Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Hai sa punem pariu pe o sticla mare de Cola ca e seva legat de un contact imperfect datorat variatiilor de temperatura!

Daca nu e asa, o dau eu :(

Daca e asa, o da cine se pune :)

Share this post


Link to post

Este legat de temperatura, dar nu e un contact imperfect. Tin pariul.

Share this post


Link to post
Toline, iti dai seama ca e foarte probabil ca ei sa fi facut deja asta? (sau sunt eu, iar, prea naiv?)

Inocentul este alias-ul tau. Ca sa faci asta trebuie sa stii de ce trebuie si apoi sa renunti la a face ciubuc timp de 20-30 min.

 

Adaugat ulterior:

Sunt sanse sa pierzi si pariul. Body sa verifice mai intai toate capetele de la fisele de aprindere + cuplele la vedere. Adica sa le scoata, cate una si pe rand, sa se uita, sa constate si sa le puna la loc cu hotarare in gest. Apoi sa verifice daca s-a produs o modificare de comportament.

Un reset la ECM este intotdeauna bine venit, explicatia este mult prea lunga si prea tehnica, dar nu si in cazul in care se aprinde becul de Check pentru ca se sterg codurile de eroare si se pierde un atu in diagnosticare.

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

Astazi s-a intamplat inevitabilul ... daca pina acuma doar clipocea azi a ramas aprins ledul. Am crezut ca asa va muri aprins pina la revizie insa surprize ... dupa ce am parcat si la o jumate de ora am plecat totul reintrase in ordine :) (adica nu s-a mai aprins)

Share this post


Link to post

Mai nou , in dimineata asta dupa ce motorul a facut ca toate alea , cu check engine aprins , intr-o intersectie mi s-a oprit!!!!!!!!!!!!!! Incepe sa ma calce pe nervi masina asta !Precizez ca vineri i-am facut Idle Learn Procedure , a mers un pic bine si dupa aia iar a luat-o pe aratura !

Azi ma duc inapoi la Radacini cu scandal si sa-mi scrie in cartea de service ce se intampla ca nu mai tine , doar nu o sa fac poteca de la Ploiesti la Buc !!!!!!!

PS Incepe sa-mi para rau dupa vechiul Cielo care nu mi-a facut niciodata figuri de nici o culoare !

Edited by body

Share this post


Link to post

Buuuun , am fost ieri la Radacini !Se pare ca e o problema cu motorul !Ce mi-au spus astia ...ca s-a depus calamina pe scaunele supapelor si ca trebuie schimbate nu-sh ce garnituri .

Nu au vrut sa-mi dea buletinul de analiza si nici sa-mi arate testerul ...dar ce mi-a zis mecanicul respectiv e ca respectivul cod de eroare este ceva de genul "missfire".

Mi-au zis ca respectivele garnituri vin pe la inceputul lui ianuarie ...si ca au mai avut asemenea probleme... dupa schimbarea respectivelor garnituri nu au mai avut probleme ...

De fapt chestia asta de mai sus mi-a spus tipul de la garantii...

Ce mi-au zis...a fost ca sa merg cu ea mai turata adica 3000-3500 ture ...ca se mai curata calamina .

Faza e ca asa am mers ...si in dimineata asta nu a tremurat decat ffff putin la pornire ...

Oricum nu stiu ce sa zic ...

Ca o concluzie ...urmatoarea masina nu va mai fi Chevrolet/Daewooma dezamageste...

Nu se compara ( atat parere personala cat si spusele tuturor mecanicilor ) dpdv al fiabilitatii tuturor masinilor vechile Daewoo cu ce se produce acum...

Pacat de Daewoo...

PS Am uitat sa intreb ceva ...stie cineva un telefon ceva de la Chevrolet Romania ...nu de la dealeri...sau o adresa de mail ceva de la Chevrolet Europe ...Mersi

@lucian 79 ...se pare ca si la tine e aceeasi problema ca si la mine

repet ce mi-au spus cei de acolo...au fost destul de multe Kalosuri cu problema asta si cateva au avut EGR-ul ...dar majoritatea au avut aceeasi problema ca si a mea...

Edited by body

Share this post


Link to post

Sfatul meu: benzina buna, aditiv de curatat injectoarele (am vazut la autocenter niste solutii care curata atat injectoarele cat si supapele de depunerile de calamina) si din cand in cand o talpa sanatoasa si evitati problemele de genul asta. Cred ca o dam iar in subturat vs supraturat...

Share this post


Link to post

First of all: AB, am castigat, nu? Si pariul! :P

Second: ...body...poate...ar...trebui...sa...te...obisnuiesti...cu...masina...si...sa..

o...conduci...cum...vrea...ea. (am obosit, dar sper ca ai prins ideea)

Schimba garniturile si nu ai grija cum mergi cu ea de acum incolo. Desi nimeni pana acum nu s-a mai plans de probleme dupa ce s-a facut inlocuirea.

Share this post


Link to post

E ciudat @body ce spui ca numai dupa 6k sa ai astfel de probleme...Pana acum am aproape 11k si nu s-a manifestat in felul asta...Stilul de condus a fost pana acum cu schimbat in jurul la 3000 de ture...

Share this post


Link to post

Dati-mi un Kalos predispus la asa ceva (se pare ca nu sunt toate altfel AB ar fi in service acum) si vi-l fac eu sa faca asa in 3000-4000km :)

Share this post


Link to post

mda, schimbi treptele la 1500-2000 si dupa o vreme o sa-l apuce tremuriciul, iar cand da frigul il apuca si licureala...

Share this post


Link to post

Da, curat ghinion, al meu se indreapta spre 30 000 de km si se mai merge si subturat cu el uneori, dar functioneaza ca in prima zi. Acum daca stau si ma gandesc si la Lucian sau cei ce au initiat topicul nu as mai zice ca e chiar ghinion sau ca e unicat. Deja putem si noi ceilalti sa ne asteptam la asa ceva.

 

Body, nu stiu daca ti-a mai recomandat cineva, dar incearca sa schimbi Radacinile (eu nu mai calc cat voi trai pe la ei, am Nubira in service la ei de o luna si ma aburesc non-stop, dar asta e alta poveste...) si poate reusesti un drum pana la GTT de exemplu, chiar daca nu sunt perfecti, am senzatia ca au acumulat multa experienta cu aceste tremuraturi si in general cu Kalos, par a fi ceva mai trecuti prin diverse probleme.

Multa bafta !

Share this post


Link to post

Mcojo tu ai OHC deci nu ai aceeasi problema cu cei cu dohc :P .

Share this post


Link to post

Nu sunt ABSOLUT sigur, dar cred ca GTT nu repara aceasta defectiune in house.

Cu asa ceva as merge la DiBas.

Share this post


Link to post

@andreib intradevar eu am supape si injectoare de avion :D deci accepta orice benzina si orice fel de mers... :P

In C-ta dupa cum stiti sunt o gramada de taxiuri Kalos...OHC sau DOHC... Mai vorbesc cu baietii, si daca ei nu merg subturat atunci cine, si nu i-am auzit sa se planga de astfel de probleme...

Share this post


Link to post

Mai nu-sh cum sa zic dar niciodata nu am mers subturat cu ea!!!

Am masina personala din 1995, permis din 1990 si am ceva vechime la volan! Adica fostul cielo nici macar pomeneala de asa ceva in vre-o 50.000km si asta la 6.000 gata ...

Schimbam vitezele la minimum 2.500 ture, dar mai mult spre 3.000 , io zic ca asa ar trebui. Acum o duc spre 3.500.

@Mircea... pai i-am pus benzina de la MOL, OMV, Lukoil si Petrom (numai 99) ceva de genul odata de 95, odata de 98/100 deci nu cred ca este de la benzina!!!

I-am bagat si aditiv , acum in alta ordine de idei stie cineva aditiv pt curatat supapele ...

Oricum , sincer , nu ma asteptam la asa ceva. Iar ideea e ca tinuta maxim 3 ani, dupa aia papa si la gara, desi eu nu fac multi km cu masina ( maxim 15.000 pe an) .

PS Chiar nu stie nimeni chestia aia cu missfire la tester ???

 

 

First: 3 puncte de punctuatie, unul dupa altul, este maximul permis.

Second: folosirea abuziva a "..." face parte din limbajul IRC interzis de .

Third: nu mai tipa la noi. nu e vina noastra.

Share this post


Link to post

Aditiv pentru curatat supapele intreaba la Autocenter, eu acolo am vazut. Era made in USA si se numea B***nu stiu cum. Incerca aici

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
am vazut la autocenter niste solutii care curata atat injectoarele cat si supapele de depunerile de calamina

 

Cum se numeste solutia respectiva (care curata si depunerile de calamina)?

 

P.S. Nu stiu daca si la mine e vorba tot de aceeasi problema, mai ales ca dupa testul o noapte afara, o noapte in garaj, acum sta doar in garaj si ledul s-a mai aprins doar o singura data. Totusi repet ..cand incepe sa dea caldura simt cum vine prin aeratoare un miros de gaze :( . =masina are 40.000 km=

 

P.P.S. Acuma am vazut c-am postat aproape simultan

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post

S-ar putea sa ai vreo gaura in catalizator? Sau in vreo toba? La cealalta intrebare am raspuns, Cautati acolo Autocenter Grigore Alexandrescu si sunati si intrebati :D

Share this post


Link to post

@lucian asa face si la mine cand e cald motorul , sau mai cald afara ,nu face ,cum da frigul,o apuca si pe ea.

La mine nu miroase in schimb a gaze!

PS Am sunat la General Motors Romania si ei o sa sune la Radacini !

Pentru toata lumea , numarul de contact la GM Romania este 021 2334275pana la 021 2334277

Edited by body

Share this post


Link to post

Aditiv pt curatare supape/injectoare e si 2+2 dar nu cred e cine stie ce eficient. Nu cred ca reusesti cu un aditiv sa curati calamina de pe supape, mai ales de pe cele de evacuare.

Share this post


Link to post
Totusi repet: cand incepe sa dea caldura simt cum vine prin aeratoare un miros de gaze :( . =masina are 40.000 km=

 

Cand da caldura = cand se face cald afara?

Cand stai pe loc sau in mers simti mirosul de gaze? (stiu ca e o intrebare cam prosteasca dar vezi ca mai e un subiect cu ouale clocite si s-a discutat acolo despre asta).

Share this post


Link to post

Revin cu informatii !

M-au sunat cei de la General Motors Romania , respectiv un domn Astalosz ( cred ca am scris corect) .Au zis sa sun joi la Radacini pt programare , asta dupa ce cei de la Radacini ma pusesera sa sun la inceputul lui ianuarie pt respectiva programare!

Sfat pt toata lumea , daca aveti probleme cu serviceurile sunati la GM Romania , repet numarul 021 2334275 -pana la 021 2334278 .

Sper sa o rezolve !Ce mi-a confirmat si respectivul domn , este faptul ca intr-adevar se pare ca sunt probleme cu calitatea benzinei in Romania , ei avand ceva intalniri la OMV si MOL referitor la aceasta problema.

Share this post


Link to post
Cand da caldura = cand se face cald afara?

Cand stai pe loc sau in mers simti mirosul de gaze? (stiu ca e o intrebare cam prosteasca dar vezi ca mai e un subiect cu ouale clocite si s-a discutat acolo despre asta).

 

Eh, mai greu caldura pe vremea asta :) ... cand incepe sa dea caldura in masina atunci simt o emanatie si nu de oua clocite ci de gaze iar AC-ul e oprit. Chestia dureaza cam 10-15 sec. dupa care nu mai simt nimica...decat caldura.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...