Jump to content
Sign in to follow this  
zalmoxis

PLACUTE FRANA

Recommended Posts

Hmm... eu am 20.000 cu placutzele originale... la revizie, mecanicul (specific - de la Radacini Plevnei) mi-a zis ca nu ma mai tin pina la 30.000 !

I-am zis ca le schimb eu pe la 25.000... mi s-a parut cam suspect sa tina asa putin!

Share this post


Link to post

La 61000 am schimbat placutele, mai aveau ceva pe ele. Sabotii cam la 30000. Consider ca frinez elegant, fara sa fortez.

Share this post


Link to post

Am de gind sa schimb placutele de frina. Astea originale au deja 36.000 km. Cred c-ar mai tine, dar mi s-a pus pata! :)

 

Intrebare:

Ce placute imi recomandati? Calitate inainte de toate!

 

Prin forum am vazut ca sunt laudate cele Ferodo. Sunt bune? De unde iau asa ceva pt Matiz?

Share this post


Link to post

Sper sa nu ma ia ovi_jer iar in bete ca nu e tarlaua mea aici, dar imi permit un sfat.

 

Daca le schimbi nu folosi placutele ieftine(4-500 de mii) care se gasesc la magazinele Daewoo cu insertii metalice. Sunt ineficiente si nenorocesc discurile.

Placute Ferodo sunt in Practiker, dar nu scrie pe ele pentru ce masina sunt.

Cel mai bine dupa parerea mea iei de la nicubarbu un set de placute originale, cred ca sunt 115 RON.

http://www.autodaewoo.ro/oferta.php?act=ca...cute&id_model=6

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post
Calitate inainte de toate!
... nu folosi placutele ieftine(4-500 de mii) care se gasesc la magazinele Daewoo cu insertii metalice. Sunt ineficiente si nenorocesc discurile.

Pai d-asta si ziceam CALITATE! Practic nu ma intereseaza cit costa.

Share this post


Link to post

Esti iertat ca ai dat un sfat bun :P

Fara doar si poate numai originale daewoo koreene.

Share this post


Link to post

nfsule da un telefon la pit stop tuning, cere cu mihnea (spunei ca te-a trimis peste) si zi-i ce fel de placute\saboti vrei...

te rezolva el..

ca fapt divers eu schimb placutele odata cu uleiul :D

Edited by pesteimputit

Share this post


Link to post

Mai Peste asta inseamna ca ori schimbi tu uleiul foarte RAR ori mergi cu un picior pe frina si unu pe acceleratie =))

Share this post


Link to post
nfsule da un telefon la pit stop tuning, cere cu mihnea (spunei ca te-a trimis peste)

 

OviJer> Deci nimic altceva decat originale Daewoo? Nu tu Ferodo, shmekerii, tuning? :scarpin:

 

Peste> Multam de pont. Il cunosc pe Mihnea (de la el am luat jantele). Da' nu ma gandisem la el. Poate si din cauza ca nu prea l-am mai vazut pe forum.

Share this post


Link to post
ca fapt divers eu schimb placutele odata cu uleiul :D

 

pai nu e fapt divers, e chiar concret.

tu mi-ai spus ca ferodo nu tin nici 10k km. Or fi ele ff bune dar sa nu tina nici macar de la o revizie la alta?

 

Si eu votez cu originale... Sunt excelente... cel putin la tico...

Share this post


Link to post

Pe ambalajul placutelor Ferodo este trecut foarte clar modelul pentru care sunt destinate: Tico

Share this post


Link to post

te rog sa tii cont ca folosesc si alte discuri si ca stilul meu de mers cere farane destul de dese :D

@nfs:

mihnea nu mai are cielo acum are o corsa cu motor 1.8 ecotec de 125 cp :D

Share this post


Link to post

Ale mele au deja 8000 km (ferodo) si nu au ajuns la jumatate.

Share this post


Link to post

Eu am 71.000 km si am placutele originale. Am unele de schimb dar inca nu e nevoie. Le-am cumparat cand aveam cam 40.000, asa am crezut si eu ca la 40.000 trebuie schimbate.

ITP-ul l-am facut in vara asta. Dar nu in ITP stau eu, se verifica foarte usor, daca nu vrei nici nu-i nevoie sa dai roata jos.

Sabotii i-am schimbat pe la 40.000 prima oara.

Daca-ti scartie (huruie) cand pleci, nu-i nici o problema, ruginesc discurile si pana se curata o sa huruie putin.

Share this post


Link to post

tribunu'... tu ai o problema la franare sau la memorie. in primul rand sabotii se duc mai greu decat placutele, in principiu pe la 60k iar placutele, orientativ, pe la 25-30k. La tico.

Share this post


Link to post
tribunu'... tu ai o problema la franare sau la memorie. in primul rand sabotii se duc mai greu decat placutele, in principiu pe la 60k iar placutele, orientativ, pe la 25-30k. La tico.

 

Ham... :-W

La franare poate... :-?

Asa credeam si eu ... dar iti garantez merg cu cele originale, am vrut sa le schimb la 40.000 dar nu erau nici jumate uzate, apoi am vrut sa le schimb pe la ~60.000 dar mai mergeau, iar acum o luna cand am schimbat uleiul si m-am uitat si la ele, si am constatat ca mai merg... Ce sa le fac?

 

Sabotii s-au dus pe la ~40.000. Huruiau urat cand puneam frana. S-au uzat pana la fier dar la un capat. SFAT: cand auziti huruit pe spate la franare schimbati de urgenta sabotii.

 

Tico am si eu.

Share this post


Link to post

pai nu simti ca franeaza spatele mai tare decat fata?

Share this post


Link to post

pt tribin...eu am sch placutele originale dupa 70000km si sabotii originali la 60000km.

 

din pacate acum la 85000 am sch din nou placutele(am pus originale)........pusesem tot coreene dar nu originale(din magazin daewoo) si le-am gasit cu bucati sarite.

 

la alx se tocesc placutele inaintea sabotilor din cauza greutatii pe fata.

sau e masina diferita(tunata)

Share this post


Link to post

Placutele frana se schimba cand grosimea lor este mai mica de 8 mm.

Share this post


Link to post

La Matiz e adevarat, dar la Tico nu. La Tico minim este 1mm

Share this post


Link to post
La Matiz e adevarat, dar la Tico nu. La Tico minim este 1mm

:) ) M-am referit 8 mm cu tot cu partea metalica, deci mai raman vreo 2-3 mm de element. Oricum 1 mm e prea putin.

Share this post


Link to post

In manualul pentru Matiz scrie ca placutele noi au 10mm grosime, si se schimba cand mai au 8 mm grosime. E clar ca in ambele situatii informatiile fiind alaturate, se vorbeste despre acelasi tip de grosime, adica cu sau fara parte metalica. Eu am un set de placute Daewoo acasa si au 10mm in partea care se roade, deci fara partea metalica, asta inseamna ca cei 8 mm se masoara tot la partea care se roade, fara partea de baza...nu? Asa ar fi logic...

Share this post


Link to post

Adica dupa ce s-au uzat doar 2 mm le arunci?

Edited by mircea mircea

Share this post


Link to post

Da, asta reiese...dupa 2mm de roadere, sa fie schimbate, nu cred ca in manual scrie de mere si vorbesc de pere, ci cred ca se foloseste acelasi sistem de referinta.

Share this post


Link to post

Asta reiese de acolo, insa 8mm este limita de grosime totala (limita de exploatare in conditii de siguranta) a placutei de frana.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...