Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Masinute Pentru Fetite

Recommended Posts

E destul de scumpa totusi! Din ce am vazut are 3 variante de motorizare pe benzina 1.1, 1.3 si 1.5l. Arata bine masinuta, dar cred ca are preturi maricele de intretinere!

Share this post


Link to post

Asa cum a spus si carabusu Smart ForFour nu se mai fabrica de un an cel putin.

Share this post


Link to post

S-a deciz, am coborat putin limita superioara financiara si a ales nevasta ( pe considerente de imagine si de pasiune vizuala ) Peugeot 206.

Eu i-am propus spre analiza si Opel Tigra si acum am bagat-o in ceata. O sa iasa ea singura din ceata dar, din cate stiti voi, raspunsurile la urmatoarele puncte :

 

1. Fiabilitate

2. Costuri intretinere

3. Spatiu interior

4. Siguranta la volan

5. Consum ( putin important )

6. Diferente de optiuni ale celor doua variante

 

O sa fie ( oricare s-ar alege ) din anii 98-99 evident cutie hidramata.

 

Multumesc mult prtru raspunsuri !

Share this post


Link to post

Extrem de scump 206 pentru ce ofera. Nu-i treci pe sub nas doamnei un Mitsubishi Colt? e foarte frumoasa (in special 3dr), motoare misto, chiar si cel mai mic (1.1 75CP), pachetele de dotari au tot ce trebe dupa capul meu, ce mai, perfectiunea intruchipata la pret decent.

PS: tocmai am facut un mic comparativ intre ele si la putere egala si cam aceleasi dotari Mitsu e mai eftin cu minim 1000 de euro, cip-cirip. Si io am pe cineva cu boala pe 206, mi-ar fi placut si mie si ei masinuta, dar e scumpaaaaaaaa.

Edited by FLEX

Share this post


Link to post

Pentru 206:

1. Fiabilitate: se ovalizeaza discurile foarte repede (marca care se pune din fabrica).

2. Costuri de intretinere: obisnuite

3. Spatiu interior: decent in fata, mic in spate atat la nivelul genuchilor dar mai ales la cap. De la 1.65m inaltime ai probleme cu stalpii

4. Siguranta: sta destul de bine

5. Consum: la 1.4HDi este minuscul. La 2.0 HDi este uimitor de mare ~8->9l in oras. Benzine nu stiu

6. Cele mai bine echipate de la noi au avut: geamuri electrice fata-spate, clima, radio-casetofon cu magazie de 6 CD-uri, jante 14", ABS, oglinzi electrice, o plasa in porbagaj pentru prins maruntisuri

 

Masinuta asta in varianta 2.0 HDi are o problema de comportament din cauza motorului foarte greu si montat prea in fata. In momentul in care intrii tare intr-o curba tinde sa subvireze dupa care supravireaza puternic.

Share this post


Link to post

OK, am primit reply despre peugeot, pareri despre Tigra ??

Mertanele alea sunt facute sa dureze si dupa mine, merita 5000 euro DAR la varsta care o au, daca nu e luat si bagat pe banda ( unde probabil mai aduce 2-3000 euro ) incep necazurile.

Partea proasta atat la alea cat si la acel fiatutz e siguranta.

Din pacate scuza ca e de oras nu e valabila la mine. Imi inchipui ca nu e atenta sotia sau ca ii iese unu in fata si intra cu 50/ora frontal in el/ea... dezastru in tico ( daca ne luam dupa imaginile din crashteste )

Share this post


Link to post

Cam asa am zis si eu,motoarele alea is facaute sa mergi cu ele,doar ca nu poti fi sigur ca totul e in regula,si tre` sa mai schimbi una-alta.Sigur e,are doua airbag-uri,abs si multe alte prostii,oricum,la cat va merge cu ea in primii ani... :rolleyes:

Probrema al fi la el ca te indoaie cu taxele,un motor de 2800 cc,220 cp euro 1 sau euro 2. :wallbanger:

 

Cam asta e,acum astept,mai e un an.

Despe Tigra nu stiu prea multe,de fapt,mai nimic :mrgreen:

Edited by CARABUSU

Share this post


Link to post

Am decis : Opel Tigra bate rau de tot la poponeatza Peugeot 206. Nu stiu despre partile mecanice dar la aspect exterior / interior + confort la volan... au mama.

 

Mi-am dus azi nevasta si copilul sa vada singura bucata Tigra de vanzare din Bucuresti. Era prafuita ca dracii, nemiscade de 3-4 luni. NU am de gand sa o cumpar ca era manuala desii numai investitiile audio-video din ea faceau cat jumatate de masina ( omul cere 6 mii ). As lua-o daca ar fi cineva in stare sa mi-o treaca din manuala in automata dar dupa cum nu cunosc pe nimeni...

 

Afara din curtea omului, pe strada era un 206.. hahah, ce gluma proasta sa le compari.

 

 

CREDETI-ma in poza Tigra nu zice nimic, cand pui mana pe ea insa ...ce e aia 206 ?? :P

 

Asa ca, daca imi ies combinatiile joi plec la copii lui Hitler sa iau o Tigra neagra si rea hidramata, dau acolo 4,5 -5 mii + inscrierea 2 mii, + drumul 500-600 euro.. aia e , familia sa fie fericita, poate asa imi cumpar si eu dreptul la un Chrysler 300m :P

 

Una peste alta : CE-A MAI IMPORTANTA SECTIUNE ESTE CE-A PRACTICA NU DETALIILE DE PE HARTIE !!. Care esti indecis ce masina sa iti iei , fa un test drive, INDIFERENT de ce scrie pe foi. Trebuie sa iti placa.

 

hm.. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=th42i1ab1oc sau hm.. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=toaixe43rga grea decizie

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Cumnate, alea nu au km aia nici impuscate. Aia cu 108 mii o fi avand (dar nu bag mana-n foc), dar cealalta- neaaaah. Si diferenta de pret e cam mare intre ele... Arata f bine la exterior (si a mea arata fain acum- spalata ieri si tinuta in garaj- zici ca-i noua :D ), la interior (care nu ma da pe spate- din ce se vede in poze) sper sa arata macar la fel de bine- nemtii ingrijesc masinile. In fine- spor la cumparaturi!

Share this post


Link to post

Nici o problema, nu cred din start ca ar putea avea o masina de 10 ani doar 40 mii km. Sa zica ce vor ei pe site. Eu cumpar realitatea ce o sa o probez acolo. Multumesc !

Share this post


Link to post

Ai grija, ca sunt parcuri in germania care nu te lasa sa faci drive test!. A patit-o un vecin de-al meu. A rezevat un Ford mondeo si cand s-a dus sa-l ia, nu l-a lasat sa faca drive test, nici macar nu i-a aratat masina inainte. Fraier sau nu, a luat-o asa si acum sta masina in garaj ca i s-a dus electronica de la turbo si nu are bani sa o schimbe cu una noua. A incercat cu electronica de la dezmembrari dar pauza... nu tine figura. Si a testat cel putin 5 placi.

Share this post


Link to post

Merci de precizari. O sa fiu atent. O sa va si comunic experienta !

Share this post


Link to post
As lua-o daca ar fi cineva in stare sa mi-o treaca din manuala in automata dar dupa cum nu cunosc pe nimeni...

 

Afara din curtea omului, pe strada era un 206.. hahah, ce gluma proasta sa le compari.

CREDETI-ma in poza Tigra nu zice nimic, cand pui mana pe ea insa ...ce e aia 206 ?? :P

Pai asa e cand compari mere cu pere. Daca ai fi comparat Tigra cu 206CC, mai intelegeam.

Am vazut ca ai postat si pe ClubOpel, dar sunt putine Tigre in Bucuresti, si cu atat mai putin cu cutii automate.

Tigra nu prea se preteaza la cutie automata, deci cam cauti degeaba.

Tigra B e numai cu cutie manuala; Tigra A a avut insa si cutie automata AF13, pe X14XE, C14SEL si C16SEL

 

 

Pe Autovit in afara de ala de care ziceai tu, mai erau 2 anunturi pentru Bucuresti

Share this post


Link to post

Stiu ca in romania NU prea sunt (cred ca niciuna ) tigra ce sa aiva cutie automata. Si asta pentru ca la momentul cand s-au fabricat si adus, romanii erau FOARTE reticenti la cutiile automate. Asta din lipsa de cunoastere. Intre timp lucrurile s-au mai schimabat.

O sa ma duc in germanica sa iau una si daca tot sunt acolo sa iau ( sau sa ma interezes concret ) si o cutie de rezerva :P

 

Anuntul de cumparare l-am dat ca nu ma doare sa il dau si nu sti niciodata de unde sare iepurele .

 

Salutari !

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Aoleu, am inceput sa ma panichez.

Joi seara plec spre Germmania si habar n-am pe unde sa ies, pe unde sa intru, unde sa ma duc, nu am soferi, nu stiu cu ce masina plec ( mertz sau opel ) samd. In afara de bitte, ya si nein nu stiu o boba nemteste. Sunt insa fff hotartat sa ii iau nevestei masina.

Ceva sfaturi de la experimentati ??

NU cum sa aleg si cum si unde sa ajung.. am intrat in vrie. Multumesc !

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Cauta adrese pe net. Vezi ca in alta limba decat germana, sansele sunt mici sa poti comunica cu ei. Nu lua masina fara sa o vezi macar. Insista sa faci un drive test, chiar si numai prin parc. Daca ai un pda, incearca sa downloadezi un dictionar german-engelz macar. O sa-ti prinda bine. Ar fi bine sa ai totusi cu tine un vorbitor de limba germana. Daca gasesti masina, nu te entuziasma. Ramai cu capul pe umeri si fii atent. Mult succes si te asteptam sa te intorci sa ne povestesti!

Share this post


Link to post

Intrucat m-am descurcat asa cum m-am descurcat si asa cum o parte din voi stiti, se poate inchide ( sau nu ) , multumesc !

Share this post


Link to post

Ramane deschis, are potential :)

Share this post


Link to post

A mea consoarta nu ia in considerare altceva in afara de Beatle automatic :D Galbin

Share this post


Link to post

Bun asa! Inseamna ca are gusturi alese :)

Trebuie doar sa te decizi asupra motorizarii, insa de departe cea mai potrivita ar fi combinatia 1.8 turbo/ tiptronic.

Evita 1.4 pentru ca masina este la fel de grea precum un Golf, iar acest motor nu beneficiaza de transmisie automata. De asemenea, nici 2.3 V5 nu este foarte stralucit la capitolul cultura de rulare...

Ai mai putea opta si pt 1.6, acesta este un motor corect, nu debordeaza in performante dar este ok.

Share this post


Link to post

A mea sotie a avut un kalos hb. A vrut tot masina mica, nu vroia sa auda sub nici o forma de masina mare, facea misto de mine la greu ca nu gasesc loc de parcare cu a mea si ea gasea loc (avea 3.8m kalos-ul hb). Dupa foarte multe dezbateri referitor la masini cat mai mici (mini, beetle etc) dar puternice, in prezent conduce un A8 din 2001, 4.2L V8 310cai. Toata lumea a ramas :o

Faza cea mai tare este ca nu are absolut nici o problema de manevrabilitate si marturiseste ca in trafic nu-i absolut nici o diferenta in a se "strecura", ce-i drept o ajuta si cei 310cai care smucesc la propriu masina la cea mai mica atingere de pedala.

 

Desi are 5.03m parcarea este o adevarata banalitate (are senzori de parcare si in spate si in fata), singura problema e ca nu gasesti multe locuri de parcare de 6 metri :->

 

Singurul lucru care ne enerveaza pe amandoi este suspensia deosebit de coborata (maxim 10cm de la sol) care o face destul de dificil de condus in Bucuresti (daca nu esti atent la denivelari sau piatra cubica prost pusa dai cu burta foarte rau). Dar se compenseaza pe deplin la drumurile extra-urbane.

Share this post


Link to post

Si nu e obositor sa conduci o astfel de masina prin Bucuresti? Sa ma gandesc de 5 ori daca intru pe o strada mai nasoala sau nu, sa manevrez de 15 mii de ori pana parchez, sa nu pot sa ma strecor prin trafic...

Eu simt diferenta de la Matiz la Passat, d-apai la vaporul ala...si sa te duci la fiecare 100 de km la benzinarie. :D

Eu unul sunt fan masini mici, urmatoarea masina va fi tot un Matiz, Ford ca, Kia Picanto, etc, etc. Oricat ar spune lumea ca sunt masini "de femei", imi place sa nu ma intind mai mult decat mi-e plapuma si sa nu dau mai multi bani (RCA, impozite, accize din carburanti, etc) pe fierul care nu-mi trebuie si pe care il plimb aiurea.

Da Pejo 107 sau Aygo nu mi-as lua. :D

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Pai sa o iau pe rand:

- Obositor nu este, e mai mult decat o adevarata placere sa o conduci, chiar si in Bucuresti.

- Cu strazile nasoale, da, e corect. Traseul se face de regula pe bd. mari si cu asfalt bun.

- Referitor la parcare, am mai zis, se parcheaza la fel de usor ca un kalos hb. Bineinteles, dupa ce te obisnuiesti cu dimensiunile (maxim 2-3 zile).

- Se strecoara in trafic la fel de usor ca orice masina mica, si are avantajul a 310cp care rup asfaltul in doua. (teoretic ajunge 0-100 in 6.5 secunde)

 

Si nu te duci la fiecare 100km, ci cam la 250km, are rezervor de 90L. Dureaza o vesnicie plinul la masina aia :) )

Share this post


Link to post

:)

Unu la mana, 310 cai o fi avut initial.. si la o anumita turatie, ca nu ii are la 2000 de ture.

Doi, cum naiba sa o patrchezi ca pe-o masina de sub 4 metri, nu e firesc ca ai nevoie de mai mult spatiu, sau poate te referi la cum se invarte de volan ;)

Trei la mana, nu mai spune ca te strecori cum ai face-o cu matizul printre masini ca starnesti zambete, si suntem oameni maturi, ne facem de ras.

 

Masina aia are o gramada de puncte forte, mai bine vorbesti despre ele, nu despre bullshituri.

Se stie ca A8 era vanduta sub costul de fabricatie pentru a penetra piata, se stie ca e una dintre cele mai elegante, fiabile si puernice limuzine, nimeni nu contesta.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Eu unul as gasi o astfel de masina inutila in Iasi deoarece:

1. pe majoritatea stradutelor as fi terminat, as incurca si pe ceilalti de pe contrasens

2. nu vei gasi decat f greu locuri de parcare suficient de mari

3. cand o parchezi perpendicular sau oblic va ramane cu fundul in mijlocul dumului

4. nu poti nici macar sa te gandesti sa o parchezi pe o bordura/ atingi cu botul/fundul tote bordurile

5. trebuie sa feresti si cea mai mica gaura din asfalt si din pacate sunt suficiente

6. oricati cai ai avea cand trebuie sa traversezi un dulevard cu 2 benzi printr-o manevra din doua bucati ai blocat toate 4 sensurile cu masina...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...