airbag-uri la masina, ABS, ESP, etc. Eu n-am.

Stii care e problema? Nu mai vezi acum o masina ieftina la care sa se traga de pret din ABS, ESP, etc. Se trage si din calitatea pieselor, asa ca dupa 2-3 ani ii dai un sut in esapament, de piese facute din shit care costa de te indoaie. asta e filosofia low cost la moda: nu le poti repara.

 

 

A, si daca e facuta pe baza crash-testelor indiene cu o vaca, inseamna ca la impactul cu o vaca se va dezmembra in mii bucati iar vaca nu va avea nici o zgarietura, la cum e privita ca zeitate fiinta aia pe acolo.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

bine ca au aveo, logan, spark, albea & shit abs in standard. Daca nici la astea nu se trage de pret in jos din ce ai eumerat tu mai sus adica din dotari ca sa zic asa inseamna ca au tabla mai subtire si costa mai putin troaca de sunt mai ieftine cele fara abs.

 

La cele cu tabla mai groasa primesti moka abs, poate si esp daca ti-l ofera producatorul... :D

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Se pare ca deja iese cu scandal, muncitorii protesteaza.

Share this post


Link to post

La cat de multi sunt ,exista si oponenti !

Share this post


Link to post

Vorba englezului, sunt prea saracs sa imi iau lucruri ieftine... prefer un matiz :D

Share this post


Link to post

Nu arata chiar asa de rau, chiar daca are incaltarile de zici ca sunt roti de bicicleta :P . Probabil o sa fie ceva de genul "senzatie majora la 40 la ora", dar nu pare nici ceva hidos sau sa mori daca ai lovit un sobolan pe drum. Asa ca la prima vedere mie mi se pare chiar interesanta "jucaria" si daca ar ajunge pe la noi la un pret acceptabil probabil ca parcul familiei s-ar imbogati si cu asa ceva > :) (macar de dus la serviciu sau de o iesire prin oras cum zicea cineva mai sus).

Share this post


Link to post

E o masina ieftina. Ce va asteptati de la ea? Mai bine dati minim 10 k euroi pe un Smart? Ala are 5 stele la Ncap?

Share this post


Link to post

Corect. Decat un smart sa dai o gramada de banet, mai bine o chestie deasta mica, + ca la ingramadeala de la noi...se potriveste perfect (parerea mea).

Share this post


Link to post
Vorba englezului, sunt prea saracs sa imi iau lucruri ieftine... prefer un matiz :D

Nici nu stii cata dreptate ai la low-cost-urile din ziua de azi. :(

Share this post


Link to post

Asta nu e masina, poate carucior :D Mai bine o faceau cu pedale.

Share this post


Link to post

Mai, nu le strica surpriza :(

 

Pedalele sunt in plan, cand or sa scoata SP1, ca masura de siguranta pentru situatia in care ramane masina in pana prostului, si ... dupa ce vor putea exporta in europa ... pentru versiunea "logan like only" ... ca sa scoata consum beton. Pasagerul din dreapta, si asa nu are ce face, poate sa dea la pedale, sa ajute motoru > :)

Share this post


Link to post

33 de CP sunt suficienti pentru masinuta aia ,nu are nevoie si de pedale ! Sa nu uitam ca Oltcit special avea 28 si o ruda a Tico-ului Maruti are tot cam atat ! In Europa nu va ajunge cat de curand pt ca nu respecta normele in vigoare si nici nu se grabesc sa exporte in Europa pt ca au piata de export in Asia de Sudest ,America latina si Africa . Dar nu se stie niciodata India se pregateste sa adopte o noua legislatie privind poluarea ,astfel ca pretul ar putea depasi 3000de $. Aaa si un singur stergator are si Oltcitul si multe alte modele Citroen ,nu neparat din economie !

Share this post


Link to post

topser nu esti informat suficient...citronel c6 a renuntat le stergatoare ...

Din economie?

 

eu am detinut un lastun si motorul in 2 cilindri era ok la cei 24cp (parca), se infigea destul de bine...

Edited by naylui

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...