Zmeul cel rau Posted October 23, 2007 La cat costa ora de manopera... Maica mia! 70 de RON sa iti schimbe bujiile si 50 sa iti schimbe doua becuri. Share this post Link to post
perfidus Posted October 23, 2007 Sunt groaznici astia la Casa Auto, acolo face si sefu' reviziile la un C180 si nici una n-a fost sub 12 milioane. Plus ca pentru 4 suruburi de roata a platit nu mai putin de 1 milion. Share this post Link to post
Cumnatu Posted October 23, 2007 (edited) De acum inainte ma duc la ei doar pentru reviiile obligatorii ce vreau sa le am pe cartea de service in caz in care vre-odata vand masina ; sa vada omul ca au fost facute la timp. Altfel, nu mai calc pe acolo. LE : acum am gume 225/55 R17 pe masina. Intrucat ar fi util sa le schimb ca sunt niste japite de allseason ma gandeam sa pun ceva de iarna. 1. As vrea sa pun ceva de calitate 50 + 1 , adica de la media de calitate , 1 treapta mai sus. 2. Oare ar intra ceva mai inalte, adica ceva de genul 225/60 sau 225/65 ?? Multumesc pentru eventualul ajutor ! Edited October 23, 2007 by Cumnatu Share this post Link to post
nonel Posted October 23, 2007 70 de RON sa iti schimbe bujiile 82.82 Ron sa schimba bujiile. Scump domne scump . Asa e daca ai vapor scump Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted October 23, 2007 De fapt are mai multe bujii ca noi, ceilalti. Share this post Link to post
Tommy Posted October 23, 2007 Cumnate dar le-ai lasat bacsis nu gluma, ai zis 6 milioane dar vad factura de 4.66 ) Share this post Link to post
Cumnatu Posted October 23, 2007 (edited) Diferenta este la alt atelier, unde am facut geometria ( 80 ROn = 100 Ron cu spaga ) si echilibrarea 40 RON PS : vre-o 6 bujii Edited October 23, 2007 by Cumnatu Share this post Link to post
Cumnatu Posted October 27, 2007 Ca un baiat destept care sunt m-a mancat in popou sa umblu la sigurante. NU am invatat nimic si le-am bagat la loc. Logic, cum se inampla mereu cant te scarpini fara sa te doara casetofonul imi cere acum COD. NU l-am stiut si am incercat niste variante. La un mom dat ( cred ca dupa a 3-a incercare ) nu mi-a mai cerut cod ci mi-a zis sa "WAIT" . Si am waitat, si am waitat si nu s-a intamplat nimic. Am rescos siguranta ce ii dadea curent in speranta ca imi cere din nou cod. Nimic, tot Wait. Ce sa ma fac ?? Share this post Link to post
perfidus Posted October 27, 2007 (edited) Ce sa ma fac ?? Ce marca este? Becker cumva? Edited October 27, 2007 by perfidus Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted October 27, 2007 Dupa 3 incercari mai scoate o data siguranta si lasa-l cam jumatate de ora, dupa care poti sa incerci din nou. Share this post Link to post
Cumnatu Posted October 27, 2007 (edited) Nu stiu ce producator e . Arata ca in poza de mai jos. Mai jos decat el e montata si o unitate de depozitare 6 CDuri. Am lasat timpul sa treaca si mi-a mai oferit 3 incercari de a baga codul. Treaba e ca are 5 butoane deci variantele pot fi multe rau de tot. De unde aflu codul ?? Edited October 27, 2007 by Cumnatu Share this post Link to post
Cumnatu Posted October 27, 2007 Din pacate nici el nu il stie asa ca va trebuii ( baniesc ) sa tre pe la Casa Auto. Of, buzunarul meu ! Share this post Link to post
BogdanG Posted October 27, 2007 Din pacate nici el nu il stie asa ca va trebuii ( baniesc ) sa tre pe la Casa Auto. Of, buzunarul meu ! Nu chiar, intra aici http://300mclub.org/forums/index.php fa-ti un user si poti cauta in voie tot ce te intereseaza. PS> HUDul este Infinity Share this post Link to post
laurentziu83 Posted October 27, 2007 In actele masinii nu scrie pe nicaieri codul? La mine la Clio scrie intr-una din cartile de service. N-ai nici o cartela, nimic? Nici manualul unitatii, vreo pagina detasabila? Share this post Link to post
Cumnatu Posted October 28, 2007 (edited) Prin actele pe care le am nu e pe nicaieri. Cont pe 300mforum imi facusem deja . Inca nici un raspuns la intrabarile mele. PS : am cumparat si domeniu "chrysler300m.ro" precum si "300m.ro" Edited October 28, 2007 by Cumnatu Share this post Link to post
Tommy Posted October 28, 2007 Oh, bravo si succes in activitatea de admin Share this post Link to post
hawkeye Posted October 30, 2007 Am lasat timpul sa treaca si mi-a mai oferit 3 incercari de a baga codul. Vezi ca perioada de asteptare creste exponential, daca-l mai blochezi inca o data o sa astepti mult mai mult decat prima data si tot asa. Share this post Link to post
Cumnatu Posted November 2, 2007 (edited) L-am scos de tot cat si magazia de CDuri si am montat fostul Pioneer deh-4600 MP. Momentan, pana imi vine masca adaptoare din state ( o carcasa care face posibila montarea frumoasa a unui cas aftermarket in gaura de 1,5DIN a masinii ) si pana fac rost de Clarion DXZ578RUSB. Edited November 2, 2007 by Cumnatu Share this post Link to post
strumfuadi Posted November 2, 2007 Pai tremuratul ala e NUMAI in "N", daca bag in D ori se misca masina ori o infranez si atunci e "tensionata sub frana" si NU mai face asa decat fffff putin.Repet, nu e "tremurat" mai degraba "ondulat" asa cum se ondula carnea pe tine in taxiurile alea vechi 1310 cand erau dezaxate rotile si dadea masina din fund in mers. Treaba e ca mie imi face asa pe loc. Pune mana pe un voltmetru digital si masoara la bornele bateriei la relanti. Variaza multicel si brusc citirea? Daca da, de la relelul regulator de pe alternator ti se trage "ondularea". Am avut exact faza asta la reno si se baltacaia pe loc de ziceam ca e un cutremur slab, asa.. Mama lor de africani !Astia recomanda benzina cu cifra octanica 89 sau nu stiu eu sa interpretez ceea ce citesc ????? Daca da, o fi bine, o fi rau ca bag intotdeauna numai d-aia cea mai scumpa, cu cifra octanica mare si teoretic, doar teoretic cea mai buna ?? Daca trebuie sa bag d-aia cu cifra octanica 89 , la noi aia probabil ( pt ca traim in Romania si niciodata nimic nu este ceea ce se pretinde a fi ) ar trebuii d-aia de 95 nu ?? Ce sa ma fac, ce sa ma fac !? Ce sa te faci? Baga de 95! Americanii masoara cifra octanica cu alte standarde. 89 la ei este cam 92-93 la noi! Share this post Link to post
Bittick Posted November 2, 2007 Daca te uiti pe forumuri o sa observi ca acum 3-4 ani singura "masina " era cea nemteasca. Incet incet parerile oamenilor se schimba si acum accepta si ceva asiatice. Super masina! S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Eu sunt unul din cei care au trecut de la masina nemteasca la asiatica; masinile nemtesti sunt intr-adevar fiabile si performante insa cum ai trecut de 100-120 mii de km intretinera cam incepe sa usture... si uite asa ai ocazia sa descoperi ca prin Asia se fac masini misto... Share this post Link to post
Ami Posted November 3, 2007 S-o stapanesti sanatos, sa mearga bine si sa iti plateasca firma cat mai mult benzina. Iar daca vii la intalniri si e aglomeratie in parcare, deschizi si tu portbagajul sa parchez si eu matizelu'? Share this post Link to post
Cumnatu Posted November 3, 2007 (edited) Multumesc mult pentru urari. Intr-adevar e o senzatie foarte placuta sa NU ma mai uit cu jind la nici o masina de pe strada, indiferent ce este ea. La capitolul masina sunt 100% multumit ! XXXXXXXXXXXXXXX In acest weekend am de gand sa montez niste DCX 690 in policioara din spate ( sau, daca nu gasesc sa le cumpar azi, momentan le voi pastra pe astea Infinity ) dar vreau sa le intocmesc niste incinte din pal care cu siguranta vor suna mai bine decat portbagajul de 476L. Cutia o sa fie de forma dreptungiulara. Stiu ca numai producatorul ar putea recomanda o anume dimensiune / volum al incintei dar asa, dupa ureche, cam cat de mare sa fie ?? Edited November 3, 2007 by Cumnatu Share this post Link to post
strumfuadi Posted November 3, 2007 Nu le fa incinte la boxele ovale. Sunt proiectate sa fie free air, nu sunt facute pentru incinta. Share this post Link to post