Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

-Apropo ramasese ca suna ei , i-am sunat eu dupa o luna ... :( DA , puteti venii ca a sosit piesa , Si cat dureaza ,schimbarea ei ?? , Pai o ora ?? I-am zis sa se mai gandeasca , cand am dat comanda imi spusese de 6 ore , AAAAAA e vorba de sonda lambda 2 , trebuie data jos evacuarea da intr-adevar dureaza 6 ore .

-Vineri de ZIUA PATRIEI 1 decembrie imi voi duce masina acolo ... restul impresiilor o sa vii le trasnmit

-->offtopic : am un scartait nasol la amortizoare (cred) carese produce la denivelari , o sa le zic si de asta , poate imi da cu un sray ceva sa nu mai faca asa !!

Share this post


Link to post

Sonda #2 se insurubeaza pe evacuare precum sonda #1. Bine ca nu-ti dau jos si rezervorul. Sa intrebi la ei de ce s-a dus sonda #2 !

Share this post


Link to post
, AAAAAA e vorba de sonda lambda 2 , trebuie data jos evacuarea da intr-adevar dureaza 6 ore .

Sa ne scrii daca asa a fost, mi se pare o aberatie sa demonteze evacuarea pentru asta. Sonda a doua de oxigen la motorul E-TECH DOHC este chiar sub catalizator, in cotul care merge spre racordul flexibil. Tu ce motor ai?

Share this post


Link to post

-1.4 16V 94CP ~~ o sa ii intreb , iti dai seama daca nu faceam pe garantie cati bani imi luau doar pe orele de manop[ere +piesa.

-o sa-i intreb de ce s-a dus ... si ce trebuie sa fac sa nu se mai duca , nu de alta dar la anu iese din garantie masina !!

Share this post


Link to post

N-avea grija, o sa raspunda ca la toate celelalte probleme: "E benzina proasta dom'le!"

Share this post


Link to post

Referitor la postul meu cu balbaiala la Spark http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=13883&hl=, am facut deja 8000 km, am fost si la revizia de un an. Balbaiala se mentine destul de accentuata. Au facut comada pentru garnituri de supape (?) care vor veni dupa anul nou. Revizia a durat 2 ore, timp in care au facut numai schimbul de ulei si au strâns câteva şuruburi, deşi le adusesem un pomelnic de probleme.

 

Acum doua zile, dupa o balbaiala mai mare in mers, a dat in nas de cateva ori si s-a aprins becul galben "check engine". Nu s-a oprit motorul si nici becul nu s-a mai stins. Am lasat motorul sa se raceasca, am scos borna "-" de la baterie si i-am aplicat procedura de idle learn. S-a stins becul galben din bord si se balbaie in continuare. Sper sa nu se balbaie o data mai tare si sa se opreasca de tot pana mi-or repara-o cei de la DiBas.

 

"Datul in nas" o fi de la injectoare infundate?

 

Saga continua. Va tin la curent cu ce s-a mai intamplat dupa ce o bag in reparatii.

Share this post


Link to post

Te rog, vino cu ea la intalnire. Vreau sa vad si eu cum face.

Share this post


Link to post

-AM URGENT nevoie de ajutor !!!! Va rog mult de tot !!!

-->poveste lunga , poate o sa scriu , intr-o zii ...

1.masina nu mai e in garantie

2.problema cu calamina care trebuie curatata (chek aprins tremuraturi ,de abia pot sa merg cu masina)

3.sfat unde as putea sa curat calamina asta , intr-un service care sa nu ma usuce de bani , la dibas si la alti concesionari chevrolet (preturile sunt imense )

 

 

------------------------------------------------------------------

-nu a fost sonda lambda , lipsa TOTALA de profesonalism din partea celor de la DIBAS , m-au dejamagit TOTAL !!! (o sa revin cu toata povestea care a durat vreo 7 saptamani cu sonda lor lambda

-este depunere de calamina (asta putea sa le spun si eu , nu mai trebuia sa puna masina pe testere ... inca o data ,m-au dezamagit )

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Pune aditiv de curatat supape in benzina si da-i sa se auda :)

Inca nu ai stabilit care e problema deci nu poti avea nici solutia .

Share this post


Link to post

-Ba da , problema e depistata , se numeste curatare calamina ( chiuloasa se curata de calamina ) !!!!

-numai ca s-o fac la un service chevrolet ma costa extraordinar de mult :(

-cu aditiv nu rezolv nimica ,trebuie data jos si curatata , am mai avut aceasta interventie la 11.ooo km , acuma se pare ca trebuie repetata (atunci s-a rezolvat in garantie )

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Nu s-a rezolvat atunci, trebuia sa-ti schimbate supapele, probabil, de la ele se depune calamina.

Vezi ca prin Selgros avea cleaner doar de supape, banuiesc ca era bun, in perioada in care l-am folosit am avut cel mai mic consum urban. Am folosit o doza la jumatate de rezervor.

Dar ca sa fie eficienta curatirea si rapida, in cazul tau, trebuie sa forjezi motorul vreo 10-15 km la turatie de peste 4.000 rpm, la sarcina mare, nu in treapta 5.

Share this post


Link to post

A da chiulasa jos si a o curata de calamina este stupid daca nu elimini si cauza depunerilor. Ce faci, pasuiesti supapele la fiecare 10-20kkm? Intr-un motor care functioneaza optim NU ai de ce sa ai depuneri de calamina in cilindri. Gaseste sursa acestei arderi proste si apoi rezolva problema cu calamina.

Share this post


Link to post
-numai ca s-o fac la un service chevrolet ma costa extraordinar de mult :(

 

1. Cat de mult?

2. Cum s-a facut iesirea din garantie? Scrie ceva pe cartea ta?

3. Avand in vedere ca defectul a aparut prima oara cand masina era in garantie, ai putea sa le dai in cap cu asta, daca altceva nu merge.

 

Pana la urma, cati km ai facut tu cu acelasi ulei?

Share this post


Link to post

-->Cum a iesit masina din garantie

->cei da la Union motors mi-au curatat chiuloasa la 11.000 km , cand s-a facut si revizia de 15.00km asa am cerut eu ca daca tot a stat masina la ei s-o faca si pe asta , numai ca la data reviziei mie mi-au scris X.12.2005 (in loc de X.06.2005 ) , masina fiind luata in in X.06.2004 - deci a trecut un an si 6 luni de cand o cumparasem si nu s-a facut cica revizia... deci a iesit din garantie -- NEATENTIA se plateste scump ... :(

2.Cei de la Dibas nu s-au legat de chestia asta , s-au legat de alta chestie : eu prima revizie am facut-o la 11.000 km (ceea care trebuia facuta la 15.000km) urmatoarea am facut-o la 29.800 (ceea care trebuia facuta la 30.000km ) NUMA CA : 11.000 + 15.000 = 26.000 km atunci trebuia s-o fac revizia

NU la 29.800 km -- > in consecinta am pierdut garantia !!!

La prima "decalaminare" : au dat din umeri , CAUZA s-o depisteze ??? nici gand , HABAR NU AU AVUT !!!!!

-->La 38.0000 km a inceput sa faca ca data trecuta , m-am dus frumos la dibas , mi-au pus-o pe testere , dupa care VERDICT : sonda lambda !!!!!!!!!!!! ,atunci au zis ca masina e in garantie

-->Dam comanda ,vine sonda ... ma duc la ei , : HOPA : masina nu e in garantie (citeste mai sus motivul -2-)

-->Ma cert cu ei , pana la urma , isi recunosc vina , initial au zis ca masina e in garantie ,ulterior ca nu mai e , o punem pe garantie sonda

-->Plec de acolo , ma suna dupa o ora , ca au comandat prost sonda , ca eu am un model mai nou !!!

-->Am mai asteptat 2 saptamani (lasand la o parte faptul de fiecare data eu ii sunam sa-i intreb daca a venit sonda ) , ma programeaza ...

-->Ma duc , o monteaza ..si NCI O SCHIMBARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne pare rau dar nu e de la sonda labda e de la chiuloasa trebuie curatata de calamina , nu V-O putem face pe garantie , si operatia consta in jur de 20 milioane !!!

NO COMMENT !!!!!!!!!!!!!!!

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Suna la Chevrolet Romania si explica-le problema ta. Motorul nu a fost reparat corect la 11kkm de catre Union Motors (din pacate pentru tine, nu au pe cine sa puna sa refaca operatia si nici sa traga la raspundere) si, chiar daca acum ai pierdut garantia (si e vina ta aici, fara dubii) costul operatiei trebuie suportat de ei.

A doua varianta presupune spaga. Oricum e mai ieftina decat operatia in sine.

Share this post


Link to post

-Satori , mersi de sfat o sa-i sun zile ce urmeaza , si o sa le dau si un mail , am vazut ca la chevrolet.ro ai posibilitatea de a le srie ... oricum mare lucru sincer nu cred sa rezolv (eu am sa incerc ) ptr ca ei sustin ca orice manopera la masina aflata in garantie odata ce a iesit masina din garantie dispare si garantia manoperei respective .

-momentan am rezolvat , ptr moment ,tremuraturile la relanti , chiar merge bine masina , (am bagat EFIX de la rompetrol + o sticla de cleaner injector + o alergatura pana la km 32 pe A2 <> am tinut-o peste 4000 rpm , 90% din drum numai in viteza a 3 si viteza de 110-120 km/h , m-am jucat cu rpm - 4500 -6000 )

Share this post


Link to post

Eu stiu despre calamina ca mai cade si singura daca se alterneaza regimurile de temperatura in motor. Asa ca mergi o perioada peste 4000 si apoi las-o in frana de motor, ca circula numai aer rece, fara combustibil si obtii diferenta de temperatura. Apoi o iei de la capat. Fa asta de mai multe ori pe parcursul unui drum. Si baga-i aditiv, doua flacoane la un rezervor. Cred ca 15 km este putin, ar trebui sa mergi cel putin 100 km cu astfel de regim ca sa scapi de problema.

Share this post


Link to post
... Si baga-i aditiv, doua flacoane la un rezervor. Cred ca 15 km este putin, ar trebui sa mergi cel putin 100 km cu astfel de regim ca sa scapi de problema...

Care da mai mult ? Mai pluseaza cineva ?

Share this post


Link to post

Nu chiar... dar imi puneam problema cum merge masina daca fac un plin de aditiv doar.

Share this post


Link to post

-azi am mers cu masina la peste 3800 rpm , spre 5000 rpm , s-a stins check-ul iar masina merge ca inainte cand nu avea nimica ... incredibil comparativ cum mergea ieri !!!!!!!!!

-o sa mai merg cu ea asa (supraturata) , si la urmatorul plin o sa mai bag niste aditiv !!!

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Pana la urma, era "neturarata" ?

Share this post


Link to post

Cum e satori?E prea tarziu?Am avut dreptate?

Share this post


Link to post

Ai inlaturat efectele, nu cauza.

Share this post


Link to post

Gresit !

Pina nu vine cineva cu carte service in care se specifica schimbarea supapelor nu se confirma ca solutia inlaturarii cauzei.

Share this post


Link to post

N-ai să vezi carnet de garanţie în care să scrie altceva decât "intervenţie misfire" sau variaţiuni pe aceeaşi temă. Dacă ar scrie "înlocuire supape", de ce n-ar scrie şi "rectificare chiulasa", "înlocuire garnitură chiulasă", "înlocuire ulei motor" etc.? Ideea e că nici ţie, ca proprietar, nu ţi-ar conveni să-ţi scrie explicit că ţi-au desfăcut motorul. Aşa, cu "intervenţie misfire", poate mai găseşti 1-2 fraieri să le spui că ţi-au schimbat bujiile şi să le vinzi maşina... :dizzy:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...