Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Masinute Pentru Fetite

Recommended Posts

Unde naiba ma sa accelerezi :o , bai tata hai sa facem cheta sa-i luam Zmeului o Hayabusa, poate asa se deplaseaza mai repede intre semafoare, de fapt cred ca le prinde pe verde ...pe toate ...semafoarele, care este .

Share this post


Link to post

Deci din cate vad eu smart brabus e cea mai buna pentru oras...

Share this post


Link to post

Nu am zis ca sunt dese ocaziile doar ca sunt mai dese decat ocaziile in care m-as strecura cu un matiz dar eu sunt in espero. Diferenta de gabarit e mai mica decat diferenta de putere.

Share this post


Link to post

Mai oameni buni, eu NU am zis ca sunt mai bnu stiu cum daca am masina mai mare, doar am zis ca e mai confortabila.

Ma acuzati de pomana, nu uit de unde am plecat, niciodata.

Va las sa discutati voi in acest topic, eu nu ma pricep .

Share this post


Link to post

Normal ca e mai confortabila, ca e mare, bre. De confortabila nu neg dar ca e mai usor de condusin Bucuresti tocmai pt ca este mare... hmm. Poate mai usor de condus ca e automata dar cand vine vorba de parcari... 2 sparkuri automate pot parca pe spatiul pe care l-ai ocupa tu.

Share this post


Link to post
Nu am zis ca sunt dese ocaziile doar ca sunt mai dese decat ocaziile in care m-as strecura cu un matiz dar eu sunt in espero. Diferenta de gabarit e mai mica decat diferenta de putere.

 

Dar diferenta asta cum o calculezi? in cm2-cp?

 

PS: nu te-am dat la gazeta ca vreau si eu sa aud un raspuns ;)

Share this post


Link to post

Difernta e de ordin de marime, totul e relativ. Vezi ca am dat relatii intr-un post de mai devreme.

Share this post


Link to post

Cum spuneam, raportul e mai mic ca diferenta :D

 

Ma acuzati de pomana, nu uit de unde am plecat, niciodata.

hai Cumnate ca la tine a fost o adevarata afacere, ai luat-o la pret de kalos.

Share this post


Link to post

Eu sunt intr-o ipostaza interesanta pe aici. Conduc si un Tico si un Volvo 850. Sincer in trafic nu e mare diferenta pentru mine. Ma bag pe unde am loc cu fiecare masina si in traficul actual deja sunt rare ocaziile in care nu mai sunt masini parcate ca sa te poti folosi de dimensiunile reduse ale Tico-ului. La parcari, da... este o diferenta in gasirea unui spatiu mai generos (majoritatea masinilor sunt mai mici). Masinile se afla intr-o balanta... Tico-ul se strecoara, Volvo-ul fuge.

 

Nu bagam in discutie consumul pentru ca atunci se schimba totul.

 

Prietena mea a exclamat dupa ce a condus prima oara Volvo-ul: "Nu credeam ca se conduce asa usor". In scurt timp a devenit proprietara de Alfa Romeo 156. :)

Share this post


Link to post
... + ca daca vede o chestie mare de 5 metri ca vine spre el cu avant se va da la o parte.

 

Cand ziceai ca pleci de tot in Germania ca-s numai tarani la noi?

 

----

 

 

Eu ma strecor mult mai mult cu Sparkul decat o faceam cu Kalosul si decat o fac cu Civicul. Este diferenta de latime destul de importanta. Sa nu mai vorbim de raza de bracare (cam un stadion pentru Civic).

Oricum, raman la parerea ca o "masina de fetita" trebuie sa se parcheze usor - principala caracteristica.

Share this post


Link to post
Hai ma lesi? :)

Tu cand mergi cu passatu cu 200 iti place :) )

Si cand trebuie sa o tin din ambreiaj la plecarea de pe loc...stii si tu senzatia...

 

Mai adaugam 500 ron lunar la Casco, eventual renuntam la el, dar raman 750 ron anual RCA-ul, reviziile n-ar fi asa scumpe, ar fi cam 500 ron ulei+filtru+filtru aer+filtru polen+placute frana, dar daca renuntam la CASCO o dauna te indoaie, pana si un amarat de spoiler lovit si sarit intr-un colt a dus la 4500 ron reparatia, mai adaugam 400 ron reparatia la portiera spate (se stricase macaraua).

Ti se pare ca am bani sa intretin o asemenea masina?

Asa ca prefer mai degraba un matiz la care nici nu i-as mai face casco, de cand cu fransiza de 100 de euro la orice dauna, si 400 de euro anual, mai ieftin l-as repara din buzunar, revizii ieftine, RCA ieftin, impozit mic...De ce sa-mi tremure ficatul la vreo defectiune si sa ma inglodez in datorii sa o repar, mai bine nu mai merg cu 140 pe sosea, merg doar cu 120, si sunt linistit.

 

Asadar, masinutele nu sunt doar pentru fetite, sunt pentru oricine care nu are multe bagaje de carat, nu are familie numeroasa, si care prefera sa bage in rezervor (sau in butelie, dupa caz :D ) banii pe care i-ar fi dat la rate.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
Cand ziceai ca pleci de tot in Germania ca-s numai tarani la noi?

Take it easy. Exagerezi. Si un OZN rosu e posibil sa intimideze... cel putin o anumita clasa de soferi (aici ma refer la cei fara asigurare, dar nu numai). Daca intimidezi, esti taran ?

Share this post


Link to post

Daca intimidezi este ... bun de export!!! Ce dracu facem pe strada? Circulam sau ne razboim?!

Share this post


Link to post

Pai in cazul asta cea mai buna masina de oras este FORD F150 cu 300CP te poti descurca si e mare cit o bascula deci nu trebuie sa schimbi banda, pur si simplu apesi acceleratia si iti faci loc :D

Share this post


Link to post

Da!!!

Tocmai a fost una pe la stiri.. Sandu sau ceva de genul asta. Nu stiu cate accidente intr-o singura zi. Hummer.

Share this post


Link to post
Cand ziceai ca pleci de tot in Germania ca-s numai tarani la noi?

Esti un amabil si un finut !

Era doar o expresie ceea ce scrisesem mai sus.

Asa cum am mai zis datorita schimbarii de .. statut de cand sunt familist stilul meu de consus este mai mult decat batranesc.

 

Orcum, chiar daca NU ar fi fost asa, nu pot sa ma abtin sa nu remarc ca de ceva timp 3-4 luni din partea ta am observat numai remarci de genul asta, categorice, razboinice, rele, dure samd ( daca vrei iti fac o lista ) .

Poate ca uneori ai dreptate dar de absolut fiecare data privesti lumea de sus rau de tot.

 

Tine cont te rog ca eu NU m-am mai legat de NIMENI NICIODATA deci ma simt suparat rau daca am ajuns sa scriu astea.

 

Sper sa NU fie inceputul unei polemici in contradictoriu.

Am inteles. Eu sunt taran, multumesc de observatie ! Sincer consider observatia ta mitocana, chiar daca as fi fost cel mai taran taran din Bucuresti, tot nu aveai de ce sa ma jignesti asa si de ce sa ma faci asa tu personal in conditiile in care nu avem aproape nimic in comun ( decat acest forum )

 

Repet, ar fi util daca NU i-ai da taranului de mine reply astfel incat sa nu umplem forumul de discutii intre un taran si .. tine.

 

Multumesc !

Share this post


Link to post

Eu nu cred ca o masina mai mare se conduce la fel in oras cu una mai mica. Chiar daca diferenta de la un Matiz la Espero din oglinda in oglinda e de doar o palma, palma asta face toata diferenta. Alta constatare de posesor de salupa e ca... in unele cazuri nu-ti ajung 3 benzi sa intorci si blochezi astfel un sens de mers. Cu un Matiz asta nu s-ar fi intamplat ever. Sau atunci cand iesi de pe o straduta intr-un bulevard spre stanga, iar, cu salupa blochez 3 benzi de mers pana ies. De parcari nu mai zic, ma plimb pe la Romana cate jumate de ora sa gasesc un loc. La iesirea din parcarea la 45 de grade pe un bulevard iarasi e cam nasol, nu vezi nimic pana tarziu, nu mai zic ce periculos e avand in vedere scuteristii care se strecoara. Un avantaj aici e ca... ai compasiunea celorlati posesori de masini de 4.5m+ care de multe ori blocheaza sensul si te lasa sa iesi. Inca o treaba nasoala la o limuzina apare atunci cand vrei sa intri pe o strada unde nu poti sa-i vezi cei care vin(din cauza dubelor parcate, etc) si tre sa iesi perpendicular pe sens. Practic nu vezi nimic pana cand botul masinii e un metru sau mai mult in strada.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Asa e. Iti dau perfecta dreptate.Si eu ma chinui ceva sa o parchez si ma enervez cand vad unii cu matiz sau polo care o parcheaza la mm...E cam aiurea ca masina e lunga si se parcheaza greu, dar nu as da Espero pe un Matiz never!E altceva cand conduci Espero, simti ca ai masina!

Share this post


Link to post
Sper sa NU fie inceputul unei polemici in contradictoriu.

 

Ar fi culmea sa fie a uneia in acord complet. Oricum, nu exista nici macar polemica, nu m-ai contrazis.

Hai, spor la intimidat, uita tot ce am zis. Este evident ca am ceva cu tine, personal, blablabla.

Share this post


Link to post

Un metru si ceva e mult tare cand vine vorba de o parcare laterala. La cielo aveam 4.4 iar la asta am 4.2, s-ar spune ca e o diferenta infima de 20 de cm. Eh, nu e nici o iluzie sau senzatie, asta mica se parcheaza mult mai usor, in special la cele laterale. Nu mai spun cum ma busea rasul cand vedeam cum parca un coleg un 107, unde eu parcam lateral, asta o baga perpendicular, eventual cu botul sau spatele un pic pe trotuar, pe cand eu tot dadeam ture pe stradute. Bine, asta o mai si intorcea cu frana de mana pe stradute unde abia inacpeau doua masini una pe linga alta, dar omul recunostea ca nu e cu toate vapoarele in port :) ) (colegul venea de pe cielo, bmw, alfa romeo, xsara picasso si nu era deloc deranjat cu o masina mica)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Pai in cazul asta cea mai buna masina de oras este FORD F150 cu 300CP te poti descurca si e mare cit o bascula deci nu trebuie sa schimbi banda, pur si simplu apesi acceleratia si iti faci loc :D

Gresit, mai bun e un f450 sau f 550, poti impinge mai multi mititei cu ele.

Cine sustine ca o masina mare e usor de parcat in oras vorbeste aiurea. Poate sa aiba senzori si dedesubt ca tot degeaba, e mare si ocupa mult spatiu. Mai mult, pe stradute ma stramte cand o parcezi lateral harabaia va iesi cu 10-15-20 cm mai in afara fata de celelalte asa ca ai sanse majore sa ti-o linieze vreo unul (si pe buna dreptate).

Cat despre cum te strecori prin trafic... In iasi cel putin nu te strecori deloc nici cu veyronu', stai la coada si astepti la semafor pana te plictisesti sau esti smecher si o sutesti pe contrasens.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Am facut in Bucuresti acelasi drum (Berceni-Militari) la aceeasi ora intr-o zi cu tico si in alta cu o masina mare si cu un V6 de vreo 170 de cai (nu conteaza marca si modelul) si m-am descurcat mult mai usor si mai repede cu tico. Parerea mea...

Share this post


Link to post

Pai atunci cand se sta, crede-ma ca nu treci nici cu Matizul nici cu Espero, nici cu Veyronul (si asta o spune unul care sta mereu pe banda I in inghesuiala), doar ca in astea doua te simti mai comod. Cel putin in Espero, despre Veyron nu ma pronunt decat dupa ce imi cumpar unul. :D

 

Nu a zis nimeni ca masinile mici nu au avantaje doar ca avantajele le folosesti mai rar. Eu nu parchez aiurea niciodata asa ca nu vad asta ca un mare avantaj, spre exemplu.

 

Iar iesitul cu spatele din locuri fara vizibilitate e avantaj al breakurilor. Cat priveste iesitul cu fata cred ca va pacaliti un pic, cel putin in cazul Matijilor: la alte masini se poate atinge baza parbrizului cu mana cu centura pusa. Nu zic ca e distanta dintre volan si partea din fata mai mare decat la espero dar nici chiar atat de mica pe cat da impresia, asa cum la mine mare parte din portbagaj e in interiorul cabinei.

 

Masina ideala, pentru mine, in oras e una de marimea Kalosului/GP-ului dar cu un motor cu cuplu mai mare la turatii joase.

Edited by Zmeul cel rau

Share this post


Link to post

Si cutie automata.

Share this post


Link to post

Apropo de iesitul intr-un bulevard intens circulat, fara vizibilitate: avantajul matizului(in cazul de fata) este ca am o capota de juma` de metru!! Acolo unde tu, cu espero, trebuie sa iesi cu tot botul pentru a putea vedea daca vine cineva sau nu, botul masinii tale iese 1.5m in afara. La mine iese maxim jumatate de metru in acel bulevard, deci sanse mult mai mici de a o fura. Cred ca intelegi ce vreau sa spun.

 

 

Apropo de confort: mi se pare ca s-a ajuns la o extrapolare a acestei chestii. Adica cei cu masini mari stau ca in puf, iar astia care au masini mici stau pe o claie de paie si eventual o bututuga de lemn, desculti si dezbracati, tremura de frig sarmanii si se roaga sa treaca timpul mai repede, sa ajunga si ei la caldurica, acasa. S-a ajuns la ceva de genul: "este o tortura sa stai intr-o masina de oras, mica, la coada la semafor".

 

Hai sa fim seriosi, ca nu este chiar asa. Recunosc ca este mai confortabila o masina mare(gen A6-A8 sau ceva de genul) dar nici sa se ajunga la asemenea comparatii fortate. Da, esti mai sigur intr-o masina mai mare! Da, ai putere mai mare intr-o masina mai mare dar ai destul de rar posibilitatea de a o folosi fara sa stanjenesti pe cineva, pentru ca asta presupune un mers civilizat. Credeti ca eu nu pot sa iau fata nimanui cu un matiz? Credeti ca o masinuta mica, calcata serios, nu poate fi agila intr-o treapta mica de viteza?

De foarte multe ori am observat colegi de trafic cu matiz, C1, etc care stateau cuminti in coloana iar balene de genul A8, S-Klasse, Seria 7 si altele care se inghesuiau cu nesimtire, incurcand pe toata lumea. Sa inteleg ca se grabeau asa pentru ca nu stateau foarte confortabil in masina, sau li se termina benzina in intersectie?

 

Avantajele unei masini micute, dupa parerea mea, sunt: consum mai mic in aglomeratia urbana, fata de o masina mare si dimensiunea masinii ce face posibila parcarea "si in gaura de sarpe". Atat! In cazul matizului se mai poate adauga si o intretinere destul de ieftina. In Bucuresti nu prea te mai poti strecura decat pe 2 roti, asta fara sa stanjenesti pe ceilalti(si nici alora nu prea le reuseste..). Altfel, de strecurat te poti strecura si cu autobuzul.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...