Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

E sigura treaba !Iti dai seama ca nu am stat langa ei ( am lasat 2 zile masina acolo- la Bucuresti la Radacini) inclusiv un anume Arpad de la GM Romania-unde am sunat cand cei de la Radacini ma tot amanau ) a spus aceeasi chestie .

Am fost la ei de 3 ori pana s-au hotarat sa schimbe supapele pt ca initial ma abureau - vezi posturile mele mai de acum un an .

Share this post


Link to post

E clar ca e sigur ca e mult mai sigura si clara treaba din ce spui tu.

Share this post


Link to post

Am inteles ca chiar ti-au schimbat supapele.Am spus si mai sus : cand nu ai de lucru iti faci pentru ca doar esti platit.

Dar poze ai facut la chiulasa si la supape?

Share this post


Link to post

De ce ma temeam,de aia nu am scapat,adica de 1 saptaman tremura tare motorul la relanti.

In mers nu are probleme , nu are pierderi de putere, nu se aprinde check-ul

 

Problema a aparut acum 1 luna,pusesem benzina de 95 de la OMV,am pus pe urma efix si a fost ok(am pus probleam pe seama benzinei),acum 2 saptamani iar incepuse sa tremure,am mers cu ea turata cateva zile la rand si-a revenit.

 

In ultima saptamana indeferent ce-i fac tremura la relanti si se balbaie putin pana in ~1500 rpm(asta cand e rece, la prima pornire),dupa 1500 rpm merge absolut ok.Banuiesc ca e si vina mea aici pentru ca masina a mers subturata de 1 an si jumatate de cand o am.

 

Am resetat ECM,am facut idle learn,tot la fel face.Deci problema e de 1 luna de zile,nu stiu ce sa cred(banuiesc ca nu sunt supapele),dar sigur e ceva infundat,IAC-ul cumva?

 

Sunt putin cam speriat,ceva recomandari?

Share this post


Link to post

Probabil e IAC-ul foarte murdar.

Share this post


Link to post

La asta m-am gandit si eu,tocmai ma uit la postul lui Abramburel cu,curatatul IAC-ului,cred ca imi iau inima in dinti si il desfac,desi nu am nici o treaba cu mecanica auto :(

Share this post


Link to post

@satori Lasa mistou-ul ..chiar nu imi pasa daca ma crezi sau nu !

@ovi_jer Cunosc o persoana la Radacini , nu dau nume , la care am ajuns prin cineva iar eu nu-s genul cu facut poze etc. Vreti sa credeti bine , nu iar bine , dar motoarele de la chevy chiar au o problema care poate fi din constructie ( probleme care apar la anumite loturi ) sau chiar din conceptie ( putin probabil).

Share this post


Link to post

Aoleo? Nu iti pasa? Ouch! O sa ma sinucid.

Lasa mai dezinformarea in masa, aia nu stiu ei ce se intampla darmite sa iti mai si spuna tie prin metoda telefonul fara fir. Masinile astea au un mare defect, intr-adevar. Oricine poate intra in posesia lor.

Share this post


Link to post

Este foarte trist ca dupa 1200 de posturi inca nu s-a ajuns la o concluzie clara...

cel putin din punctul meu de vedere. Pana la urma cine este vinovat...omul sau masina?

Edited by silviu75

Share this post


Link to post

Benzina ;)

Share this post


Link to post

Vezi sa nu te sinucizi prea tare ca te doare ! :) )

Ce cuvinte mari .. dezinformare in masa !Explica tu de ce atatea au aceeasi problema ca doar esti atoate stiutor. Eu spun ceea ce mi s-a spus inclusiv de catre cineva de la GM ori nu cred ca au nici un interes astia sa vanda gogosi . Asta e .

Edited by body

Share this post


Link to post
Benzina ;)

Cand am spus ca e trist, e trist...fara nici un fel de gluma. N-am chef de

apropouri subtile si gratuite.

Edited by silviu75

Share this post


Link to post

N-a fost nici un apropo. Am fost cat se poate de serios! Sur ma parol d'honneur :) Cum altfel decat din cauza benzinei si a climei iti explici ca in alte tari nu sunt probleme? Si vorba aia.. mai tine si de noroc. Ca la orice masina, sunt care-au dat in ele ca hotii de cai si-au schimbat uleiul la timp si-atat si nu au avut probleme, iar altii le-au tinut ca pe-o fecioara-n templu si s-a rasturnat templul cu ei. S-au dat multe explicatii, dar unii nu le citesc, altii nu le pricep, si altii nu vor sa le accepte.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
N-a fost nici un apropo. Am fost cat se poate de serios! Sur ma parol d'honneur :) Cum altfel decat din cauza benzinei si a climei iti explici ca in alte tari nu sunt probleme? Si vorba aia.. mai tine si de noroc. Ca la orice masina, sunt care-au dat in ele ca hotii de cai si-au schimbat uleiul la timp si-atat si nu au avut probleme, iar altii le-au tinut ca pe-o fecioara-n templu si s-a rasturnat templul cu ei. S-au dat multe explicatii, dar unii nu le citesc, altii nu le pricep, si altii nu vor sa le accepte.

 

citeste aici

Share this post


Link to post

Deci se pare ca nu-s chiar vraji cum sustinea cineva pe aici cele spuse la service!

"Engine misfire: Some early-build vehicles with either the 1.4L or 1.6L engine developed a misfire due to inadequate contact between the valves and seats, requiring valves be replaced. (2004)"

Numai ca spre deosebire de cele scrise acolo se pare ca la noi au fost probleme si cu cele din 2005 si 2006.

Din ce am inteles tot de la service , cele carora li s-au schimbat supapele nu au mai avut probleme ceea ce poate confirma aceasta ipoteza.

Edited by body

Share this post


Link to post

Engine misfire: Some early-build vehicles with either the 1.4L or 1.6L engine developed a misfire due to inadequate contact between the valves and seats, requiring valves be replaced. (2004)

 

Exact. Cum s-a mai spus ;)

Share this post


Link to post

Concluzia a fost clara inca de aici : http://www.chevroletclub.ro/forum//index.p...st&p=139012

Partea a doua este ca nu pentru toti.Unii decit isi dau cu parerea in necunostinta de cauza.Nu este o noutate nici asta pentru ca la romani este sport national.

Din data accea nu s-au mai echipat motoare cu supapele respective.

Share this post


Link to post
Concluzia a fost clara inca de aici : http://www.chevroletclub.ro/forum//index.p...st&p=139012

Partea a doua este ca nu pentru toti.Unii decit isi dau cu parerea in necunostinta de cauza.Nu este o noutate nici asta pentru ca la romani este sport national.

Din data accea nu s-au mai echipat motoare cu supapele respective.

 

Nu, concluzia nu e clara deloc si mai e si gresita...fa din curiozitate un tur de service-uri si intreaba cate probleme au fost cu valvele intr-o luna. Am facut eu, fara sa vreau(ma crezi sau nu ma crezi):

 

- chevrolet(nu are importanta localitatea): 10

- renault:2

- VW:0

- fiat:0

- toyota:0

 

mai ganditiva

 

Nu mai cita mesajul anterior integral si inutil !

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Eu spun ceea ce mi s-a spus inclusiv de catre cineva de la GM ori nu cred ca au nici un interes astia sa vanda gogosi. Asta e.

 

O fi fost aceiasi persoana care m-a intrebat ce este acela strut bar. :) )

 

 

silviu75, la ford cate masini erau? :) )

Share this post


Link to post

silviu75@

Pentru tine se poate.

Pentru mine este mai mult decit clar.

Ai intrebat la service opel daca in afara de schimbul de ulei si schimbarea supapelor mai stiu si alte defecte sau alte reparatii?

 

P.S. 1150 nu este egal cu 1400 sau 1600.Cand spui sa ne gandim te referi la faptul ca trebuie sa gandim pentru tine?

Share this post


Link to post

@satori Prea ii crezi pe toti tampiti si nu e chiar asa .

Exista o problema cu supapele indiferent de ce cred unii !

Dovada clara este ca mai multi din cei carora li s-au schimbat nu au mai avut nici un fel de problema.

Iar asta a fost motivul pentru care urmatoarea mea masina nu va mai fi chevy.

Personal am fost mult mai multumit de cieloul korean pe care l-am avut inainte si caruia dupa 10 ani nu aveam nimic de reprosat.

Share this post


Link to post

Nu pe toti, doar pe unii. Si e chiar asa.

Problemele au fost la un lot mai vechi. Acum sunt doar probleme normale datorate folosirii incorecte!

body, vinde-o cat mai repede!!!

 

La tine se va intoarce cu siguranta problema.

Share this post


Link to post

Nu ma pricem foarte bina la motoare cu ardere interna si nu vreau sa intru in polemica.

Argumentele mele sunt pur statistice si va spun clar ca motarele astea au o SENSIBILITATE

care poate fi sesizata de oricine. Voi, si cand spun voi ma refer mai ales la moderatori, incercati

sa mai priviti lucrurile si "out of the box" si mai lasati reset si idle learn care sunt convins ca isi au rolul lor

dar insasi prin aceste operatiuni recomandate si repetate develi obsesiv recunoasteti implicit ca aceste motoare au o problema MARE. SPER CA AM FOST PE INTELESUL TUTUROR.

 

"P.S. 1150 nu este egal cu 1400 sau 1600.Cand spui sa ne gandim te referi la faptul ca trebuie sa gandim pentru tine?"

 

PS Nu trebuie sa fii GROSOLAN ca sa iti demonstrezi punctul de vedere.

Edited by silviu75

Share this post


Link to post

body@

La fel spune si ecm-ul despre utilizator : rezervorul gol,intretinere zero si stil de condus ...

 

silviu75@

Sfaturile au fost din punct de vedere tehnic atit ca oameni specializati si cu diplome in acest domeniu cat si ca o citare a constructorului.

Ca moderator sfaturile sunt altele.

Share this post


Link to post

Ok... inca o data:

Au fost intr-adevar probleme cu supapele la un anumit lot de masini construite in 2004 (sau din CKD in 2005). La majoritatea acelor masini, problemele s-au manifestat si au fost remediate. La unele... nu au aparut datorita, probabil, stilului de conducere.

 

INSA, ceea ce avem in acest moment, nu se mai datoreaza nici defectelor de fabricatie, nici celor de constructie ci doar utilizarii necorespunzatoare a masinii pe fondul neexcutarii operatiunilor de intretinere corect in service.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...