Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Dar la ce-ti trebuia AC cand e gheata pe parbriz? Pentru testare?

Share this post


Link to post

Mda... Iaca, mă văd nevoit să dau şi eu cu subsemnatul pe aici.

Aşadar, azi de dimineaţă pornesc motorul, plec şi, după vreo 2-3 km., îmi arată nevastă-mea că am un bec aprins în bord. Adică check-ul. Dar asta fără tremurături sau alte alea. Doar becul. Îmi zic, las' că-i trece, se stinge el. Mai merg 1 km., becul nimic. Zic: Las' că-i ca la Windows, dai restart şi merge. Trag pe dreapta, opresc motorul, stau un pic, pornesc motorul. Same shit. Întorc din drum, cu gândul să vin acasă să citesc procedura de reset pe forum şi s-o aplic. Dar pe drum îmi vine altă idee: dacă "scot eu întâi din priză" şi abia apoi încerc "resetarea de BIOS"? Aşa că trag pe dreapta, opresc motorul, scot cheia din contact, o bag la loc, pornesc motorul. Problem solved. Check-ul nu s-a mai aprins.

Acu'... s-a rezolvat. Dar ce-i cu chestia asta şi, mai ales, să mă aştept să mai apară? Să fie ăsta începutul belelor cu check-ul sau e doar vreun martor de la motor care a dat ceva erori? Păreri, ceva?

Share this post


Link to post

Cati km ai si ce benz. folosesti? deci e aceeasi problema si la 1.2!!!!

E cineva de pe forum care sa nu fi avut astfel de probleme la motorul de 1.2??????

Edited by dadu1976

Share this post


Link to post

@Dromichete > nici o legatura cu gheata, aceasta era un argument la frigul de afara. A/C l-am pornit de test pentru a vedea ce patesc cei care uita butonul de A/C pornit inainte de cea mai recenta oprire a motorului.

 

@dadu1976 > concluzia ta e pripita. MIL se poate aprinde din 74 de motive, din care, doar 5 au legatura cu tema discutata aici.

 

Pana acum nu s-a semnalat pe forum problema acestui topic la motorele de 1,2L 8V si 1,4L 8V. Constructiv, ele sunt total diferite de motorul de 1,4L 16V.

Share this post


Link to post

Doamne ajuta sa fia asa pentru ca am experienta unei masini second cu care am stat muuult prin service si

nu mai vreau asta.

Share this post


Link to post
încerc "resetarea de BIOS"?
MIL se poate aprinde din 74 de motive

Mai bine mergeai la service si aflai codul de eroare.

Share this post


Link to post
Cati km ai si ce benz. folosesti? deci e aceeasi problema si la 1.2!!!!

Maşina e luată la sfârşitul lui iunie, are 3500 km şi, cu excepţia a 10 l de Mol 100 la ieşirea de la dealer, a servit exclusiv OMV 95.

Mai bine mergeai la service si aflai codul de eroare.

Mergeam eu la service... dar duminica?

Edited by rzvpopa

Share this post


Link to post

Ieri am alergat masina bine de tot prin bucuresti , si azi nu mai are check-ul aprins si nici nu mai o tine la 1500 rpm , si nici nu mai trepideaza la relatii !! Sa vedem , chiar vroiam sa sun sa-mi fac programare la service , in conditiile astea , mai amanam , poate nu mai apare nimica !!

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Apropo de alergat, voi spre ce regim de functionare tindeti turat sau subturat?

Oare conteaza turatia pt calamina asta?

Share this post


Link to post

Salut SMSorin, si bine ai venit!

Este chiar un subiect despre care s-a discutat foarte mult. Vezi si tu ca forumul are o functie de , daca respecti timpul celorlalti colegi si/sau al moderatorilor foloseste-o inainte de a pune o intrebare.

Pe scurt: subturarea favorizeaza depunerile, deci ... [-X !

 

Spor la citit pentru inceput aici!

Share this post


Link to post

Eu n-am avut pana acum astfel de probleme la motorul de 1.2. Si conduc subturat. Adica schimb la 1700-2200 rpm.

@tolin: nu inteleg cum se poate opri motorul la cuplarea A/C, daca s-a facut corect idle learn?

La mine motorul parca scade un pic in turatie si tremura ceva mai accentuat la relanti, nu atunci cand cuplez A/C, ci consumatorii electrici: faruri, dezaburire spate, etc.

Share this post


Link to post

Va anunt ca de la postul #934 ati dat-o in offtopic total !

Share this post


Link to post

DECI cat costa curatare calaminei ARE CINEVA HABAR ??? ca la mine ma tem ca o sa fie nevoie de asa ceva !!!

1.Prima curatare de calamina a fost pe la 12.000 km cred

2.A doua cred ca se va face ... pe la 38.000 km (daca o sa ajung la service )

Apropo : ce se intampla daca merg mai mult timp si nu ma duc la service sa imi curete calamine ???

Share this post


Link to post

De ce te-ar costa? Masina ta are garantie, nu? Si de ce ai face-o a doua oara? Esti sigur ca ai nevoie? MIL nu inseamna doar "curatare calamina".

Share this post


Link to post

->Masina mea are 2 ani si 3 luni (37.000km) , deci nu mai are garantie !! (are doar 2 ani garantie NU ?? )

->Dupa cum face 80% cred ca se va proceda ca si data trecuta , nu prea ma bucur ptr chestia asta DAR alta solutie nu vad !!! Simptomele sunt la fel ca data trecuta cand am fost de 4 ori la service (mi-o duceau in fundul curtii si mi-o accelerau de o innebuneau vreo 10-15 minute , dupa care ziceau ca este in regula , ma intorceam cu masina dupa o saptamana cu ea la fel ..asta se intampla la Union Motors ) , a 5 ora cand m-am dus mi-au tinut-o 3 zile si mi-au curatat calamina !!

-->asa ca o sa-mi fac programare la DiBas care nu se compara cu cei de la Union Motors si sa vedem ce se poate face

Share this post


Link to post
->Masina mea are 2 ani si 3 luni (37.000km) ...

 

Masina ta are 3 ani garantie, asa ca go for it, pe capul lor, acum cat mai poti!

De nu crezi uita-te in certificatul de garantie! :) >-

Share this post


Link to post

Ce veste mi-ati dat ...SUPER ,eram convins ca este de 2 ani !!! Luni cu siguranta o sa sun sa ma programez la ei , va tin la curent cu ce s-a intamplat !!

Share this post


Link to post

Cand pornesti masina si motorul e rece, sa o tii in trepte intermediare pina se incalzeste motorul. Sa nu o forjezi cat motorul e rece. Te va scuti de multe neplaceri de-acuma inainte.

Share this post


Link to post

Trepte intermediare sigur nu are kalosul ca nu este camion.

In mod sigur e vorba de cele inferioare.

Share this post


Link to post

Fara rautati :) , vineri mi-am facut programare !! Tineti-mi pumnii !!! :D revin cu detalii vineri seara despre ce s-a intamplat , check-ul a ramas aprins tremuraturi frecvente , tot ce imi doresc e sa nu isi revina BRUS vineri ca ma enervez :)

Share this post


Link to post

Poate reusesti sa faci si cateva poze cu ce se desface si ce se inlocuieste.

Share this post


Link to post

-tocmai m-am intors din service , am stat vreo 3-4 ore , concluzia : sonda lambda stricata , dureaza ceva pana o s-o aduca !!! reaparatia se va efectua pe garantie :)

Share this post


Link to post

Care din ele, ca e doua ? Si cum justifica defectarea ei ?

Share this post


Link to post

->sonda lambda 1 -scrie in foia de comanda

->cum sa justifice , nu le-am cerut nici o justificare , s-a stricat !! nu ma deranjeaza asta , ma deranja daca incepeau sa faca afirmatii gen : ce benzina ati bagat ?? dar ati condus subturat si alte chestii dinastea ...

->cunosc pe cineva cu golf 5 care la fel i s-a stricat sonda asta si o costa 16 milioane ca masina are garantie doar 2 ani , norcul meu ca am 3 ani garantie

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...