Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

body@Ti-am dat un sfat unde sa mergi dar l-ai ignorat complet.Atita timp cat nu avem codul de eroare nu te putem ajuta.Macar ai retinut daca era multiple missfire sau numai missfire pe un anumit cilindru?

Share this post


Link to post

missfire pe un cilindru , asa a zis mecanicul care pusese testerul !Ce e nasol e ca nu ai acces in interiorul atelierului pt a putea discuta cu mecanicii .

@ovi_jer Incepuse sa faca prea rau ( inclusiv 2 opriri in mers ) ,de aia am mers inapoi la cei autorizati.

Share this post


Link to post
AB, am castigat, nu? Si pariul! :

Not so fast !

@body > daca e cod de missfire (P0300), atunci povestile cu supapele si garniturile (simeringuri ?) sunt doar efectele si se curata si in situ, nu trebuie desfacut motorul. Si asta pentru ca n-au depizdat cauza, povestea cu benzina din RO a inceput sa ne plictiseasca. Orice producator le poate arata astora niste analize boboc la probe luate din benzinariile lor. Sa-ti verifice aprinderea si senzorul de pozitie (CKP). Acesta din urma se si calibreaza din scaner, exista o procedura (TEC). Rateurile vin din zona aceea si poate fi doar un contact imperfect la rece, o bujie intarziata. Daca este missfire pe un cilindru, atunci e din bujie. Arderea incompleta a generat efectele acelea. Eu zic ca daca desfac motorul nu rezolva ceva. La bujii s-au uitat ? Eu as schimba bujanele si as vedea urmarile. Restul, cu un cleaner si un drum in forja se curata totul.

Incearca sa-ti aduci aminte de o interventie recenta la motor, o spalare, un conector miscat ...

Share this post


Link to post

E o mare placere pentru ei sa desfaca motoare in garantie care nu au nimic.Cand stai degeaba nu castigi bani asa desfac orice pentru bani.

Share this post


Link to post

@Tolin Motorul asta nu a fost spalat niciodata pana acum.

In alta ordine de idei de vre-o luna si jumatate nu am mai deschis capota deci nu are cum sa fie vorba de miscarea unui conector ceva. Ce ma surprinde si pe mine este faptul ca prima oara ( adica joia trecuta) au zis altceva , respectiv ca ar fi fost vorba de o cupla ce nu avea un contact bun.

Asta inseamna ca si ei le bajbaie .

Chestia ciudata e ca mergand f turat cu ea nu a mai facut decat putin in dimineata asta .

O sa ma duc si pe la benzinarii sa vad ce cleaner o sa gasesc mai bun si bag asa ceva .

Sa vedem ce o sa mai fie.

Share this post


Link to post

Pai, prima data au dat diagnostic corect, dar nu inteleg de ce nu se uita la bujii. Propune-le un schimb. Teoretic n-ai garantie la ele, desi pare un defect din fabricatie, intrerup la prima iarna pe masina, dar la manopera ai. Propune-le sa faca si o verificare la CKP.

 

Adaugat ulterior: curatarea n-o obtii cu drumuri prin oras. Alege un drum mai lung.

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

@tolin Drumul mai lung e ploiesti-bucuresti si retur !Dupa cum am spus , la noi in Ploiesti nu exista dealer chevy iar pt fiecare treba trebuie sa ma duc la Buc.

O sa le spun si ceea ce ai zis tu !

Edited by body

Share this post


Link to post

Ai zis ca mergi la un dealer daewoo in ploiesti si ca ai cunostinte acolo.

Share this post


Link to post

Ti-am zis ieri a facut urat rau si de aia am plecat la Buc !O sa ma duc , probabil maine ,la noi la Daewoo!

Share this post


Link to post

nu vreau sa ma bag in seama aiurea, am dat o pe google si apar multe rezolvari doar prin inlocuirea fiselor si bujiilor (pt missfire error code )

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
First of all: AB, am castigat, nu? Si pariul! :P

 

Yeap, yeap! Da' ma pasuiesti pana la intalnirea urmatoare ca asta sunt plecat.

 

P.S. Reset! M-am razgandit! Oricum, poate intr-o sapatamana aflam mai multe, desi ma cam indoiesc.

De fapt, oricum o dau. Dar daca am dreptate pana la urma, dai tu un 6-pack de Tuborg.

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

De fapt, sunt doua pariuri: cauza reala si cauza 'service'.

La cauza reala s-ar putea sa castigi (fisa dusa). La 'service' castig cu siguranta, imi cunosc 'prietenii' cat de cat in aceasta privinta.

 

PS: Lucian, tu pui preponderent benzina cu CO peste 95?

Share this post


Link to post

Nu mai inteleg nimic !

Masina ,de ieri dupa amiaza merge ireprosabil !

Nu a mai tremurat , nici pomeneala de check engine , am fatait-o prin oras in toate stilurile de mers .In dimineata asta am mers si turat si subturat , nimic, niente , nada !

Am uitat sa spun ca ieri am pus o sticluta de lichid de curatat supapele CASIN , cica Made in USA , care a costat 180.000 de la OMV!

Ce poate fi?

@ovi_jer codurile de eroare au fost sterse de cei de la service ?

Iar daca au fost sterse pana nu face din nou nu ma pot duce la cei de daewoo ... nu?

Share this post


Link to post
PS: Lucian, tu pui preponderent benzina cu CO peste 95?

 

Cam de-o luna jumate incoace pun doar de 95. De ieri ledul a ramas aprins insa nu tremura nu fataie nimica :) ... doar mirosul care vin din aeratoare cand dau drumul la ventilator. Sa fie oare de la catalizator ?

Peste 2 sapt. plec de rev in Moldova si atunci voi curata filtru de aer si voi face un reset dupa care voi face plinu cu noua benzina EVO de la MOL si voi pune si o solutie de curatat injectoare si calamina... cine stie .. poate poate o sa-si revina.

 

@body Ai simtit vreo diferenta dupa ce ai pus solutia aia ?

Share this post


Link to post

Lucian, ai schimbat vreodata bujiile?

Share this post


Link to post

De cand am masina nu au fost schimbate si daca ma uit pe cartea de service ... la fel.

Share this post


Link to post

body@A fost mai frig ca de obicei in diminetile in care facea probleme?

 

Lucian79@ Cati km ai cu masina?

Share this post


Link to post

@ovi_jer De vre-o 4-5 zile dimineata este cam aceeasi temperatura , deci nici o modificare din acest punct de vedere.

Sa fie de la solutia aia de curatat?

Share this post


Link to post
Lucian79@ Cati km ai cu masina?

 

40.600 km

Share this post


Link to post

Bujiile trebuiau sa fie schimbate la 30k...ai cam mult cu ele in plus...

Share this post


Link to post

Vineri am programare la tester si se vor uita atunci si la bujii ... din cate am inteles costa cam 370k bucata .. originale cika :)

Share this post


Link to post

Se uita degeaba,trebuie schimbate.Dute si cauta la magazin mai ieftine.

Pentru 1,4 sohc :Champion RN9YC si pentru dohc :NGK BKR6E-11.

 

body@ Daca isi revine dupa solutia aia inseamna ca un injector era putin infudat.

Share this post


Link to post

Asta nu se poate verifica prin scoaterea pe rand a cate unei mufe de la cele 4 injectoare ? Parca asa am observat ca era procedura de verificare la Cielo. Am patit cu Cielo cand era in ultima sa perioada cat mai facea parte din viata mea ca sa mearga "in 3 " dimineata, am senzatia ca ingheta noaptea apa din benzina... :)

Share this post


Link to post

Nu e acelasi lucru. Scoaterea fisei simuleaza faptul ca respectivul cilindrul nu functioneaza deloc ceea ce nu este problema in cazul de fata (poate in cazuri severe, cum a fost cel al lui vb).

 

Lucian, schimba-le. Dar nu le lua de la ei, sunt prea scumpe!

Share this post


Link to post

Nu cred ca are alta solutie de unde sa le ia atata timp cat masina e in leasing si in garantie...e acelasi lucru ca si cu uleiul nu iti da voie decat cu uleiul lor...

Deci cred ca te vei procopsi cu bujii de la ei...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...