Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Harta Traficului Din Bucuresti

Recommended Posts

Politia Romana a initiat un proiect de monitorizare a traficului din Bucuresti, zice-se in timp real. Harta e disponibila aici, arata cam asa:

 

harta_bucuresti_23_11_2007.jpg

 

Se pot sesiza probleme in trafic la numarul scurt: 9544 (0219544 de pe mobil).

Share this post


Link to post

Sunt destul de convins ca exista in codul sursa: if (($hour>0800) and ($hour<2100)) { echo $yellow_dot } :->

Share this post


Link to post

Foarte inutila, un mare fâss!

Share this post


Link to post

Intentia e laudabila, desi cu siguranta sunt probleme tehnico-organizatorice :)

Intr-adevar, in contextul adevarurilor iremediabile ale Bucurestiului, poate fi "inutila" si pentru ca probabil nu s-a constaintizat specificitatea mediului balcanic in care s-a importat ideea, poate deveni un "mare fas".

Dar pentru unul care migreaza zilnic sa zicem intre Drumul Taberei si Baneasa, care vrea sa se deplaseze ocazional in Titan, ar putea fi utila.

Share this post


Link to post

Adica sa comparam Neuron Gisul ( facut si furat in '99 ) cu niste amarate de buline pe ele care pot ramane asa indiferent de ora dupa cum am observat eu ca sunt cu http://www.transportcafe.co.uk/traffic_sco...d_control_1.jpg sau si asta intr-o capitala care este atat de aglomerata http://blogs.telegraph.co.uk/VirtualConten...ccongestion.jpg

 

ca sa nu mai zic de noul lor sistem de supraveghere rutiera si decongestionarea traficului , in care, calculatorul urmareste TOATE intersectiide din oras si gradul de incarcare a lor, dupa care da drumu la verde ( sau nu ) de asa maniera incat niciodata nici o iintersectie sa nu se blocheze.

 

Comparativ, ideea romanilor a costat undeva de la 3-la 4 LEI. Adica atat ar fi costat tigara care o fuma al de l-a lovit ideea sa faca niste decupaje din Neuron Gis si sa puna niste buline.

Macar daca pe respectivele buline dadeai click si aveai acces la camera de luat vederi din intersectia respectiva, era cel putin mai ... fascinant, asa..

 

Jenibil !

Edited by VAXXi

Share this post


Link to post

Ma mira imens ca nu a ramas aceeasi imagine ca in primul post, eram sigur ca asa o sa fie. Acum e alta si mai mult, daca dai click iti da si zoom.

Vai steaua noastra. Asta e harta care ne-o pune la dispozitie statul roman in conditiile in care centrul ( pe o raza de 5 km ) capitalei o sa fie blocat.

Este o dovada clara si vie a faptului ca sunt multi dinozauri inca ce conduc ostilitatile , ei saracii, la varsta lor comunista nu stiu ca sunt pusti de 12 ani ce ar putea face super harti interactive si live samd. Probabil ca unii dintre ei fac update la harta cu pixul pe ecran.

 

Eu m-am abtinut de la vot si probail multi ca mine si totusi , din pacate, cam atata incredere avem in politia romana :

post-3313-1206672941_thumb.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Aseara de ce mama dracului au blocat bucata de la casa poporului la george cosbuc? Era un infern de la casa dracului la fantani. 13 sept si calea rahovei sunt busite ca la nebuni. Un chin sa ajungi din militari la dristor.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Nu ai de unde sa stii.

Eu aseara m-am intalnit cu un transport al MAI, de exemplu. Putea sa bocheze o strada cu usurinta. Subiectul transportului era un cubulet cu latura de 3m si cu niste antene pe el :D

Share this post


Link to post

Probabil vroiau sa faca masuratori GPS sa dezvolte harta Bucurestiului... :P

Share this post


Link to post

Noi n-avem parcari si vrem avioane suspendate:

 

Antena 3 - intersectii automatizate

 

Admirabil ca se introduc si la noi divaisurile alea de "facut verde in intersectie", pentru masinile de salvare/pompieri, sper sa-l realizeze safe si nu ca in Cehia (parca) unde un pusti de 14 ani a dat liber la 2 tramvaie deoarece nu se facea nici un fel de criptare la datele primite :)

Share this post


Link to post

Si am auzit ca maine o sa impuna modificarea camioanelor si a betonierelor si a tuturor utilajelor mari dar mai ales a motocicletelor si a mebeveurilor astfel incat toate sa aiba cutie automata limitata in 2000 ture :P

Astia au inebunit de tot, ce probleme avem si noi !

Share this post


Link to post

Laudabila ideea cu monitorizarea traficului, oare este bine pusa in practica? Sau mai bine spus va fii vreodata bine implementata ?

Share this post


Link to post

N-ar fi mai util sa modernizeze > :) strazile si sa termine cu sapaturile care gatuie orasul? Sa faca in asa fel incat sa se poata circula cat de cat acceptabil? Si sunt sigur ca pe arterele unde nu se circula haotic nu se claxoneaza atat de mult ca pe cele pe care se sta cu orele..

Share this post


Link to post

Infrastructura este o scuza (uneori, fondata). Si la urma urmei, si ea e construita tot de oameni.

E mai bine sa bage frica in ei, in oameni. Daca altfel nu merge, asta e.

Share this post


Link to post

Stiu Sato, ca in general este folosita ca scuza pentru a face lumea sa treaca cu vederea ciobania de care dau dovada multi, dar eu am vorbit din punct de vedere neutru, adica al omului care stie ce-l asteapta daca iese cu masina din curte dar isi asuma riscul, orice ar fi. In plus, mi se pare logic ca pe o strada pe care se merge, chiar si cu 30-40km/h sa fie mai liniste(din punct de vedere al claxoanelor cel putin) decat pe una in care parcurgi 1km in jumate de ora. Insa si aici intervine o problema: de ce cei care stiu ca se circula infect pe traseul pe care au treaba si totusi cand ajung in respectiva zona se apuca sa faca tot felul de manevre dubioase, claxoane, urlete pe geam, injuraturi, etc. Asta nu poate decat sa ma duca la 2 ipoteze:

1. Majoritatea soferilor acestui oras sunt cu nervii la pamant;

2. Parte din soferii din bucuresti au avut parte de educatia unui cioban din varful muntelui;

 

Nu cred ca mai reprezinta pentru cineva o surpriza faptul ca se circula infect in orasul asta..de asta ziceam la inceputul postului ca in momentul in care pleci de acasa trebuie sa fi constient ca s-ar putea sa stai in trafic pana nu mai poti.

Share this post


Link to post

Hai s-o lasam p-asta cu soferii la pamant sau, ma rog, nervii lor.

O sa-mi bag ce apuc daca ma... apuca, pana cand o sa vad ca primarii si toti bulangii astia care chipurile administreaza saracia si nevoile si neamul or sa priceapa ca a cheltui banii pe cosmetizari (sau isi inchipuie cineva ca toata borduriada si asfaltarea din an in an sunt altceva) e o risipa pentru care eu nu pot sa-i asigur ca vor avea gura plina din partea mea de fiecare data cand mi se pune pata pe haosul in care au scufundat orasul asta.

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

Dar cine zice ca eu nu-i injur? Dar o fac cu geamul inchis/in gandul meu, fara mana uitata pe claxon ca ala din fata mea nu se misca suficient de repede, fara sa ma bag la nesimtire, etc. Despre asta era vorba, nu de ceea ce gandeste fiecare..ci doar ca nervii catre anumiti edili sa fie indreptata spre ei eventual, nu spre ceilalti.

 

Aceasta post nu te are ca tinta pe tine, AB, este unul general din partea unuia care merge zilnic cu masina prin Bucuresti.

Share this post


Link to post

Si atunci ce facem, lasam ciobanii in transhumanta lor prin Bucuresti?

Nu-i bai, ai dreptate, cand plec de acasa stiu ce ma asteapta :D Da si cand pica unul pe tava > :)

Share this post


Link to post

"

Pe de altă parte, aceştia pretind că au găsit soluţii care să absoarbă zgomotul creat de trafic: Bariere de zgomot fotovoltaice pentru a ecrana drumurile zgomotoase şi acoperirea drumurilor cu asfalt fonoabsorbant care reduc zgomotul creat de trafic, se precizează în Planul de acţiune privind zgomotul urban.

"

 

Videanuleeewe, i-ar ti-ai bagat coada tu'ti mama ta. Se prea luase lumea de borduri si ce te-ai gandit, hai sa trqagem un cauciuc pe jos , a ?

 

"Planul antizgomot mai susţine că şoferii care vor să tranziteze sau să staţioneze în centrul Capitalei ar putea plăti o taxă de aglomerare.

"

 

Posibil numai in Romania, platesti taxa ca sa stai in aglomeratie :P .

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Compari mere cu pere.

La ei e taxa sa intrii in centru dar si primesti ceva pt ea. Nivel de trai, nivel de carosabil samd.

Noi luam taxele de afara si le aplicam in orasele noastre ce nu au nici o asemanare infrastructuristica cu ce e afara.

Share this post


Link to post

Cumperi nivel de trai cu taxa de intrare in londra? Interesant..

Share this post


Link to post

NU asta comparam.

Ideea e ca alte tari statul iti da cate ceva inapoi pentru taxele pe care le pune.

Share this post


Link to post

Ca veni vorba de trafic:

 

Ministerul Transporturilor a anuntat ca, incepand cu miercuri, 18 iunie, vor fi demarate lucrarile de executie ale pasajului subteran din zona intersectiei Soseaua Bucuresti - Ploiesti ( DN 1 ) - Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Ion Ionescu de la Brad, fiind impuse restrictii de circulatie in zona.

 

In acest sens, in noaptea de 17 / 18 iunie, ora 22, se vor institui restrictii de circulatie, prin instalarea semnalizarilor rutiere temporare, pe tronsonul de drum cuprins intre strada Dobrogeanu Gherea si Bulevardul Aerogarii, pentru o perioada de timp de aproximativ 6 luni . Astfel, pe tronsonul mentionat, circulatia autovehiculelor se va desfasura pe cate doua benzi, atat pe sensul de intrare cat si pe cel de iesire din Capitala .

 

Totodata, pe bulevardul Aerogarii, la intersectia cu Soseaua Bucuresti - Ploiesti, se vor institui restrictii de circulatie zilnic, intre orele 22.30 - 04.00, circulatia rutiera desfasurandu-se in ambele sensuri, pe jumatate din partea carosabila .

 

Pentru evitarea aglomerarii traficului rutier pe acest tronson de drum national, Ministerul Transporturilor recomanda si alte trasee ocolitoare :

1. Piata Charles de Gaulle - Bulevardul Aviatorilor - strada Nicolae Caranfil - Bulevardul Aerogarii - DN 1 .

2. Piata Presei Libere - Bulevardul Poligrafiei - strada Baiculesti - Soseaua Straulesti - Bulevardul Ion Ionescu de la Brad - DN 1 .

3. Bulevardul Bucurestii Noi - Soseaua Ionescu Sisesti - strada Jandarmeriei - DN 1

4. Soseaua Colentina - strada Doamna Ghica - Soseaua Petricani - Soseaua Pipera Tunari - strada Erou Iancu Nicolae - Aleea Privighetorilor - DN 1

 

Masurile de deviere a traficului rutier au fost stabilite si convenite impreuna cu Inspectoratul General al Politiei si cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti, si avizate in cadrul Comisiei Tehnice de Circulatie din Primaria Municipiului Bucuresti .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...