body Posted November 24, 2004 Cat ati prins fratilor cu kalosul? Nu de alta dar sunt si eu curios ... Mersi Share this post Link to post
Satori Posted November 24, 2004 160kmh fara sa o fortez pre rau (era prima zi) si nu am vrut sa ajung la viteza asta dar eram pe autostrada si venea un zmeu din spate si eu trebuia sa ma bag pe banda 1 ca ma flashuia. "> de atunci nu stiu ca nu am mai avut ocazia. Share this post Link to post
arp Posted November 24, 2004 Am mers cu 170 pe autostrada, patru persoane in masina... Share this post Link to post
Satori Posted November 24, 2004 Am mers cu 170 pe autostrada, patru persoane in masina... oi fi fost tu ala care venea din spate :-D arp, mai putea? stii cumva turatia? pentru cine nu stie, la intalnire s-a stabilit prin metoda "punelabasiapasa" ca turatia este limitata electronic la 6250-6300 iar CP maximi se ating la 6200rpm (ceea ce inseamna aprox. ca masina trage pana cand ti-o taie ) Share this post Link to post
totti Posted November 24, 2004 180 km/h pe autostrada, doua persoane in masina, portbagaj full Nu mai putea mai mult, efectiv am mai avut pedala cand am ajuns la 180, dar degeaba am apasat-o pana la fund, ca a ramas la aceeasi viteza... Share this post Link to post
arp Posted November 24, 2004 Am mers cu 170 pe autostrada, patru persoane in masina... oi fi fost tu ala care venea din spate :-D arp, mai putea? stii cumva turatia? pentru cine nu stie, la intalnire s-a stabilit prin metoda "punelabasiapasa" ca turatia este limitata electronic la 6250-6300 iar CP maximi se ating la 6200rpm (ceea ce inseamna aprox. ca masina trage pana cand ti-o taie ) m-am uitat si ...am uitat parca la 150kmh aveam 4000rpm...promit sa fiu mai atent data viitoare, atunci am fost ocupat sa observ altele... de putut masina mai putea..nu mai putea mama soacra...ii simteam ochii in ceafa Share this post Link to post
Satori Posted November 25, 2004 uite motorul de 1,6l al americanilor, in actiune: Share this post Link to post
alx Posted November 25, 2004 Totusi, nu-i kam putzin 4mii si ceva de ture pt 165? Share this post Link to post
Satori Posted November 25, 2004 avand in vedere ca virgula cuplul maxim este obtinut la 3600rpm, nu cred ca este. on a second thought, nu sunt sigur daca este vorba despre motorul de 1,4 sau cel de 1,6. cred ca este vorba despre 1,4 pentru ca cel de 1,6 vine dotat cu un alt fel de cadran. Share this post Link to post
VIPER Posted November 25, 2004 Nu stiu daca are relevanta, dar eu la 180 aveam 5000rpm. Share this post Link to post
Satori Posted November 25, 2004 asta este bordul de aveo deci pentru 1,6 16V: Share this post Link to post
totti Posted November 25, 2004 Eu aveam peste 5500 la 180, daca imi aduc bine minte... Share this post Link to post
khhamsin Posted November 26, 2004 5500 la 195. E mai lunga cutia la a mea ! Ca veni vorba de viteza maxima, mai mult n-a vrut atunci. Interesant e ca aveam benzina de 95, sunt curios ce se intampla daca bag un 100 de la OMV. Share this post Link to post
Satori Posted November 26, 2004 Cxul Esperoului nu se compara cu cel al kalosului Tu ai masina de curse si noi autobuz Share this post Link to post
khhamsin Posted November 26, 2004 Nu e chiar asa, si K e destul de ascutzit... Share this post Link to post
Satori Posted November 26, 2004 Kalos: Drag coefficient: 0.35 Frontal area: 2.13 Cx: 0.75 Espero: Drag coefficient: 0.29 E mare diferenta Share this post Link to post
CT_ZDB Posted November 26, 2004 Sa fac o comparatie cu Cielo... Cx = 0,30.. La 4000 rot/min ->160km/h...la 4800-5000 ->195 aproape... La Espero.. la 3000 rot/min ->110 km/h... la Cielo.. 120 km/h... Raporturile din cutie sunt aceleasi... difera raportul final de tranzmisie ... Nu vi se pare cam ciudat faptul ca la un motor cu mai putini CP raportul final sa fie mai mic ??? Practit eu pot sa ajung la viteza max in a 4-a... a 5-a fiind prea lunga...viteza de 195 fiind atinsa in a -5a... intr-a 4... nu sunt nebun sa-i dau sa vad 6000 pe bord... Revenind la Kalos... mi se pare o.k. 4500 la 160 km/h pt motorul de 1.4... Share this post Link to post
khhamsin Posted November 26, 2004 Mda, habar n-am avut ce Cx am. E intr-adevar foarte mic... Si acum se explica de ce la viteze mici trage mai bine Kalos-ul (mai usor si mai puternic), pentru ca odata cu cresterea vitezei sa se plafoneze. Data naibii aerodinamica asta... ??? La 3000 rpm tot 120 kmph am ! Share this post Link to post
CT_ZDB Posted November 26, 2004 Eu vb Espero de 1.8 CDX SOHC... cu asta am mers.. de asta vb... Share this post Link to post
khhamsin Posted November 26, 2004 Credeam ca sunt aceleasi rapoarte, si cutie si final !!! Share this post Link to post
Satori Posted November 26, 2004 Kalosul nu este chiar asa usor pe cat se crede, 1000-1100kg. Motorul de 1,4 16V are 94CP (69kW - VAXXi si FLEX, se aude??! ) dar forma aerodinamica nu il ajuta deloc cand vine vorba de viteze mari. Share this post Link to post
CT_ZDB Posted November 26, 2004 Foarte corect... de la 140 in sus... aerodinamica isi spune cuvantul... cel mai bun exemplu? vedeti in curtea vecina... la Pitesti ) Mai conteaza si aria frontala a masinii... si iar... o privire.. la... stiti voi... Acum... sincer? cat o sa mergem cu viteze mai mari de 150 - 160 in RO? Avem 100 km de autostrada si inca vreo 100... da la aia nu stiu cum sa-i spun... mai degraba drum express... ca mai are mult sa ajunga autostrada. Si cu vitezele astea... cat vreti sa faceti C-ta - Buc??? 1,5 ore ???? cu un Wooo??? hmmm... eu am reusit inainte de marea realizare a actualului guv 2 ore si cateva min.. da la buc... eram :eyespin: :gothigh: Share this post Link to post
khhamsin Posted November 26, 2004 1180 kg, 90 CP... CT_ZDB, eu cred ca tu nu vrei autostrada Buc.-Ct. ! Ti-e frica ca te invadam ? Te invadam oricum la vara, stai fara liniste... :-D Share this post Link to post